Det lyder vel mere som et ønske end som et faktum. Men det kunne da godt hænde at ske, Meilinger lader til at være laaaangt fra start-11'eren.Pollack2 skrev:Peter Søndergaard der i går skrev at Sloth tog til Silkeborg kriver nu på sin twitter:
<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="da"><p lang="da" dir="ltr">Så er det Meillinger der står for tur!</p>— Peter Søndergaard (@Peter_sa) <a href="https://twitter.com/Peter_sa/status/885 ... 452744">13. juli 2017</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Og man holder snor i Grønning, vel at mærke. OG vi ved, at der kommer minimum 1 offensiv forstærkning, jvnf diverse udmeldinger fra Gaarde og Wieghorst.troelsh skrev:Dejligt så er der ved at være ryddet op.Himmerland skrev:så er han væk http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/silk ... per-sloth/
Umiddelbart ser vi allerede styrket ud, men kan vi hente en eller to kvalitetspillere til offensiven, og måske få sendt Meilinger afsted, ja ser det bestemt fornuftigt ud, Gaarde har haft travlt i dette vindue.
En lille opgørelse over vinduet so far:
Carsten C. -> Lansing
Holgersson -> Okore
Rokkedahl -> Lyngø
Mæhle -> Pallesen
Sloth -> Lesniak
Grønning -> Ramkilde
Enevoldsen ->
Men alligevel har han skudt rigtigt to dage i træk. Måske ved han et eller andet.Funky skrev:Det lyder vel mere som et ønske end som et faktum. Men det kunne da godt hænde at ske, Meilinger lader til at være laaaangt fra start-11'eren.Pollack2 skrev:Peter Søndergaard der i går skrev at Sloth tog til Silkeborg kriver nu på sin twitter:
<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="da"><p lang="da" dir="ltr">Så er det Meillinger der står for tur!</p>— Peter Søndergaard (@Peter_sa) <a href="https://twitter.com/Peter_sa/status/885 ... 452744">13. juli 2017</a></blockquote>
Fuld kamp på reserveholdet for Meilinger den anden dag som eneste fra førsteholdstruppen kunne vel godt tyde på han er langt fra holdet.
Ja, det er også det, jeg skriver. Jeg kunne også godt forestille mig, at han rykker videre.Kokkefar skrev:Men alligevel har han skudt rigtigt to dage i træk. Fuld kamp på reserveholdet den anden dag som eneste fra førsteholdstruppen kunne vel godt tyde på han er langt fra holdet.Funky skrev:Det lyder vel mere som et ønske end som et faktum. Men det kunne da godt hænde at ske, Meilinger lader til at være laaaangt fra start-11'eren.Pollack2 skrev:Peter Søndergaard der i går skrev at Sloth tog til Silkeborg kriver nu på sin twitter:
Ja, sådan kan det tolkes men eftersom han har breaket flere nyheder (også Holger) de sidste par dage, kunne det også være han vidste noget.Funky skrev:Det lyder vel mere som et ønske end som et faktum. Men det kunne da godt hænde at ske, Meilinger lader til at være laaaangt fra start-11'eren.Pollack2 skrev:Peter Søndergaard der i går skrev at Sloth tog til Silkeborg kriver nu på sin twitter:
Beklager mit gøgemøg med links osv. Jeg kan ikke finde ud af at indlejre de twitter beskeder - måske man skal have en twitterkonto for at kunne gøre det?
Arh, come on. Selvfølgelig skal ansvaret primært placeres på Gaarde. Når spilleren ikke præsterer under to forskellige trænere, så er det svært at påstå at manden var god nok. Det er i øvrigt også en sportsdirektørs ansvar at sørge for at de spillere man henter ind også er sultne og har mentaliteten til at spille professionel fodbold.Kokkefar skrev:Selvfølgelig er det ikke Gaardes ansvar. Overhovedet ikke. Jeg tror vi allesammen var enige om, at det var flot at hente Sloth hjem. Set i bagklogskabens lys var det selvfølgelig forkert, men det er bestemt ikke Gaardes fejl, at Sloth ikke har formået at leve op til de forventninger der var til han kunne nå fordums niveau. Skal man placere skyld må den delvist ligge hos Sloth og delvist hos to trænere der ikke har troet nok på ham til at investere den tid det (måske) ville have taget at spille ham i form. Jeg hælder til den første.Funky skrev:Godt for ham og for AaB. Forhåbentlig ikke alt for godt for SIFHimmerland skrev:så er han væk http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/silk ... per-sloth/![]()
Jeg køber ikke den der med, at det er Gaardes ene-ansvar, når en ny spiller bliver et flop - eller et hit. Trænere og spillerne selv har vel også et ansvar. Og så er der den andalusiske hund... Folk som Sloth, Helenius og Ene, der var da masser af grund til at være optimistisk omkring deres signings. Den eneste, hvor jeg for alvor synes, man må spørge sig selv, hvad man har tænkt derude i AaB, der er Holgersson, for han var bare ganske enkelt ikke god nok til at indtage den bærende rolle, man troede.
Synes det er meget svært at give ansvaret for det meget dårlige seneste sommervindue til andre end Gaarde. Men positivt at spillerne bliver sendt videre.
Jeg synes som nævnt det primært er Holger, man må undre sig over, at AaB overhovedet hentede. De andre gav sådan set ret go' mening da de blev hentet, i forhold til de roller, man forventede de skulle have.AalBoyeBK skrev:Arh, come on. Selvfølgelig skal ansvaret primært placeres på Gaarde. Når spilleren ikke præsterer under to forskellige trænere, så er det svært at påstå at manden var god nok. Det er i øvrigt også en sportsdirektørs ansvar at sørge for at de spillere man henter ind også er sultne og har mentaliteten til at spille professionel fodbold.Kokkefar skrev:Selvfølgelig er det ikke Gaardes ansvar. Overhovedet ikke. Jeg tror vi allesammen var enige om, at det var flot at hente Sloth hjem. Set i bagklogskabens lys var det selvfølgelig forkert, men det er bestemt ikke Gaardes fejl, at Sloth ikke har formået at leve op til de forventninger der var til han kunne nå fordums niveau. Skal man placere skyld må den delvist ligge hos Sloth og delvist hos to trænere der ikke har troet nok på ham til at investere den tid det (måske) ville have taget at spille ham i form. Jeg hælder til den første.Funky skrev:Godt for ham og for AaB. Forhåbentlig ikke alt for godt for SIFHimmerland skrev:så er han væk http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/silk ... per-sloth/![]()
Jeg køber ikke den der med, at det er Gaardes ene-ansvar, når en ny spiller bliver et flop - eller et hit. Trænere og spillerne selv har vel også et ansvar. Og så er der den andalusiske hund... Folk som Sloth, Helenius og Ene, der var da masser af grund til at være optimistisk omkring deres signings. Den eneste, hvor jeg for alvor synes, man må spørge sig selv, hvad man har tænkt derude i AaB, der er Holgersson, for han var bare ganske enkelt ikke god nok til at indtage den bærende rolle, man troede.
Synes det er meget svært at give ansvaret for det meget dårlige seneste sommervindue til andre end Gaarde. Men positivt at spillerne bliver sendt videre.
Der går rygter om Meilinger og Sylvestr exit også, men nu må vi se hvad der sker de næste uger.Pollack2 skrev:Ja, sådan kan det tolkes men eftersom han har breaket flere nyheder (også Holger) de sidste par dage, kunne det også være han vidste noget.Funky skrev:Det lyder vel mere som et ønske end som et faktum. Men det kunne da godt hænde at ske, Meilinger lader til at være laaaangt fra start-11'eren.Pollack2 skrev:Peter Søndergaard der i går skrev at Sloth tog til Silkeborg kriver nu på sin twitter:
Beklager mit gøgemøg med links osv. Jeg kan ikke finde ud af at indlejre de twitter beskeder - måske man skal have en twitterkonto for at kunne gøre det?
Jeg savner Winsnes
Der er jeg godt nok uenig. Tror du ikke Sloth har været sulten for spilletid efter ikke at have spillet i Leeds? Det tror jeg, så det er vel ikke et parameter Gaarde har fejlet på? På papiret var Sloth en rigtig flot signing, og jeg mindes ikke der var meget brok på debatsiden dengang.AalBoyeBK skrev:Arh, come on. Selvfølgelig skal ansvaret primært placeres på Gaarde. Når spilleren ikke præsterer under to forskellige trænere, så er det svært at påstå at manden var god nok. Det er i øvrigt også en sportsdirektørs ansvar at sørge for at de spillere man henter ind også er sultne og har mentaliteten til at spille professionel fodbold.Kokkefar skrev:Selvfølgelig er det ikke Gaardes ansvar. Overhovedet ikke. Jeg tror vi allesammen var enige om, at det var flot at hente Sloth hjem. Set i bagklogskabens lys var det selvfølgelig forkert, men det er bestemt ikke Gaardes fejl, at Sloth ikke har formået at leve op til de forventninger der var til han kunne nå fordums niveau. Skal man placere skyld må den delvist ligge hos Sloth og delvist hos to trænere der ikke har troet nok på ham til at investere den tid det (måske) ville have taget at spille ham i form. Jeg hælder til den første.Funky skrev:Godt for ham og for AaB. Forhåbentlig ikke alt for godt for SIFHimmerland skrev:så er han væk http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/silk ... per-sloth/![]()
Holgersson var en fejl ja, men jeg tror du kan være sikker på at Meilinger var et LS ønske, hvorfor Gaarde heller ikke kan stå med hele skylden for den signing. Jeg synes der bliver gået for hårdt til Gaarde. Om noget viser det da dygtighed at han skrider til handling nu.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Helenius har også forladt AaB i dette vindue.troelsh skrev:Dejligt så er der ved at være ryddet op.Himmerland skrev:så er han væk http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/silk ... per-sloth/
Umiddelbart ser vi allerede styrket ud, men kan vi hente en eller to kvalitetspillere til offensiven, og måske få sendt Meilinger afsted, ja ser det bestemt fornuftigt ud, Gaarde har haft travlt i dette vindue.
Carsten C. -> Lansing
Holgersson -> Okore
Rokkedahl -> Lyngø
Mæhle -> Pallesen
Sloth -> Lesniak
Grønning -> Ramkilde
Enevoldsen ->
Der er blevet ryddet godt og grundigt ud i truppen, måske mere end ønsket men der skulle ske noget.
Jeg kan godt se det fornuftige i at sende Sloth videre, det ærgrer mig bare at Sloth ikke lykkedes i AaB. Potentialet er uomtvisteligt og han har nogle kvaliteter som vi mangler. Det kan godt være at han har en lidt lad attitude og ikke arbejder hårdt defensivt, omvendt kan man vel også hævde at han aldrig for alvor har fået chancen.
Håber ikke at det er en afgang som vi kommer til at fortryde.
Helt enig, Meilinger var garanteret et LS projekt. Og jeg vil i øvrigt sige, at det ikke var noget tæskedumt projekt, bedømt på, hvor manden stod i sin karriere! En fyr med nogle spidskompetencer, jeg også syntes vi så noget til i begyndelsen (lækkert spark, goe dødbolde), som ledte efter fast spilletid for at udvikle sig. Det er ikke sidste gang, vi ser sådan en tilgang til AaB.Kokkefar skrev:Der er jeg godt nok uenig. Tror du ikke Sloth har været sulten for spilletid efter ikke at have spillet i Leeds? Det tror jeg, så det er vel ikke et parameter Gaarde har fejlet på? På papiret var Sloth en rigtig flot signing, og jeg mindes ikke der var meget brok på debatsiden dengang.AalBoyeBK skrev:Arh, come on. Selvfølgelig skal ansvaret primært placeres på Gaarde. Når spilleren ikke præsterer under to forskellige trænere, så er det svært at påstå at manden var god nok. Det er i øvrigt også en sportsdirektørs ansvar at sørge for at de spillere man henter ind også er sultne og har mentaliteten til at spille professionel fodbold.Kokkefar skrev:Selvfølgelig er det ikke Gaardes ansvar. Overhovedet ikke. Jeg tror vi allesammen var enige om, at det var flot at hente Sloth hjem. Set i bagklogskabens lys var det selvfølgelig forkert, men det er bestemt ikke Gaardes fejl, at Sloth ikke har formået at leve op til de forventninger der var til han kunne nå fordums niveau. Skal man placere skyld må den delvist ligge hos Sloth og delvist hos to trænere der ikke har troet nok på ham til at investere den tid det (måske) ville have taget at spille ham i form. Jeg hælder til den første.Funky skrev:Godt for ham og for AaB. Forhåbentlig ikke alt for godt for SIFHimmerland skrev:så er han væk http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/silk ... per-sloth/![]()
Holgersson var en fejl ja, men jeg tror du kan være sikker på at Meilinger var et LS ønske, hvorfor Gaarde heller ikke kan stå med hele skylden for den signing. Jeg synes der bliver gået for hårdt til Gaarde. Om noget viser det da dygtighed at han skrider til handling nu.
Enig. Bestemt en af de store lyspunkter i efteråret. Især de første par kampe, hvor han gjorde en forskel fra dag 1.Funky skrev:Helt enig, Meilinger var garanteret et LS projekt. Og jeg vil i øvrigt sige, at det ikke var noget tæskedumt projekt, bedømt på, hvor manden stod i sin karriere! En fyr med nogle spidskompetencer, jeg også syntes vi så noget til i begyndelsen (lækkert spark, goe dødbolde), som ledte efter fast spilletid for at udvikle sig. Det er ikke sidste gang, vi ser sådan en tilgang til AaB.Kokkefar skrev:Der er jeg godt nok uenig. Tror du ikke Sloth har været sulten for spilletid efter ikke at have spillet i Leeds? Det tror jeg, så det er vel ikke et parameter Gaarde har fejlet på? På papiret var Sloth en rigtig flot signing, og jeg mindes ikke der var meget brok på debatsiden dengang.AalBoyeBK skrev:Arh, come on. Selvfølgelig skal ansvaret primært placeres på Gaarde. Når spilleren ikke præsterer under to forskellige trænere, så er det svært at påstå at manden var god nok. Det er i øvrigt også en sportsdirektørs ansvar at sørge for at de spillere man henter ind også er sultne og har mentaliteten til at spille professionel fodbold.Kokkefar skrev:Selvfølgelig er det ikke Gaardes ansvar. Overhovedet ikke. Jeg tror vi allesammen var enige om, at det var flot at hente Sloth hjem. Set i bagklogskabens lys var det selvfølgelig forkert, men det er bestemt ikke Gaardes fejl, at Sloth ikke har formået at leve op til de forventninger der var til han kunne nå fordums niveau. Skal man placere skyld må den delvist ligge hos Sloth og delvist hos to trænere der ikke har troet nok på ham til at investere den tid det (måske) ville have taget at spille ham i form. Jeg hælder til den første.Funky skrev:Godt for ham og for AaB. Forhåbentlig ikke alt for godt for SIFHimmerland skrev:så er han væk http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/silk ... per-sloth/![]()
Kokkefar skrev: Der er jeg godt nok uenig. Tror du ikke Sloth har været sulten for spilletid efter ikke at have spillet i Leeds? Det tror jeg, så det er vel ikke et parameter Gaarde har fejlet på? På papiret var Sloth en rigtig flot signing, og jeg mindes ikke der var meget brok på debatsiden dengang.
Svarer jer lige samlet.Funky skrev: Jeg synes som nævnt det primært er Holger, man må undre sig over, at AaB overhovedet hentede. De andre gav sådan set ret go' mening da de blev hentet, i forhold til de roller, man forventede de skulle have.
Min holdning er at det altid vil falde tilbage på sportsidrektøren, hvis en spiller ikke præsterer. Så er det egentlig ligegyldigt hvorvidt debatsiden synes det var en god idé inden eller ej. Sloth har vist sig ikke at være god nok til AaB = Gaarde har i denne situation fejlet. Det samme er tilfældet ved Meilinger, Holgersson og delvist Flores.
Hvis vi skal til at bedømme indkøbene ud fra andre parametre end hvad de præsterer for klubben, synes jeg godt nok det er underligt. Men jeg anerkender også at det er svært at være sportsdirektør, og at der egentlig kan have været god grund til at hente Sloth da man valgte at gøre det. Efter min mening frikender det ham bare ikke for det primære ansvar.
Ved du om Austria Wien stadig er inde i billedet ifht. Sylvestr? Og måske Meilinger?Martino skrev:Der går rygter om Meilinger og Sylvestr exit også, men nu må vi se hvad der sker de næste uger.Pollack2 skrev:Ja, sådan kan det tolkes men eftersom han har breaket flere nyheder (også Holger) de sidste par dage, kunne det også være han vidste noget.Funky skrev:Det lyder vel mere som et ønske end som et faktum. Men det kunne da godt hænde at ske, Meilinger lader til at være laaaangt fra start-11'eren.Pollack2 skrev:Peter Søndergaard der i går skrev at Sloth tog til Silkeborg kriver nu på sin twitter:
Har AaB bare opsagt kontrakten eller er der økonomi i det her skifte? Altså udover sparet løn.. Hjælper jo ikke noget bare og droppe kontrakterne. Først Holger, nu Sloth og måske Meilinger den næste...
Jamen det er da ikke sportsdirektøren der har ansvaret for at få spilleren til at præstere på banen. Det er vel forfanden det trænerstaben er ansat til. Ellers kan vi da spare en del lønkroner ved at lade Gaarde varetage både det administrative, træningen og kampe.AalBoyeBK skrev:Kokkefar skrev: Der er jeg godt nok uenig. Tror du ikke Sloth har været sulten for spilletid efter ikke at have spillet i Leeds? Det tror jeg, så det er vel ikke et parameter Gaarde har fejlet på? På papiret var Sloth en rigtig flot signing, og jeg mindes ikke der var meget brok på debatsiden dengang.
Holgersson var en fejl ja, men jeg tror du kan være sikker på at Meilinger var et LS ønske, hvorfor Gaarde heller ikke kan stå med hele skylden for den signing. Jeg synes der bliver gået for hårdt til Gaarde. Om noget viser det da dygtighed at han skrider til handling nu.Svarer jer lige samlet.Funky skrev: Jeg synes som nævnt det primært er Holger, man må undre sig over, at AaB overhovedet hentede. De andre gav sådan set ret go' mening da de blev hentet, i forhold til de roller, man forventede de skulle have.
Min holdning er at det altid vil falde tilbage på sportsidrektøren, hvis en spiller ikke præsterer. Så er det egentlig ligegyldigt hvorvidt debatsiden synes det var en god idé inden eller ej. Sloth har vist sig ikke at være god nok til AaB = Gaarde har i denne situation fejlet. Det samme er tilfældet ved Meilinger, Holgersson og delvist Flores.
Hvis vi skal til at bedømme indkøbene ud fra andre parametre end hvad de præsterer for klubben, synes jeg godt nok det er underligt. Men jeg anerkender også at det er svært at være sportsdirektør, og at der egentlig kan have været god grund til at hente Sloth da man valgte at gøre det. Efter min mening frikender det ham bare ikke for det primære ansvar.
Men det er jo ikke sportsdirektøren, som er eneansvarlig for, hvordan en spiller præsterer. Det er da et faktum. Sportsdirektøren har en helt central rolle i opbygningen af en trup, men han har da ikke den totale kontrol over, hvordan tingene falder ud. Og det er i øvrigt nok ikke ret mange sportsdirektører som låser sig inde på kontoret og ene og alene køber og sælger, uden at snakke med sin organisation. Nu har vi hentet Okore - og det har Wieghorst en kæmpe rolle i. Det kan vi da godt indrømme. Sådan kan det jo også gå med flop-spillere.AalBoyeBK skrev:Kokkefar skrev: Der er jeg godt nok uenig. Tror du ikke Sloth har været sulten for spilletid efter ikke at have spillet i Leeds? Det tror jeg, så det er vel ikke et parameter Gaarde har fejlet på? På papiret var Sloth en rigtig flot signing, og jeg mindes ikke der var meget brok på debatsiden dengang.
Holgersson var en fejl ja, men jeg tror du kan være sikker på at Meilinger var et LS ønske, hvorfor Gaarde heller ikke kan stå med hele skylden for den signing. Jeg synes der bliver gået for hårdt til Gaarde. Om noget viser det da dygtighed at han skrider til handling nu.Svarer jer lige samlet.Funky skrev: Jeg synes som nævnt det primært er Holger, man må undre sig over, at AaB overhovedet hentede. De andre gav sådan set ret go' mening da de blev hentet, i forhold til de roller, man forventede de skulle have.
Hvis du siger, at der måske nok var en god idé med at hente Sloth, men at det ikke frikender Gaarde for det primære ansvar, så må man spørge: Hvor vil du hen med det? Var det - eller var det ikke? - en god idé? Hvad skal konsekvensen være for Gaarde, hvis det var en god idé?
troelsh skrev:Dejligt så er der ved at være ryddet op.Himmerland skrev:så er han væk http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/silk ... per-sloth/
Carsten C. -> Lansing
Holgersson -> Okore
Rokkedahl -> Lyngø
Mæhle -> Pallesen
Sloth -> Lesniak
Grønning -> Ramkilde
Enevoldsen ->
Enevoldsen - Alexander Jakobsen
Helenius - Pusic
Meilinger - Kusk
Og så lige en central forsvarsspiller mere (Thelander)
Har set en del reservekampe det sidste års tid, og jeg har svært ved at se at han pludselig skulle blive en profil.frederikshavneren skrev:Helenius har også forladt AaB i dette vindue.troelsh skrev:Dejligt så er der ved at være ryddet op.Himmerland skrev:så er han væk http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/silk ... per-sloth/
Carsten C. -> Lansing
Holgersson -> Okore
Rokkedahl -> Lyngø
Mæhle -> Pallesen
Sloth -> Lesniak
Grønning -> Ramkilde
Enevoldsen ->
Der er blevet ryddet godt og grundigt ud i truppen, måske mere end ønsket men der skulle ske noget.
Jeg kan godt se det fornuftige i at sende Sloth videre, det ærgrer mig bare at Sloth ikke lykkedes i AaB. Potentialet er uomtvisteligt og han har nogle kvaliteter som vi mangler. Det kan godt være at han har en lidt lad attitude og ikke arbejder hårdt defensivt, omvendt kan man vel også hævde at han aldrig for alvor har fået chancen.
Håber ikke at det er en afgang som vi kommer til at fortryde.
Jeg savner Winsnes
Eneansvarlig er han ikke. Men hovedansvarlig for om hans indkøb gør det godt, vil jeg nok mene han er. Han er den overordnede direktør for vores sportslige afdeling. Det primære ansvar når vi ikke præsterer er hos ham. Specielt med tanke på at to trænere ikke har fundet Sloth god nok. Og Wieghorst har jo ikke bestemt om vi skal hente Okore. Det kan godt være en tiltrækningskraft, men det overordnede ansvar er hos Allan Gaarde. Derfor vil jeg også kalde ham ansvarlig hvis Okore ender som et flop.Funky skrev:Men det er jo ikke sportsdirektøren, som er eneansvarlig for, hvordan en spiller præsterer. Det er da et faktum. Sportsdirektøren har en helt central rolle i opbygningen af en trup, men han har da ikke den totale kontrol over, hvordan tingene falder ud. Og det er i øvrigt nok ikke ret mange sportsdirektører som låser sig inde på kontoret og ene og alene køber og sælger, uden at snakke med sin organisation. Nu har vi hentet Okore - og det har Wieghorst en kæmpe rolle i. Det kan vi da godt indrømme. Sådan kan det jo også gå med flop-spillere.AalBoyeBK skrev:Kokkefar skrev: Der er jeg godt nok uenig. Tror du ikke Sloth har været sulten for spilletid efter ikke at have spillet i Leeds? Det tror jeg, så det er vel ikke et parameter Gaarde har fejlet på? På papiret var Sloth en rigtig flot signing, og jeg mindes ikke der var meget brok på debatsiden dengang.
Hvis du siger, at der måske nok var en god idé med at hente Sloth, men at det ikke frikender Gaarde for det primære ansvar, så må man spørge: Hvor vil du hen med det? Var det - eller var det ikke? - en god idé? Hvad skal konsekvensen være for Gaarde, hvis det var en god idé?
Det var jo tydeligvis ikke en god idé at hente Sloth. Det jeg vil sige er blot, at fordi Gaarde i den her situation har fejlet, så må man også erkende at jobbet som sportsdirektør er enormt svært, og at man nogle gange vil ramme forbi. Løsninger der kan se gode ud på papiret lykkedes ikke i virkeligheden, sådan vil det nu engang være. Derfor vil jeg heller ikke korsfæste ham, men jeg vil altså stadig placere ansvaret hos ham. Sidste sommers transfervindue var dog alt for meget forbi, og det skal Gaarde have kritik for.