Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Ja, den med 'førsteprioritet' bed jeg også mærke i. Jeg er med på at vi her taler om en plads hvor der absolut skal skiftes ud i lyset af at vi har solgt vores eneste reelle kandidat til pladsen, så naturligvis er det en meget vigtig transfer. Men sådan en udtalelse lugter af at Gaarde ikke deler bekymringerne omkring manglerne i forsvaret og angrebet. Hvis man mener det med top-6, så er der mindst to andre pladser på holdet hvor forstærkninger er mindst lige så tiltrængte. Jeg bliver personligt skuffet hvis vi ikke henter en angriber i Djuricin-klassen, og en forsvarsspiller i det niveau Holgersson oprindeligt (men fejlagtigt) blevet skreget op.Yankee skrev:Personligt er jeg ikke ret glad for disse kommentarer:
Kristoffer var vores førsteprioritet. Det har han været igennem noget tid. Det har været forhandlinger, der har varet ret længe, så det var rart at få sat flueben ved den og så komme videre med de øvrige prioriteterKan det virkelig være rigtigt at Kristoffer Pallesen er overliggeren for hvad Allan Gaarde kan lokke til AaB?Jeg synes, vi har strakt os langt, men det har vi kun gjort, fordi vi mener, at Kristoffer er det værd. Jeg tror, at alle tre parter er tilfredse, for ellers var det nok ikke blevet til nogen handel
Det lyder desværre til at Pallesen er sommerens helt store signing, som har taget meget opmærksomhed og økonomi ud af budgettet. Jeg har ikke de store forventninger til resten af vinduet, men det er da rart at høre at der kommer lidt flere. Forhåbentlig kan der blive skabt økonomi ved nogle salg, men det burde jo have været på plads for længst.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Jeg ser anderledes på det. Nu har vi fået de handler på plads, som det var muligt at afslutte før mini-træningslejen til Tyskland - spillere som ikke har interesse i at vente til sidst i vinduet da AaB er et rigtig godt skridt for begge to. Skal vi i nærheden af de helt store kanoner (hylde A, som man siger herinde), så sker det først i den sidste uge af vinduet, hvor stolelegen for alvor begynder at falde på plads og der er nogen spillere, som havde satset på noget større, men som må "nøjes" med AaB (f.eks. Okore)Yankee skrev:Personligt er jeg ikke ret glad for disse kommentarer:
Kristoffer var vores førsteprioritet. Det har han været igennem noget tid. Det har været forhandlinger, der har varet ret længe, så det var rart at få sat flueben ved den og så komme videre med de øvrige prioriteterKan det virkelig være rigtigt at Kristoffer Pallesen er overliggeren for hvad Allan Gaarde kan lokke til AaB?Jeg synes, vi har strakt os langt, men det har vi kun gjort, fordi vi mener, at Kristoffer er det værd. Jeg tror, at alle tre parter er tilfredse, for ellers var det nok ikke blevet til nogen handel
Det lyder desværre til at Pallesen er sommerens helt store signing, som har taget meget opmærksomhed og økonomi ud af budgettet. Jeg har ikke de store forventninger til resten af vinduet, men det er da rart at høre at der kommer lidt flere. Forhåbentlig kan der blive skabt økonomi ved nogle salg, men det burde jo have været på plads for længst.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg er sikker på Peter Sørensen kan få banket og slæbt noget fornuft ind i knolden på ham. Alternativt bliver det mægtig god underholdning.AaB1978 skrev:Silkeborg vil gerne leje Casper Sloth
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... sper-sloth
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Perfekt, så længe de vil betale fuld pris eller tæt på. For Solth er det også en nem vej til spilletid og han kan blive i Århus. Win win.AaB1978 skrev:Silkeborg vil gerne leje Casper Sloth
-
boldspiller
- Junior

- Favoritspiller: Jeppe Curth.
Tja, man kan vel læse lige, hvad man vil. Er glasset halv fyldt eller halv tomt.Yankee skrev:Personligt er jeg ikke ret glad for disse kommentarer:
I øvrigt har jeg selv analyseret lidt på den udtalelse. Den kan nemlig være taktisk i forhold til, at medierne nu begynder at bruge begreber som AaB's pengetank. Jeg mener, at det er klogt af Gaarde at signalere tydeligt, at 2 mio er en stor pose penge i det nordjyske.
Hvis først man begynder at spille stor i slaget og kommunikere, at der er mange flere millioner, hvor de første to kom fra, kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse at handle ind - det ved enhver, der har haft sin faste gang i Jomfru Ane Gade
Men det er selvfølgelig bare min analyse, og som jeg skrev i indledningen, kan man jo læse, hvad man vil.
Ha ha, i tipsbladets udlægning lyder det nærmest som om der er rift om Sloth - det tror jeg næppe, bortset fra SIF kan jeg ikke se, hvem der skulle være interesseret i SL.De Fem skrev:Perfekt, så længe de vil betale fuld pris eller tæt på. For Solth er det også en nem vej til spilletid og han kan blive i Århus. Win win.AaB1978 skrev:Silkeborg vil gerne leje Casper Sloth
Lidt irriterende, hvis endnu et flop ender med at få succes i Silkeborg. Ud skal han dog under alle omstændigheder. Magen til tudeprins.Pollack2 skrev:Ha ha, i tipsbladets udlægning lyder det nærmest som om der er rift om Sloth - det tror jeg næppe, bortset fra SIF kan jeg ikke se, hvem der skulle være interesseret i SL.De Fem skrev:Perfekt, så længe de vil betale fuld pris eller tæt på. For Solth er det også en nem vej til spilletid og han kan blive i Århus. Win win.AaB1978 skrev:Silkeborg vil gerne leje Casper Sloth
RAUS RAUS SSE!
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Jakobsen skrev:Lidt irriterende, hvis endnu et flop ender med at få succes i Silkeborg. Ud skal han dog under alle omstændigheder. Magen til tudeprins.Pollack2 skrev:Ha ha, i tipsbladets udlægning lyder det nærmest som om der er rift om Sloth - det tror jeg næppe, bortset fra SIF kan jeg ikke se, hvem der skulle være interesseret i SL.De Fem skrev:Perfekt, så længe de vil betale fuld pris eller tæt på. For Solth er det også en nem vej til spilletid og han kan blive i Århus. Win win.AaB1978 skrev:Silkeborg vil gerne leje Casper Sloth
Hvem er de øvrige flop der har fået succes i Silkeborg???
- Straffesparks-skytten Helenius? eller?
MEN tilbage til emnet...
Han er bare for swag til AaBJakobsen skrev:Lidt irriterende, hvis endnu et flop ender med at få succes i Silkeborg. Ud skal han dog under alle omstændigheder. Magen til tudeprins.Pollack2 skrev:Ha ha, i tipsbladets udlægning lyder det nærmest som om der er rift om Sloth - det tror jeg næppe, bortset fra SIF kan jeg ikke se, hvem der skulle være interesseret i SL.De Fem skrev:Perfekt, så længe de vil betale fuld pris eller tæt på. For Solth er det også en nem vej til spilletid og han kan blive i Århus. Win win.AaB1978 skrev:Silkeborg vil gerne leje Casper Sloth
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Mon ikke Hobro, Horsens og måske både Nordsjælland og SønderjyskE kunne være i spil. De kan vel godt bruge en spiller af hans type, måske FCN mere fordi de har lidt ubekendt med Marcondes. AGF tror jeg ikke på, da de nok er mere til kanter.Pollack2 skrev:Ha ha, i tipsbladets udlægning lyder det nærmest som om der er rift om Sloth - det tror jeg næppe, bortset fra SIF kan jeg ikke se, hvem der skulle være interesseret i SL.De Fem skrev:Perfekt, så længe de vil betale fuld pris eller tæt på. For Solth er det også en nem vej til spilletid og han kan blive i Århus. Win win.AaB1978 skrev:Silkeborg vil gerne leje Casper Sloth
- FlæskeFrank
Kan det ikke læses som om at Pallesen var vores førsteprioritet på backen? Sådan læste jeg det i hvert fald.Yankee skrev:Personligt er jeg ikke ret glad for disse kommentarer:
Hvis han er overliggeren for hvad vi henter i det her vindue, er jeg i hvert fald voldsomt skuffet.
De to mest væsentlige forstærkninger skal ske til angrebet og centerforsvaret som jeg ser det, og her skal vi altså en hylde længere op.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Den er nu god nok. Der har været en del forespørgsler på ham. Han tager sandsynligvis ikke med til Tyskland, da SIF næsten er done deal. Derudover kan det være vores U19 anfører Alexander Tved fortsætter i Skive eller Thisted.Pollack2 skrev:Ha ha, i tipsbladets udlægning lyder det nærmest som om der er rift om Sloth - det tror jeg næppe, bortset fra SIF kan jeg ikke se, hvem der skulle være interesseret i SL.De Fem skrev:Perfekt, så længe de vil betale fuld pris eller tæt på. For Solth er det også en nem vej til spilletid og han kan blive i Århus. Win win.AaB1978 skrev:Silkeborg vil gerne leje Casper Sloth
Jeg savner Winsnes
Jeg tror hverken Hobro eller Horsens vil binde an med Sloth - hverken type eller hans historik ligger til dem (måske heller ikke økonomisk). Mht FCN og SønderjyskE, så vil det være et tilsvarende projekt som nu har fejlet big time i AaB. Jeg tror Sloths chance for SL bold hedder Peter Sørensen.FlæskeFrank skrev:Mon ikke Hobro, Horsens og måske både Nordsjælland og SønderjyskE kunne være i spil. De kan vel godt bruge en spiller af hans type, måske FCN mere fordi de har lidt ubekendt med Marcondes. AGF tror jeg ikke på, da de nok er mere til kanter.Pollack2 skrev:Ha ha, i tipsbladets udlægning lyder det nærmest som om der er rift om Sloth - det tror jeg næppe, bortset fra SIF kan jeg ikke se, hvem der skulle være interesseret i SL.De Fem skrev:Perfekt, så længe de vil betale fuld pris eller tæt på. For Solth er det også en nem vej til spilletid og han kan blive i Århus. Win win.AaB1978 skrev:Silkeborg vil gerne leje Casper Sloth
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Uanset hvor Sloth ender, så slipper AaB vel næppe for at betale en del af hans løn i resten af kontraktperioden, når der er tale om udleje. På samme måde tror jeg heller ikke på vi kommer til at kunne slå en streg i sandet med de andre dårlige indkøb vi eventuelt skulle kunne komme af med i dette vindue. Derfor tror jeg helt sikkert at de mindre klubber kan være med økonomisk, når det gælder Sloth. Forhåbentlig kommer der snart en afklaring så vi kan få ham videre, og en lejeafale ville uden tvivl være en ganske fin ide... han kunne jo komme igang igen.Pollack2 skrev:Jeg tror hverken Hobro eller Horsens vil binde an med Sloth - hverken type eller hans historik ligger til dem (måske heller ikke økonomisk). Mht FCN og SønderjyskE, så vil det være et tilsvarende projekt som nu har fejlet big time i AaB. Jeg tror Sloths chance for SL bold hedder Peter Sørensen.FlæskeFrank skrev:Mon ikke Hobro, Horsens og måske både Nordsjælland og SønderjyskE kunne være i spil. De kan vel godt bruge en spiller af hans type, måske FCN mere fordi de har lidt ubekendt med Marcondes. AGF tror jeg ikke på, da de nok er mere til kanter.Pollack2 skrev:Ha ha, i tipsbladets udlægning lyder det nærmest som om der er rift om Sloth - det tror jeg næppe, bortset fra SIF kan jeg ikke se, hvem der skulle være interesseret i SL.De Fem skrev:Perfekt, så længe de vil betale fuld pris eller tæt på. For Solth er det også en nem vej til spilletid og han kan blive i Århus. Win win.AaB1978 skrev:Silkeborg vil gerne leje Casper Sloth
Ved faktisk ikke helt. Holger er vel stadig et "navn" i Sverige og det kan måske godt give ham en frin kontrakt derhjemme. I det mindste hænger vi kun å hans løn sæsonen ud. Meilinger kunne vel også godt tænkes at have et navn hjemme i Østrig der kunne skaffe ham en fin kontrakt. Det er vel stadig spillere der kan komme tilbage til deres hjemlande fordi der er nogen der "vil" have dem og ikke bare fordi de evt. er de sidste der er tilbage ti lAugust.Jesper Schmidt skrev:Uanset hvor Sloth ender, så slipper AaB vel næppe for at betale en del af hans løn i resten af kontraktperioden, når der er tale om udleje. På samme måde tror jeg heller ikke på vi kommer til at kunne slå en streg i sandet med de andre dårlige indkøb vi eventuelt skulle kunne komme af med i dette vindue. Derfor tror jeg helt sikkert at de mindre klubber kan være med økonomisk, når det gælder Sloth. Forhåbentlig kommer der snart en afklaring så vi kan få ham videre, og en lejeafale ville uden tvivl være en ganske fin ide... han kunne jo komme igang igen.Pollack2 skrev:Jeg tror hverken Hobro eller Horsens vil binde an med Sloth - hverken type eller hans historik ligger til dem (måske heller ikke økonomisk). Mht FCN og SønderjyskE, så vil det være et tilsvarende projekt som nu har fejlet big time i AaB. Jeg tror Sloths chance for SL bold hedder Peter Sørensen.FlæskeFrank skrev:Mon ikke Hobro, Horsens og måske både Nordsjælland og SønderjyskE kunne være i spil. De kan vel godt bruge en spiller af hans type, måske FCN mere fordi de har lidt ubekendt med Marcondes. AGF tror jeg ikke på, da de nok er mere til kanter.Pollack2 skrev:Ha ha, i tipsbladets udlægning lyder det nærmest som om der er rift om Sloth - det tror jeg næppe, bortset fra SIF kan jeg ikke se, hvem der skulle være interesseret i SL.De Fem skrev:Perfekt, så længe de vil betale fuld pris eller tæt på. For Solth er det også en nem vej til spilletid og han kan blive i Århus. Win win.AaB1978 skrev:Silkeborg vil gerne leje Casper Sloth
RAUS RAUS SSE!
-
FlæskeFrank
- Allstar

Jeg tror ikke, at AaB får problemer med at afsætte Meilinger eller Holgersson. Hvis det var en dansker og en tilsvarende udenlandsk klub, så ville debatsiden sige, at det er en dansker, som havde taget et forkert karrierevalg og været lidt uheldig, ham kan vi godt bruge.
Eneste problem er vel om de to vil noget andet og om lønnen er for stor ift. evnerne. Men begge burde have interesserede klubber, om det så koster AaB lidt at "slippe" af med dem, er uklart.
Eneste problem er vel om de to vil noget andet og om lønnen er for stor ift. evnerne. Men begge burde have interesserede klubber, om det så koster AaB lidt at "slippe" af med dem, er uklart.
- FlæskeFrank
Men hvad indikerer egentlig, at AaB er interesserede i at slippe med med Meilinger og Holgersson? Særligt sidstnævnte virker som et ret sikkert navn på holdkortet.FlæskeFrank skrev:Jeg tror ikke, at AaB får problemer med at afsætte Meilinger eller Holgersson. Hvis det var en dansker og en tilsvarende udenlandsk klub, så ville debatsiden sige, at det er en dansker, som havde taget et forkert karrierevalg og været lidt uheldig, ham kan vi godt bruge.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
FlæskeFrank
- Allstar

Jeg tror heller ikke AaB er specielt ivrige efter at afsætte de to. Men mener blot, at deres kvaler i AaB til trods fortsat er afhændebar.Funky skrev:Men hvad indikerer egentlig, at AaB er interesserede i at slippe med med Meilinger og Holgersson? Særligt sidstnævnte virker som et ret sikkert navn på holdkortet.
- FlæskeFrank
Tror revolutionen i forsvaret bliver lidt mere løbende. Holgersen og Blåbjerg har et år tilbage, men KP har to. Regner med at der hives en ny ind og så må de andre tre se hvem der skal spille ved siden af. Vinderen kan få en ny kontrakt (eller Holgersens option kan udnyttes), men taberen/taberne må rejse videre. Patrick Kristensen har også udløb til sommer, hvor han vil være 31 år og man nok skal sige "tak for lang og tro tjeneste".