Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
-
Altid-for-Aalborg
- 2. div

- Favoritspiller: Røde romario (Erik Bo)
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Den gode Rishøj skriver på Twitter at der var en ny med til træning idag, nordjyske vil skrive om det senere 

Vi hentede en bedre spiller for de samme penge, han blev bare skadet. Så vi håndterede det fint i første omgang - om vi håndterer det i anden omgang er det store spørgsmål, og det altafgørende moment i dette transfervindue.
Ja, der er en Kingsley Coman-klon med på billederne fra træningen.Altid-for-Aalborg skrev: ↑4. aug 2021, 13:26Den gode Rishøj skriver på Twitter at der var en ny med til træning idag, nordjyske vil skrive om det senere![]()
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det ligner ham CanadierenJulgranen skrev: ↑4. aug 2021, 13:27Ja, der er en Kingsley Coman-klon med på billederne fra træningen.Altid-for-Aalborg skrev: ↑4. aug 2021, 13:26Den gode Rishøj skriver på Twitter at der var en ny med til træning idag, nordjyske vil skrive om det senere![]()
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg tager jeres ord for at han er en fin spiller. Jeg har ikke set meget med Randers, og synes længe at Greve var en noget uinspirerende oplevelse i OB, hvilket dog var en ret generel ting for truppen.Buzz Killington skrev: ↑4. aug 2021, 13:19Hvis du ser på hans stats i Randers, så er er han. Er blevet en helt anden spiller siden OB. Men jeg har en fornemmelse af at skylden for Randers succes skyldes Kehinde. Han skaber så afsindigt meget plads for resten af holdet at alle bare præsterer på et højt niveau. Hvis det virkelig er rigtigt at vi også var med i kapløbet om ham da han bare var på lån ville jeg ønske vi lige havde puttet lidt mere i posen.
Jeg har også mere bidt mærke i Vito, Kamara og Kehinde i de få kampe jeg har fået set med Randers.
Jeg kan godt se ideen i Brøndbys ide med at hente fortrinsvis danske spillere - eller superligaerfaring - med pil op. Men for 7.5 millioner har jeg bare en ide om, at man kan finde mange rigtig dygtige fodboldspillere med både mere perspektiv og mere international erfaring. Med løn osv. så er det vel ikke utænkeligt, at sådan en spiller kommer op på 12-15 millioner over en fuld kontraktperiode. Det er selvfølgelig mere end dækket med de salg og øvrige indtægter de har fået ind, og for minimum Europa League
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ung spiller der har været på prøvetræning tidligere på sommeren. Mener ikke, at vi har et navn på ham, og jeg var heller ikke klar over, at vi havde skrevet med ham permanent - hvis vi har
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Canadieren har figureret herinde et rum tid. Han opstod, da en bruger sagde, at der figurerede en canadier i u19-truppen til nogle testkampe, men brugeren nævnte intet navn.
Siden hen er canadieren blevet omtalt i en kritik af IAO, fordi IAO antageligt havde været så letsindig ikke at tjekke fødselsåret, da han blev sendt på prøve ved u19.
Nu bliver han så nævnt herinde i transfertråden, men foreløbig har jeg ikke set én bruger benævne ham som andet en "canadieren".
Det hele er meget kryptisk.
Edit: Og u19 fandt ham interessant, forlyder det.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Buzz Killington
- Allstar

Lige en præcisering. En rum tid som i ca. en uge. Han var med for u19 mod Holstebro's DS-hold og scorede efter sigende 2 mål. Det er efter sigende den sorte gut på dette billede:Erasmus Montanus skrev: ↑4. aug 2021, 13:55Canadieren har figureret herinde et rum tid. Han opstod, da en bruger sagde, at der figurerede en canadier i u19-truppen til nogle testkampe, men brugeren nævnte intet navn.
Siden hen er canadieren blevet omtalt i en kritik af IAO, fordi IAO antageligt havde været så letsindig ikke at tjekke fødselsåret, da han blev sendt på prøve ved u19.
Nu bliver han så nævnt herinde i transfertråden, men foreløbig har jeg ikke set én bruger benævne ham som andet en "canadieren".
Det hele er meget kryptisk.
Edit: Og u19 fandt ham interessant, forlyder det.
https://www.facebook.com/AaBAkademiet/p ... 1117977782
Bare for han ikke bliver forvekslet med Aramis Kouzine som vist også var fra det store våde land.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Lignede ved første øjekast U20-landsholds angriberen Adonijah Reid, men ham her ser ud til at være lidt mere "aflang" i hovedet, uden at det bliver Kusi-Asare-style.Buzz Killington skrev: ↑4. aug 2021, 14:03Lige en præcisering. En rum tid som i ca. en uge. Han var med for u19 mod Holstebro's DS-hold og scorede efter sigende 2 mål. Det er efter sigende den sorte gut på dette billede:
Bare for han ikke bliver forvekslet med Aramis Kouzine som vist også var fra det store våde land.
- Erasmus Montanus
- Allstar

Tak for hjælpen.Buzz Killington skrev: ↑4. aug 2021, 14:03Lige en præcisering. En rum tid som i ca. en uge. Han var med for u19 mod Holstebro's DS-hold og scorede efter sigende 2 mål. Det er efter sigende den sorte gut på dette billede:
Han skulle også være et ordentligt brød.
- Buzz Killington
- Allstar

Måske Ralph Priso. Men det er svært at se. [edit: arh, han er kun 1.70]Julgranen skrev: ↑4. aug 2021, 14:08Lignede ved første øjekast U20-landsholds angriberen Adonijah Reid, men ham her ser ud til at være lidt mere "aflang" i hovedet, uden at det bliver Kusi-Asare-style.Buzz Killington skrev: ↑4. aug 2021, 14:03Lige en præcisering. En rum tid som i ca. en uge. Han var med for u19 mod Holstebro's DS-hold og scorede efter sigende 2 mål. Det er efter sigende den sorte gut på dette billede:
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Erasmus Montanus
- Allstar

Den britiske/canadiske prøvespiller er 18, selvom nogen har påstået, at han er for gammel til u19.
Han ser spændende ud.
Der kommer en artikel i aften om ham på Nordjyske.
Han ser spændende ud.
Som jeg hører det, er han 02'er. Han er dermed "for gammel", men kan stadig spille U19-fodbold. Han hedder i øvrigt Ben og scorede også mod FCM.Erasmus Montanus skrev: ↑4. aug 2021, 14:30Den britiske/canadiske prøvespiller er 18, selvom nogen har påstået, at han er for gammel til u19.
Han ser spændende ud.
- Erasmus Montanus
- Allstar

Nå, så er jeg måske galt på den.Prica22 skrev: ↑4. aug 2021, 14:34Som jeg hører det, er han 02'er. Han er dermed "for gammel", men kan stadig spille U19-fodbold. Han hedder i øvrigt Ben og scorede også mod FCM.Erasmus Montanus skrev: ↑4. aug 2021, 14:30Den britiske/canadiske prøvespiller er 18, selvom nogen har påstået, at han er for gammel til u19.
Han ser spændende ud.
Jeg så bare alderen 18 år og tænkte, at så kan han sagtens spille u19. Især når han først bliver 19 i december.
Jeg kender tydeligvis ikke reglerne, men han ser nu stadig spændende nok ud.
Det må han også godt. Man må have 2-3 førsteårs seniorspillere med. Spændende, om han bliver signet.Erasmus Montanus skrev: ↑4. aug 2021, 14:38Nå, så er jeg måske galt på den.Prica22 skrev: ↑4. aug 2021, 14:34Som jeg hører det, er han 02'er. Han er dermed "for gammel", men kan stadig spille U19-fodbold. Han hedder i øvrigt Ben og scorede også mod FCM.Erasmus Montanus skrev: ↑4. aug 2021, 14:30Den britiske/canadiske prøvespiller er 18, selvom nogen har påstået, at han er for gammel til u19.
Han ser spændende ud.
Jeg så bare alderen 18 år og tænkte, at så kan han sagtens spille u19. Især når han først bliver 19 i december.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Spørgsmålet er, om det ikke efterhånden er ved at være niveauet, hvis man vil være med, hvor det sner. AGF har lige betalt tilsvarende for deres nye angriber, 10 millioner for en back, og vi ved jo også, at de lagde en stor sum for Patrick Olsen. Midtjylland betaler jo også jævnligt tocifrede millionbeløb for nye spillere, og AaB blev da også afvist med et bud på fem millioner på en profil i Randers.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Har du set ham spille? Kender vi noget til position/evner? Og er niveauet til ungdomsbold til at starte med eller højere endnu?Prica22 skrev: ↑4. aug 2021, 14:39Det må han også godt. Man må have 2-3 førsteårs seniorspillere med. Spændende, om han bliver signet.Erasmus Montanus skrev: ↑4. aug 2021, 14:38Nå, så er jeg måske galt på den.Prica22 skrev: ↑4. aug 2021, 14:34Som jeg hører det, er han 02'er. Han er dermed "for gammel", men kan stadig spille U19-fodbold. Han hedder i øvrigt Ben og scorede også mod FCM.Erasmus Montanus skrev: ↑4. aug 2021, 14:30Den britiske/canadiske prøvespiller er 18, selvom nogen har påstået, at han er for gammel til u19.
Han ser spændende ud.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Angriber. Jeg har ikke set ham spille, men har en kammerat, der så kampene på træningslejr. Jeg fik denne melding: "han er et bæst". Folk skulle være ret positive over ham.Forza skrev: ↑4. aug 2021, 15:12Har du set ham spille? Kender vi noget til position/evner? Og er niveauet til ungdomsbold til at starte med eller højere endnu?Prica22 skrev: ↑4. aug 2021, 14:39Det må han også godt. Man må have 2-3 førsteårs seniorspillere med. Spændende, om han bliver signet.Erasmus Montanus skrev: ↑4. aug 2021, 14:38Nå, så er jeg måske galt på den.Prica22 skrev: ↑4. aug 2021, 14:34Som jeg hører det, er han 02'er. Han er dermed "for gammel", men kan stadig spille U19-fodbold. Han hedder i øvrigt Ben og scorede også mod FCM.Erasmus Montanus skrev: ↑4. aug 2021, 14:30Den britiske/canadiske prøvespiller er 18, selvom nogen har påstået, at han er for gammel til u19.
Han ser spændende ud.