Det er jo ikke andet end gætterier. Tv3sport skriver prisen ligger tæt på 5 mio. Det er i min verden en pæn sjat mere end de 3,5 mio. som medierne mener vi gav for Flores. KEP kostede mig bekendt 2-2,5 mio. ifølge medierne dengang, og jeg er forholdsvis sikker på at ingen af de nævnte kostede "tæt på 5 mio.".Gamen skrev:Louay Chanko, Edison Flores, Rasmus Würtz og muligvis KEP. Det var bare nogle stykker.De Fem skrev: Hvem har mellem nu og 2007 være dyrere? Jeg spørger helt oprigtigt, for husker ingen før krisen.
Ja, han er en god og stærk målmand, men at tage målmanden helt ud af ligningen er ikke noget en klub som AaB kan tillade sig. Smider man 5 mio for en spiller, så skal der være en chance for at han kan være i klubben i mange år eller at han kan sælges videre.
Kan forstå at folk gerne så AGF spillerne i klubben, men det her virker for mig som dårlig købmandsskab, især fordi FCM har forhandlet imod et konkursbo.
FCM har skrevet at prisen er noget lavere end 5 mio, og medierne mener den ligger på omkring 4.
Det her var en god chance for os, ifht. at hente en driftsikker målmand med et godt navn, og beviseligt gode præstationer i Superligaen relativt billigt. 15 clean sheets for et hold som Lyngby taler for sig selv.
Det er den slags præstationer som vinder titler. Det kan vi godt glemme alt om så længe vi har Nicolai Larsen på mål, medmindre hans niveau stiger uforholdsmæssigt meget igen.
Det er ved at være trættende som du fremlægger de her tal som ingen af os kender med sikkerhed, som værende fakta der lige passer ind i dine argumenter. Det er ikke nemt at debattere når argumenterne er tal som åbenbart kan bøjes efter forgodtbefindende.
Jeg synes iøvrigt det er vildt at kalde det "relativt billigt"... Frit fra hukommelsen har jeg svært ved at komme i tanker om andre målmænd som er handlet mellem to danske klubber for den størrelse transfer.