Jeg tror slet ikke den er realistisk endnu. Måske om et år når han har kontraktudløb.Kokkefar skrev: ↑26. aug 2020, 12:42Det vil jeg endnu ikke afskrive. Han har købt hus i området og rygterne går på at hans barn er meldt ind i børnehave i Nordjylland. Jeg tror ikke man skal underkende familielivet i Dalsgaard-ligningen.Pastorius skrev: ↑26. aug 2020, 12:29Jeg ville være vild med at få Dalsgaard retur, men det kommer ikke til at ske. Uanset vil Ocamposhandlen ikke have den mindste indflydelse på om vi ville hente Dalle eller ej. Han er meget ung og uprøvet, og det ligger ikke i kortene at han skulle være klar til at være en klar førsteholdsforstærkning det første år eller to. Medmindre man selvfølgelig synes - som jeg - at Pallesen er så håbløs at hvad som helst ville være bedre. Det holdning deles åbenlyst ikke af trænerteamet i AaB.Kokkefar skrev: ↑26. aug 2020, 12:18Det er nu 16 dage siden rygtet blev bragt af BT. Godt nok var der snak om rejsevanskeligheder ud af Paraguay, men mon ikke der også ligger noget andet bag. Mit håb er, at man har fået nys om at Dalsgaard måske kunne være klar til at komme hjem, og derfor har været nødt til at afsøge den mulighed inden man færdiggør Ocampos-skiftet. En anden mulighed kan også være at Ocampos har fået et bedre tilbud.
Og selvfølgelig vil det have indflydelse i forhold til Ocampos. Man skal selvfølgelig ikke have 3 på HB, hvor den ene reserve sidder på en fire-årig kontrakt, og man så eftersigende signer Ocampos på en 3-årig. Så er man da åndsvagt godt dækket ind, og man kommer ikke til at få noget ud af Ocampos når han kun er på en 3-årig aftale. Det er ikke nok tid hvis han skal slå Dalle af, og vi skal tjene penge på ham. Derudover kunne jeg da tænke mig, at Ocampos er lidt mindre varm på projektet hvis han er nr. 3 i køen og pludselig skal slå en dansk landsholdsspiller af.
Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Vi kan ikke nøjes med Palle og Dalle på HB - de er for gamle, og der skal selvfølgelig allerede nu køres en i stilling til at tage over. Jeg tænker Ocampos passer fint ind der. Det hovedrystende i den ligning er den kontrakt der allerede er på plads.Kokkefar skrev: ↑26. aug 2020, 12:42Det vil jeg endnu ikke afskrive. Han har købt hus i området og rygterne går på at hans barn er meldt ind i børnehave i Nordjylland. Jeg tror ikke man skal underkende familielivet i Dalsgaard-ligningen.Pastorius skrev: ↑26. aug 2020, 12:29Jeg ville være vild med at få Dalsgaard retur, men det kommer ikke til at ske. Uanset vil Ocamposhandlen ikke have den mindste indflydelse på om vi ville hente Dalle eller ej. Han er meget ung og uprøvet, og det ligger ikke i kortene at han skulle være klar til at være en klar førsteholdsforstærkning det første år eller to. Medmindre man selvfølgelig synes - som jeg - at Pallesen er så håbløs at hvad som helst ville være bedre. Det holdning deles åbenlyst ikke af trænerteamet i AaB.Kokkefar skrev: ↑26. aug 2020, 12:18Det er nu 16 dage siden rygtet blev bragt af BT. Godt nok var der snak om rejsevanskeligheder ud af Paraguay, men mon ikke der også ligger noget andet bag. Mit håb er, at man har fået nys om at Dalsgaard måske kunne være klar til at komme hjem, og derfor har været nødt til at afsøge den mulighed inden man færdiggør Ocampos-skiftet. En anden mulighed kan også være at Ocampos har fået et bedre tilbud.
Og selvfølgelig vil det have indflydelse i forhold til Ocampos. Man skal selvfølgelig ikke have 3 på HB, hvor den ene reserve sidder på en fire-årig kontrakt, og man så eftersigende signer Ocampos på en 3-årig. Så er man da åndsvagt godt dækket ind, og man kommer ikke til at få noget ud af Ocampos når han kun er på en 3-årig aftale. Det er ikke nok tid hvis han skal slå Dalle af, og vi skal tjene penge på ham. Derudover kunne jeg da tænke mig, at Ocampos er lidt mindre varm på projektet hvis han er nr. 3 i køen og pludselig skal slå en dansk landsholdsspiller af.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Jorgenjensen73
- Miniput

- Favoritspiller: Okore
Markus Henriksen bliver signet inden for få dage
Velkommen til - hvadenten du er legende eller troll
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Det var alligevel noget af et første indlæg at komme med....
1 2 3 Jimmy er en mur!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
af Crotone
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ikke at jeg tror på rygtet med MH til AaB, men mht. Crotone kan jeg ikke finde ret meget udover et lokalt medie der syntes han ville være en god signing (hvis man kan stole på google translate).
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg fortstår simpelthen ikke de folk, som gider oprette sig som bruger, for at fyre sådan en sætning af og så smutte igen?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg tror man nemt kan undervurdere hvor mange forskellige brugere Brent kan nå at oprette i løbet af et transfervindue.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Når jeg skimmer AaB-relaterede facebook-opslag, så er jeg overrasket over, hvor få spader der bevæger sig herind.Buzz Killington skrev: ↑26. aug 2020, 14:29Jeg tror man nemt kan undervurdere hvor mange forskellige brugere Brent kan nå at oprette i løbet af et transfervindue.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
De dækker Crotone meget tæt, og skriver at forhandlingerne er komplicerede.Buzz Killington skrev: ↑26. aug 2020, 14:23Ikke at jeg tror på rygtet med MH til AaB, men mht. Crotone kan jeg ikke finde ret meget udover et lokalt medie der syntes han ville være en god signing (hvis man kan stole på google translate).
Som Serie A-oprykker kan de tilbyde mere end os.
Men Markus H. har brug for fast spilletid, og det er han nok ikke garanteret hos italienerne.
Og ifht. at han ikke har spillet så meget. Han har præsteret flot for landsholdet, og været banens bedste i 2 af 4 kampe for Bristol City...
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Hvis man kan se borte fra at du synes at Palle er håbløs, og præmissen er at vi ville have 2 HB som er 30 og 31 år, og aldrig skadet - så tror jeg fint den konstellation kan bruges en 3-4 år endnu, uden at vi skal have en ung kørt ind nu. Det kan være det skal ske om 2 år så.Pastorius skrev: ↑26. aug 2020, 14:07Vi kan ikke nøjes med Palle og Dalle på HB - de er for gamle, og der skal selvfølgelig allerede nu køres en i stilling til at tage over. Jeg tænker Ocampos passer fint ind der. Det hovedrystende i den ligning er den kontrakt der allerede er på plads.Kokkefar skrev: ↑26. aug 2020, 12:42Det vil jeg endnu ikke afskrive. Han har købt hus i området og rygterne går på at hans barn er meldt ind i børnehave i Nordjylland. Jeg tror ikke man skal underkende familielivet i Dalsgaard-ligningen.Pastorius skrev: ↑26. aug 2020, 12:29Jeg ville være vild med at få Dalsgaard retur, men det kommer ikke til at ske. Uanset vil Ocamposhandlen ikke have den mindste indflydelse på om vi ville hente Dalle eller ej. Han er meget ung og uprøvet, og det ligger ikke i kortene at han skulle være klar til at være en klar førsteholdsforstærkning det første år eller to. Medmindre man selvfølgelig synes - som jeg - at Pallesen er så håbløs at hvad som helst ville være bedre. Det holdning deles åbenlyst ikke af trænerteamet i AaB.Kokkefar skrev: ↑26. aug 2020, 12:18Det er nu 16 dage siden rygtet blev bragt af BT. Godt nok var der snak om rejsevanskeligheder ud af Paraguay, men mon ikke der også ligger noget andet bag. Mit håb er, at man har fået nys om at Dalsgaard måske kunne være klar til at komme hjem, og derfor har været nødt til at afsøge den mulighed inden man færdiggør Ocampos-skiftet. En anden mulighed kan også være at Ocampos har fået et bedre tilbud.
Så hep hep på Dalle herfra
Buzz Killington skrev: ↑26. aug 2020, 14:29Jeg tror man nemt kan undervurdere hvor mange forskellige brugere Brent kan nå at oprette i løbet af et transfervindue.
Jeg er glad for at jeg ikke har dit facebook-feed.Erasmus Montanus skrev: ↑26. aug 2020, 14:32Når jeg skimmer AaB-relaterede facebook-opslag, så er jeg overrasket over, hvor få spader der bevæger sig herind.Buzz Killington skrev: ↑26. aug 2020, 14:29Jeg tror man nemt kan undervurdere hvor mange forskellige brugere Brent kan nå at oprette i løbet af et transfervindue.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
En højre back i AaB skal kunne løbe hurtigt og gøre det rigtig mange gange i løbet af en kamp. Så selvom jeg er enig i at man sagtens kan gøre det godt som 30+, så tror jeg ikke på at man på den position, som AaB spiller, kan holde mere end til 32-33. Man kan jo allerede se på Dalle, han han tager lidt færre raids, og de er knapt så energifyldte som før. Jeg kunne også kommentere på Pallesens løb, men jeg har allerede fået reddet min kæphest så hårdt at jeg selv er blevet øm i røven.raekkeettre skrev: ↑26. aug 2020, 14:50Hvis man kan se borte fra at du synes at Palle er håbløs, og præmissen er at vi ville have 2 HB som er 30 og 31 år, og aldrig skadet - så tror jeg fint den konstellation kan bruges en 3-4 år endnu, uden at vi skal have en ung kørt ind nu. Det kan være det skal ske om 2 år så.
Så hep hep på Dalle herfra![]()
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Får du ikke AaB-opslag i dit feed?Pastorius skrev: ↑26. aug 2020, 15:29Jeg er glad for at jeg ikke har dit facebook-feed.Erasmus Montanus skrev: ↑26. aug 2020, 14:32Når jeg skimmer AaB-relaterede facebook-opslag, så er jeg overrasket over, hvor få spader der bevæger sig herind.Buzz Killington skrev: ↑26. aug 2020, 14:29Jeg tror man nemt kan undervurdere hvor mange forskellige brugere Brent kan nå at oprette i løbet af et transfervindue.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
Jorgenjensen73
- Miniput

- Favoritspiller: Okore
Det bliver spændende at se. Du sætter i hvert fald din troværdighed på spil fra start.Jorgenjensen73 skrev: ↑26. aug 2020, 15:55Vent du bare og se, det er ikke en and