Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2016, 13:26

hje1980 skrev:
BoT skrev:
Buzz Killington skrev:Arh, ved nu ikke lige. 32-aarig glorificeret 1div-spiller, som naeppe er paa et hoejere niveau end Blaabjerg og Kasper P.
Alle andre forsvarsspillere i ligaen (og vel formentlig også i 1. division) er på et højere niveau end Kasper P. Og Patrick.
Skal man grine eller grade........ så du mener vitterligt at spillere som Dennis Flinta og Jeppe Brandbrup er bedre en Kasper P og Paddy?
Nej, han laver fis

edit: saa 'grine', gaar jeg ud fra.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 26. aug 2016, 14:01

Buzz Killington skrev:
hje1980 skrev:
BoT skrev:
Buzz Killington skrev:Arh, ved nu ikke lige. 32-aarig glorificeret 1div-spiller, som naeppe er paa et hoejere niveau end Blaabjerg og Kasper P.
Alle andre forsvarsspillere i ligaen (og vel formentlig også i 1. division) er på et højere niveau end Kasper P. Og Patrick.
Skal man grine eller grade........ så du mener vitterligt at spillere som Dennis Flinta og Jeppe Brandbrup er bedre en Kasper P og Paddy?
Nej, han laver fis

edit: saa 'grine', gaar jeg ud fra.
Patrick og Kasper P er i hvert fald ikke meget bedre end Flinta og Brandrup. De er alle fire Superligaspillere i den tunge ende. Det udelukker selvfølgelig ikke, at de spiller gode kampe, men der er bare alt alt for langt imellem de gode præstationer især taget i betragtning at både Patrick og KP har spillet masser af kampe.
RAUS RAUS SSE!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 26. aug 2016, 14:59

Jakobsen skrev:
hje1980 skrev:
BoT skrev:Alle andre forsvarsspillere i ligaen (og vel formentlig også i 1. division) er på et højere niveau end Kasper P. Og Patrick.
Patrick og Kasper P er i hvert fald ikke meget bedre end Flinta og Brandrup. De er alle fire Superligaspillere i den tunge ende. Det udelukker selvfølgelig ikke, at de spiller gode kampe, men der er bare alt alt for langt imellem de gode præstationer især taget i betragtning at både Patrick og KP har spillet masser af kampe.
Prøv lige at nævne, hvem har en bedre højreback end os ? Jeg kan godt se mangler hos Patrick, men derfor behøver panikknappen ikke være trykket i bund.

FCK har en bedre højreback i Ankersen. FCM har nok også i Rasmus Nissen(men stadig talent og dermed spillet væsentlig færre kampe end Patrick).

Men hvem har ellers en bedre højreback ? Jeg ønsker mig ikke Johan Larsson fra BIF. Og så hedder navnene altså Johnny Thomsen på 101 år, Hagelskjær fra Esbjerg, Oliver Lund fra OB som har været vendt herinde mange gange. Mikanovic fra AGF ?

Af de 14 højrebacks i ligaen ser jeg højst to værende bedre end Patrick. Jeg tvivler stærkt på, at I vil rose Gaarde, hvis han hentede en superligahøjreback og det er jo også et tegn på, at så dårlig er han heller ikke.
- FlæskeFrank

AalBoyeBK
1. div
1. div

Indlæg af AalBoyeBK » 26. aug 2016, 15:24

I Esbjerg er Ryan Laursen startende højreback og i OB er det Mikkel Desler. I GF er der lidt mere tvivl da Alexander Juel er skadet, men mon ikke han starter når han er klar.

Jeg synes ikke Patrick Kristensen er den dårligste i ligaen, men han sniger sig knapt nok ind i min top 10, og for en klub som AaB er det ikke godt nok i længden. Jeg kan dog sagtens acceptere ham i halvt/helt år mere, hvis man tror at Mæhle eller Børsting snart kan overtage eksempelvis. Hvis ikke det ser sådan ud til vinter og Patrick ikke er blevet bedre, så må man ud og investere i en ny.

degn
1. div
1. div
Geografisk sted: nordjylland

Indlæg af degn » 26. aug 2016, 23:21

tror der kommer en kanin op ad hatten inden lukketid onsdag. en eller anden normalt utilgængelig spiller bliver tilbudt til os og Gaarde slår til med et slange hug :P

og nej, jeg har ikke en skid at have det i, ud over våde drømme.

Uldahl
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Indlæg af Uldahl » 27. aug 2016, 00:12

degn skrev:tror der kommer en kanin op ad hatten inden lukketid onsdag. en eller anden normalt utilgængelig spiller bliver tilbudt til os og Gaarde slår til med et slange hug :P

og nej, jeg har ikke en skid at have det i, ud over våde drømme.
Den drøm deler jeg gerne hvis den er til de bagerste. Og han er høj.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 27. aug 2016, 09:31

AalBoyeBK skrev:I Esbjerg er Ryan Laursen startende højreback og i OB er det Mikkel Desler. I GF er der lidt mere tvivl da Alexander Juel er skadet, men mon ikke han starter når han er klar.

Jeg synes ikke Patrick Kristensen er den dårligste i ligaen, men han sniger sig knapt nok ind i min top 10, og for en klub som AaB er det ikke godt nok i længden. Jeg kan dog sagtens acceptere ham i halvt/helt år mere, hvis man tror at Mæhle eller Børsting snart kan overtage eksempelvis. Hvis ikke det ser sådan ud til vinter og Patrick ikke er blevet bedre, så må man ud og investere i en ny.
Først troede man jo at Gilli var løsningen på højre back. Men han blev vejet for let.

Nu har man fået Mæhle op og han må altså have imponeret ret meget, siden man satser på at han er manden. Børsting må man også have en plan med.

Alt dette lagt sammen giver os ihvertfald et halvt år til at vurdere videre på det.

Så en ny højre back kan for mit synspunkt, godt vente til vinter.

aaballday
1. div
1. div

Indlæg af aaballday » 27. aug 2016, 15:14

Kusk flået ud af kamp mod AaB, ikke med i CL og nu udeladt fra truppen mod Brøndby. Lad os nu se om han ikke er i AaB inden længe.

Uldahl
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Indlæg af Uldahl » 27. aug 2016, 15:21

aaballday skrev:Kusk flået ud af kamp mod AaB, ikke med i CL og nu udeladt fra truppen mod Brøndby. Lad os nu se om han ikke er i AaB inden længe.
Tror jeg ikke på. Vi er godt besat offensivt, og de vil helt sikkert forlange mere end vi vil/kan betale. Heller ikke der vi har de største mangler.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 27. aug 2016, 15:28

aaballday skrev:Kusk flået ud af kamp mod AaB, ikke med i CL og nu udeladt fra truppen mod Brøndby. Lad os nu se om han ikke er i AaB inden længe.
Skulle han blive sendt videre tror jeg langt mere på at Kuhn og MFF har en plads til ham. Tror dog mest af alt på, at bliver.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Indlæg af Glenn Francisco » 27. aug 2016, 15:40

boilesen og okore til FCK nu - thats sick :D
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 27. aug 2016, 15:49

Glenn Francisco skrev:boilesen og okore til FCK nu - thats sick :D
De har godt nok en stærk trup efterhånden. Synes det er helt vildt, at Okore kan lokkes tilbage til Danmark. Godt nok er det længe siden, han har spillet regelmæssigt, men det niveau han har vist i Aston Villa burde gøre ham interessant i andre og større ligaer end den danske.

Og Kusk ude af truppen igen (på trods af tre mål og én af assist i ligaen). Det kan han ikke være tilfreds med ret længe.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 27. aug 2016, 16:02

Han siger selv, at han ikke umiddelbart er på vej væk. Det kan selvfølgelig ændre sig.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vrag ... situation/

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af 9520AaB » 27. aug 2016, 16:12

Som aktiv Villa fan(det har været hårdt, men set alle kampe, også i år), så er Okore ikke klar til FCK. Siden han blev skadet, har han været en skygge af sig selv, og var op til denne sæson kun 4. valg i Villa. Han så modsat Helenius meget lovende ud, men skaden ødelagde meget for ham.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 27. aug 2016, 16:14

9520AaB skrev:Som aktiv Villa fan(det har været hårdt, men set alle kampe, også i år), så er Okore ikke klar til FCK. Siden han blev skadet, har han været en skygge af sig selv, og var op til denne sæson kun 4. valg i Villa. Han så modsat Helenius meget lovende ud, men skaden ødelagde meget for ham.

Ja, okay. Det ved du helt sikkert mere om end jeg. Kan bare huske at være meget imponeret over hans niveau, da han rent faktisk spillede fast for Villa. Men det er selvfølgelig også længe siden.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 27. aug 2016, 18:05

Det er sikkert et strategisk køb af FCK, hvor de vil bringe ham tilbage i form så han kan afløse Johansson eller mysteriet Zanka når en af dem sælges. Timingen er jo perfekt ifht. at Okore får en hel eller halv sæson til at blive integreret og at genopbygge sig selv.
Dog efterlader det FCK med mindst en midterforsvarer i overskud, enten Antonsson eller Nilsson. Kunne det være en af dem Gaarde var i Parken for at snakke om? Qua. deres alder er det nok ikke ledertyper man signer for flere år som bærende kræfter, men et lejemål for resten af sæsonen kunne godt give mening i mine øjne. Man vil gerne bruge denne sæson til at se Blåbjerg og Kasper P an - ok fair nok i genopbygningsfase selvom jeg hverken synes Kasper P er god nok eller har potentiale til at blive det. Men led os sige, at Holgersson pludselig er ude i fem kampe, hvad gør vi så? Et Kasper P/Blåbjerg stopperpar passer simpelthen for dårligt sammen og vi vil især få problemer i duelspillet og i luften. Hvis vi kan få en solid garderingsspiller ind som kan noget andet skal vi seriøst overveje det. En anden ting er så, at jeg tvivler på at nogen af de to vil være interesserede i vores bænk fremfor FCKs og derudover vil FCK jo nok ikke leje ud uden at vi overtager en betragtelig del af lønnen.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 28. aug 2016, 13:04

At der fortsat er reelle overvejelser om at lade Risgård spille angriber siger vist alt om, hvor vi her få dage før vinduet lukker er smallest. Det vil i den grad være at sove i timen, hvis ikke Gaarde agerer.
Fodbold skal ses med hjertet!

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 28. aug 2016, 13:31

AaB 85 95 99 08 skrev:At der fortsat er reelle overvejelser om at lade Risgård spille angriber siger vist alt om, hvor vi her få dage før vinduet lukker er smallest. Det vil i den grad være at sove i timen, hvis ikke Gaarde agerer.
åååh...man bliver så træt af de opstød der. Giv nu Pohl og Grønning en chance, samt Ramkilde som helt sikkert er med fra næste sommer. Hvorfor købe eksotiske afrikanere bare for at købe, når vi har store talenter som skriger på spilletid klar i kulissen. Tålmodighed min ven...
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 28. aug 2016, 13:32

Sauer skrev:
9520AaB skrev:Som aktiv Villa fan(det har været hårdt, men set alle kampe, også i år), så er Okore ikke klar til FCK. Siden han blev skadet, har han været en skygge af sig selv, og var op til denne sæson kun 4. valg i Villa. Han så modsat Helenius meget lovende ud, men skaden ødelagde meget for ham.

Ja, okay. Det ved du helt sikkert mere om end jeg. Kan bare huske at være meget imponeret over hans niveau, da han rent faktisk spillede fast for Villa. Men det er selvfølgelig også længe siden.
Han har været meget ringe.
Også derfor han går gratis.
Jeg så de fleste kampe sidste sæson - det var under superliga niveau ofte.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 28. aug 2016, 15:37

Sanneh fra Horsens gør det virkelig godt, og han er et fysisk monster, ham så jeg gerne vi snuppede til vinter :-)

Låst