Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
5 mio for Jesper Hansen er vanvid. De penge kunne bruges ufatteligt meget bedre.
Helt uenig.KJ skrev:5 mio for Jesper Hansen er vanvid. De penge kunne bruges ufatteligt meget bedre.
Jesper Hansen var en enorm del af Lyngbys bronzemedaljer og kunne forstærke vores hold enormt. Hvis man kunne få fat i ham og Okore ville resten af vores forsvarsspillere automatisk løfte sig markant, og selv folk som Blåbjerg og Patrick Kristensen ville blive solide Superliga-spillere.
Hvis vi henter typer som Kanstrup, Kristoffer Pallesen m.fl., så får du spillere, der bare holder niveau. Så vil vi stadig være afhængig af at Holgersson, Flores, Risgård m.fl. kan tage det ansvar, som de ikke kunne i sidste sæson.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg er enig i, at vi skal have folk med et højt bundniveau. Tror også, at f.eks. en god Okore vil gøre Nicolai Larsen væsentlig bedre. Eller en Jesper Hansen for Holger og Blåbjerg. Men hvis vi skal bruge fire mio kr. på en spiller med et højt bundniveau, så tror jeg pengene er givet bedre ud andet steds på banen end målmandsposten.Yankee skrev:Jesper Hansen var en enorm del af Lyngbys bronzemedaljer og kunne forstærke vores hold enormt. Hvis man kunne få fat i ham og Okore ville resten af vores forsvarsspillere automatisk løfte sig markant, og selv folk som Blåbjerg og Patrick Kristensen ville blive solide Superliga-spillere.
Hvis vi henter typer som Kanstrup, Kristoffer Pallesen m.fl., så får du spillere, der bare holder niveau. Så vil vi stadig være afhængig af at Holgersson, Flores, Risgård m.fl. kan tage det ansvar, som de ikke kunne i sidste sæson.
- FlæskeFrank
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Men vi skal vel også have lidt penge tilbage til at kigge på den offensiv som ikke kunne score 1 mål pr. kamp i snit sidste sæson. Jeg ved af gode grunde ikke hvad transferbudgettet er, men med de to spillere ville vi vel være over transfers på 10 mio. plus vi ville hente to meget løntunge herrer. Jeg er ikke sikker på der ville være alverden tilbage at bruge af, medmindre vi slipper af med nogle af de dyre drenge.Yankee skrev:Helt uenig.KJ skrev:5 mio for Jesper Hansen er vanvid. De penge kunne bruges ufatteligt meget bedre.
Jesper Hansen var en enorm del af Lyngbys bronzemedaljer og kunne forstærke vores hold enormt. Hvis man kunne få fat i ham og Okore ville resten af vores forsvarsspillere automatisk løfte sig markant, og selv folk som Blåbjerg og Patrick Kristensen ville blive solide Superliga-spillere.
Med alle de bassemilioner vi har stående på kontoen som samler støv, synes jeg det er på tide at vi kommer med nogle mulige spillere.
Jeg har personligt en fidus til Frederik Guldbrandsen. En 24-årig Norsk angriber fra Red Bull Salzburg, som i det det seneste halve år har været udlejet til Red Bull New York uden den store succes. Han har bevist i Molde at han kan score mål, eftersom han også blev kendt som en "en-i-to" målscorer i den norske liga. Som type minder han meget om det vi har, med Pohl og Sylvestr som jeg personligt synes passer godt ind i vores system. Forskellen er bare at han er lidt mere af en kreatør, og faktisk selv skaber sine chancer, ligeså som han kan sætte en mand og løbe i dybden. Med de to nye angribere som klubben har hentet, ser han ud til at være i overskud, og med to år tilbage af hans kontrakt, kan jeg ej forestille mig at han bliver et dyrt køb.
Jeg har personligt en fidus til Frederik Guldbrandsen. En 24-årig Norsk angriber fra Red Bull Salzburg, som i det det seneste halve år har været udlejet til Red Bull New York uden den store succes. Han har bevist i Molde at han kan score mål, eftersom han også blev kendt som en "en-i-to" målscorer i den norske liga. Som type minder han meget om det vi har, med Pohl og Sylvestr som jeg personligt synes passer godt ind i vores system. Forskellen er bare at han er lidt mere af en kreatør, og faktisk selv skaber sine chancer, ligeså som han kan sætte en mand og løbe i dybden. Med de to nye angribere som klubben har hentet, ser han ud til at være i overskud, og med to år tilbage af hans kontrakt, kan jeg ej forestille mig at han bliver et dyrt køb.
-
Gamen
AaB har været ude efter Reese, men er blevet afvist for nu af Viborg - flere klubber i spil. Han vil gerne til AaB.
Håber de bløder op.
Håber de bløder op.
Helt enig med dig. Der er større mangler andre steder på banen, og forhåbentlig dukker der en billigere og ligeså god udenlandsk keeper op. Larsen SKAL videre nu.KJ skrev:5 mio for Jesper Hansen er vanvid. De penge kunne bruges ufatteligt meget bedre.
Jeg savner Winsnes
Der er langt fra Okore (jeg forholder mig til spillerens a-game) og ned til Reese. Jeg ser mere sidstnævnte som en spiller til bredden, uden at negligere Reeses kunnen. Der er uden tvivl kæmpe udviklingspotentiale i knægten, men omvendt er det ikke en spiller, der egenhændigt løfter AaBs defensiv til et bare nogenlunde acceptabelt niveau.Gamen skrev:AaB har været ude efter Reese, men er blevet afvist for nu af Viborg - flere klubber i spil. Han vil gerne til AaB.
Håber de bløder op.
Tjaeh synes sådan set vi skal have to stoppere og logisk nok har vi kun råd til en fra hylde A, men Okore eller hem hylde A nu bliver skal have en makker der er mere solid end Holger, Blåbjerg eller P. Jeg håber kabalen til midterforsvaret bliver;leinaD skrev:Der er langt fra Okore (jeg forholder mig til spillerens a-game) og ned til Reese. Jeg ser mere sidstnævnte som en spiller til bredden, uden at negligere Reeses kunnen. Der er uden tvivl kæmpe udviklingspotentiale i knægten, men omvendt er det ikke en spiller, der egenhændigt løfter AaBs defensiv til et bare nogenlunde acceptabelt niveau.Gamen skrev:AaB har været ude efter Reese, men er blevet afvist for nu af Viborg - flere klubber i spil. Han vil gerne til AaB.
Håber de bløder op.
En hylde A spiller: F.eks. Okore
En hylde B spiller: Havde håbet på Kanstrup, men Reese er også et godt bud
Backups; Lyngø, Kasper P og Blåbjerg
Afgang: Holger får en gratis envejs billet med Stena Line hjem til Allsvenskan
RAUS RAUS SSE!
Jeg er enig i den kabale, og i den forbindelse har Reese den store fordel, at han er venstrebenet. Dermed ville han være en fin makker til den topforsvarer, vi forhåbentlig også går efter - det kunne være Okore, Even Hovland, Thelander (som jeg frygter hans skader og manglende evner med bolden) eller måske sågar han gutten fra Peru. De har alle højre ben, som deres foretrukne.Jakobsen skrev:Tjaeh synes sådan set vi skal have to stoppere og logisk nok har vi kun råd til en fra hylde A, men Okore eller hem hylde A nu bliver skal have en makker der er mere solid end Holger, Blåbjerg eller P. Jeg håber kabalen til midterforsvaret bliver;leinaD skrev:Der er langt fra Okore (jeg forholder mig til spillerens a-game) og ned til Reese. Jeg ser mere sidstnævnte som en spiller til bredden, uden at negligere Reeses kunnen. Der er uden tvivl kæmpe udviklingspotentiale i knægten, men omvendt er det ikke en spiller, der egenhændigt løfter AaBs defensiv til et bare nogenlunde acceptabelt niveau.Gamen skrev:AaB har været ude efter Reese, men er blevet afvist for nu af Viborg - flere klubber i spil. Han vil gerne til AaB.
Håber de bløder op.
En hylde A spiller: F.eks. Okore
En hylde B spiller: Havde håbet på Kanstrup, men Reese er også et godt bud
Backups; Lyngø, Kasper P og Blåbjerg
Afgang: Holger får en gratis envejs billet med Stena Line hjem til Allsvenskan
Hvis vi går efter 3 forsvarer inkl. en højre back - så er det nok forståeligt, at vi ikke uden videre accepterer Viborgs priser på Pallesen og Reese.
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Det er sørgeligt men desværre realistisk at selv spillere som reese og Pallesen er tæt på at være udenfor vores rækkevidde.
Det er nok mere realistisk at hente kontrakfri spillere som Martin Albrechtsen og Thomas guldborg Christensen. Men i det mindste er de driftssikre og bedre end det vi har.
Til højre backen og offensiven er det vel trods alt muligt at hente et par stykker fra Vendsyssel.
Det er nok mere realistisk at hente kontrakfri spillere som Martin Albrechtsen og Thomas guldborg Christensen. Men i det mindste er de driftssikre og bedre end det vi har.
Til højre backen og offensiven er det vel trods alt muligt at hente et par stykker fra Vendsyssel.
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er da ikke udenfor vores rækkevidde. Vi mener bare ikke de er den pris værd som Viborg kræver.Gamling skrev:Det er sørgeligt men desværre realistisk at selv spillere som reese og Pallesen er tæt på at være udenfor vores rækkevidde.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Enig og så kan man så spørge sig selv om det er AaB der er for nærrige eller Viborg der er for griske? Forhåbentlig ligger sandheden et sted midt i mellem ved en pris begge parter kan leve med. Medmindre de kræver helt ublu beløb er det spillere vi skal kunne hente. Kan i øvrigt ikke lade være med at trække på smilebåndet over, at Martin Albrechtsen kaldes driftsikker efter at have været skadet hele foråret. Thomas Guldborg Christensen er da i øvrigt sle tikke driftsikker - manden er fejlet hvergang han har været i Superligaen.Buzz Killington skrev:Det er da ikke udenfor vores rækkevidde. Vi mener bare ikke de er den pris værd som Viborg kræver.Gamling skrev:Det er sørgeligt men desværre realistisk at selv spillere som reese og Pallesen er tæt på at være udenfor vores rækkevidde.
RAUS RAUS SSE!
Gamling er en troll, som prøver at komme med humoristiske indspark til debatten. Det lykkedes ikke altid.Jakobsen skrev:Enig og så kan man så spørge sig selv om det er AaB der er for nærrige eller Viborg der er for griske? Forhåbentlig ligger sandheden et sted midt i mellem ved en pris begge parter kan leve med. Medmindre de kræver helt ublu beløb er det spillere vi skal kunne hente. Kan i øvrigt ikke lade være med at trække på smilebåndet over, at Martin Albrechtsen kaldes driftsikker efter at have været skadet hele foråret. Thomas Guldborg Christensen er da i øvrigt sle tikke driftsikker - manden er fejlet hvergang han har været i Superligaen.Buzz Killington skrev:Det er da ikke udenfor vores rækkevidde. Vi mener bare ikke de er den pris værd som Viborg kræver.Gamling skrev:Det er sørgeligt men desværre realistisk at selv spillere som reese og Pallesen er tæt på at være udenfor vores rækkevidde.
Jeg savner Winsnes
-
Insider9000
- Miniput

- Favoritspiller: Frank Strandli
AaB skulle være igang med at hente en spiller fra Randers ? En midtbane mand vi før har været interesseret i ??
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Jeg kan sagtens se behovet for at styrke forsvaret, men er det midterforsvaret der er vores største problem?
De fleste rygter ang. tilgange er forsvarsspillere, jeg synes at vores største problem er offensiven. Hvis man ser tallene fra sidste sæson er det tydeligt at offensiven om muligt halter endnu mere end defensiven. Ressourcerne er ikke ubegrænsede, hvis det står til mig så skal vi gå efter kvalitet til kanterne, en højre back samt en 8'er (plus en målmand hvis Larsen smutter).
I angrebet synes jeg egentlig at vi er ok besat, Ramkilde ser giftig ud og kan meget vel blive et hit.
De fleste rygter ang. tilgange er forsvarsspillere, jeg synes at vores største problem er offensiven. Hvis man ser tallene fra sidste sæson er det tydeligt at offensiven om muligt halter endnu mere end defensiven. Ressourcerne er ikke ubegrænsede, hvis det står til mig så skal vi gå efter kvalitet til kanterne, en højre back samt en 8'er (plus en målmand hvis Larsen smutter).
I angrebet synes jeg egentlig at vi er ok besat, Ramkilde ser giftig ud og kan meget vel blive et hit.
Jeg håber godt nok ikke vi napper Masango. Vi skal ikke have en spiller der har opført sig så uprofessionelt for at komme ud af en kontrakt og ikke har spillet ret meget i sidste sæson pga. hele farcen. Umiddelbart ser jeg i Randers 3-4 der kunne være aktuelle på midtbanen. Kasper FIsker er en no brainer, men næppe super realistisk hvis limsnifferne også er inde i billedet medmindre vi vil betale. Derudover havde jeg lidt fidus til Nicolai Poulsen i forrige sæson, men ved ikke hvor meget han har spillet sidenhen. Kasper Enghardt har gjort det godt som all-rounder i deres forsvar og midtbane, men om det er en signing der vil rykke os nogen steder ved jeg ikke helt. En spiller som Masango skal vi dog helt sikkert ikke have med den historik og med den helt umulige agent. jeg tvivler simpelthen på cirkus Masango vil gøre noget som helst godt for os i vores nuværende situation. Det var sådan et projekt vi kunne gå ind i, hvis vi fik ham billigt og vi havde et velfugernende hold i forvejen.Insider9000 skrev:AaB skulle være igang med at hente en spiller fra Randers ? En midtbane mand vi før har været interesseret i ??
Jeg synes egentlig begge dele er lige vigtige. Vi har svært ved at skabe chancer, men det har også hæmmet holdet, at der har skullet så lidt til for at score på os. Det er på høje tid, at vi får et velfungerende midterfosvar hvilket ikke har været tilfældet de sidste 2-3 sæsoner og da ledelsen valgte at cashe ind på vores højre back så snart de kunne (så må de hygge sig med deres udbytte) så mangler vi også der igen. Det nytter ikke kun at styrke offensive. Så får vi bare et hold der taber 4-3 i stedet for 2-1.frederikshavneren skrev:Jeg kan sagtens se behovet for at styrke forsvaret, men er det midterforsvaret der er vores største problem?
RAUS RAUS SSE!
Medmindre det er en and fra en ny bruger, så tror jeg det enten er Joel Allansson eller Masango.Jakobsen skrev:Jeg håber godt nok ikke vi napper Masango. Vi skal ikke have en spiller der har opført sig så uprofessionelt for at komme ud af en kontrakt og ikke har spillet ret meget i sidste sæson pga. hele farcen. Umiddelbart ser jeg i Randers 3-4 der kunne være aktuelle på midtbanen. Kasper FIsker er en no brainer, men næppe super realistisk hvis limsnifferne også er inde i billedet medmindre vi vil betale. Derudover havde jeg lidt fidus til Nicolai Poulsen i forrige sæson, men ved ikke hvor meget han har spillet sidenhen. Kasper Enghardt har gjort det godt som all-rounder i deres forsvar og midtbane, men om det er en signing der vil rykke os nogen steder ved jeg ikke helt. En spiller som Masango skal vi dog helt sikkert ikke have med den historik og med den helt umulige agent. jeg tvivler simpelthen på cirkus Masango vil gøre noget som helst godt for os i vores nuværende situation. Det var sådan et projekt vi kunne gå ind i, hvis vi fik ham billigt og vi havde et velfugernende hold i forvejen.Insider9000 skrev:AaB skulle være igang med at hente en spiller fra Randers ? En midtbane mand vi før har været interesseret i ??
Jeg synes egentlig begge dele er lige vigtige. Vi har svært ved at skabe chancer, men det har også hæmmet holdet, at der har skullet så lidt til for at score på os. Det er på høje tid, at vi får et velfungerende midterfosvar hvilket ikke har været tilfældet de sidste 2-3 sæsoner og da ledelsen valgte at cashe ind på vores højre back så snart de kunne (så må de hygge sig med deres udbytte) så mangler vi også der igen. Det nytter ikke kun at styrke offensive. Så får vi bare et hold der taber 4-3 i stedet for 2-1.frederikshavneren skrev:Jeg kan sagtens se behovet for at styrke forsvaret, men er det midterforsvaret der er vores største problem?
Hvorfor skulle Randers sælge Masango til os? Hvad har ændret sig siden sidste vindue? De forstærker en direkte konkurrent, og selvfølgelig vil de have kassen for Masango.
Tja men de vil selvfølgelig gerne af med ham, da han også skal have løn. Samtidig kan de forstærke sig hvis de sælger ham. Mon ikke de er meget trætte af ham og agenten efterhånden.KJ skrev:Hvorfor skulle Randers sælge Masango til os? Hvad har ændret sig siden sidste vindue? De forstærker en direkte konkurrent, og selvfølgelig vil de have kassen for Masango.