Jeg ville som OB fan brække mig hvis de hentede endnu en gammel AaB spiller- nu er jeg AaB fan og her ville jeg også brække mig hvis han røg til odense. Han skal være velkommen hos os syntes jeg. Jeg ved dog ikke om han er for meget duel spiller ala Okore?gravballe skrev:Vil ikke blive overrasket hvis han lander i OB... Jeg tror ikke det er AaB der henter endnu en defensiv spiller ind.Gamen skrev:Så er det slut for Thelander i Panathinaikos, og han er i fremskredne forhandlinger med en skandinavisk klub! En aftale skulle blive offentliggjort i midtugen, hvis alt går vel.
Han forlader klubben med 40 % af lønnen i kompensation, og lidt ekstra udbetalt i rater over resten af kontraktperioden. Han er tydeligvis blødt væsentligt op efter at klubben tog ham med på træningslejr.
Lad os da håbe fromt på at det er os, så vi kan få noget reel konkurrence i midterforsvaret.
Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
- Glenn Francisco
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Frederiksen
- Geografisk sted: København
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!
Glenn Francisco skrev:Hvor ser du han er fortid? Kan ikke se en nyhed om detgravballe skrev:Vil ikke blive overrasket hvis han lander i OB... Jeg tror ikke det er AaB der henter endnu en defensiv spiller ind.Gamen skrev:Så er det slut for Thelander i Panathinaikos, og han er i fremskredne forhandlinger med en skandinavisk klub! En aftale skulle blive offentliggjort i midtugen, hvis alt går vel.
Han forlader klubben med 40 % af lønnen i kompensation, og lidt ekstra udbetalt i rater over resten af kontraktperioden. Han er tydeligvis blødt væsentligt op efter at klubben tog ham med på træningslejr.
Lad os da håbe fromt på at det er os, så vi kan få noget reel konkurrence i midterforsvaret.
Jeg ville som OB fan brække mig hvis de hentede endnu en gammel AaB spiller- nu er jeg AaB fan og her ville jeg også brække mig hvis han røg til odense. Han skal være velkommen hos os syntes jeg. Jeg ved dog ikke om han er for meget duel spiller ala Okore?
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Nej, Kent har jo hentet en del gamle AaB'ere; dog er der end ikke rygter om Thelander på OB's forum; men det kan selvfølgelig være, at de bare er uoplystegravballe skrev:Vil ikke blive overrasket hvis han lander i OB... Jeg tror ikke det er AaB der henter endnu en defensiv spiller ind.Gamen skrev:Så er det slut for Thelander i Panathinaikos, og han er i fremskredne forhandlinger med en skandinavisk klub! En aftale skulle blive offentliggjort i midtugen, hvis alt går vel.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu har OB vist nok forsvarere, så jeg tror ikke på Thelander i Odense. Og de fleste OB fans mener nok AaB-kvoten er opbrugt.
Thelander er vel i DK oplagt hos os, FCM og måske FCN.
Aron Johannsson og Mikael Ishak vil være klassespillere at få ind.
Med AaBs nedjustering må der være et køb af en vis klasse på tegnebrættet.
Thelander er vel i DK oplagt hos os, FCM og måske FCN.
Aron Johannsson og Mikael Ishak vil være klassespillere at få ind.
Med AaBs nedjustering må der være et køb af en vis klasse på tegnebrættet.
- FlæskeFrank
-
Gamen
Thelander kommer uden overgangssum, og kan nok fås til en rimelig løn. Han ville være glimrende til centerforsvaret! Men ved intet om klubben, udover at kontrakten næsten skulle være færdigforhandlet og at der nok er nyt onsdag eller torsdag.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Ville godt nok være et drømmeforsvar. Ville også være på tide, at få sendt KP eller Blåbjerg videre, her hælder jeg mest til at sende KP videre, da Blåbjerg også dækker VB.gravballe skrev:Vil ikke blive overrasket hvis han lander i OB... Jeg tror ikke det er AaB der henter endnu en defensiv spiller ind.Gamen skrev:Så er det slut for Thelander i Panathinaikos, og han er i fremskredne forhandlinger med en skandinavisk klub! En aftale skulle blive offentliggjort i midtugen, hvis alt går vel.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Ville sq være ret vanvittigt hvis det er AaB der henter Thelander. Er du da vims et forsvar vi vil have så. Noget af en opgradering kontra sidste år.
Krydser fingre
Krydser fingre
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Har jeg kaldt nogen for en voldsomt illoyal person? Jeg kaldte Sloths udtalelser for voldsomt illoyale, jeg synes godt nok der er voldsom forskel på at udtale sig på den måde om sin nuværende klub, eller sin forhenværende klub. Iøvrigt har jeg ikke hørt Okore udtale sig på noget der ligner så kontant en måde som Sloth gjorde.Funky skrev:Interessant, i og med at vi så har fået en gut ind i truppen nu, som så vidt jeg kan høre siger det samme, bare om sin tidligere arbejdsgiver. Altså en voldsomt illoyal person.Jesper Schmidt skrev:Jeg er med Gamen her. Det Sloth reelt sagde med sine udtalelser var "AaB har løjet for mig", samtidig med at han fralagde sig alt ansvar for sin egen situation. Jeg synes han har optrådt voldsomt illoyalt, og jeg tror sådan set at han reelt fyrede sig selv allerede første gang han fyrede den udtalelse af.
Jeg ville have elsket at have set Sloth folde sig ud på sit gamle niveau i AaB, men jeg er godt nok glad for at vi har fået ham ud af vagten. Jeg mener at den indstilling hans udtalelser fortæller at han har, er det rene gift for en gruppe. Der er ingen fællesskaber som har brug for nogen som trækker i en gal retning.
Gaarde skal da næsten give Thelander et tilbud.
Vil burde da være attraktive for ham.
Tæt på 100℅ sikker på at spille hver gang.
Mulighed for bedre løn siden sidst han var her.
Og sidst men ikke mindst er hans kæreste fra Aalborg.
Vil burde da være attraktive for ham.
Tæt på 100℅ sikker på at spille hver gang.
Mulighed for bedre løn siden sidst han var her.
Og sidst men ikke mindst er hans kæreste fra Aalborg.
-
Gamen
Der kan jo være mange bejlere til ham. IFK Göteborg, Hammarby, os, FC Midtjylland... Alle klubber der desperat savner kvalitet centralt.
Arh lannuvær. Man udtaler sig voldsomt illoyalt...man er voldsomt illoyal...det er lidt potato-potato, er det ikke?Jesper Schmidt skrev:Har jeg kaldt nogen for en voldsomt illoyal person? Jeg kaldte Sloths udtalelser for voldsomt illoyale, jeg synes godt nok der er voldsom forskel på at udtale sig på den måde om sin nuværende klub, eller sin forhenværende klub. Iøvrigt har jeg ikke hørt Okore udtale sig på noget der ligner så kontant en måde som Sloth gjorde.Funky skrev:Interessant, i og med at vi så har fået en gut ind i truppen nu, som så vidt jeg kan høre siger det samme, bare om sin tidligere arbejdsgiver. Altså en voldsomt illoyal person.Jesper Schmidt skrev:Jeg er med Gamen her. Det Sloth reelt sagde med sine udtalelser var "AaB har løjet for mig", samtidig med at han fralagde sig alt ansvar for sin egen situation. Jeg synes han har optrådt voldsomt illoyalt, og jeg tror sådan set at han reelt fyrede sig selv allerede første gang han fyrede den udtalelse af.
Jeg ville have elsket at have set Sloth folde sig ud på sit gamle niveau i AaB, men jeg er godt nok glad for at vi har fået ham ud af vagten. Jeg mener at den indstilling hans udtalelser fortæller at han har, er det rene gift for en gruppe. Der er ingen fællesskaber som har brug for nogen som trækker i en gal retning.
Ang. Okore, så skulle du så ha' hørt ham i FCK-AaB optakten. Bemærk: Det er ikke mig, der ser noget meget problematisk i det, og bruger stærke udtryk som "voldsomt illoyal". Jeg påpeger bare, at hvis man vil måle Sloth efter en målestok, hvor den slags begreber kommer i spil (hvad jeg synes er at gå for langt), så stopper den ikke dér. Måske var det bare smartere at bruge en lidt mere rimelig retorik.
Sloth røg videre efter et år i AaB. Det var ret markant, den måde hvorpå han slet ikke kunne finde vej til holdet i konkurrence med andre spillere. Selvfølgelig handler det om, at han i AaB's øjne ikke har slået til, man jeg tillader mig altså at tro, at det handler om andet og mere end de få pip, han gav i løbet af sæsonen i medierne. Ofte udtalte han sig også udglattende. Han mente, han var blevet stillet mere i udsigt af AaB. Det er der så nogle herinde som skriver, at det kan ikke passe, for sådan noget bliver man ikke lovet. Nå. Så kan jeg bare konstatere, at Okore er blevet lokket til AaB af netop sådanne løfter. Det siger han selv.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Er det officielt at han er færdig hos dem?Gamen skrev:Så er det slut for Thelander i Panathinaikos, og han er i fremskredne forhandlinger med en skandinavisk klub! En aftale skulle blive offentliggjort i midtugen, hvis alt går vel.
Et Hjerte - En Klub
-
Gamen
Det bliver det, han skal til Athen og underskrive de endelige papirer i løbet af ugen sammen med sin agent. Mon ikke han bliver præsenteret i sin nye klub lige derefter.Ham der Emil skrev:
Er det officielt at han er færdig hos dem?
Bedømt på Wieghorsts udtalelser i forbindelse med FCK-kampen tror jeg ikke, at AaB jagter en centerforsvarer mere.Brodernumsi skrev:Ville godt nok være et drømmeforsvar. Ville også være på tide, at få sendt KP eller Blåbjerg videre, her hælder jeg mest til at sende KP videre, da Blåbjerg også dækker VB.gravballe skrev:Vil ikke blive overrasket hvis han lander i OB... Jeg tror ikke det er AaB der henter endnu en defensiv spiller ind.Gamen skrev:Så er det slut for Thelander i Panathinaikos, og han er i fremskredne forhandlinger med en skandinavisk klub! En aftale skulle blive offentliggjort i midtugen, hvis alt går vel.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
Gamen
Vi har 3 mand til 2 pladser, hvoraf den ene også er gardering på venstre back - ergo er vi enormt sårbare ved skader. Blåbjerg har desuden kontraktudløb næste sommer, og har ikke vist specielt meget der tilsiger at den bør blive forlænget. Kan vi få en kvalitetsspiller relativt billigt, så tror jeg næppe AaB siger nej. Ikke mindst for at skærpe konkurrencen nede bagi.Funky skrev: Bedømt på Wieghorsts udtalelser i forbindelse med FCK-kampen tror jeg ikke, at AaB jagter en centerforsvarer mere.
Og hans kone er gravid..ja man kan kun gisne om hvor de slår sig ned.Gamen skrev:Det bliver det, han skal til Athen og underskrive de endelige papirer i løbet af ugen sammen med sin agent. Mon ikke han bliver præsenteret i sin nye klub lige derefter.Ham der Emil skrev:
Er det officielt at han er færdig hos dem?
Lad det gerne blive Aalborg og AaB
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Thelander er en god spiller, men jeg foretrækker at prioritere offensiven. Derudover så er Thelander et usikkert kort, han har haft store skadesproblemer siden han forlod AaBKristian skrev:Ville sq være ret vanvittigt hvis det er AaB der henter Thelander. Er du da vims et forsvar vi vil have så. Noget af en opgradering kontra sidste år.
Krydser fingre
Okore har også haft skader og jeg vil mene at hvis man får chancen for at hente Thelander hjem, så skal man forsøge.frederikshavneren skrev:Thelander er en god spiller, men jeg foretrækker at prioritere offensiven. Derudover så er Thelander et usikkert kort, han har haft store skadesproblemer siden han forlod AaBKristian skrev:Ville sq være ret vanvittigt hvis det er AaB der henter Thelander. Er du da vims et forsvar vi vil have så. Noget af en opgradering kontra sidste år.
Krydser fingre
Nu sagde MW jo også at der bliver arbejdet på at hente en angriber og så ville han ikke lukke andre "centrale" pladser. Er sikker på at der her menes i forsvaret.
En kantspiller er ikke ligefrem central.
En angriber og en forsvarsspiller mere og jeg er godt tilfreds.
-
Gamen
Offensiven bliver prioriteret uanset hvad. Vi får en spiller, der har været fast mand i en større europæisk klub, når han ikke har været skadet. Eneste grund til at de skiller sig af med ham er, at de er i problemer i forhold til FFP-ordningen og har brug for at få nogle af de højtlønnede udlændinge ud. De har været enormt begejstrede for ham, udtalte sportsdirektøren Ouzounidis ifbm. med at de erklærede de her 7-8 spillere for transfermål for andre klubber.frederikshavneren skrev: Thelander er en god spiller, men jeg foretrækker at prioritere offensiven. Derudover så er Thelander et usikkert kort, han har haft store skadesproblemer siden han forlod AaB
Han er vel ikke så meget anderledes end spillere som Uffe Bech og Emil Berggreen m. fl. - lidt som med Okore er det præcis den hylde vi skal satse på at hente spillere fra, hvis vi vil udvikle det her hold.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Jeg synes at vi er ok besat i forsvaret med Okore, KP, Blåbjerg og Lyngø. Jeg synes klart at det er mere påtrængende med en angriber og en kantspiller, her er vi tyndt besat og kan godt bruge lidt mere kvalitet og konkurrence.Kristian skrev:Okore har også haft skader og jeg vil mene at hvis man får chancen for at hente Thelander hjem, så skal man forsøge.frederikshavneren skrev:Thelander er en god spiller, men jeg foretrækker at prioritere offensiven. Derudover så er Thelander et usikkert kort, han har haft store skadesproblemer siden han forlod AaBKristian skrev:Ville sq være ret vanvittigt hvis det er AaB der henter Thelander. Er du da vims et forsvar vi vil have så. Noget af en opgradering kontra sidste år.
Krydser fingre
Nu sagde MW jo også at der bliver arbejdet på at hente en angriber og så ville han ikke lukke andre "centrale" pladser. Er sikker på at der her menes i forsvaret.
En kantspiller er ikke ligefrem central.
En angriber og en forsvarsspiller mere og jeg er godt tilfreds.
Thelander har glasben og har slidt voldsomt med skader i flere sæsoner, han er om muligt et endnu mere usikkert kort end Okore.