Men det er vel også ret store grunde. Få en sidste stor kontrakt, kæmpe med om mesterskabet og spille i Europa. Er han god nok så spiller han også.R Rosenberg skrev: ↑31. jan 2022, 18:57Hvis Thelander tager til FCK, er det da kun for pensionsopsparingen. Og for at prøve at være med i en trup, der rejser rundt i Europa.
Han får næppe mange kampe fra start, og modstanderne er de samme.
Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Inge gav den selv 5% chance så jeg er faktisk ikke så nervøs. Ender vi med at sælge ham så er beløbet i hvert fald højt.
Han har i hvert fald tidligere udtalt at han er glad i Aalborg men han ønsker et udenlands ophold igen. Så tror virkelig der skal noget økonomi til for at flytte ham til fck.Forza skrev: ↑31. jan 2022, 18:59Men det er vel også ret store grunde. Få en sidste stor kontrakt, kæmpe med om mesterskabet og spille i Europa. Er han god nok så spiller han også.R Rosenberg skrev: ↑31. jan 2022, 18:57Hvis Thelander tager til FCK, er det da kun for pensionsopsparingen. Og for at prøve at være med i en trup, der rejser rundt i Europa.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
OrkSatme
- 2. div

- Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell
Thelander udtalte i oktober, at det var AaB eller udlandet. Men den sang har man desværre hørt mange gange før. (Kusk, Thomsen og Grønkjær). Jeg ville dog blive noget overraske, hvis Thelander står i en FCK trøje og smiler inden kl 24:00.
Hvis det gud forbyde det, skulle ske så må Inge hive en af de helt store kaniner op af hatten, ellers mener jeg godt nok at pilen peger alvorligt ned af for hans vedkommende.
Alene at hans kontrakt forhandling med Cifuentes, der har gjort det muligt, at vi er i sådan en situation som idag er meget kritisk.
Ifølge mig er vi tyndt besat i offensiven efter Trajkowski er smuttet. Men måske man vurdere at Lucas Andersen er så langt fremme, at han meget snart kan overtage hans plads. (Trajkowski bidragede alligevel ikke med noget positivt)
Hvis det gud forbyde det, skulle ske så må Inge hive en af de helt store kaniner op af hatten, ellers mener jeg godt nok at pilen peger alvorligt ned af for hans vedkommende.
Alene at hans kontrakt forhandling med Cifuentes, der har gjort det muligt, at vi er i sådan en situation som idag er meget kritisk.
Ifølge mig er vi tyndt besat i offensiven efter Trajkowski er smuttet. Men måske man vurdere at Lucas Andersen er så langt fremme, at han meget snart kan overtage hans plads. (Trajkowski bidragede alligevel ikke med noget positivt)
Jagter medaljer ?
Med det vindue som FCM og FCK har haft, og vi som ingen træner har, ser jeg godt nok medaljer som langt væk - jeg drømmer bare om top seks, for tror ikke vi skal håbe på mere ..
Inge har været handlingslammet i min optik..
MEN
Jeg håber jeg tager fejl ..
AaB - nu, i morgen & altid! 
- Køllen I Møllen
- Allstar

Du er med på at nr 3 også får en medalje, ikke?jayC skrev: ↑31. jan 2022, 19:04Jagter medaljer ?
Med det vindue som FCM og FCK har haft, og vi som ingen træner har, ser jeg godt nok medaljer som langt væk - jeg drømmer bare om top seks, for tror ikke vi skal håbe på mere ..
MEN
Janteloven eksisterer IKKE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, og helt legitime grunde. Og han er én af dem, jeg ikke ville hade for det. Han har tjent AaB godt og trofast.Forza skrev: ↑31. jan 2022, 18:59Men det er vel også ret store grunde. Få en sidste stor kontrakt, kæmpe med om mesterskabet og spille i Europa. Er han god nok så spiller han også.R Rosenberg skrev: ↑31. jan 2022, 18:57Hvis Thelander tager til FCK, er det da kun for pensionsopsparingen. Og for at prøve at være med i en trup, der rejser rundt i Europa.
Desuden er de dage vel ovre, hvor vores selvopfattelse gør, at vi ikke forstår et skifte til FCK.
Ædruelighedens stemme
Selvfølgelig. Det er dog meget der skal nå at falde i hak inden kl. 00.00.
Har det på samme måde. Og jeg har noget lettere ved at tolerer et skifte til FCK frem for Brøndby eller bønderne i Herning.R Rosenberg skrev: ↑31. jan 2022, 19:10Ja, og helt legitime grunde. Og han er én af dem, jeg ikke ville hade for det. Han har tjent AaB godt og trofast.Forza skrev: ↑31. jan 2022, 18:59Men det er vel også ret store grunde. Få en sidste stor kontrakt, kæmpe med om mesterskabet og spille i Europa. Er han god nok så spiller han også.R Rosenberg skrev: ↑31. jan 2022, 18:57Hvis Thelander tager til FCK, er det da kun for pensionsopsparingen. Og for at prøve at være med i en trup, der rejser rundt i Europa.
Desuden er de dage vel ovre, hvor vores selvopfattelse gør, at vi ikke forstår et skifte til FCK.
-
R Rosenberg
- Allstar

Er det ikke et oxymoron?
Og ja, Lucas kommer tilbage, og ham der Stålfest virkede jo også som en coming man.
Ædruelighedens stemme
Sjælland kan nemt falde ind under kategorien “udlandet”.OrkSatme skrev: ↑31. jan 2022, 19:04Thelander udtalte i oktober, at det var AaB eller udlandet. Men den sang har man desværre hørt mange gange før. (Kusk, Thomsen og Grønkjær). Jeg ville dog blive noget overrasket hvis Thelander står i en FCK trøje og smiler inden kl 24:00.
Hvis det ud forbyde det, skulle ske så må Inge hive en af de helt store kaniner op af hatten, ellers mener jeg godt nok at pilen peger alvorligt ned af for hans vedkommende.
Ifølge mig er vi tyndt besat i offensiven efter Trajkowski er smuttet, men måske man vurdere at Lucas Andersen er så langt fremme at han meget snart kan overtage hans plads. (Trajkowski bidragede alligevel ikke med noget positivt)
Når Inge selv giver den 5% chance for aktivitet før deadline og garanti for erstatning, så er jeg temmelig tryg. Dertil er Thelander højst sandsynligt fortid til sommer alligevel, så kan vi få FCK til at overbyde hans værdi og hente en erstatning nu og her vil det ikke være helt grelt, afhængigt af en erstatning selvfølgelig. Her kunne en Kramer være et ønskescenarie.
-
R Rosenberg
- Allstar

Absolut. Alle dage. Fcm forekommer mig, trods deres placeringer de senere år, slet heller ikke til at være lige så attraktive for danske spillere som FCK.Forza skrev: ↑31. jan 2022, 19:12Har det på samme måde. Og jeg har noget lettere ved at tolerer et skifte til FCK frem for Brøndby eller bønderne i Herning.R Rosenberg skrev: ↑31. jan 2022, 19:10Ja, og helt legitime grunde. Og han er én af dem, jeg ikke ville hade for det. Han har tjent AaB godt og trofast.Forza skrev: ↑31. jan 2022, 18:59Men det er vel også ret store grunde. Få en sidste stor kontrakt, kæmpe med om mesterskabet og spille i Europa. Er han god nok så spiller han også.R Rosenberg skrev: ↑31. jan 2022, 18:57Hvis Thelander tager til FCK, er det da kun for pensionsopsparingen. Og for at prøve at være med i en trup, der rejser rundt i Europa.
Men det forstår man jo som dansker godt...
Ædruelighedens stemme
Inge har lige udtalt til Kasper Ørkild at han IKKE er i forhandlinger om Thelander i øjeblikket, og der skal meget til hvis der skal nå at ske noget.
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Og hvis vi gør som i håndbold får nr 4 også en medalje.Køllen I Møllen skrev: ↑31. jan 2022, 19:10Du er med på at nr 3 også får en medalje, ikke?jayC skrev: ↑31. jan 2022, 19:04Jagter medaljer ?
MEN
You pay for this?
Jo jo, men de smider dem vel ikke bare vildt omkring sig. Jeg synes ikke det giver mening, og kan slet ikke se det for mig.Prica22 skrev: ↑31. jan 2022, 18:48De har penge nok til at gøre det interessant for både AaB og ThelanderAalborg frederikshavner skrev: ↑31. jan 2022, 18:44Thelander er ikke god nok til FCK så jeg tvivler på at det er en handel der bliver til noget, i så fald kommer han til at varme bænken i Parken og det ved jeg ikke om Thelander finder interessant
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jo, han har sikkert givet sin pris, og jeg tænker ikke han kommer til at høre mere fra FCK.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
….. og i håndbold får 4.pladsen ogsåKøllen I Møllen skrev: ↑31. jan 2022, 19:10Du er med på at nr 3 også får en medalje, ikke?jayC skrev: ↑31. jan 2022, 19:04Jagter medaljer ?
MEN
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker