Han er vel højreback. Det har vi ikke brug for. Det vil bare være en handel for en handels skyld.
Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
- FlæskeFrank
Det undrer mig ikke du er detraekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 17:55Har du tiltro til den erstatning?Forza skrev: ↑31. jan 2022, 17:53Som Inge selv har sagt til Rishøj, så bliver ingen profiler solgt uden man hentet en erstatning.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 17:51Venner - hvis vi sælger Thelander!! JAMEN - så er vi ikke bare på 20 mand i vores førstholdstrup, som jo er helt sindssygt når man kigger på alle de andre hold, men vi mister jo KLART vores bedste spiller i efteråret, og hvis han ikke havde holdt forsvaret sammen med Rinne, havde vi ligget langt under top 6!Forza skrev: ↑31. jan 2022, 17:27Vil hade at se ham spille i en anden dansk klub. Men som Inge siger til Rishøj, så skal der så store bud på bordet, at de fleste ville kunne forstå et evt. salg. Hvis AaB skal sælge nu.
Henter AaB eksempelvist en mio. eur med et halvt år igen, så er jeg meget tilfreds.
Så tror simpelthen ikke på det - det er en AND!!! Jeg nægter at tro det, med mindre vi får en kanon spiller ind, som erstatning som kan give os en spiller for fremtiden og kan udfylde en rolle med det samme - så er det cool nokFor han smutter jo alligevel til Sommer.
Jeg er lidt mere ulden...
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Kender ikke meget til ham. Men på CV-er ligner han en affaldsspiller med pil ned.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Omvendt var han ret tæt på PL truppen i Wolves så helt ringe har han ikke været. Derudover kunne det måske være spilleren der kunne overhale Pallesen. Vi er jo udfordrede på backs/wingbacks så selvom det ikke er noget jeg sukker efter ville Buur på en fornuftig aftale ikke gøre mig noget.Buzz Killington skrev: ↑31. jan 2022, 17:59Kender ikke meget til ham. Men på CV-er ligner han en affaldsspiller med pil ned.
RAUS RAUS SSE!
Men hvor finder man lige den erstatning henne, her 10 minutter i lukketid, uden det koster en bondegård eller bliver en lottokupon?Forza skrev: ↑31. jan 2022, 17:53Som Inge selv har sagt til Rishøj, så bliver ingen profiler solgt uden man hentet en erstatning.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 17:51Venner - hvis vi sælger Thelander!! JAMEN - så er vi ikke bare på 20 mand i vores førstholdstrup, som jo er helt sindssygt når man kigger på alle de andre hold, men vi mister jo KLART vores bedste spiller i efteråret, og hvis han ikke havde holdt forsvaret sammen med Rinne, havde vi ligget langt under top 6!Forza skrev: ↑31. jan 2022, 17:27Vil hade at se ham spille i en anden dansk klub. Men som Inge siger til Rishøj, så skal der så store bud på bordet, at de fleste ville kunne forstå et evt. salg. Hvis AaB skal sælge nu.
Henter AaB eksempelvist en mio. eur med et halvt år igen, så er jeg meget tilfreds.
Så tror simpelthen ikke på det - det er en AND!!! Jeg nægter at tro det, med mindre vi får en kanon spiller ind, som erstatning som kan give os en spiller for fremtiden og kan udfylde en rolle med det samme - så er det cool nokFor han smutter jo alligevel til Sommer.
På BT synes jeg de omtalte Buur som midtbanespiller? Husker ham dog også selv som højreback, og synes generelt de siger meget der ikke er helt skarpt, så ved ikke vhad jeg skal tro.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Nu begynder Inge næppe fra nul af. Jeg tænker forarbejdet er lavet hvis det er.jonas386 skrev: ↑31. jan 2022, 18:04Men hvor finder man lige den erstatning henne, her 10 minutter i lukketid, uden det koster en bondegård eller bliver en lottokupon?Forza skrev: ↑31. jan 2022, 17:53Som Inge selv har sagt til Rishøj, så bliver ingen profiler solgt uden man hentet en erstatning.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 17:51Venner - hvis vi sælger Thelander!! JAMEN - så er vi ikke bare på 20 mand i vores førstholdstrup, som jo er helt sindssygt når man kigger på alle de andre hold, men vi mister jo KLART vores bedste spiller i efteråret, og hvis han ikke havde holdt forsvaret sammen med Rinne, havde vi ligget langt under top 6!Forza skrev: ↑31. jan 2022, 17:27Vil hade at se ham spille i en anden dansk klub. Men som Inge siger til Rishøj, så skal der så store bud på bordet, at de fleste ville kunne forstå et evt. salg. Hvis AaB skal sælge nu.
På BT synes jeg de omtalte Buur som midtbanespiller? Husker ham dog også selv som højreback, og synes generelt de siger meget der ikke er helt skarpt, så ved ikke vhad jeg skal tro.
Måske der er blevet spurgt om det, men: Hvorfor er det vi har sendt Andreas Hansen til Farum?! Tror vi så meget på Theo, at han skal være første keeper?! Det virker jo helt åndssvagt nu hvor rinne ikke forlænger. Hansen havde jeg set som en fuldgod erstatning for rinne
Han er udlejet for et halvt år. Har en købsklausul med en god pris ifølge Inge. Theo skal frem i køen nu.9000AA skrev: ↑31. jan 2022, 18:12Måske der er blevet spurgt om det, men: Hvorfor er det vi har sendt Andreas Hansen til Farum?! Tror vi så meget på Theo, at han skal være første keeper?! Det virker jo helt åndssvagt nu hvor rinne ikke forlænger. Hansen havde jeg set som en fuldgod erstatning for rinne
Jeg synes det giver fin mening.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
FCN henter fra Lille - de har dælme været vilde i det her vindue!
Hvis vi mener Theo er så god så skal han også frem i køen og ind på holdet. vi har så 6 måneder med ham i reserveholds ligaen og pokalkampene til at vurdere om han er klar til at blive 1 målmand eller om vi skal hente en forstærkning ind.Forza skrev: ↑31. jan 2022, 18:15Han er udlejet for et halvt år. Har en købsklausul med en god pris ifølge Inge. Theo skal frem i køen nu.9000AA skrev: ↑31. jan 2022, 18:12Måske der er blevet spurgt om det, men: Hvorfor er det vi har sendt Andreas Hansen til Farum?! Tror vi så meget på Theo, at han skal være første keeper?! Det virker jo helt åndssvagt nu hvor rinne ikke forlænger. Hansen havde jeg set som en fuldgod erstatning for rinne
AH afsted virker rigtigt ligemeget hvad der sker med Rinne til sommer.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Til sommer er Theo, hvad 18?? Jeg ved godt han er fremtidens mand. Jeg tror bare ikke på at han går ind fra dag et og leverer som rinne eller Hansen. Derfor synes jeg det er helt tåbeligt vi sender Hansen til Farum.Forza skrev: ↑31. jan 2022, 18:15Han er udlejet for et halvt år. Har en købsklausul med en god pris ifølge Inge. Theo skal frem i køen nu.9000AA skrev: ↑31. jan 2022, 18:12Måske der er blevet spurgt om det, men: Hvorfor er det vi har sendt Andreas Hansen til Farum?! Tror vi så meget på Theo, at han skal være første keeper?! Det virker jo helt åndssvagt nu hvor rinne ikke forlænger. Hansen havde jeg set som en fuldgod erstatning for rinne
De lejer i Lille. Inden vi hat set ham spille, så er det jo ikke værre eller bedre end N'kada. Meget lignende situation faktisk.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 18:28FCN henter fra Lille - de har dælme været vilde i det her vindue!
Hvis vi ender i mesterskabsspillet, skal Theo ind og stå de ti kampe .. Så bliver han matchet mod de bedste hold i Danmark, og vi får at se om han kan stå distancen..
Så må Rinne på bænken og vare backup og lære fra sig
Så må Rinne på bænken og vare backup og lære fra sig
AaB - nu, i morgen & altid! 
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Haha - jow, men jeg har lidt mere tiltro til hvad de laver end hvad vi har lavet, og de har en købsoptionjonas386 skrev: ↑31. jan 2022, 18:32De lejer i Lille. Inden vi hat set ham spille, så er det jo ikke værre eller bedre end N'kada. Meget lignende situation faktisk.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 18:28FCN henter fra Lille - de har dælme været vilde i det her vindue!
Bejamin Nygren fra Genk
Erik Marxen fra Randers
Mads Bidstrup fra Brentford
Og så passer Andreas Hansen fantastisk ind
Jeg vil rigtig gerne have haft de 3 spillere!
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Thelander er ikke god nok til FCK så jeg tvivler på at det er en handel der bliver til noget, i så fald kommer han til at varme bænken i Parken og det ved jeg ikke om Thelander finder interessant
Hvis de vil ha’ Thelander, så må de smide 1 mil. euro, og så må vi sige tak for indsatsen. Han ligner en tabt spiller uanset, og vi er ender hverken i top eller bund alligevel i år.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
De har penge nok til at gøre det interessant for både AaB og ThelanderAalborg frederikshavner skrev: ↑31. jan 2022, 18:44Thelander er ikke god nok til FCK så jeg tvivler på at det er en handel der bliver til noget, i så fald kommer han til at varme bænken i Parken og det ved jeg ikke om Thelander finder interessant
Hvis vi for 5 millioner kan hente både Kramer og Friis nu og her, så sælger ham også gerne for det. Men hvis ikke vi kan få noget ordentligt ind, så er jeg sgu ikke tryg ved en konstellation i bagkæden med Ross, Granli, Hagelskjær, Prijovic og en ubekendt.
Inge har da sikkert nogle emner i ærmet, men det kræver jo også, at der er en sælgende klub, eller de pågældende spillere ikke har fundet noget andet i den periode.
Inge har da sikkert nogle emner i ærmet, men det kræver jo også, at der er en sælgende klub, eller de pågældende spillere ikke har fundet noget andet i den periode.
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvis Thelander tager til FCK, er det da kun for pensionsopsparingen. Og for at prøve at være med i en trup, der rejser rundt i Europa.
Han får næppe mange kampe fra start, og modstanderne er de samme.
Han får næppe mange kampe fra start, og modstanderne er de samme.
Ædruelighedens stemme
“Se om han kan stå distancen” ? Vrøvl! Har du set tabellen ? Vi jagter medaljer og Europa, der skal man stille med de absolut stærkeste.