Det er tidligere skrevet herinde af andre at Bytiqi er primært højrebenet.Gamen skrev:Bytiqi er venstre back, ikke højre. Så vi er ikke dækket ind. Og vi er nødt til at undgå det der med de fejlvendte spillere - vi skal bruge spillere hvor de passer ind, ikke hvor de er en voldsom hæmsko for resten af holdet. Som f.eks. Patrick på venstre back, hvor han ikke kan komme på ydersiden uden at skulle tilbage i banen for at slå den ind med højre. Det dur ikke.Gamling skrev:Med en trup på 24 skal vi først have solgt/udlejet inden vi kan købe.
Med bytyqi og pk er vi dækket ind på højrebacken og det samme gælder med ahlmann og blåbjerg på venstre back.
Fokus må derfor være på at få solgt eller udlejet Sloth, kp og evt Grønning, så vi kan hente 3 forstærkninger ind til midterforsvar, en af kanterne og angrebet.
Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg tror også, at hvis vi henter en målmand tidligt i vinduet, så er det en, som er klar førstemålmand.
Og der er ikke sådan en målmand ude i landskabet, som jeg lige kan få øje på(og til rimelige penge/kontraktløs). Mikkel Andersen er god, men jeg er ikke sikker på, at han nødvendigvis er så meget bedre end Larsen.
Så jeg tror ikke på en ny målmand. Lansing kan jo også steppe op.
Og der er ikke sådan en målmand ude i landskabet, som jeg lige kan få øje på(og til rimelige penge/kontraktløs). Mikkel Andersen er god, men jeg er ikke sikker på, at han nødvendigvis er så meget bedre end Larsen.
- FlæskeFrank
-
Gamen
Næppe udpræget højrebenet, hvis man spiller ham som venstre back. AaB skriver godt nok, at han kan udfylde pladsen på begge backs, jvf. følgende karakteristik da han blev rykket op: "Magter backpladsen i begge sider af banen, fandenivolsk, hurtige fødder, fin teknik, godt afspil og altid god til at finde løsninger." Men nu er magter ikke ensbetydende med at det er en god løsning - vi aner jo ikke engang om han har niveau.Buzz Killington skrev:
Det er tidligere skrevet herinde af andre at Bytiqi er primært højrebenet.
-
Rextherunt
- Landshold

- Geografisk sted: Østjylland
Hvad med Rezan Corlu fra BIF... de lader ham smutte på en fri transfer... han er midtbane spiller og kunne nok blomstre op i AaB
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!
- Glenn Francisco
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Frederiksen
- Geografisk sted: København
Kender ham ikke 100% - MEN holdet skriger på profiler, så dem tænker jeg vi skal jagte førstRextherunt skrev:Hvad med Rezan Corlu fra BIF... de lader ham smutte på en fri transfer... han er midtbane spiller og kunne nok blomstre op i AaB
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!
- Buzz Killington
- Allstar

Ja, den ligger til højrebenet at han er venstrebenet, det anfægter jeg ikke. Jeg gengiver bare hvad en anden skrev i henhold til det venstrefodsindlæg han lavede mod Nørresundby, hvor han/hun påstod det faktisk var hans svage ben. Hvis du vil vide det præcist, kan du evt. spørge din lillebror som spiller i AaB, din kammie som er AaB-spiller, din kæreste som er vendinde med AaB WAG, eller hvordan det nu var. En af dem må vide det.Gamen skrev:Næppe udpræget højrebenet, hvis man spiller ham som venstre back. AaB skriver godt nok, at han kan udfylde pladsen på begge backs, jvf. følgende karakteristik da han blev rykket op: "Magter backpladsen i begge sider af banen, fandenivolsk, hurtige fødder, fin teknik, godt afspil og altid god til at finde løsninger." Men nu er magter ikke ensbetydende med at det er en god løsning - vi aner jo ikke engang om han har niveau.Buzz Killington skrev:
Det er tidligere skrevet herinde af andre at Bytiqi er primært højrebenet.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Gamen
Jeg går ud fra at det var et lettere fesent forsøg på at være morsom. Modent.Buzz Killington skrev:
Ja, den ligger til højrebenet at han er venstrebenet, det anfægter jeg ikke. Jeg gengiver bare hvad en anden skrev i henhold til det venstrefodsindlæg han lavede mod Nørresundby, hvor han/hun påstod det faktisk var hans svage ben. Hvis du vil vide det præcist, kan du evt. spørge din lillebror som spiller i AaB, din kammie som er AaB-spiller, din kæreste som er vendinde med AaB WAG, eller hvordan det nu var. En af dem må vide det.
-
Gamen
Kujovic dropper Skandinavien, og går i stedet efter at se om ikke han kan få et kanonkontrakt i Mellemøsten et sted, iflg. fotbolldirekt.com.
- Buzz Killington
- Allstar

Det var blot en anden måde at sige på at det ikke var noget vi bør spekulere i når det nu er et helt tydelig faktum der ret let kan afdækkes. Det er næppe nogen hemlighed og hvis du har kilder i klubben kan du bare spørge der. Send en SMS til Ene, eller Ris. Jeg har kun internettet.Gamen skrev:Jeg går ud fra at det var et lettere fesent forsøg på at være morsom. Modent.Buzz Killington skrev:
Ja, den ligger til højrebenet at han er venstrebenet, det anfægter jeg ikke. Jeg gengiver bare hvad en anden skrev i henhold til det venstrefodsindlæg han lavede mod Nørresundby, hvor han/hun påstod det faktisk var hans svage ben. Hvis du vil vide det præcist, kan du evt. spørge din lillebror som spiller i AaB, din kammie som er AaB-spiller, din kæreste som er vendinde med AaB WAG, eller hvordan det nu var. En af dem må vide det.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Bytyqi ER højrebenet. Han har dog et ganske okay venstreben til indlæg, men alle driblinger og afleveringer bliver lavet med højre, hvorfor han selvfølgelig skal over og spille højre back. Vi har set med Patrick det andet ikke durBuzz Killington skrev:Det var blot en anden måde at sige på at det ikke var noget vi bør spekulere i når det nu er et helt tydelig faktum der ret let kan afdækkes. Det er næppe nogen hemlighed og hvis du har kilder i klubben kan du bare spørge der. Send en SMS til Ene, eller Ris. Jeg har kun internettet.Gamen skrev:Jeg går ud fra at det var et lettere fesent forsøg på at være morsom. Modent.Buzz Killington skrev:
- Buzz Killington
- Allstar

Du er for lækker Alexis.Alexis skrev:Bytyqi ER højrebenet. Han har dog et ganske okay venstreben til indlæg, men alle driblinger og afleveringer bliver lavet med højre, hvorfor han selvfølgelig skal over og spille højre back. Vi har set med Patrick det andet ikke durBuzz Killington skrev:Det var blot en anden måde at sige på at det ikke var noget vi bør spekulere i når det nu er et helt tydelig faktum der ret let kan afdækkes. Det er næppe nogen hemlighed og hvis du har kilder i klubben kan du bare spørge der. Send en SMS til Ene, eller Ris. Jeg har kun internettet.Gamen skrev:Jeg går ud fra at det var et lettere fesent forsøg på at være morsom. Modent.Buzz Killington skrev:
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Skal vi ikke bare hente Lindegaard for én sæson imens Gaarde finder spillere til andre positioner. Så kan vi finde en langsigtet keeper til næste sæson.
-
Gamen
"bare hente Lindegaard" - hvis det var bare lige at hente Lindegaard, så havde vi nok gjort det :-)AK48hamas skrev:Skal vi ikke bare hente Lindegaard for én sæson imens Gaarde finder spillere til andre positioner. Så kan vi finde en langsigtet keeper til næste sæson.
Bytyqi har spillet højre back, og højre midtbane, et hav af gange for reserverne og U19. Det var vel pga. folk som Mæhle, at Bytyqi nødtvungent har spillet en del i venstre side i ungdomsårene?
Jeg tror heller ikke vi er i nærheden af Mikkel AndersenFlæskeFrank skrev:Jeg tror også, at hvis vi henter en målmand tidligt i vinduet, så er det en, som er klar førstemålmand.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/offi ... -i-lyngby/
Vin ad libitum og transferfrie spillere!
Anders Lindegaard vil være en naturlig overgangsfigur for AaB til der kommer et nyt talent op, som AaB så det med Nikolaj Larsen og Karim Zaza.
Få fat i Lindegaard idag.
Uden Synd Ingen Frelse
Ja og han har noget personlighed og kan gå forrest. Jeg synes det kunne være en god lederfigur i vores nye stamme.Halil skrev:Anders Lindegaard vil være en naturlig overgangsfigur for AaB til der kommer et nyt talent op, som AaB så det med Nikolaj Larsen og Karim Zaza.
RAUS RAUS SSE!
-
Rextherunt
- Landshold

- Geografisk sted: Østjylland
Ja og hvad skulle han lave hos AaB... et bundhold i SuperLigaen?Jakobsen skrev:Ja og han har noget personlighed og kan gå forrest. Jeg synes det kunne være en god lederfigur i vores nye stamme.Halil skrev:Anders Lindegaard vil være en naturlig overgangsfigur for AaB til der kommer et nyt talent op, som AaB så det med Nikolaj Larsen og Karim Zaza.
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!
Lede AaB til et nyt mesterskab og få sin unge i en dansk skole.Rextherunt skrev:Ja og hvad skulle han lave hos AaB... et bundhold i SuperLigaen?Jakobsen skrev:Ja og han har noget personlighed og kan gå forrest. Jeg synes det kunne være en god lederfigur i vores nye stamme.Halil skrev:Anders Lindegaard vil være en naturlig overgangsfigur for AaB til der kommer et nyt talent op, som AaB så det med Nikolaj Larsen og Karim Zaza.
Uden Synd Ingen Frelse
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Af frygt for at blive lynchet, skriver jeg det her alligevel. Jeg har en ven(meget tæt på kernen i AaB), ringede til ham, og spurgte om ikke han kunne sparke Gaarde i røven, og få ham i gang. Svaret var, at der skete tidligst noget i næste uge.
Så stop brugen af F5;-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Så stop brugen af F5;-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!