Præcis der hvor du siger. Vi er svækket og ikke forstærket. Og så tror jeg at vi har overpræsteret i efteråret. Så jeg tror at vi enten bliver rundbarberet i top 6, eller ryger ud af top 6. Men jeg håber da at jeg tager fejl.Kristian skrev: ↑31. jan 2022, 23:57Vi er svækket og ej heller forstærket. Hvori ligger bekymringen?9000AA skrev: ↑31. jan 2022, 23:52Sorry to say. Men vi kommer ikke til at spille med om.en skid i år. Det var sgu bedre at få penge i kassen.
Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Ja 7 point ned. Men nu er vi jo også kendt for at være super stabile når det virkelig gælder... Eller noget. Sov godt. Håber min frygt bliver gjort til skamme.Kovacs skrev: ↑31. jan 2022, 23:59Tjek tabellen. Godnat.9000AA skrev: ↑31. jan 2022, 23:52Sorry to say. Men vi kommer ikke til at spille med om.en skid i år. Det var sgu bedre at få penge i kassen.
Fck og Fcm med det de har vist på transfermarkt er de andre hold ikke bare bagefter men lysår bagefter 

AaB AaB AaB AaB
Med mindre vi render ind i en byge af skader, er det lidt lige meget. Som de spiller nu er der ikke meget værdi at sætte Hannesbo, Trajkovski, Prica o.l. ind. Vi bruger jo primært 14-15 mand. Ellers må de unge byde ind.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 23:59Lad os se hvad der sker når vi er en 5-8 kampe inde i sæsonen - og hvad vi så har på bænken til at skyde med? Jeg er bare ikke ligeglad med hvordan de går AaB i denne her sæson, synes sgu vi har haft 4 vinduer under Inge til at forbedrede os, og her er vi så. Men hvis alt går kanon og vi får bronze, jamen så er alt jo godt. Men jeg er MEGA skuffet over det her...Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 23:56Puha, hvis reglerne ændres, og placeringer afgøres i forhold til førsteholdstruppens størrelse; så rykker Brøndby og AaB ud. Kongesensation!raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 23:52Sikke et vindue - Fakta tjek!
Squadstørrelse:
1- 2: 33 FCM og FCN
3: 31 Sønderjyske
4: 30 Vejle
5-6: 29 FCK og Silkeborg
7-8: 28 Randers og Odense
9-10: 26 GF og Viborg
11: 25 Brøndby
12: 21 AaB (22 med lucas, men regner ikke med han kommer til at spiller her i foråret)
Derudover: uden træner, og Rinne og Thelander væk til sommer. Jeg synes det her vindue, sæson etc. er meget under hvad jeg lige havde forestillet mit AaB var og er...
Godnat - og shit jeg håbe Inge ved hvad han laver, og hvis han gør, så er han fucking kold og vild! og så bukker jeg mig gerne i støvet...![]()
Hellere tage chancen og give Friis lidt mere råderum til at skabe den trup der passer til ham til sommer.
// gwailo
Tja, AGF stiller op med nøjagtig det samme hold som i efteråret. Det samme gør AaB. Silkeborg på 6. pladsen ligeledes. OB er nogenlunde status quo, resten af holdene ligger så langt bagefter os, at vi kan være ligeglade. FCK og FCM kan ingen sammenligne sig med, Brøndby er nogenlunde status quo. Randers virker lettere forstærket, men ingen aner, hvordan den trup spiller sammen, når det gælder. Vi kan konkludere, at vi kommer til at konkurrere med Randers om 4. pladsen.9000AA skrev: ↑1. feb 2022, 00:03Ja 7 point ned. Men nu er vi jo også kendt for at være super stabile når det virkelig gælder... Eller noget. Sov godt. Håber min frygt bliver gjort til skamme.Kovacs skrev: ↑31. jan 2022, 23:59Tjek tabellen. Godnat.9000AA skrev: ↑31. jan 2022, 23:52Sorry to say. Men vi kommer ikke til at spille med om.en skid i år. Det var sgu bedre at få penge i kassen.
Alt det nonsens om trupstørrelse er helt på månen. Mig bekendt - med mindre reglerne er lavet om - skal der stadig være 11 mand på banen, og vi bruger i praksis højst en 16-17 stykker. Allerede derfra er kvaliteten i bund, jf. eksempelvis en Prijovic. Desuden er der kun siger og skriver 15 kampe i foråret. Vi behøver fandeme ikke at knalde penge af på at udvide truppen med endnu mere fyld á la SønderjyskEs angiveligt 31 spillere!
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
33 mands trup. Det er 15 mand der skal sidde over, det kan ikke gå galt.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Jeg håber at det er 4. Pladsen vi skal konkurrere om og ikke 6-7. PladsenHovedet skrev: ↑1. feb 2022, 00:11Tja, AGF stiller op med nøjagtig det samme hold som i efteråret. Det samme gør AaB. Silkeborg på 6. pladsen ligeledes. OB er nogenlunde status quo, resten af holdene ligger så langt bagefter os, at vi kan være ligeglade. FCK og FCM kan ingen sammenligne sig med, Brøndby er nogenlunde status quo. Randers virker lettere forstærket, men ingen aner, hvordan den trup spiller sammen, når det gælder. Vi kan konkludere, at vi kommer til at konkurrere med Randers om 4. pladsen.9000AA skrev: ↑1. feb 2022, 00:03Ja 7 point ned. Men nu er vi jo også kendt for at være super stabile når det virkelig gælder... Eller noget. Sov godt. Håber min frygt bliver gjort til skamme.Kovacs skrev: ↑31. jan 2022, 23:59Tjek tabellen. Godnat.9000AA skrev: ↑31. jan 2022, 23:52Sorry to say. Men vi kommer ikke til at spille med om.en skid i år. Det var sgu bedre at få penge i kassen.
AaB AaB AaB AaB
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Hvad med Brøndby? De har solgt Uhre og Frendrup.Hovedet skrev: ↑1. feb 2022, 00:11Tja, AGF stiller op med nøjagtig det samme hold som i efteråret. Det samme gør AaB. Silkeborg på 6. pladsen ligeledes. OB er nogenlunde status quo, resten af holdene ligger så langt bagefter os, at vi kan være ligeglade. FCK og FCM kan ingen sammenligne sig med, Brøndby er nogenlunde status quo. Randers virker lettere forstærket, men ingen aner, hvordan den trup spiller sammen, når det gælder. Vi kan konkludere, at vi kommer til at konkurrere med Randers om 4. pladsen.9000AA skrev: ↑1. feb 2022, 00:03Ja 7 point ned. Men nu er vi jo også kendt for at være super stabile når det virkelig gælder... Eller noget. Sov godt. Håber min frygt bliver gjort til skamme.Kovacs skrev: ↑31. jan 2022, 23:59Tjek tabellen. Godnat.9000AA skrev: ↑31. jan 2022, 23:52Sorry to say. Men vi kommer ikke til at spille med om.en skid i år. Det var sgu bedre at få penge i kassen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Så vi har fået et vindue ca. som Inge på forhånd spåede. Der er blevet tyndet lidt ud i truppen, en ny angriber er kommet til, samtidig med at man har skullet håndtere et uventet trænerskifte. At det pludselig skulle være superspændende for AaB at afhænde Thelander i 11. time forstår jeg ikke. Thelander kan sammen med Rinne skaffe sig videre til de kontrakter, de skal toppe karrieren med, gennem et stærkt forår og farvel til AaB. Nu handler det bare om at få Friis ind så snart som muligt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Præcis..havde gerne set en trup på 24 mand mindst. Men vi må nøjes.
Det har givet mening at sende Prica og Hannesbo ud. Og Trajkovski viste absolut intet i efteråret. Også svært at se hvad Prica bidrog med.
Jeg synes vi er samme sted. Høgh kommer ind til angrebet og ellers intet forandret.
Tja, jeg forventer, at de er stærkere trods alt. De har også hentet noget ind. Jeg er lidt i vildrede angående Thelander. Det er korrekt, at det ikke havde set kønt ud, hvis han var blevet solgt, men der skal megen sportslig succes til, for at vi kan hente de 6,3 millioner kr., der angiveligt var i spil.Kasper skrev: ↑1. feb 2022, 00:15Hvad med Brøndby? De har solgt Uhre og Frendrup.Hovedet skrev: ↑1. feb 2022, 00:11Tja, AGF stiller op med nøjagtig det samme hold som i efteråret. Det samme gør AaB. Silkeborg på 6. pladsen ligeledes. OB er nogenlunde status quo, resten af holdene ligger så langt bagefter os, at vi kan være ligeglade. FCK og FCM kan ingen sammenligne sig med, Brøndby er nogenlunde status quo. Randers virker lettere forstærket, men ingen aner, hvordan den trup spiller sammen, når det gælder. Vi kan konkludere, at vi kommer til at konkurrere med Randers om 4. pladsen.9000AA skrev: ↑1. feb 2022, 00:03Ja 7 point ned. Men nu er vi jo også kendt for at være super stabile når det virkelig gælder... Eller noget. Sov godt. Håber min frygt bliver gjort til skamme.
Hvad skulle spiller nr. 22, 23 og 24 have gjort godt for udover at belaste lønbudgettet? Selv med 21 har vi stadig rent fyld tilbage i form af f.eks. en Prijovic, vi alligevel ikke kan bruge til noget. Vi har kun 15 kampe i foråret og bruger i praksis sjældent mere en 16-17 stykker.Kristian skrev: ↑1. feb 2022, 00:17Præcis..havde gerne set en trup på 24 mand mindst. Men vi må nøjes.
Det har givet mening at sende Prica og Hannesbo ud. Og Trajkovski viste absolut intet i efteråret. Også svært at se hvad Prica bidrog med.
Jeg synes vi er samme sted. Høgh kommer ind til angrebet og ellers intet forandret.
Plus det kan måske åbne op for, at vi ser lidt til de up-coming u-19 spillere. Hvem ved, måske en Sebastian Stahlfest, Oliver Ross el Gustav Dahl får et mindre gennembrud i løbet af foråret??Hovedet skrev: ↑1. feb 2022, 00:21Hvad skulle spiller nr. 22, 23 og 24 have gjort godt for udover at belaste lønbudgettet? Selv med 21 har vi stadig rent fyld tilbage i form af f.eks. en Prijovic, vi alligevel ikke kan bruge til noget. Vi har kun 15 kampe i foråret og bruger i praksis sjældent mere en 16-17 stykker.Kristian skrev: ↑1. feb 2022, 00:17Præcis..havde gerne set en trup på 24 mand mindst. Men vi må nøjes.
Jeg er da glad for at folk er mere optimistiske end jeg er. Jeg har godt nok ikke store forventninger til foråret. Jeg tror desværre vi falder fuldstændig sammen - og så er 7 point altså ikke meget. Men jeg har ("heldigvis") taget fejl før, og hør det gerne igen.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg synes bare vi alle skal krydse fingre for at Viborg finder en ny træner så hurtigt som muligt. Så skal det hele jo nok gå.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hvis man skal tro på det beløb, der nævnes vi er blevet tilbudt for Thelander så skal han egenhændigt skabe en værdiforøgelse på 400.000 kr. pr kamp. (hvis han spiller alle kampe).
Så meget er han altså ikke værd. Især ikke når han tilsyneladende var klar til at skifte.
Men det falder tilbage på IAO, at de 3 midterforsvarere han har signet i bedste fald er middelmådige, og langt fra gode nok til at løfte arven.
Lige præcis - tak!
Når alt kommer til alt handler AaB om at lave præstationer på banen - ikke om at tjene penge på at sælge spillere. Man sælger ikke sin suverænt bedste spiller på sidste dag i transfervinduet når man ikke har en erstatning klar.
Det betyder MEGET mere for AaB at gå i top-4 og vise troværdighed ift ambitioner og målsætninger end at tjene 5-6 mio. kr. på Rasmus Thelander.
-
Rockafellar
- 2. div

- Geografisk sted: Munken
- Kontakt:
Nå Rinne smutter til sommer. Skuffende, men så skal Theo sgu have chancen i de sidste kampe.
Det bliver sgu noget af en åreladning til sommer. Helt nyt hold skal bygges op igen men de mange kontraktudløb
Det bliver sgu noget af en åreladning til sommer. Helt nyt hold skal bygges op igen men de mange kontraktudløb
Swing Like God's Own Dick