hit666 skrev:hvad er den stærkeste stærkeste opstilling lige nu med dem der er klar Pedro Ferreira ligner ikke der er fysisk klar lige med det samme
-----------------------Rinne
-----------Okore - Thelander - Ross
-----Pallesen - Fossum - Kakeeto - Ahlmann
-----------børsting - prica - Van weert
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Formationssnakken er jo delvist relateret til denne tråd og den er jo relevant ifht. hvor vores forstærkninger skal hentes. Med det vi ved om truppen vurderer jeg den her opstilling som vores bedste. Dog er den nok lidt fra Friis’s spillestil.
Rinne
Okore, Thelander, Ross
Børsting, Kakeeto, Fossum, Ahlmann
Lucas
Prica, van Weert
Tre back kæden er en no brainer når nu Okore bliver. På singbacksene vurderer jeg stadig Ahlmann som foran Lukas Klitten. Jeg vil dog have Børsting ned på backen. Pallesen løber de rigtige steder hen, men han kan bare for lidt på bolden. Når vi nu spiller med tre bagude mener jeg at Børsting er et bedre valg da han er lidt hurtigere og bedre med bolden. Da vi spiller med tre bagude er jeg også tryg ved det defensivt.
Jeg kender ikke Ferreira godt nok og hans form er ikke god. Derfor mener jeg aktuelt, at Kakeeto er vores bedste 6’er og at vi skal have en 6’er mere fra hylde A. Iver skal derudover ikke være 10’er eller falsk 9’er, men ned at jerne igennem på midten.
Fremme må det ideelle være at Lucas bliver frigjort. Jeg har alle dage ment han er bedst som 10’er og de to foran ham skal skabe pladsen. De skal være angribere og ikke fjolle rundt som kanter.
Alternativ kunne være at gå 3-4-3 med med Tom eller Prica centralt og så Kusk eller Børsting til højre og Lucas til venstre. Vi skal i hvert fald væk fra den falske 9’er og to kanter medmindre vi kører Lucas som 10’er.
Alt ovenstående i betragtning er vores største mangel en central midt eller to. Vi skal have en hylde A 6’er og en konkurrent til Fossum.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro