Haha. Det havde jeg ikke tænkt over, men er ret sikker på det ikke var ham. Jeg ved heller ikke om det er en spiller, men det lignede mistænksomt meget en spiller og to rådgivere/familie/agenter.FIDEL skrev:Patmand skrev:Det er som om, at nogle herinde har stirret sig blinde på FCN spillere. Emre Mor startede forøvrigt inde for Dortmund i tirsdagens Bundesliga kamp.FIDEL skrev:Interessant!Martino skrev:Der var tre afrikanere som overværede dagens træning. To af dem lignede rådgivere/agenter, mens den sidste lignede en spiller. Om det er tilfældet ved jeg ikke, men Gaarde snakkede med dem, så de var nok på Hornevej af en grund. Om det evt er samme agent/rådgiver som AaB tidligere har haft gæstespillere fra ved jeg desværre heller intet om. Vi havde jo en camerouner og en nigerianer til prøvetræning i sommers.
Det kunne jo også være Godsway Donyoh og hans agentteam...? Han har kontraktudløb januar 18, og kan spille alle de offensive pladser. Just saying.Han er en hurtig og teknisk stærk offensivspiller. Jeg tænker at MW gerne vil forstærke offensiven til sommer.
Ellers er der flere interessante spillere, som vi godt kan bruge f.eks.:
K. Kusk
Bruninho
G. Wikheim
E. Asante
Jeg troede ellers vi alle var kommet til den konklusion, at hvis man spiller nogenlunde fast for FCN, og man har ambitioner om noget endnu større, så er AaB ikke næste station på vejen!
Bruninho, eks-FCN pt. FCM, er på en fed kinøjser kontrakt. Virker det logisk han skal til AaB?
Ndip També ser interessant ud, og Martino du skal huske på, at fodboldspillere ser meget mindre ud i virkeligheden end på tv og billeder.
Det kan selvfølgelig også være Lukman Haruna, som lige har været/er på prøve i OB...Martino skrev:Haha. Det havde jeg ikke tænkt over, men er ret sikker på det ikke var ham. Jeg ved heller ikke om det er en spiller, men det lignede mistænksomt meget en spiller og to rådgivere/familie/agenter.FIDEL skrev:Patmand skrev:Det er som om, at nogle herinde har stirret sig blinde på FCN spillere. Emre Mor startede forøvrigt inde for Dortmund i tirsdagens Bundesliga kamp.FIDEL skrev:Interessant!Martino skrev:Der var tre afrikanere som overværede dagens træning. To af dem lignede rådgivere/agenter, mens den sidste lignede en spiller. Om det er tilfældet ved jeg ikke, men Gaarde snakkede med dem, så de var nok på Hornevej af en grund. Om det evt er samme agent/rådgiver som AaB tidligere har haft gæstespillere fra ved jeg desværre heller intet om. Vi havde jo en camerouner og en nigerianer til prøvetræning i sommers.
Det kunne jo også være Godsway Donyoh og hans agentteam...? Han har kontraktudløb januar 18, og kan spille alle de offensive pladser. Just saying.Han er en hurtig og teknisk stærk offensivspiller. Jeg tænker at MW gerne vil forstærke offensiven til sommer.
K. Kusk
Bruninho
G. Wikheim
E. Asante
Jeg troede ellers vi alle var kommet til den konklusion, at hvis man spiller nogenlunde fast for FCN, og man har ambitioner om noget endnu større, så er AaB ikke næste station på vejen!
Bruninho, eks-FCN pt. FCM, er på en fed kinøjser kontrakt. Virker det logisk han skal til AaB?
Ndip També ser interessant ud, og Martino du skal huske på, at fodboldspillere ser meget mindre ud i virkeligheden end på tv og billeder.

Og den ene af de to lignede i uhørt grad Theo fra Cosby og Co. No shit!Martino skrev:Haha. Det havde jeg ikke tænkt over, men er ret sikker på det ikke var ham. Jeg ved heller ikke om det er en spiller, men det lignede mistænksomt meget en spiller og to rådgivere/familie/agenter.FIDEL skrev:Patmand skrev:Det er som om, at nogle herinde har stirret sig blinde på FCN spillere. Emre Mor startede forøvrigt inde for Dortmund i tirsdagens Bundesliga kamp.FIDEL skrev:Interessant!Martino skrev:Der var tre afrikanere som overværede dagens træning. To af dem lignede rådgivere/agenter, mens den sidste lignede en spiller. Om det er tilfældet ved jeg ikke, men Gaarde snakkede med dem, så de var nok på Hornevej af en grund. Om det evt er samme agent/rådgiver som AaB tidligere har haft gæstespillere fra ved jeg desværre heller intet om. Vi havde jo en camerouner og en nigerianer til prøvetræning i sommers.
Det kunne jo også være Godsway Pakke 00370720684048597176 fra merlin.dk kan hentes indtil d. 19.04.2017 Pakken er bestilt til afhentning i Posthus Føtex, Hasseris Bymidte 29, 9000 Aalborg Husk ID og sms Mvh PostNord og hans agentteam...? Han har kontraktudløb januar 18, og kan spille alle de offensive pladser. Just saying.Han er en hurtig og teknisk stærk offensivspiller. Jeg tænker at MW gerne vil forstærke offensiven til sommer.
K. Kusk
Bruninho
G. Wikheim
E. Asante
Så meget har jeg ikke set CosbyKøllen I Møllen skrev:Og den ene af de to lignede i uhørt grad Theo fra Cosby og Co. No shit!Martino skrev:Haha. Det havde jeg ikke tænkt over, men er ret sikker på det ikke var ham. Jeg ved heller ikke om det er en spiller, men det lignede mistænksomt meget en spiller og to rådgivere/familie/agenter.FIDEL skrev:Patmand skrev:Det er som om, at nogle herinde har stirret sig blinde på FCN spillere. Emre Mor startede forøvrigt inde for Dortmund i tirsdagens Bundesliga kamp.FIDEL skrev:Interessant!Martino skrev:Der var tre afrikanere som overværede dagens træning. To af dem lignede rådgivere/agenter, mens den sidste lignede en spiller. Om det er tilfældet ved jeg ikke, men Gaarde snakkede med dem, så de var nok på Hornevej af en grund. Om det evt er samme agent/rådgiver som AaB tidligere har haft gæstespillere fra ved jeg desværre heller intet om. Vi havde jo en camerouner og en nigerianer til prøvetræning i sommers.
Det kunne jo også være Godsway Pakke 00370720684048597176 fra merlin.dk kan hentes indtil d. 19.04.2017 Pakken er bestilt til afhentning i Posthus Føtex, Hasseris Bymidte 29, 9000 Aalborg Husk ID og sms Mvh PostNord og hans agentteam...? Han har kontraktudløb januar 18, og kan spille alle de offensive pladser. Just saying.Han er en hurtig og teknisk stærk offensivspiller. Jeg tænker at MW gerne vil forstærke offensiven til sommer.
K. Kusk
Bruninho
G. Wikheim
E. Asante
Jamen, fair nok. Og hvad mener du så at en top-3 offensiv spiller i Superligaen skal koste? Transfer/sign-on fee/løn?FIDEL skrev:Nej det er vi ALLE ikke kommet frem til. Men Marcondes mener jeg er urealistisk, da han har udtalt, at han vil til udlandet. Ellers er BIF den eneste danske klub, der virker realistisk. Særligt hvis Mukhtar ikke bliver.Patmand skrev:Det er som om, at nogle herinde har stirret sig blinde på FCN spillere. Emre Mor startede forøvrigt inde for Dortmund i tirsdagens Bundesliga kamp.FIDEL skrev:Interessant!Martino skrev:Der var tre afrikanere som overværede dagens træning. To af dem lignede rådgivere/agenter, mens den sidste lignede en spiller. Om det er tilfældet ved jeg ikke, men Gaarde snakkede med dem, så de var nok på Hornevej af en grund. Om det evt er samme agent/rådgiver som AaB tidligere har haft gæstespillere fra ved jeg desværre heller intet om. Vi havde jo en camerouner og en nigerianer til prøvetræning i sommers.
K. Kusk
Bruninho
G. Wikheim
E. Asante
Grunden til at der er enkelte FCN-spillere, der er interessante er, at de er tekniske og hurtige typer, som passer rigtig godt ind i AaBs spillestil og MWs system. Godsway Donyoh er vel pt. i top3 over de bedste offensive spillere i dk.
Nu har AaB endelig nogle penge at kaste efter et par klassespillere, og formentlig smutter Enevoldsen samt (forhåbentligt) Meilinger og Sloth. Så der er altså plads i budgettet til en forstærkning eller 2 på de offensive pladser.
Bruninho har AaB tidligere været ude efter, og vi har jo råd til at smide boksen efter ham.
AaB er stadig en større klub end fcn. Desuden kan vi godt smide f.eks. 8-10 mill. efter Donyoh, hvis det er MW´s ønskespiller, ligesom vi også kan smide 5 mill. efter Kusk til sommer, hvis vores træner gerne ser Kusk i truppen.Patmand skrev:Jamen, fair nok. Og hvad mener du så at en top-3 offensiv spiller i Superligaen skal koste? Transfer/sign-on fee/løn?FIDEL skrev:Nej det er vi ALLE ikke kommet frem til. Men Marcondes mener jeg er urealistisk, da han har udtalt, at han vil til udlandet. Ellers er BIF den eneste danske klub, der virker realistisk. Særligt hvis Mukhtar ikke bliver.Patmand skrev:Det er som om, at nogle herinde har stirret sig blinde på FCN spillere. Emre Mor startede forøvrigt inde for Dortmund i tirsdagens Bundesliga kamp.FIDEL skrev:Interessant!Martino skrev:Der var tre afrikanere som overværede dagens træning. To af dem lignede rådgivere/agenter, mens den sidste lignede en spiller. Om det er tilfældet ved jeg ikke, men Gaarde snakkede med dem, så de var nok på Hornevej af en grund. Om det evt er samme agent/rådgiver som AaB tidligere har haft gæstespillere fra ved jeg desværre heller intet om. Vi havde jo en camerouner og en nigerianer til prøvetræning i sommers.
K. Kusk
Bruninho
G. Wikheim
E. Asante
Grunden til at der er enkelte FCN-spillere, der er interessante er, at de er tekniske og hurtige typer, som passer rigtig godt ind i AaBs spillestil og MWs system. Godsway Donyoh er vel pt. i top3 over de bedste offensive spillere i dk.
Nu har AaB endelig nogle penge at kaste efter et par klassespillere, og formentlig smutter Enevoldsen samt (forhåbentligt) Meilinger og Sloth. Så der er altså plads i budgettet til en forstærkning eller 2 på de offensive pladser.
Bruninho har AaB tidligere været ude efter, og vi har jo råd til at smide boksen efter ham.
Hvad tror du sådan løseligt det vil koste?
Jeg må selvfølgelig antage du mener, at de pågældende FCN spillere selv kan se en fordel i at skifte til AaB. Det er jo ikke fordi AaB fremstår mere attraktiv på det sportslige plan. København vs. Aalborg? Ja, her vinder Aalborg velsagtens. Men jeg tror alligevel man skal tilbyde en rekordhøj løn. Men hvad tror du?
FCN er ejet af en investorkreds der ser FCN/Superligaen som en scene, hvor de kan fremvise deres største talenter til interesserede købere, blandt andet en række afrikanske spillere.
De har hidtil solgt Bruninho og Emre Mor til store penge.
Jeg har svært ved at forestille mig AaB slipper billigt fra at ville købe deres bedste spillere.
Så jeg forudser en transfer på et tocifret millionbeløb og en rekordhøj lønpakke. (Som udgangspunkt tror jeg slet ikke de har lyst til at skifte til AaB)
Er du uenig?
Kusk ser jeg gerne tilbage i AaB, men helst ikke Lucas.Arendt skrev:Jeg kunne godt tænke mig både Kasper Kusk og Lucas Andersen i sommerens transfervindue, men jeg tror kun, at det er realistisk, at vi henter en af de to spillere.
Herudover håber jeg, at Gaarde følger med i Buba Sannehs situation i Horsens. En ung spiller med et stort videresalgspotentiale ville være i overensstemmelse med vores strategi.
Fuldstændig enig.FIDEL skrev:Kusk ser jeg gerne tilbage i AaB, men helst ikke Lucas.Arendt skrev:Jeg kunne godt tænke mig både Kasper Kusk og Lucas Andersen i sommerens transfervindue, men jeg tror kun, at det er realistisk, at vi henter en af de to spillere.
Herudover håber jeg, at Gaarde følger med i Buba Sannehs situation i Horsens. En ung spiller med et stort videresalgspotentiale ville være i overensstemmelse med vores strategi.
Sanneh er rigtig god, særligt i duelspillet, men jeg tror ikke han er den type MW søger.
Såfremt vi henter Kusk, ville være stå med en rigtig stærk højre kant med Kusk og Meilinger.FIDEL skrev:Kusk ser jeg gerne tilbage i AaB, men helst ikke Lucas.Arendt skrev:Jeg kunne godt tænke mig både Kasper Kusk og Lucas Andersen i sommerens transfervindue, men jeg tror kun, at det er realistisk, at vi henter en af de to spillere.
Sanneh er rigtig god, særligt i duelspillet, men jeg tror ikke han er den type MW søger.
Sanneh er bare ikke en spillende midterforsvarer, og er vant til at spille på et hold, der spiller med musklerne og for at vinde duellerne. Så derfor er han ikke så vant til spillestilen vi praktiserer.Arendt skrev:Såfremt vi henter Kusk, ville være stå med en rigtig stærk højre kant med Kusk og Meilinger.FIDEL skrev:Kusk ser jeg gerne tilbage i AaB, men helst ikke Lucas.Arendt skrev:Jeg kunne godt tænke mig både Kasper Kusk og Lucas Andersen i sommerens transfervindue, men jeg tror kun, at det er realistisk, at vi henter en af de to spillere.
Lucas ville flere gear højere end Børsting. Børsting ville kunne konkurrere med Thellufsen på venstre kant. Herudover ville Lucas og Flores kunne konkurrere på 10'er positionen.
Hvor tror du ikke, at MW søger en type som Buba Sanneh? Sanneh kan forbedre sig meget med bolden, men han minder meget om en ung Thelander, som havde mange af de samme udfordringer.
Det sidste er jeg helt enig i.FIDEL skrev:AaB er stadig en større klub end fcn. Desuden kan vi godt smide f.eks. 8-10 mill. efter Donyoh, hvis det er MW´s ønskespiller, ligesom vi også kan smide 5 mill. efter Kusk til sommer, hvis vores træner gerne ser Kusk i truppen.Patmand skrev:Jamen, fair nok. Og hvad mener du så at en top-3 offensiv spiller i Superligaen skal koste? Transfer/sign-on fee/løn?FIDEL skrev:Nej det er vi ALLE ikke kommet frem til. Men Marcondes mener jeg er urealistisk, da han har udtalt, at han vil til udlandet. Ellers er BIF den eneste danske klub, der virker realistisk. Særligt hvis Mukhtar ikke bliver.Patmand skrev:Det er som om, at nogle herinde har stirret sig blinde på FCN spillere. Emre Mor startede forøvrigt inde for Dortmund i tirsdagens Bundesliga kamp.FIDEL skrev:Interessant!Martino skrev:Der var tre afrikanere som overværede dagens træning. To af dem lignede rådgivere/agenter, mens den sidste lignede en spiller. Om det er tilfældet ved jeg ikke, men Gaarde snakkede med dem, så de var nok på Hornevej af en grund. Om det evt er samme agent/rådgiver som AaB tidligere har haft gæstespillere fra ved jeg desværre heller intet om. Vi havde jo en camerouner og en nigerianer til prøvetræning i sommers.
K. Kusk
Bruninho
G. Wikheim
E. Asante
Hvad tror du sådan løseligt det vil koste?
Jeg må selvfølgelig antage du mener, at de pågældende FCN spillere selv kan se en fordel i at skifte til AaB. Det er jo ikke fordi AaB fremstår mere attraktiv på det sportslige plan. København vs. Aalborg? Ja, her vinder Aalborg velsagtens. Men jeg tror alligevel man skal tilbyde en rekordhøj løn. Men hvad tror du?
FCN er ejet af en investorkreds der ser FCN/Superligaen som en scene, hvor de kan fremvise deres største talenter til interesserede købere, blandt andet en række afrikanske spillere.
De har hidtil solgt Bruninho og Emre Mor til store penge.
Jeg har svært ved at forestille mig AaB slipper billigt fra at ville købe deres bedste spillere.
Så jeg forudser en transfer på et tocifret millionbeløb og en rekordhøj lønpakke. (Som udgangspunkt tror jeg slet ikke de har lyst til at skifte til AaB)
Er du uenig?
Jeg tror nu ikke, at vi får Godsway Donyoh, men dette er et fan-forum, hvor man har lov at drømme om bedre spillere. Hvor i alverden skal man ellers gøre det?? Og så endda i denne røvsyge slutspilstid.
Vi er nødt til at smide boksen, hvis vi vil have profiler til vores hold. Det mangler vi big time!
Det var Thelander jo heller ikke, men han udviklede sig til at blive dygtig med fødderne. Det kan Sanneh jo også.FIDEL skrev:Sanneh er bare ikke en spillende midterforsvarer, og er vant til at spille på et hold, der spiller med musklerne og for at vinde duellerne. Så derfor er han ikke så vant til spillestilen vi praktiserer.Arendt skrev:Såfremt vi henter Kusk, ville være stå med en rigtig stærk højre kant med Kusk og Meilinger.FIDEL skrev:Kusk ser jeg gerne tilbage i AaB, men helst ikke Lucas.Arendt skrev:Jeg kunne godt tænke mig både Kasper Kusk og Lucas Andersen i sommerens transfervindue, men jeg tror kun, at det er realistisk, at vi henter en af de to spillere.
Lucas ville flere gear højere end Børsting. Børsting ville kunne konkurrere med Thellufsen på venstre kant. Herudover ville Lucas og Flores kunne konkurrere på 10'er positionen.
Hvor tror du ikke, at MW søger en type som Buba Sanneh? Sanneh kan forbedre sig meget med bolden, men han minder meget om en ung Thelander, som havde mange af de samme udfordringer.
Jeg er faktisk slet ikke overbevist om, at der hentes ind til forsvaret - desværre.
Lucas synes jeg bare er lidt skrøbelig mentalt, og mangler noget power og aggressivitet. Skal vi have en ny 10´er, så skal han også kunne gå i genpres højt oppe på banen, ligesom eksempelvis Mukhtar fra bøf.
Jeg er selvfølgelig helt enig med dig i, at Mukhtar er urealistisk. Han var et eksempel.Arendt skrev:Det var Thelander jo heller ikke, men han udviklede sig til at blive dygtig med fødderne. Det kan Sanneh jo også.FIDEL skrev:Sanneh er bare ikke en spillende midterforsvarer, og er vant til at spille på et hold, der spiller med musklerne og for at vinde duellerne. Så derfor er han ikke så vant til spillestilen vi praktiserer.Arendt skrev:Såfremt vi henter Kusk, ville være stå med en rigtig stærk højre kant med Kusk og Meilinger.FIDEL skrev:Kusk ser jeg gerne tilbage i AaB, men helst ikke Lucas.Arendt skrev:Jeg kunne godt tænke mig både Kasper Kusk og Lucas Andersen i sommerens transfervindue, men jeg tror kun, at det er realistisk, at vi henter en af de to spillere.
Jeg er faktisk slet ikke overbevist om, at der hentes ind til forsvaret - desværre.
Lucas synes jeg bare er lidt skrøbelig mentalt, og mangler noget power og aggressivitet. Skal vi have en ny 10´er, så skal han også kunne gå i genpres højt oppe på banen, ligesom eksempelvis Mukhtar fra bøf.
Det vil jeg også sige, at Lucas kan. Det har han tidligere gjort på blandt andet U-21 landsholdet. Herudover må vi være lidt realistiske ift. spillere. Lucas vil nok være på den højeste hylde overhovedet, mens Mukhtar fra Brøndby eller lignende spiller ville være umulig at hente.
Helt enig. Det er ren spekulation. Det bliver spændende at se, hvordan de 5 mio. skal bruges til sommer.FIDEL skrev:Jeg er selvfølgelig helt enig med dig i, at Mukhtar er urealistisk. Han var et eksempel.Arendt skrev:Det var Thelander jo heller ikke, men han udviklede sig til at blive dygtig med fødderne. Det kan Sanneh jo også.FIDEL skrev:Sanneh er bare ikke en spillende midterforsvarer, og er vant til at spille på et hold, der spiller med musklerne og for at vinde duellerne. Så derfor er han ikke så vant til spillestilen vi praktiserer.Arendt skrev:Såfremt vi henter Kusk, ville være stå med en rigtig stærk højre kant med Kusk og Meilinger.FIDEL skrev:Kusk ser jeg gerne tilbage i AaB, men helst ikke Lucas.Arendt skrev:Jeg kunne godt tænke mig både Kasper Kusk og Lucas Andersen i sommerens transfervindue, men jeg tror kun, at det er realistisk, at vi henter en af de to spillere.
Det vil jeg også sige, at Lucas kan. Det har han tidligere gjort på blandt andet U-21 landsholdet. Herudover må vi være lidt realistiske ift. spillere. Lucas vil nok være på den højeste hylde overhovedet, mens Mukhtar fra Brøndby eller lignende spiller ville være umulig at hente.
Sanneh kan naturligvis udvikle sig, og ja det gjorde Thelander også, men ikke voldsomt meget synes jeg. Jeg tror bare ikke at AaB kigger Sannehs vej. Men dit gæt er lige så godt som mit.
Ang. Lucas, så mener jeg faktisk allerede vi har den ideelle 10´er i truppen allerede, og det er Flores. Glæder mig til at se hvad han får ud af det i aften.

Lucas er årgang 1994.FlæskeFrank skrev:Lige omkring Lucas Andersen og Børsting. Så er de lige gamle(årgang 1995).
Jeg synes ingen af dem har en aktuel glorværdig karriere, som lader den anden noget efter...

Ift. hypen her på sitet hvor Lucas ofte blev fremhævet som det største talent siden Grønkjær så har Lucas skuffet ift. forventningerne.Arendt skrev:Lucas er årgang 1994.FlæskeFrank skrev:Lige omkring Lucas Andersen og Børsting. Så er de lige gamle(årgang 1995).
Jeg synes ingen af dem har en aktuel glorværdig karriere, som lader den anden noget efter...
Synes indtil videre Lucas har gjort det fint i udlandet.
Enig i at han ikke har forløst potentialet.frederikshavneren skrev:Ift. hypen her på sitet hvor Lucas ofte blev fremhævet som det største talent siden Grønkjær så har Lucas skuffet ift. forventningerne.Arendt skrev:Lucas er årgang 1994.FlæskeFrank skrev:Lige omkring Lucas Andersen og Børsting. Så er de lige gamle(årgang 1995).
Synes indtil videre Lucas har gjort det fint i udlandet.
At han ikke kunne slå til på et af de ringeste Ajax hold i mange år er ikke prangende, at han nu er stamspiller i en schweizisk bundklub er ikke noget at falde i svime over.