Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 19. jun 2017, 11:07

De Fem skrev: PK er hvert fald ikke, der er lovet en erstatning for ham så ser ham som backup på begge backs. Blåbjerg kan muligvis være makkeren til en ny midterforsvarer, det de andre to-tre slås om.
Vi er da helt enige om at det er forventningen at der kommer forstærkninger, men indtil videre har vi den trup vi har.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 19. jun 2017, 11:17

Martino skrev:
FlæskeFrank skrev:
Alpa Chino skrev:Hvorhenne lyder det som Pallesen?

Er det skrevet et sted? eller er det fra vandrørene?
Nej det er det ikke. Blot at flere på debatsiden mener, at han er svaret på vores udfordringer på venstre back og må være billig og interesseret nu Viborg er rykket ned.

Jeg håber, at man kigger andetsteds.
Nok nærmere på højre back ;) Det afhænger vel af prisen, men han er da en dygtig superligaspiller.
Doh. Selvfølgelig til højreback.

Jeg vil i øvrigt godkende den uge af transfervinduet, hvis Gaarde henter Gammelby, Even Hovland/Vegard Forren og Ruben Okotie :thumbsup: :aabfan:

Så vil jeg først begynde at brokke mig i næste uge.
- FlæskeFrank

boldspiller
Junior
Junior
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Indlæg af boldspiller » 19. jun 2017, 11:24

FlæskeFrank skrev:
Martino skrev:
FlæskeFrank skrev:
Alpa Chino skrev:Hvorhenne lyder det som Pallesen?

Er det skrevet et sted? eller er det fra vandrørene?
Nej det er det ikke. Blot at flere på debatsiden mener, at han er svaret på vores udfordringer på venstre back og må være billig og interesseret nu Viborg er rykket ned.

Jeg håber, at man kigger andetsteds.
Nok nærmere på højre back ;) Det afhænger vel af prisen, men han er da en dygtig superligaspiller.
Doh. Selvfølgelig til højreback.

Jeg vil i øvrigt godkende den uge af transfervinduet, hvis Gaarde henter Gammelby, Even Hovland/Vegard Forren og Ruben Okotie :thumbsup: :aabfan:

Så vil jeg først begynde at brokke mig i næste uge.
Fatter slet ikke begejstringen for Gammelby. Stabil, men begrænset i mine øjne. Så hellere Pallesen.

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 19. jun 2017, 11:51

Tik tak - tiden går... :cheers: Hvis ikke der hentes et par spillere i denne uge, er det i mine øjne skidt.
Så kan man snakke om, at transfervinduet er åbent i lang tid endnu, men jo længere tid nye spillere har med truppen, jo bedre.

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 19. jun 2017, 12:24

Der er selvfølgelig ikke så langt til forhandlinger i Malmø, men Kusk, har da startet træningen i fck ser det ud til.

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 19. jun 2017, 12:28

PeterS skrev:Der er selvfølgelig ikke så langt til forhandlinger i Malmø, men Kusk, har da startet træningen i fck ser det ud til.
Glem Kusk. Tror simpelthen ikke på, at han vil til AaB, eftersom vi ikke vil betale særligt høje lønninger. Jeg forstår ham godt. Han skal da tjene så meget i sin karriere som han kan.

PeterS
Allstar
Allstar

Indlæg af PeterS » 19. jun 2017, 12:39

FIDEL skrev:
PeterS skrev:Der er selvfølgelig ikke så langt til forhandlinger i Malmø, men Kusk, har da startet træningen i fck ser det ud til.
Glem Kusk. Tror simpelthen ikke på, at han vil til AaB, eftersom vi ikke vil betale særligt høje lønninger. Jeg forstår ham godt. Han skal da tjene så meget i sin karriere som han kan.
Nu er han ikke ligefrem en drømme transfer i min optik. Men herinde har han både været nævnt i forbindelse med Malmø og os og sikkert også alle mulige andre. Så en opdatering er vel på sin plads.

Hvis han bare skal tjene penge bliver han vel kontrakten ud i københavn.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 19. jun 2017, 12:43

Tror ikke det varer så længe, før han ryger til Malmø. De har i hvert fald lagt bud, og efter hvad jeg hører, håber Kusk da også selv på at tørne ud for MFF snart.

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 19. jun 2017, 12:50

Så lidt af træningen idag. Gaarde var som altid velklædt. Lyngø skal nok få slået Holger, Blåbjerg eller KP af i løbet af det næste års tid. Han ser de pasninger frem i banen som ingen af dem ser. Stor ros til vores U19 træner, som virker til at formå at skabe "færdige" spillere og udvikle talenterne fra U17 til superligaspillere/divisionsspillere.
Ellers ikke det vilde at berette. Ingen afrikanske lykkeriddere. MC og PK sad over. Holgersson bedst i biptest.
Kan ikke huske i hvilken tråd en bruger spurgte om der kunne komme en Update fra dagens træning, så nu skrev jeg den her.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 19. jun 2017, 12:52

Martino skrev:Så lidt af træningen idag. Gaarde var som altid velklædt. Lyngø skal nok få slået Holger, Blåbjerg eller KP af i løbet af det næste års tid. Han ser de pasninger frem i banen som ingen af dem ser. Stor ros til vores U19 træner, som virker til at formå at skabe "færdige" spillere og udvikle talenterne fra U17 til superligaspillere/divisionsspillere.
Ellers ikke det vilde at berette. Ingen afrikanske lykkeriddere. MC og PK sad over. Holgersson bedst i biptest.
Kan ikke huske i hvilken tråd en bruger spurgte om der kunne komme en Update fra dagens træning, så nu skrev jeg den her.
Tak!

AK48hamas
Superliga
Superliga

Indlæg af AK48hamas » 19. jun 2017, 12:56

Holgersen var simpelthen bedst i Biptest? Ved ikke om jeg skal grine eller græde.

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 19. jun 2017, 12:59

AK48hamas skrev:Holgersen var simpelthen bedst i Biptest? Ved ikke om jeg skal grine eller græde.
Når man ikke har spillet godt, kan man altid komme tilbage i topform. Det er beundringsværdigt trods alt.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 19. jun 2017, 13:00

Martino skrev:
AK48hamas skrev:Holgersen var simpelthen bedst i Biptest? Ved ikke om jeg skal grine eller græde.
Når man ikke har spillet godt, kan man altid komme tilbage i topform. Det er beundringsværdigt trods alt.
Man må håbe, at han har øvet sig lige så meget i boldkontrol og afleveringer så. Han bør være fortid og erstattet med to nye inden vinduets udgang.
RAUS RAUS SSE!

KJ
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 2100 København Ø

Indlæg af KJ » 19. jun 2017, 13:02

Hvem var dårligst i bip-test - eller blev tilskuerne pålagt ikke at offentliggøre det ? :cheers:

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 19. jun 2017, 13:05

KJ skrev:Hvem var dårligst i bip-test - eller blev tilskuerne pålagt ikke at offentliggøre det ? :cheers:
Det må forblive en hemmelighed. Mon ikke Lokalsprøjten har en artikel eller et indslag om det senere.
Jeg savner Winsnes

aaballday
1. div
1. div

Indlæg af aaballday » 19. jun 2017, 13:06

Martino skrev:Så lidt af træningen idag. Gaarde var som altid velklædt. Lyngø skal nok få slået Holger, Blåbjerg eller KP af i løbet af det næste års tid. Han ser de pasninger frem i banen som ingen af dem ser. Stor ros til vores U19 træner, som virker til at formå at skabe "færdige" spillere og udvikle talenterne fra U17 til superligaspillere/divisionsspillere.
Flores ikke mødt op?
Sloth var der?

Sanchez94
Superliga
Superliga

Indlæg af Sanchez94 » 19. jun 2017, 13:06

Bare fordi manden ikke kan spille fodbold, kan han jo godt være god til at løbe

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 19. jun 2017, 13:11

aaballday skrev:
Flores ikke mødt op?
Sloth var der?
Hov undskyld. Flores var ikke med. Sloth var.
Jeg savner Winsnes

PeterS
Allstar
Allstar

Indlæg af PeterS » 19. jun 2017, 13:11

aaballday skrev:
Flores ikke mødt op?
Han er vel stadig med landsholdet.

boldspiller
Junior
Junior
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Indlæg af boldspiller » 19. jun 2017, 13:42

Martino skrev:
KJ skrev:Hvem var dårligst i bip-test - eller blev tilskuerne pålagt ikke at offentliggøre det ? :cheers:
Det må forblive en hemmelighed. Mon ikke Lokalsprøjten har en artikel eller et indslag om det senere.
Siger sjældent ret meget - typisk en målmand eller en på vej tilbage fra skade.

Der har i øvrigt været utroligt stille omkring Sloth - mon han og AaB giver hinanden en sidste chance?

Låst