Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
45 mio for Bassogog, 10-12 for Mæhle. To komplet uventede salg ovenpå en periode med gedigen build-up af pengekassen i forvejen.
Hvis ikke dette er sæsonen, hvor AaB geninvesterer massivt i truppen ovenpå en af de to værste sæsoner i superligaens historie, så må vi nok konkludere, at fans' og mediers forventninger er fuldstændig ude af sync med ledelsen i AaB's ditto, og vi derfor må vi jo så enten rejse folket the Italian way eller acceptere en stadfæstelse af, at middelmådigheden og direkte konkurrence med klubber som Horsens, Randers, Farum og Sønderjyske er det leje, ledelsen mener, at AaB (der tog the double for tre år siden) bør ligge mange år fremover.
Hvis ikke dette er sæsonen, hvor AaB geninvesterer massivt i truppen ovenpå en af de to værste sæsoner i superligaens historie, så må vi nok konkludere, at fans' og mediers forventninger er fuldstændig ude af sync med ledelsen i AaB's ditto, og vi derfor må vi jo så enten rejse folket the Italian way eller acceptere en stadfæstelse af, at middelmådigheden og direkte konkurrence med klubber som Horsens, Randers, Farum og Sønderjyske er det leje, ledelsen mener, at AaB (der tog the double for tre år siden) bør ligge mange år fremover.
Hvis det menes som to væsentlige forstærkninger til den nuværende plus erstatninger til de spillere vi forhåbentligt kommer af med, så giver regnestykket mere mening.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg vil ikke modsige dig, men det er altså lidt skræmmende at vi kan komme til at mangle 60-70% af en start-11'er.FIDEL skrev:Nemlig, og smutter Sloth og Holgersson så er vi oppe på at der skal hentes 6-7 mand. Det er det antal nye jeg helst serDobbeltA skrev:Der må minimum 4 spillere ind til truppen, meget mere tror jeg ikke det bliver til. En ny højre back, en midterforsvarer, en 8'er og en 9'er. Smutter Larsen, så skal der selvfølgelig også en ny keeper på plads. Herudover kunne jeg tænke mig en pivhurtig venstre kant, men det er nok for meget at håbe på, sålænge vi har Thellufsen og Børsting i truppen.Forza skrev:Jeg vælger at tro på at vores sportsdirektør kan se det samme som resten af Nordjylland - 2 forstærkninger kan på ingen måde gøre det.Gaarde6 skrev:Fuldstændig enig!AaB 85 95 99 08 skrev:Gaarde snakker her om, at spillerne bliver en kollega eller to rigere i vinduet. Undskyld mig, men det er da fuldstændigt vanvittigt. Truppen skal forstærkes markant ift sidste sæson inden for de kommende 2-3 uger, og vi har tilmed sagt farvel til Mæehle (og også Ene).Silvermoon skrev:https://www.tv2nord.dk/artikel/AaB-er-t ... i-kulissen
Det løber mig koldt ned af ryggen, hvis vores sportsdirektør kan se os ud af den.elendige trup med kun to indkøb?!
Når det er sagt frygter jeg dog også at vi maks får 2-3 stk.
Sjældent jeg gider kommentere på dine svadaer, men du har ret. Truppen skal forstærkes og samtidig skal der ryddes op. For mange alibispillere til min smag. Det kræver altså mere end 2-3 nye, så håber Gaarde spinner lidt i interviewet.(Iøvrigt utroligt der ikke kommer nogle spørgsmål med bare lidt kød på). Når det så er sagt så har jeg stor tiltro til at de unge vi rykker op faktisk også kan bidrage positivt, og næste år gætter jeg på vi minimum får Wessam Abou Ali og Mathias Johannesen op i truppen, og måske kan en Lukas Klitten springe et år over. MEN på den korte bane skal der forstærkes og sendes folk videre.AaB 85 95 99 08 skrev:Gaarde snakker her om, at spillerne bliver en kollega eller to rigere i vinduet. Undskyld mig, men det er da fuldstændigt vanvittigt. Truppen skal forstærkes markant ift sidste sæson inden for de kommende 2-3 uger, og vi har tilmed sagt farvel til Mæehle (og også Ene).Silvermoon skrev:https://www.tv2nord.dk/artikel/AaB-er-t ... i-kulissen
Jeg savner Winsnes
Ja det er lidt skræmmende. Men det var sæsonens niveau også...DobbeltA skrev:Jeg vil ikke modsige dig, men det er altså lidt skræmmende at vi kan komme til at mangle 60-70% af en start-11'er.FIDEL skrev:Nemlig, og smutter Sloth og Holgersson så er vi oppe på at der skal hentes 6-7 mand. Det er det antal nye jeg helst serDobbeltA skrev:Der må minimum 4 spillere ind til truppen, meget mere tror jeg ikke det bliver til. En ny højre back, en midterforsvarer, en 8'er og en 9'er. Smutter Larsen, så skal der selvfølgelig også en ny keeper på plads. Herudover kunne jeg tænke mig en pivhurtig venstre kant, men det er nok for meget at håbe på, sålænge vi har Thellufsen og Børsting i truppen.Forza skrev:Jeg vælger at tro på at vores sportsdirektør kan se det samme som resten af Nordjylland - 2 forstærkninger kan på ingen måde gøre det.Gaarde6 skrev:Fuldstændig enig!AaB 85 95 99 08 skrev:
Gaarde snakker her om, at spillerne bliver en kollega eller to rigere i vinduet. Undskyld mig, men det er da fuldstændigt vanvittigt. Truppen skal forstærkes markant ift sidste sæson inden for de kommende 2-3 uger, og vi har tilmed sagt farvel til Mæehle (og også Ene).
Det løber mig koldt ned af ryggen, hvis vores sportsdirektør kan se os ud af den.elendige trup med kun to indkøb?!
Sloth kunne godt smutte til GF i en byttehandel med DAP, Holger løb længst på Bib og Larsen har vist engang vundet Den Gyldne Lur for at stå og sove inde på stregen, det løser sig....FIDEL skrev:Ja det er lidt skræmmende. Men det var sæsonens niveau også...DobbeltA skrev:Jeg vil ikke modsige dig, men det er altså lidt skræmmende at vi kan komme til at mangle 60-70% af en start-11'er.FIDEL skrev:Nemlig, og smutter Sloth og Holgersson så er vi oppe på at der skal hentes 6-7 mand. Det er det antal nye jeg helst serDobbeltA skrev:Der må minimum 4 spillere ind til truppen, meget mere tror jeg ikke det bliver til. En ny højre back, en midterforsvarer, en 8'er og en 9'er. Smutter Larsen, så skal der selvfølgelig også en ny keeper på plads. Herudover kunne jeg tænke mig en pivhurtig venstre kant, men det er nok for meget at håbe på, sålænge vi har Thellufsen og Børsting i truppen.Forza skrev:Jeg vælger at tro på at vores sportsdirektør kan se det samme som resten af Nordjylland - 2 forstærkninger kan på ingen måde gøre det.Gaarde6 skrev:
Fuldstændig enig!
Lige nu er det dog svært at forestille sig at Larsen, Holger og Sloth forlader os - for hvem skulle dog hente dem??
Vores hold savner virkelig fart og kreativitet, jeg håber vi smider et bud efter Samuel Adegbenro der vitterligt er en enmandshær på et ellers svagt Viking hold, han er måske lidt uden for vores rækkevidde men ikke desto mindre er det den type spiller vi står og mangler, måske har Gaarde nogle kontakter i Viking, fra sin tid som spiller
https://youtu.be/aqLzCnas_uc
https://youtu.be/aqLzCnas_uc
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Skal vi ikke spise brød til. Gaarde siger et par spillere. Når I siger et par stykker, så mener I heller ikke eksakt 2,0. Det er nogle stykker.
Og det er jo heller ikke ensbetydende med, at Gaarde ikke mener, at når nogle ryger ud, så kommer der ikke nye ind.
Hvis Gaarde havde sagt 3 spillere og så hentet Zlatan, Messi og Ronaldo, så mente I også, sy han snød for Zlatan er jo skadet.
Vi hader alle ventetiden og uvisheden om, hvad der sker i vinduet, men derfor skal alt jo ikke overfortolkes.
Og det er jo heller ikke ensbetydende med, at Gaarde ikke mener, at når nogle ryger ud, så kommer der ikke nye ind.
Hvis Gaarde havde sagt 3 spillere og så hentet Zlatan, Messi og Ronaldo, så mente I også, sy han snød for Zlatan er jo skadet.
Vi hader alle ventetiden og uvisheden om, hvad der sker i vinduet, men derfor skal alt jo ikke overfortolkes.
- FlæskeFrank
Jeg mindes engang hvor jeg blev spurgt om hvor mange genstande jeg havde drukket. "Et par stykker" var svaret, men det var da KLART mere end 2, come on Gaarde!!!FlæskeFrank skrev:Skal vi ikke spise brød til. Gaarde siger et par spillere. Når I siger et par stykker, så mener I heller ikke eksakt 2,0. Det er nogle stykker.
-
FlæskeFrank
- Allstar

Med den reference forventer jeg et meget travlt vindue til Gaarde for at leve op til et par stykkerDobbeltA skrev:Jeg mindes engang hvor jeg blev spurgt om hvor mange genstande jeg havde drukket. "Et par stykker" var svaret, men det var da KLART mere end 2, come on Gaarde!!!
- FlæskeFrank
Jeg har meget svært ved at se Sloth ende i gjæf, ganske enkelt fordi Disco-glenn foretrækker fysik og løbevillighed. Sloth passer ikke ind i deres spillestil.DobbeltA skrev:Sloth kunne godt smutte til GF i en byttehandel med DAP, Holger løb længst på Bib og Larsen har vist engang vundet Den Gyldne Lur for at stå og sove inde på stregen, det løser sig....FIDEL skrev:Ja det er lidt skræmmende. Men det var sæsonens niveau også...DobbeltA skrev:Jeg vil ikke modsige dig, men det er altså lidt skræmmende at vi kan komme til at mangle 60-70% af en start-11'er.FIDEL skrev:Nemlig, og smutter Sloth og Holgersson så er vi oppe på at der skal hentes 6-7 mand. Det er det antal nye jeg helst serDobbeltA skrev:Der må minimum 4 spillere ind til truppen, meget mere tror jeg ikke det bliver til. En ny højre back, en midterforsvarer, en 8'er og en 9'er. Smutter Larsen, så skal der selvfølgelig også en ny keeper på plads. Herudover kunne jeg tænke mig en pivhurtig venstre kant, men det er nok for meget at håbe på, sålænge vi har Thellufsen og Børsting i truppen.Forza skrev:
Jeg vælger at tro på at vores sportsdirektør kan se det samme som resten af Nordjylland - 2 forstærkninger kan på ingen måde gøre det.
Lige nu er det dog svært at forestille sig at Larsen, Holger og Sloth forlader os - for hvem skulle dog hente dem??
Holgersson kan vi nok godt komme af med til Sverige, men AaB skal give ham besked på at finde en ny klub.
Larsen kan måske komme til Sverige, Norge eller Belgien.
Nu har jeg set klippet igen og mener helt bestemt at Gaarde siger "Et par OG nogle stykker".FlæskeFrank skrev:Med den reference forventer jeg et meget travlt vindue til Gaarde for at leve op til et par stykkerDobbeltA skrev:Jeg mindes engang hvor jeg blev spurgt om hvor mange genstande jeg havde drukket. "Et par stykker" var svaret, men det var da KLART mere end 2, come on Gaarde!!!
Så vi henter Zlatan, Messi og Ronaldo! fuck jeg glæder mig allerede! ;DFlæskeFrank skrev:Skal vi ikke spise brød til. Gaarde siger et par spillere. Når I siger et par stykker, så mener I heller ikke eksakt 2,0. Det er nogle stykker.
Det hjælper ikke meget på vores forsvarsproblemer, så der er nok maks én af dem der kommer til at starte inde.Hinsur skrev:Så vi henter Zlatan, Messi og Ronaldo! fuck jeg glæder mig allerede! ;DFlæskeFrank skrev:Skal vi ikke spise brød til. Gaarde siger et par spillere. Når I siger et par stykker, så mener I heller ikke eksakt 2,0. Det er nogle stykker.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
FlæskeFrank
- Allstar

Du må være ny på debatsiden. En angriber skal/kan altid omskoles til forsvarsspiller. Messi dur på grund af højden muligvis ikke i midterforsvaret, men ellers.Pastorius skrev:Det hjælper ikke meget på vores forsvarsproblemer, så der er nok maks én af dem der kommer til at starte inde.Hinsur skrev:Så vi henter Zlatan, Messi og Ronaldo! fuck jeg glæder mig allerede! ;DFlæskeFrank skrev:Skal vi ikke spise brød til. Gaarde siger et par spillere. Når I siger et par stykker, så mener I heller ikke eksakt 2,0. Det er nogle stykker.
- FlæskeFrank
Jeg sad og kiggede lidt på transferfrie spillere som kunne være interessante. Med venstrebacken in mente, kunne en spiller som Kevin Conboy ikke gøre sig på den plads? Han har I de sidste seks år spillet i to hollandske klubber, NEC Nijmegen og FC Utrecht hvori det er blevet til 106 kampe i Eredivisie og 35 i Jupiler League.
"Men jeg er helt sikker på der er sket noget inden den 15. juli" - det er vel ikke et gæt? I mine ører lyder det som om han er tæt på at offentliggøre noget.
Vi henter selvfølgelig ikke Conboy hjem. Han er i sin bedste alder og spiller samme plads som vores mest stabile mand (så længe han ikke er skadet). Conboy vil selvfølgelig ikke tage sig til takke med en bænkplads, ligesom vi ikke vil betale ham for at sidde der. Ikke engang FCK ville kunne hente ham som backup til venstrebacken.binderup skrev:Jeg sad og kiggede lidt på transferfrie spillere som kunne være interessante. Med venstrebacken in mente, kunne en spiller som Kevin Conboy ikke gøre sig på den plads? Han har I de sidste seks år spillet i to hollandske klubber, NEC Nijmegen og FC Utrecht hvori det er blevet til 106 kampe i Eredivisie og 35 i Jupiler League.
Man har vel om ikke andet lov til at drømme i såfaldKokkefar skrev:Vi henter selvfølgelig ikke Conboy hjem. Han er i sin bedste alder og spiller samme plads som vores mest stabile mand (så længe han ikke er skadet). Conboy vil selvfølgelig ikke tage sig til takke med en bænkplads, ligesom vi ikke vil betale ham for at sidde der. Ikke engang FCK ville kunne hente ham som backup til venstrebacken.binderup skrev:Jeg sad og kiggede lidt på transferfrie spillere som kunne være interessante. Med venstrebacken in mente, kunne en spiller som Kevin Conboy ikke gøre sig på den plads? Han har I de sidste seks år spillet i to hollandske klubber, NEC Nijmegen og FC Utrecht hvori det er blevet til 106 kampe i Eredivisie og 35 i Jupiler League.
Det er bare et håbløst forslag, idet vi allerede har Ahlmann og Blåbjerg til venstre backen. Og du vil have at AaB skal bruge penge og tid på at hente en ny venstre back??binderup skrev:Man har vel om ikke andet lov til at drømme i såfaldKokkefar skrev:Vi henter selvfølgelig ikke Conboy hjem. Han er i sin bedste alder og spiller samme plads som vores mest stabile mand (så længe han ikke er skadet). Conboy vil selvfølgelig ikke tage sig til takke med en bænkplads, ligesom vi ikke vil betale ham for at sidde der. Ikke engang FCK ville kunne hente ham som backup til venstrebacken.binderup skrev:Jeg sad og kiggede lidt på transferfrie spillere som kunne være interessante. Med venstrebacken in mente, kunne en spiller som Kevin Conboy ikke gøre sig på den plads? Han har I de sidste seks år spillet i to hollandske klubber, NEC Nijmegen og FC Utrecht hvori det er blevet til 106 kampe i Eredivisie og 35 i Jupiler League.