Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Tror sgu ikke der hentes til forsvaret. Tror derimod Gaarde henter Kadrii eller Schwartz. Kadrii kan lejes og kan dække angrebet og venstrefløjen. Schwartz er gratis og gammel AaB dreng.
Jeg tror begge navne er oppe og vende. Det var helt sikkert heller ikke tilfældigt at Ronnie lige var forbi til et par træninger, selvom han er en ven af huset.FIDEL skrev:Tror sgu ikke der hentes til forsvaret. Tror derimod Gaarde henter Kadrii eller Schwartz. Kadrii kan lejes og kan dække angrebet og venstrefløjen. Schwartz er gratis og gammel AaB dreng.
Kadrii kan også spille venstre back i vores system.
Jeg savner Winsnes
- Glenn Francisco
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Frederiksen
- Geografisk sted: København
Ingen rygter Martino?Martino skrev:Jeg tror begge navne er oppe og vende. Det var helt sikkert heller ikke tilfældigt at Ronnie lige var forbi til et par træninger, selvom han er en ven af huset.FIDEL skrev:Tror sgu ikke der hentes til forsvaret. Tror derimod Gaarde henter Kadrii eller Schwartz. Kadrii kan lejes og kan dække angrebet og venstrefløjen. Schwartz er gratis og gammel AaB dreng.
Kadrii og Schwartz ville godt nok være dumt imo.
Vi skriver på en højreback eller en central forsvarsspiller - resten kan vi så leve med indtil videre syntes jeg.
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!
Jeg har INTET hørt og anede intet om at Gilli var på vej væk nu han ikke kom afsted til Viborg.Glenn Francisco skrev:Ingen rygter Martino?Martino skrev:Jeg tror begge navne er oppe og vende. Det var helt sikkert heller ikke tilfældigt at Ronnie lige var forbi til et par træninger, selvom han er en ven af huset.FIDEL skrev:Tror sgu ikke der hentes til forsvaret. Tror derimod Gaarde henter Kadrii eller Schwartz. Kadrii kan lejes og kan dække angrebet og venstrefløjen. Schwartz er gratis og gammel AaB dreng.
Vi skriver på en højreback eller en central forsvarsspiller - resten kan vi så leve med indtil videre syntes jeg.
Tror bestemt der kommer en spiller ind, men vi er ikke færdige med at sende spillere ud. Kakeeto eller Abildgaard ryger på leje, alt efter hvem vi får ind.
Jeg er også lidt mellem på Kadrii og Ronnie, men altså begge kan spille fodbold, det er bare ikke lige de typer vi står og mangler umiddelbart.
Jeg savner Winsnes
Glenn Francisco skrev:Ingen rygter Martino?Martino skrev:Jeg tror begge navne er oppe og vende. Det var helt sikkert heller ikke tilfældigt at Ronnie lige var forbi til et par træninger, selvom han er en ven af huset.FIDEL skrev:Tror sgu ikke der hentes til forsvaret. Tror derimod Gaarde henter Kadrii eller Schwartz. Kadrii kan lejes og kan dække angrebet og venstrefløjen. Schwartz er gratis og gammel AaB dreng.
Jeg har tidligere skrevet, at jeg helst ikke ser Schwartz i AaB, men nu er jeg blevet usikker. Det er jeg fordi vores angreb skriger på en rigtig striker, som kan score ud af det blå samt har et kanon skud, og kan omdanne alle chancerne til mål. Ronnie er dog ikke en decideret boksspiller, hvilket jeg helst vil have.. Og det vil give mest mening med en angriber, der kan hjælpe til på de defensive dødbolde, hvilket jeg har hørt at LS gerne vil have.
Det taler dog til Ronnies fordel, at han er så dygtig med det højreben og at han er ret hurtig også. Han vil kunne score 10+ på en sæson.
Kadrii kan jeg kun se en mening med hvis Ahlman går i stykker igen, og Kadrii bruges på venstreback.
Det er lige før jeg tror at Nielse! har et eller andet at skulle have sagt i Nordsjælland?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... sivspiller
Hvad blev der egentlig af Nielse! ?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... sivspiller
Hvad blev der egentlig af Nielse! ?
Forstår ikke udmeldingen fra Gaarde - efter salget af Gilli - om at vi har spillere nok der kan spille back. Det harmonerer slet kke hvis det passer at vi har været efter Remmer.
Truppen er defensivt godt nok tynd udenfor start11eren. Et par småskader og så kræver det efterhånden blot at en dreng opvokset i Nordjylland kan snøre sine fodboldstøvler selv, for at han kan komme på holdkortet.
Med de mange afgange fra truppen må vi da have råd til et par forstærkninger. Kom i gang Gaarde!
Truppen er defensivt godt nok tynd udenfor start11eren. Et par småskader og så kræver det efterhånden blot at en dreng opvokset i Nordjylland kan snøre sine fodboldstøvler selv, for at han kan komme på holdkortet.
Med de mange afgange fra truppen må vi da have råd til et par forstærkninger. Kom i gang Gaarde!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Ser Brøndbys kamp, kan forstå på kommentatorerne, at Thelander er skadet igen. Hvornår er han ikke skadet?
- FlæskeFrank
Det kan jo være spin... at indikere at vi ikke søger desperat efter en erstatning...Kempes skrev:Forstår ikke udmeldingen fra Gaarde - efter salget af Gilli - om at vi har spillere nok der kan spille back. Det harmonerer slet kke hvis det passer at vi har været efter Remmer.
Er sikker på Gaarde kigger efter en starter til den højreback - med de penge han har tilbage af sit budget. Men handler kun hvis det kan løfte holdet - ikke bare for at hente. Så må denne sæson 1 i opbygningen bruges til at få givet de unge noget spilletid og så må højreback passes af Patrick.
-
FlæskeFrank
- Allstar

Det ville give god mening.hje1980 skrev:Men handler kun hvis det kan løfte holdet - ikke bare for at hente.
Med den udmelding om backs, hvor Børsting er nævnt, så er jeg ret sikker på, at der ikke hentes en back. For så mener de reserverne er der. Og spiller Ahlmann de næste to kampe, så må vi også tro han er tilbage.
- FlæskeFrank
Gilli røg ud fordi at LS ikke så det store lys i ham, ligesom han ikke gjorde i Bruhn, Ahlmann og Thrane så det tyder på LS virkelig er igang med en større udrensning i truppen. Kakeeto og Abildgaard bliver næste spillere som ryger videre, men om det bliver allerede nu med Abildgaard er svært at vide. Han var ikke tilstede på Hornevej idag, iøvrigt. Han skulle eftersigende mangle taktisk forståelse og med Kakeeto er det nok bare den klassiske med at han ikke kan rykke sig det sidste stykke.
De to prøvespillere er ikke aktuelle. Den defensive spiller er ikke god nok og den lille offensive type, med enorme lårmuskler er nok virkelig god teknisk men for uskolet, tror jeg. Det lugter af en vennetjeneste at de træner med. Jeg kan selvfølgelig tage fejl
De to prøvespillere er ikke aktuelle. Den defensive spiller er ikke god nok og den lille offensive type, med enorme lårmuskler er nok virkelig god teknisk men for uskolet, tror jeg. Det lugter af en vennetjeneste at de træner med. Jeg kan selvfølgelig tage fejl
Jeg savner Winsnes
Super info - hvis både Kakeeto og Abildgaard ryger ud i dette vindue, så har vi 22 mand - hvoraf 6 er førsteårs seniorer. Det er en meget smal trup, og jeg tror simpelthen ikke på, at vi ikke finder enten en centerforsvarer eller en back.Martino skrev:Gilli røg ud fordi at LS ikke så det store lys i ham, ligesom han ikke gjorde i Bruhn, Ahlmann og Thrane så det tyder på LS virkelig er igang med en større udrensning i truppen. Kakeeto og Abildgaard bliver næste spillere som ryger videre, men om det bliver allerede nu med Abildgaard er svært at vide. Han var ikke tilstede på Hornevej idag, iøvrigt. Han skulle eftersigende mangle taktisk forståelse og med Kakeeto er det nok bare den klassiske med at han ikke kan rykke sig det sidste stykke.
Rokkedal, Mæhle, Betyqi og Thellufsen virker et stykke fra spilletid pt, så det er pt reelt 16 markspillere, der nærmest er selvskrevne til truppen hver gang - vi har brug for 1-2 topspillere mere til truppen, og selvfølgelig er budgettet ikke brugt, når man tænker på vores økonomi generelt og forholdet mellem transferindtægter og udgifter i de to seneste vinduer.
Kom så Gaarde
Altså inden de kom af Med Helenius, Ahlman og Gilli var der ikke penge til en transfer. Så jeg tror på enten en transferfri spiller eller en lejet spiller.AaB-Jones skrev:Super info - hvis både Kakeeto og Abildgaard ryger ud i dette vindue, så har vi 22 mand - hvoraf 6 er førsteårs seniorer. Det er en meget smal trup, og jeg tror simpelthen ikke på, at vi ikke finder enten en centerforsvarer eller en back.Martino skrev:Gilli røg ud fordi at LS ikke så det store lys i ham, ligesom han ikke gjorde i Bruhn, Ahlmann og Thrane så det tyder på LS virkelig er igang med en større udrensning i truppen. Kakeeto og Abildgaard bliver næste spillere som ryger videre, men om det bliver allerede nu med Abildgaard er svært at vide. Han var ikke tilstede på Hornevej idag, iøvrigt. Han skulle eftersigende mangle taktisk forståelse og med Kakeeto er det nok bare den klassiske med at han ikke kan rykke sig det sidste stykke.
Rokkedal, Mæhle, Betyqi og Thellufsen virker et stykke fra spilletid pt, så det er pt reelt 16 markspillere, der nærmest er selvskrevne til truppen hver gang - vi har brug for 1-2 topspillere mere til truppen, og selvfølgelig er budgettet ikke brugt, når man tænker på vores økonomi generelt og forholdet mellem transferindtægter og udgifter i de to seneste vinduer.
Kom så Gaarde
Kan lige forestille mig, at Gaarde henter Schwartz samt en gardering til højre back.
Kan du ikke lige vise, hvor det skulle stå, at der ikke var penge til forstærkninger? Jeg er med på, at Gaarde "lukkede vinduet", men det var ikke nødvendigvis af økonomiske hensyn. Men som du selv påpeger, så er der smuttet 3 mand, siden han sagde sådan.FIDEL skrev:Altså inden de kom af Med Helenius, Ahlman og Gilli var der ikke penge til en transfer. Så jeg tror på enten en transferfri spiller eller en lejet spiller.AaB-Jones skrev:Super info - hvis både Kakeeto og Abildgaard ryger ud i dette vindue, så har vi 22 mand - hvoraf 6 er førsteårs seniorer. Det er en meget smal trup, og jeg tror simpelthen ikke på, at vi ikke finder enten en centerforsvarer eller en back.Martino skrev:Gilli røg ud fordi at LS ikke så det store lys i ham, ligesom han ikke gjorde i Bruhn, Ahlmann og Thrane så det tyder på LS virkelig er igang med en større udrensning i truppen. Kakeeto og Abildgaard bliver næste spillere som ryger videre, men om det bliver allerede nu med Abildgaard er svært at vide. Han var ikke tilstede på Hornevej idag, iøvrigt. Han skulle eftersigende mangle taktisk forståelse og med Kakeeto er det nok bare den klassiske med at han ikke kan rykke sig det sidste stykke.
Kom så Gaarde
Kan lige forestille mig, at Gaarde henter Schwartz samt en gardering til højre back.
Det er ikke givet at de ryger. Begge kan jo godt spille fodbold, men jeg tror begge ville have godt af at spille i 1.div for deres egen udviklings skyld. Når ingen af dem har udsigt til spilletid dette efterår så ser det dælme svært ud, og tænker ikke LS kigger deres vej.AaB-Jones skrev:Super info - hvis både Kakeeto og Abildgaard ryger ud i dette vindue, så har vi 22 mand - hvoraf 6 er førsteårs seniorer. Det er en meget smal trup, og jeg tror simpelthen ikke på, at vi ikke finder enten en centerforsvarer eller en back.Martino skrev:Gilli røg ud fordi at LS ikke så det store lys i ham, ligesom han ikke gjorde i Bruhn, Ahlmann og Thrane så det tyder på LS virkelig er igang med en større udrensning i truppen. Kakeeto og Abildgaard bliver næste spillere som ryger videre, men om det bliver allerede nu med Abildgaard er svært at vide. Han var ikke tilstede på Hornevej idag, iøvrigt. Han skulle eftersigende mangle taktisk forståelse og med Kakeeto er det nok bare den klassiske med at han ikke kan rykke sig det sidste stykke.
Kom så Gaarde
Truppen bliver noget smal, men man har samtidig indtryk af at en spiller som Kakeeto mest bare er en træningskegle.
Iøvrigt, hvor er Bardhec en dejlig back type. Klog og teknisk stærk. Han bliver snart aktuel i truppen når han bliver sine små skavanker kvit.
Jeg savner Winsnes
-
FlæskeFrank
- Allstar

Nu siger jeg ikke, at du har uret. Men GIlli spillede fra start på venstrebacken de første tre kampe, det tyder ikke på den store utilfredshed fra Lars Søndergaards side ?Martino skrev:Gilli røg ud fordi at LS ikke så det store lys i ham, ligesom han ikke gjorde i Bruhn, Ahlmann og Thrane så det tyder på LS virkelig er igang med en større udrensning i truppen. Kakeeto og Abildgaard bliver næste spillere som ryger videre, men om det bliver allerede nu med Abildgaard er svært at vide. Han var ikke tilstede på Hornevej idag, iøvrigt. Han skulle eftersigende mangle taktisk forståelse og med Kakeeto er det nok bare den klassiske med at han ikke kan rykke sig det sidste stykke.
Mht. indkøbet af Sloth, så har Abildgård været den store taber. Om købet af Sloth er fravalg af Abildgård er svært at vide.
- FlæskeFrank
Det kan man sige, men omvendt var der jo ikke de helt store åbenlyse muligheder. LS kunne vel nok bruge Gilli uden at se det store lys i ham på sigt?FlæskeFrank skrev:Nu siger jeg ikke, at du har uret. Men GIlli spillede fra start på venstrebacken de første tre kampe, det tyder ikke på den store utilfredshed fra Lars Søndergaards side ?Martino skrev:Gilli røg ud fordi at LS ikke så det store lys i ham, ligesom han ikke gjorde i Bruhn, Ahlmann og Thrane så det tyder på LS virkelig er igang med en større udrensning i truppen. Kakeeto og Abildgaard bliver næste spillere som ryger videre, men om det bliver allerede nu med Abildgaard er svært at vide. Han var ikke tilstede på Hornevej idag, iøvrigt. Han skulle eftersigende mangle taktisk forståelse og med Kakeeto er det nok bare den klassiske med at han ikke kan rykke sig det sidste stykke.
Mht. indkøbet af Sloth, så har Abildgård været den store taber. Om købet af Sloth er fravalg af Abildgård er svært at vide.
Jeg savner Winsnes
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er ikke mit indtryk at LS meget at skulle have sagt i forhold til transfers. Og det ville ligne AaB meget daarligt at sende egne spillere videre uden at have givet dem en meget lang snort foerst. En del af talentstrategien er helt eksplicit at spillerne faar tryghed, masser af tryghed, og dermed tid til at slaa igennem. Jeg har svaert ved at forestille mig at f.eks. Abildgaard ikke faar mindst et aar mere til at slaa igennem, med mindre han selv insisterer paa at kommer videre. Det samme gjorde sig forresten gaeldende for Gilli jf. hvad jeg har laest - det var ham der ville viderere.Martino skrev:Det kan man sige, men omvendt var der jo ikke de helt store åbenlyse muligheder. LS kunne vel nok bruge Gilli uden at se det store lys i ham på sigt?FlæskeFrank skrev:Nu siger jeg ikke, at du har uret. Men GIlli spillede fra start på venstrebacken de første tre kampe, det tyder ikke på den store utilfredshed fra Lars Søndergaards side ?Martino skrev:Gilli røg ud fordi at LS ikke så det store lys i ham, ligesom han ikke gjorde i Bruhn, Ahlmann og Thrane så det tyder på LS virkelig er igang med en større udrensning i truppen. Kakeeto og Abildgaard bliver næste spillere som ryger videre, men om det bliver allerede nu med Abildgaard er svært at vide. Han var ikke tilstede på Hornevej idag, iøvrigt. Han skulle eftersigende mangle taktisk forståelse og med Kakeeto er det nok bare den klassiske med at han ikke kan rykke sig det sidste stykke.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Synes det er for tidligt at sende Abidlgaard videre. Han var slet ikke klar til voksenfodbold da man begyndte at spille med ham. Man kan også spille de unge mennesker for tidligt før de er fysisk klar og det gjorde man her. Jeg synes faktisk den Abildgaard vi så i slutningen af foråret gjorde det fornuftigt bl.a. i FCK kampen. Han var selvfølgelig overmatchet, men ifht. han var førsteårs senior med begrænset antal kampe syntes jeg egentlig han løste sin opgave godt.
RAUS RAUS SSE!
Kunne man forestille sig Gilli ville videre fordi han godt vidste han ikke var Søndergaards favoritspiller?Buzz Killington skrev:Det er ikke mit indtryk at LS meget at skulle have sagt i forhold til transfers. Og det ville ligne AaB meget daarligt at sende egne spillere videre uden at have givet dem en meget lang snort foerst. En del af talentstrategien er helt eksplicit at spillerne faar tryghed, masser af tryghed, og dermed tid til at slaa igennem. Jeg har svaert ved at forestille mig at f.eks. Abildgaard ikke faar mindst et aar mere til at slaa igennem, med mindre han selv insisterer paa at kommer videre. Det samme gjorde sig forresten gaeldende for Gilli jf. hvad jeg har laest - det var ham der ville viderere.Martino skrev:Det kan man sige, men omvendt var der jo ikke de helt store åbenlyse muligheder. LS kunne vel nok bruge Gilli uden at se det store lys i ham på sigt?FlæskeFrank skrev:Nu siger jeg ikke, at du har uret. Men GIlli spillede fra start på venstrebacken de første tre kampe, det tyder ikke på den store utilfredshed fra Lars Søndergaards side ?Martino skrev:Gilli røg ud fordi at LS ikke så det store lys i ham, ligesom han ikke gjorde i Bruhn, Ahlmann og Thrane så det tyder på LS virkelig er igang med en større udrensning i truppen. Kakeeto og Abildgaard bliver næste spillere som ryger videre, men om det bliver allerede nu med Abildgaard er svært at vide. Han var ikke tilstede på Hornevej idag, iøvrigt. Han skulle eftersigende mangle taktisk forståelse og med Kakeeto er det nok bare den klassiske med at han ikke kan rykke sig det sidste stykke.
Jeg tror da bestemt at AaB har tålmod, og slet ikke sikkert Abildgaard er på vej ud. MEN han er meget langt fra en startplads og AaB plejer ikke at stå i vejen for et skifte. Nu må vi se hvad der sker. Han står listet som skadet pt, så det forklarer hans fravær i truppen mod FCK og dagens træning.
Jeg savner Winsnes