Men Børsting har bare aldrig vist et tilstrækkeligt niveau over længere tid, der berettiger til en startplads. Især ikke et på et hold der gerne vil spille mere teknisk fodbold men mangler tekniske typer på banen. Det han bringer til holdet er hans store arbejdsindsats og at han netop kan dække mange pladser. I mine øjne er han Patrick Kristensen version 2.0. Vi ved præcis hvad vi får når vi sætter ham på banen, både på godt og ondt.Funky skrev: ↑8. aug 2021, 12:17Det er fuldt forståeligt at Børsting gerne vil have den tillid fra træneren/klubben, at han ‘får’ en rimeligt fast plads. Friis lovede ham, at han skulle have chancen centralt - det blev der aldrig leveret på. At Børsting ønsker sig en fast plads og også gerne en plads i start-11 er et rimeligt ambitionsniveau at forvente. Han har været en ret loyal ansat i en del år nu, og jeg tror desuden, han giver meget til truppen i det daglige. I hans bedste kampe har han været en vigtig spydspids i vores førstepres, og desuden målfarlig.
Jeg forstår naturligvis godt hans ønske, men jeg har meget svært ved at se det ske må jeg sige. Jeg kan virkelig godt li hans person og mange spillere ville være nået længere hvis de havde hans attitude, men han er nød til at erkende at han aldrig kommer til at sætte sig på en fast plads på holdet. Hvis han skal være i AaB, skal det netop være som blæksprutten der kan bruges i bestemte situationer på forskellige pladser.