Nej, det er ufatteligt og skræmmende. Bakiz er muligvis en spændende mand for fremtiden men spiller bare en plads hvor vi allerede har alt for mange spillere.
Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
-
Stegosaurus
- Allstar

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
jeg synes et salg er Ross er utroligt ærgerligt hvis det er til den pris. Det kommer til at virke som et panik salg fordi vi netop ikke har formået at sælge Prip efter en fantastisk sæson, eller sælge Fossum for et par vinduer siden hvor han også var varm.bedstefar skrev: ↑17. aug 2022, 09:13Som jeg hører det, så har det altså været ret dødt omkring Prip hele sommeren. Der har været bud fra Brøndby, men det var Prip ikke interesseret i.
Jeg håber vi får solgt Ross, så vi kan hente en ny 8er og få skubbet enten Højholt eller Fossum ud på bænken. Endnu bedre - få solgt Fossum også!
Jeg synes problemet ligger i at vi ikke får solgt vores spillere, og med det spil Ross han viser var det bedre han rent faktisk blev brugt på banen i start 11eren snart. Det er jo ikke fordi dem der starter brænder banen af. Og hvis han skal bruges som 8er, jamen så kan han gå direkte ind på Fossums plads.
IFT: Prip, så er jeg selv efter ham pga. hans indsats - og opgivende attitude. MEN hvis nu man rent faktisk ser det fra hans synspunkt. Sidste år var han højre kant primært. Scorede 14 mål og x antal assist. Var årets Aaber og kom da vist på årets hold, og havde diverse statistikker han toppede.
Det man så gør som tak er at hente en spiller til nøjagtig samme plads, som Prip, og så sætter man Prip på bænken eller prøve at opfinde en helt ny position til ham.
Hvornår er en klub topscorer, årets spiller mm i en hvilken som helst klub blevet erstattet af en anden spiller uden at blive solgt. Jeg forstår isoleret godt at man har hentet sousa - men forstår det ikke i den kontekst at man skaber en bænkplads til prip og prøver at opfinde ham på ny. ÆRLIGT - jeg har sgu aldrig set det før, og det er da vanvittigt mærkeligt. Det ville alle spillere sgu slå op i banen over. Det ville vi da også selv. Årets spiller degraderet fordi man bare henter en ny, og den nye mand blev i øvrigt hentet tidligt. Det er satme forfejlet.
Fossum - det eneste der er en fejl er at han stadig bliver brugt og desværre ikke tidligere er blevet solgt.
Jeg må konstatere at Inge ikke formår at sælge vores spillere - eller et bestyrelsen har lagt et niveau der ikke passer til AaB. Det fungerer i hvert tilfælde ikke.
Enig. Ross adskiller sig fra andre cases, idet han ikke bare er en ungdomsspiller, men en der banker på til start 11 og rent faktisk bidrager når han spiller. Det efterlader bare et nyt hul. Han kan skabe meget mere værdi for AaB.baresi skrev: ↑17. aug 2022, 09:20jeg synes et salg er Ross er utroligt ærgerligt hvis det er til den pris. Med det spil han viser var det bedre han rent faktisk blev brugt på banen i start 11eren snart. Det er jo ikke fordi dem der starter brænder banen af. Og hvis han skal bruges som 8er, jamen så kan han gå direkte ind på Fossums plads.bedstefar skrev: ↑17. aug 2022, 09:13Som jeg hører det, så har det altså været ret dødt omkring Prip hele sommeren. Der har været bud fra Brøndby, men det var Prip ikke interesseret i.
Jeg håber vi får solgt Ross, så vi kan hente en ny 8er og få skubbet enten Højholt eller Fossum ud på bænken. Endnu bedre - få solgt Fossum også!
I øvrigt virker det heller ikke til at Milan gider at betale 1,5m
Selvom det virker sådan, så er det jo ikke bare IAO der trækker navne op af en hat. Formoder stærkt at Friis, Holm Larsen og Babalola også er inde over. Men det ville godt nok være interessant at høre begrundelsen bag...
// gwailo
altså man kunne da bare have skrevet med ali så - hvad er pointet når der er en kusk og prip der i forvejen nærmest ikke spiller og hvor utilfredsheden den ulmer. Vores trup skriger efter 8ere - og 1 er jo nærmest ikke nok, og så skriger truppen efter ledere. Vi har ikke brug for flere tekniske vidundere der spiller solo. Nu skal vi finde et HOLD der spiller og arbejder som et hold og vores centrale midt stinker, udover vi stadig ikke har løst angriber situationen.Stegosaurus skrev: ↑17. aug 2022, 09:15Nej, det er ufatteligt og skræmmende. Bakiz er muligvis en spændende mand for fremtiden men spiller bare en plads hvor vi allerede har alt for mange spillere.
Nej netop, der er jo flere bag. Og når vi ikke har dybere indsigt, ser det jo ekstremt dumt ud. Hvis det er fordi Prip eller Kusk er på vej ud, giver det jo straks bedre mening. Og nu ved jeg, at angriberjagten er igang, så det beroliger mig lidt.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Jeg overbevist om der arbejdes med flere transferspor. Bl.a. en klar forstærkning til midtbanen. Det kan dog trække ud, da klare forstærkninger oftest afventer og ser på deres muligheder til sidste i vinduet. Ligesom med Hiljemark.baresi skrev: ↑17. aug 2022, 09:29altså man kunne da bare have skrevet med ali så - hvad er pointet når der er en kusk og prip der i forvejen nærmest ikke spiller og hvor utilfredsheden den ulmer. Vores trup skriger efter 8ere - og 1 er jo nærmest ikke nok, og så skriger truppen efter ledere. Vi har ikke brug for flere tekniske vidundere der spiller solo. Nu skal vi finde et HOLD der spiller og arbejder som et hold og vores centrale midt stinker, udover vi stadig ikke har løst angriber situationen.Stegosaurus skrev: ↑17. aug 2022, 09:15Nej, det er ufatteligt og skræmmende. Bakiz er muligvis en spændende mand for fremtiden men spiller bare en plads hvor vi allerede har alt for mange spillere.
Bestemt selvfølgelig har de et eller andet grundlag for at gå efter den spiller som de gør. Men det kan man jo så sige om alle transfers der er foretaget. Og når jeg lader blikket falde ned over den lange liste af spillere der har været hentet de seneste år, så gør det mig ikke just tryggere.
AaB har ret begrænsede midler til rådighed, så stop dog med at fyr de få penge vi har af på flere kantspillere når holdet har langt større mangler.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ja, bare fordi de er flere bag beslutningen sikrer selvfølgelig ikke mod forkerte beslutninger.Hanga skrev: ↑17. aug 2022, 09:42Bestemt selvfølgelig har de et eller andet grundlag for at gå efter den spiller som de gør. Men det kan man jo så sige om alle transfers der er foretaget. Og når jeg lader blikket falde ned over den lange liste af spillere der har været hentet de seneste år, så gør det mig ikke just tryggere.
AaB har ret begrænsede midler til rådighed, så stop dog med at fyr de få penge vi har af på flere kantspillere når holdet har langt større mangler.
// gwailo
Nu er vi flere der "skriger" efter Würtz, Risgård, Ståle kloner.
Men er der nogen med lidt finger på pulsen, der aner hvem der render rundt som AaB er i stand til at købe/leje?
Der må der være nogen i Skandinavien, eller EfB, Fredericia, Sønderjyske eller glemte skadinavere i det store udland som kunne forstærke vores tynde midtbane - Gerne en kriger med bare en smule mål i støvlerne?
Men er der nogen med lidt finger på pulsen, der aner hvem der render rundt som AaB er i stand til at købe/leje?
Der må der være nogen i Skandinavien, eller EfB, Fredericia, Sønderjyske eller glemte skadinavere i det store udland som kunne forstærke vores tynde midtbane - Gerne en kriger med bare en smule mål i støvlerne?
Rúnar Már SigurlaugarsonBugatti1 skrev: ↑17. aug 2022, 11:16Nu er vi flere der "skriger" efter Würtz, Risgård, Ståle kloner.
Tesfaldet Tekie
Er begge uden kontrakt, dog er det nok mest førstnævnte der kan gå under betegnelsen kriger, men begge kunne forstærke vores midtbane.
Mads Larsen fra Esbjerg har også været oppe og vende herinde, men flere andre klubber skulle også have ham på blokken.
Ellers er der jo de kendte Salétros og Ifeanyí,
høre at AaB arbejder på at leje kusk ud, så man kan spare en del af hans løn.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er så fucking grotesk, at man har det syn på Kusk, at han bare for alt i verden skal ud af klubben.
Han er den spiller, der med afstand gør os farligst offensivt. Og fandme, om ikke man så samtidig skal læse om, at vi er ved at hente en eller anden Viborg-spiller, der blegner ved siden af Kusk.
Nu må Inge eddersparkeme tage sig sammen - eller finde et andet job.
Ædruelighedens stemme
Kusk er bare uheldig.. Ingen træner har brugt ham, som fast starter siden 2015
Lyder helt gak-gak.R Rosenberg skrev: ↑17. aug 2022, 12:07Det er så fucking grotesk, at man har det syn på Kusk, at han bare for alt i verden skal ud af klubben.
Han er den spiller, der med afstand gør os farligst offensivt. Og fandme, om ikke man så samtidig skal læse om, at vi er ved at hente en eller anden Viborg-spiller, der blegner ved siden af Kusk.
Men mon ikke agenterne scorer et honorar på dette også??
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Jeg synes det giver god mening at finde en ny klub til Kusk, han er åbenbart ikke tiltænkt startopstillingen og vi har mange alternativer så større er tabet ikke. På de gode dage er Kusk rigtig vigtig men som sent som i søndags da han fik chancen var han stort set usynlig.R Rosenberg skrev: ↑17. aug 2022, 12:07Det er så fucking grotesk, at man har det syn på Kusk, at han bare for alt i verden skal ud af klubben.
Bakiz kan jeg godt se kan blive en forstærkning da han har et godt drev med bolden, er kreativ og har gode visioner. Hvis han kan ramme sidste sæsons niveau kan Bakiz godt forstærke os og derudover må det være en spiller som Friis har peget på.
Så alle trænere siden 2015 har bare været ude efter Kusk? come on.. Manden levere jo kun i glimt, og når han ikke levere er han total anonym.. Mindes da ikke jeg så ham i FCN kampen?Mephisto2 skrev: ↑17. aug 2022, 12:30Lyder helt gak-gak.R Rosenberg skrev: ↑17. aug 2022, 12:07Det er så fucking grotesk, at man har det syn på Kusk, at han bare for alt i verden skal ud af klubben.
Kusk levere intet i det deffensive, og når han har en offday offensivt så dur det bare ikke.
Vi kan også lave “2014 testen”.gravballe skrev:Så alle trænere siden 2015 har bare været ude efter Kusk? come on.. Manden levere jo kun i glimt, og når han ikke levere er han total anonym.. Mindes da ikke jeg så ham i FCN kampen?Mephisto2 skrev: ↑17. aug 2022, 12:30Lyder helt gak-gak.R Rosenberg skrev: ↑17. aug 2022, 12:07Det er så fucking grotesk, at man har det syn på Kusk, at han bare for alt i verden skal ud af klubben.
Kusk levere intet i det deffensive, og når han har en offday offensivt så dur det bare ikke.
Ville vi ønske os Kasper Kusk, hvis det var en spiller udefra der senest havde været stabilt god i 2014, ikke har leveret i tre klubber og ikke kunnet komme på hold under mange trænere, hvis ikke han havde været en del af vores eget sidste storhold i 2014? Jeg ville ikke, men alligevel har jeg da også lidt en frygt for vi smider guld på gaden.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Enig, jeg har som sådan ikke noget imod Kusk, kan enlig godt li ham når han spiller sit gode spil, jeg syntes bare der er for langt mellem, han levere. og når han ikke gør, er det som om man spiller med en mand i undertal. Jeg tror fint han kan blive en profil på et andet hold, vi har alle set hvordan han blomsterere op i starten da han kom tilbage til AaB. Måske passer den spillestil AaB vil spille bare heller ikke til kusk, man kunne godt se ham få succes i silkeborg, men jeg tror ikke han kommer til at levere noget nævnværdiet i AaB hvis han bliver her.Jakobsen skrev: ↑17. aug 2022, 13:11Vi kan også lave “2014 testen”.gravballe skrev:Så alle trænere siden 2015 har bare været ude efter Kusk? come on.. Manden levere jo kun i glimt, og når han ikke levere er han total anonym.. Mindes da ikke jeg så ham i FCN kampen?Mephisto2 skrev: ↑17. aug 2022, 12:30Lyder helt gak-gak.R Rosenberg skrev: ↑17. aug 2022, 12:07Det er så fucking grotesk, at man har det syn på Kusk, at han bare for alt i verden skal ud af klubben.
Ville vi ønske os Kasper Kusk, hvis det var en spiller udefra der senest havde været stabilt god i 2014, ikke har leveret i tre klubber og ikke kunnet komme på hold under mange trænere, hvis ikke han havde været en del af vores eget sidste storhold i 2014? Jeg ville ikke, men alligevel har jeg da også lidt en frygt for vi smider guld på gaden.
Helt enig... tror ikke Kusk og AaB kan give hinanden mere, så begge parter vil nok have godt af at skilles. Sådan er det bare engang i mellem. Motivation og engagementet fra begge parter skal være der 100% - og der virker det bare til at det er der ikke mere.gravballe skrev: ↑17. aug 2022, 13:13Enig, jeg har som sådan ikke noget imod Kusk, kan enlig godt li ham når han spiller sit gode spil, jeg syntes bare der er for langt mellem, han levere. og når han ikke gør, er det som om man spiller med en mand i undertal. Jeg tror fint han kan blive en profil på et andet hold, vi har alle set hvordan han blomsterere op i starten da han kom tilbage til AaB. Måske passer den spillestil AaB vil spille bare heller ikke til kusk, man kunne godt se ham få succes i silkeborg, men jeg tror ikke han kommer til at levere noget nævnværdiet i AaB hvis han bliver her.Jakobsen skrev: ↑17. aug 2022, 13:11Vi kan også lave “2014 testen”.gravballe skrev:Så alle trænere siden 2015 har bare været ude efter Kusk? come on.. Manden levere jo kun i glimt, og når han ikke levere er han total anonym.. Mindes da ikke jeg så ham i FCN kampen?Mephisto2 skrev: ↑17. aug 2022, 12:30Lyder helt gak-gak.R Rosenberg skrev: ↑17. aug 2022, 12:07Det er så fucking grotesk, at man har det syn på Kusk, at han bare for alt i verden skal ud af klubben.
Tror Silkeborg vil være et godt bud når/hvis de sælger Vallys i dette vindue.