thomasjn skrev:Jeg har tidligere været lidt skeptisk, men jeg synes faktisk, at der burde indføres slutspil om hhv. mesterskab og nedrykning i Superligan. Det er til grin, hvis det skal have indflydelse på superligaen, at FCK kan tillade sig at slappe af i resten af kampene eller, at OB ikke har mere travlt med at få sølv end de nøjagtigt holder de andre bundhold på afstand.
Tja altså mht. FCK kan man sige, at de heldigvis kun har SE hjemme og Horsens ude, der kan influere direkte på nedrykningskampen, udover kampen i dag. Så har de jo også os hjemme, den dag de skal have overraskt pokalen, der går nogle gange lidt champagnebold i den, i den sidste kamp. Så det kan man vende og dreje som man vil

. Omvendt kan man sige at med et fyldt parken, leverer fck sikkert flot i den sidste kamp, hjemme.
OB tror jeg nok skal komme tilbage, på mandag. FCN har de af altid problemer med. Og så manglede de deres fysiske styrke på midten. Greven som oprydder? pls Clausen...
Runden kan stadig blive ret positiv. Hvis FCM holder deres føring, FCK vinder og BIF vinder. Så må vi selv ordne FCN, forhåbentligt fortsætter vi de gode spillemæssige og målmæssige takter. Det er med til at fortælle vores spillere, at nedrykningskampen først bliver afgjort lige til sidst.