Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
-
Gamen
Funky skrev:
Men hvad indikerer egentlig, at AaB er interesserede i at slippe med med Meilinger og Holgersson? Særligt sidstnævnte virker som et ret sikkert navn på holdkortet.
Bedømt ud fra hvad? Bænket i slutningen af sidste sæson, og fik en offentlig overhaling af dimensioner under AGF-kampen. Har lavet fejl på fejl på stribe siden da. Når AaB har været ude efter både Kanstrup og Okore, så tror jeg godt du kan se det som en stærk indikation på at man er ekstremt skuffet over ham, og søger at få ham ud på et sidespor.
Til hans held er alternativerne i truppen ikke-eksisterende, og det vil Gaarde helt sikkert søge at løse.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Gamen skrev:Funky skrev:
Men hvad indikerer egentlig, at AaB er interesserede i at slippe med med Meilinger og Holgersson? Særligt sidstnævnte virker som et ret sikkert navn på holdkortet.
Bedømt ud fra hvad? Bænket i slutningen af sidste sæson, og fik en offentlig overhaling af dimensioner under AGF-kampen. Har lavet fejl på fejl på stribe siden da. Når AaB har været ude efter både Kanstrup og Okore, så tror jeg godt du kan se det som en stærk indikation på at man er ekstremt skuffet over ham, og søger at få ham ud på et sidespor.
Til hans held er alternativerne i truppen ikke-eksisterende, og det vil Gaarde helt sikkert søge at løse.
Hvor har du fra at AaB gerne ville have Kanstrup? Kan ikke finde en artikel vedr. dette.
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
Gamen
AaB forhørte sig på ham tidligt i forløbet. Det var bare for at bruge et eksempel på at vi er i markedet efter stoppere.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Gamen skrev:AaB forhørte sig på ham tidligt i forløbet. Det var bare for at bruge et eksempel på at vi er i markedet efter stoppere.
Ved godt at vi er på markedet efter stoppere. Men vidste ikke at Kanstrup var en af dem? Har du noget der underbygger dette, eller er det egne rygter fra Hornevej?
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
boldspiller
- Junior

- Favoritspiller: Jeppe Curth.
Han er lidt af en weirdo, og han er nok ganske givet rimelig løntung, men han har spøget i Gaardes tanker før. Martin Pusic har ikke fået en aftale i Holland, hvad tænker debatsiden?
Han har bevist, at han kan lave kasser, det er bare ved at være noget tid siden + lønkravene..
https://nordjyske.dk/nyheder/fcm-s-pusi ... aign=sport
-
De Fem
- Landshold

boldspiller skrev:Han er lidt af en weirdo, og han er nok ganske givet rimelig løntung, men han har spøget i Gaardes tanker før. Martin Pusic har ikke fået en aftale i Holland, hvad tænker debatsiden?
Han har bevist, at han kan lave kasser, det er bare ved at være noget tid siden + lønkravene..
Køb køb køb. Manden er en idiot, men klasser bedre end nogen andre. En perfekt makker til alle de unge.
Så må fansene tåle en omgang Jesus.
-
Funky
- Allstar

De Fem skrev:boldspiller skrev:Han er lidt af en weirdo, og han er nok ganske givet rimelig løntung, men han har spøget i Gaardes tanker før. Martin Pusic har ikke fået en aftale i Holland, hvad tænker debatsiden?
Køb køb køb. Manden er en idiot, men klasser bedre end nogen andre. En perfekt makker til alle de unge.
Ih ja, vi har jo udvist en enorm rummelighed i forhold til Sloth, det skal nok gå godt.
Seriøst, det SKAL sikkert nok gå godt - så længe han laver kasser, og AaB vinder...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
RendOs
- Junior

De Fem skrev:boldspiller skrev:Han er lidt af en weirdo, og han er nok ganske givet rimelig løntung, men han har spøget i Gaardes tanker før. Martin Pusic har ikke fået en aftale i Holland, hvad tænker debatsiden?
Vi har vidst allesammen brug for lidt Jesus efter sidste sæson.
-
Rextherunt
- Landshold

- Geografisk sted: Østjylland
RendOs skrev:De Fem skrev:boldspiller skrev:Han er lidt af en weirdo, og han er nok ganske givet rimelig løntung, men han har spøget i Gaardes tanker før. Martin Pusic har ikke fået en aftale i Holland, hvad tænker debatsiden?
Vi har vidst allesammen brug for lidt Jesus efter sidste sæson.
Lindstrøm?

Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
De Fem skrev:
Når ikke Sparta Rotterdam vil betale de økonomiske krav, tvivler jeg stærkt på at AaB vil.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
Jakobsen
- Allstar

- Favoritspiller: Augu
Hanga skrev:De Fem skrev:
Når ikke Sparta Rotterdam vil betale de økonomiske krav, tvivler jeg stærkt på at AaB vil.
Er godt nok også ambivalent. Ingen kan jo komme uden om, at at Pusic er en god fodboldspiller hvis man ser alene på hans spillemæssige kvaliteter. Jeg er noget mere usikker på om han er en holdbar løsning qua hans personlighed. Skulle man have prøvet med en skæv type på angriberposten havde jeg hellere signet Pourie i sommer.
RAUS RAUS SSE!
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
Jakobsen skrev:
Er godt nok også ambivalent. Ingen kan jo komme uden om, at at Pusic er en god fodboldspiller hvis man ser alene på hans spillemæssige kvaliteter. Jeg er noget mere usikker på om han er en holdbar løsning qua hans personlighed. Skulle man have prøvet med en skæv type på angriberposten havde jeg hellere signet Pourie i sommer.
Jeg er såmænd ikke så ambivalent. Hvis vi kan få ham, skal vi slå til. En rigtig målscorer der så sent som dette forår har scoret 6 mål i 14 kampe i den bedste hollandske række.
Jeg tror bare overhovedet ikke at AaB kommer i nærheden af ham pga. hans økonomiske krav.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
Gaarde6
- Allstar

- Geografisk sted: Sæby Nordjylland
Ville sindssyg gerne se Pusic i AaB! Nærmest min drømme angrebs signing.
Men men men... Vi skaber jo nærmest ingen chancer i kampene. Så uden folk til at føre bolden frem for os. Så tror jeg sådan set vi kunne sætte Harry Kane på toppen og stadig få svært ved at score mål.
Bolden er jo nærmest aldrig i vores modtanders straffesparks felt.
Få styr på et par hurtige og kreative fløj spillere. SÅ kan jeg se meningen med at hente en klasse angriber.
-
Forza
- Allstar

Jeg glæder mig over at Gaarde ved Lesniak at vi minimum skal forstærke truppen med yderligere et par spillere.
Det bliver dog nok først tættere på deadlinen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Funky
- Allstar

Forza skrev:Jeg glæder mig over at Gaarde ved Lesniak at vi minimum skal forstærke truppen med yderligere et par spillere.
Det bliver dog nok først tættere på deadlinen.
Han siger jo ret tydeligt: "Mindst 2 signings mere".
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Ville nu gerne have den nye stærke midtstopper ind inden ligaen starter, så kant kant og angriber godt vente til lidt længere inde i vinduet.
Gamling
"Ib Simonsen forever"
-
Gaarde6
- Allstar

- Geografisk sted: Sæby Nordjylland
Gamling skrev:Ville nu gerne have den nye stærke midtstopper ind inden ligaen starter, så kant kant og angriber godt vente til lidt længere inde i vinduet.
Jeg mener sagtens at en angriber kan vente til sent i vinduet.
Men får vi ikke nogle kreative fløje ind, så er jeg sikker på vi får aller helvedes svært ved at skabe chancerne (Igen igen)
Det problem er ikke løst ved at spillerne har holdt sommerferie. Vi ejer ikke spillerne i truppen, som kan føre bolden frem i fart.
-
FIDEL
- Allstar

- Favoritspiller: Milan Makaric
Gaarde6 skrev:Gamling skrev:Ville nu gerne have den nye stærke midtstopper ind inden ligaen starter, så kant kant og angriber godt vente til lidt længere inde i vinduet.
Men får vi ikke nogle kreative fløje ind, så er jeg sikker på vi får aller helvedes svært ved at skabe chancerne (Igen igen)
Det problem er ikke løst ved at spillerne har holdt sommerferie. Vi ejer ikke spillerne i truppen, som kan føre bolden frem i fart.
Det kan både Thelluf og Flores, men de skal også serviceres bedre...
I flere kampe i sæsonen har vi manglet en stærk angriber inde i boksen, som scorer på nogle af de mange indlæg. Så jeg ser gerne Pusic, en ny cb og en ny 10'er, hvilket jeg ikke tror vi får.
-
Gamen
FIDEL skrev:
Det kan både Thelluf og Flores, men de skal også serviceres bedre...
I flere kampe i sæsonen har vi manglet en stærk angriber inde i boksen, som scorer på nogle af de mange indlæg. Så jeg ser gerne Pusic, en ny cb og en ny 10'er, hvilket jeg ikke tror vi får.
Det handler altid om at servicere dem bedre... det er et argument uden bund i. Flores skal kort og godt til at vise noget mere på egen hånd, og Thellufsen skal gøre sine præstationer langt mere konstante. Han var håbløst ringe spillende i slutningen af foråret. Desværre, for han kan ellers det der med skarpe driblinger og udfordre på egen hånd.
-
Kristian
- Allstar

Gaarde6 skrev:Gamling skrev:Ville nu gerne have den nye stærke midtstopper ind inden ligaen starter, så kant kant og angriber godt vente til lidt længere inde i vinduet.
Det må da være alfa omega at få styr på forsvaret og basen først. Derefter må de offensive kort komme senere i vinduet.
Og jeg ved godt at angreb er det bedste forsvar, men vi har jo vitterligt intet kvalificeret midterforsvar pt.