Jeg tror du har ret i de faktorer du påpeger. Og så er det også ret væsentligt at flere af spillerne er hentet uden de passer ind til spillestilen.FIDEL skrev: ↑31. jul 2019, 10:49Fedt hvis vi lander ham Jensen fra Odd. Jeg kan bare ikke la vær med at være skeptisk omkring nye spillere, når nu tendensen i AaB, er at nye spillere ret hurtigt går i stå og decideret flopper. Jeg ved ikke hvad det skyldes. Det kan f.eks. være træningsmiljøet- og kulturen i klubben.
Og så er det selvfølgelig delvist manglende kvalitet hos de enkelte spillere, selvom spillere som Sloth, Pallesen, Safranko, Lesniak, Sylvestr, Flores, Meilinger, burde have gjort det bedre.
Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Var det ikke norsk? any way kan huske jeg så ham på Aalborg Stadion en kold vinteraften i Royalcup, hvor han var vanvittig god imod AaB....FlæskeFrank skrev: ↑30. jul 2019, 23:02Nomvethe var ingen lottokupon. Han var kendt fra svensk fodbold
Det var svensk. Han spillede i Djurgården.gravballe skrev: ↑31. jul 2019, 11:05Var det ikke norsk? any way kan huske jeg så ham på Aalborg Stadion en kold vinteraften i Royalcup, hvor han var vanvittig god imod AaB....FlæskeFrank skrev: ↑30. jul 2019, 23:02Nomvethe var ingen lottokupon. Han var kendt fra svensk fodbold
Jeg synes nu ellers spillere som Lesniak, Sloth og Flores passede fint ind til den spillestil vi praktiserede. Særligt Flores, kan vi godt tillade os at være særdeles skuffede over. Det var ganske enkelt ikke godt nok det han viste.Forza skrev: ↑31. jul 2019, 11:01Jeg tror du har ret i de faktorer du påpeger. Og så er det også ret væsentligt at flere af spillerne er hentet uden de passer ind til spillestilen.FIDEL skrev: ↑31. jul 2019, 10:49Fedt hvis vi lander ham Jensen fra Odd. Jeg kan bare ikke la vær med at være skeptisk omkring nye spillere, når nu tendensen i AaB, er at nye spillere ret hurtigt går i stå og decideret flopper. Jeg ved ikke hvad det skyldes. Det kan f.eks. være træningsmiljøet- og kulturen i klubben.
Og så er det selvfølgelig delvist manglende kvalitet hos de enkelte spillere, selvom spillere som Sloth, Pallesen, Safranko, Lesniak, Sylvestr, Flores, Meilinger, burde have gjort det bedre.
Det mest positive ved at få endnu en ny spiller ind centralt, er foruden at det hæver kvaliteten på holdet, at det skærper konkurrencen, og kan hæve niveauet hos vores egenproducerede spillere. Det er der virkelig også behov for!!
I Lesniak havde man håbet at få en stærk 6’er ind som også kunne lægge afleveringer. Istedet fik man en mand der uden andre evner end at løbe langt. Han mindede om MC uden fysikken og højden og med en lidt dårligere evne til at stoppe modspillere.FIDEL skrev: ↑31. jul 2019, 11:11Jeg synes nu ellers spillere som Lesniak, Sloth og Flores passede fint ind til den spillestil vi praktiserede. Særligt Flores, kan vi godt tillade os at være særdeles skuffede over. Det var ganske enkelt ikke godt nok det han viste.Forza skrev: ↑31. jul 2019, 11:01Jeg tror du har ret i de faktorer du påpeger. Og så er det også ret væsentligt at flere af spillerne er hentet uden de passer ind til spillestilen.FIDEL skrev: ↑31. jul 2019, 10:49Fedt hvis vi lander ham Jensen fra Odd. Jeg kan bare ikke la vær med at være skeptisk omkring nye spillere, når nu tendensen i AaB, er at nye spillere ret hurtigt går i stå og decideret flopper. Jeg ved ikke hvad det skyldes. Det kan f.eks. være træningsmiljøet- og kulturen i klubben.
Det mest positive ved at få endnu en ny spiller ind centralt, er foruden at det hæver kvaliteten på holdet, at det skærper konkurrencen, og kan hæve niveauet hos vores egenproducerede spillere. Det er der virkelig også behov for!!
Holgersson havde man forventet var en spillende midterforsvarer. Den ramte de mildt sagt forbi.
På kanten spiller vi med udfordrende kanter med fart. Meilinger viste sig at være en ret langsom spiller som ikke kunne udfordre, men som havde en god sparketeknik.
Flores kunne ligeledes heller ikke udfordre og var heller ikke specielt hurtig.
Lesniak fik jo faktisk en god start - også med gode pasninger osv., men gik sidenhen i stå.Forza skrev: ↑31. jul 2019, 11:15I Lesniak havde man håbet at få en stærk 6’er ind som også kunne lægge afleveringer. Istedet fik man en mand der uden andre evner end at løbe langt. Han mindede om MC uden fysikken og højden og med en lidt dårligere evne til at stoppe modspillere.FIDEL skrev: ↑31. jul 2019, 11:11Jeg synes nu ellers spillere som Lesniak, Sloth og Flores passede fint ind til den spillestil vi praktiserede. Særligt Flores, kan vi godt tillade os at være særdeles skuffede over. Det var ganske enkelt ikke godt nok det han viste.Forza skrev: ↑31. jul 2019, 11:01Jeg tror du har ret i de faktorer du påpeger. Og så er det også ret væsentligt at flere af spillerne er hentet uden de passer ind til spillestilen.FIDEL skrev: ↑31. jul 2019, 10:49Fedt hvis vi lander ham Jensen fra Odd. Jeg kan bare ikke la vær med at være skeptisk omkring nye spillere, når nu tendensen i AaB, er at nye spillere ret hurtigt går i stå og decideret flopper. Jeg ved ikke hvad det skyldes. Det kan f.eks. være træningsmiljøet- og kulturen i klubben.
Holgersson havde man forventet var en spillende midterforsvarer. Den ramte de mildt sagt forbi.
På kanten spiller vi med udfordrende kanter med fart. Meilinger viste sig at være en ret langsom spiller som ikke kunne udfordre, men som havde en god sparketeknik.
Flores kunne ligeledes heller ikke udfordre og var heller ikke specielt hurtig.
Meilinger var ganske rigtigt for langsom til Søndergaards direkte stil.
Flores passede jo egentlig fint ind som kant til at spille i mellemrummene, men rigtigt nok, så mangler han også fart. Til gengæld kunne han spille i et højt tempo. Han havde bare ikke en Kusk, Lucas og Weert at boltre sig med. Flores burde vi også have brugt på en anden måde. F.eks. som 8´er, 10´er eller på en 3-mands midtbane.
Læste lige på Tipsbladet.dk, at vi kan hente Oldrup Jensen på en fri transfer fra Zulte, på en 3-årig kontrakt. Han beslutter sig idag for sin fremtid. 
Gad godt vide hvem der står som den næste på Gaardes liste, såfremt Jensen glipper. Og vi skal vel have 1 central midt mere ind, såfremt Abildgaard sælges. Så står vi med kun 4 mand til midtbanen, hvor den ene af dem ikke har SL-niveau.
Kunne godt forestille mig, at en spiller som Sivert Heltne Nilsen fra Horsens kan stå på Gaardes blok, da han også er defensiv midt, men ham skal vi selvfølgelig betale transfer for.
Gad godt vide hvem der står som den næste på Gaardes liste, såfremt Jensen glipper. Og vi skal vel have 1 central midt mere ind, såfremt Abildgaard sælges. Så står vi med kun 4 mand til midtbanen, hvor den ene af dem ikke har SL-niveau.
Kunne godt forestille mig, at en spiller som Sivert Heltne Nilsen fra Horsens kan stå på Gaardes blok, da han også er defensiv midt, men ham skal vi selvfølgelig betale transfer for.
fatter ikke at man ikke har prikket til Rolim igen 
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Men ham der Sivert har jo været grotesk ringe for Horsens. Vi skal da bare holde os langt væk.
Nogle gange undres man over, hvad der foreslås på disse sider. Simon Jakobsen har fx været oppe flere gange. En fuldstændig håbløs spiller. Senest demonstreret mod AaB, hvor han ved 1-0 målet overhovedet ikke orienterer sig om, hvad der foregår bag ham, og Van Weert er fuldstændig fri.
Nogle gange undres man over, hvad der foreslås på disse sider. Simon Jakobsen har fx været oppe flere gange. En fuldstændig håbløs spiller. Senest demonstreret mod AaB, hvor han ved 1-0 målet overhovedet ikke orienterer sig om, hvad der foregår bag ham, og Van Weert er fuldstændig fri.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Sivert var en større profil i norsk fodbold end Oldrup Jensen. Og Sivert spiller nu i forsvaret i Horsens. Måske passer han bare ikke ind i Horsens.Gnu skrev: ↑31. jul 2019, 11:38Men ham der Sivert har jo været grotesk ringe for Horsens. Vi skal da bare holde os langt væk.
Iøvrigt hvor ser du jeg foreslår Sivert til AaB?
Simon Jakobsen er ikke god nok til os, det har du ret i.
Blev Simon Jakobsen ikke primært diskuteret fordi han var rygtet til AaB for et års tid siden?Gnu skrev: ↑31. jul 2019, 11:38Men ham der Sivert har jo været grotesk ringe for Horsens. Vi skal da bare holde os langt væk.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Det er kun i denne sæson, han har spillet i forsvaret for Horsens, fordi de mangler forsvarsspillere. I sidste sæson spillede han på midten. Måske siger det noget om niveauet i norsk fodbold.FIDEL skrev: ↑31. jul 2019, 11:41Sivert var en større profil i norsk fodbold end Oldrup Jensen. Og Sivert spiller nu i forsvaret i Horsens. Måske passer han bare ikke ind i Horsens.Gnu skrev: ↑31. jul 2019, 11:38Men ham der Sivert har jo været grotesk ringe for Horsens. Vi skal da bare holde os langt væk.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
Ja måske, eller måske ikke. Der kan være flere ting, der spiller ind, når en spiller ikke opfylder forventningerne i en klub.Gnu skrev: ↑31. jul 2019, 11:46Det er kun i denne sæson, han har spillet i forsvaret for Horsens, fordi de mangler forsvarsspillere. I sidste sæson spillede han på midten. Måske siger det noget om niveauet i norsk fodbold.FIDEL skrev: ↑31. jul 2019, 11:41Sivert var en større profil i norsk fodbold end Oldrup Jensen. Og Sivert spiller nu i forsvaret i Horsens. Måske passer han bare ikke ind i Horsens.Gnu skrev: ↑31. jul 2019, 11:38Men ham der Sivert har jo været grotesk ringe for Horsens. Vi skal da bare holde os langt væk.
Here we go again.FIDEL skrev: ↑31. jul 2019, 11:28Læste lige på Tipsbladet.dk, at vi kan hente Oldrup Jensen på en fri transfer fra Zulte, på en 3-årig kontrakt. Han beslutter sig idag for sin fremtid.
FIDEL skrev: ↑31. jul 2019, 11:41Sivert var en større profil i norsk fodbold end Oldrup Jensen. Og Sivert spiller nu i forsvaret i Horsens. Måske passer han bare ikke ind i Horsens.Gnu skrev: ↑31. jul 2019, 11:38Men ham der Sivert har jo været grotesk ringe for Horsens. Vi skal da bare holde os langt væk.
Hvis ikke det er et forslag - så er det sgu en underlig konstantering.
Burde du ikke skrive at du ikke håber at han er på blokken
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Nu må den nordmand gerne tage den beslutning snart. Jeg har opdateret samtlige fodboldsider i minutdrift siden artiklen kom frem med at han ville bestemme sig i dag.
-
Altid-for-Aalborg
- 2. div

- Favoritspiller: Røde romario (Erik Bo)
Træneren i Odd er virkelig en klaphat og høre på
Jeg er sådan set ret ligeglad med hans holdning til AaB.9000AaB skrev: ↑31. jul 2019, 13:28Træneren i Odd er virkelig en klaphat og høre på![]()
Men han skal i hvert fald nok ikke regne med en fremtid som træner her i klubben. noter ham i blacklisten hvor han kan hygge sig med Glen Riddersholm og Kristian Bach Bak.