Helt enig med dig. Jeg er stadig lidt lunken omkring Meilinger som jeg synes er en rigtig dygtig spiller, men som alligevel ikke bidrager med alverden. Hvis det kan forløses i en ny taktik er jeg med på at beholde ham. Jeg tror der kommer til at blive en del ændringer til sommer faktisk, det er bare på hvilke positioner det bliver. Der er meget stille på Hornevej pt, så tror bestemt at der sker noget i kulissenYankee skrev:Det er en alt for forsimplet analyse. Fire pointer:
1) Hvis vi blev bedre til i perioder at forsvare dybt ville det give vores angribere mulighed for små pauser i kampene. I dag bruger de fire forreste enormt mange kræfter på vores hidsige presspil og det går selvfølgelig ud over deres overskud til offensive aktioner.
2) Hvis vi blev bedre til at forsvare standarder ville der opstå flere omstillingschancer fra de situationer. I dag er det meget sjældent vi får en god clearing på et hjørnespark eller en clearing og oftest vinder vi kun bolden når der kommer en dårlig standard fra modstanderen, som Nicolai kan gribe eller som går bag mål. Når vi dominerer kampene så meget som vi gør er det vigtigt at vi optimerer antallet af omstillingsmuligheder.
3) Vi har masser af uforløst potentiale på de offensive positioner. Vi har rigtig spændende spillere i Sylvestr, Pohl, Thellufsen, Flores, Meilinger m.fl., som vi bør kunne få meget, meget mere ud af hvis de finder de rette positioner og de rette opspilsmønstre. Fælles for de fem er at de er HELT nye i truppen og forhåbentlig kan blomstre i de kommende sæsoner.
4) På de defensive positioner har vi begrænset potentiale. KP og Blåbjerg viser ingen fremskridt og hverken Rokkedal eller Bytyqi har været i nærheden af spilletid. Mæhle har været en åbenbaring og ham skal vi afgjort satse på - men han er også en type, der tillader mange indlæg og laver fejl hvorfor vi har brug for et stærkere centerforsvar så Mæhle får plads til at lave de svipsere, som han skal lære af, uden at det koster os point weekend efter weekend.
Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Jeg savner Winsnes
Helt enig med dig. Jeg er stadig lidt lunken omkring Meilinger som jeg synes er en rigtig dygtig spiller, men som alligevel ikke bidrager med alverden. Hvis det kan forløses i en ny taktik er jeg med på at beholde ham. Jeg tror der kommer til at blive en del ændringer til sommer faktisk, det er bare på hvilke positioner det bliver. Der er meget stille på Hornevej pt, så tror bestemt at der sker noget i kulissenMartino skrev:Yankee skrev:Det er en alt for forsimplet analyse. Fire pointer:
1) Hvis vi blev bedre til i perioder at forsvare dybt ville det give vores angribere mulighed for små pauser i kampene. I dag bruger de fire forreste enormt mange kræfter på vores hidsige presspil og det går selvfølgelig ud over deres overskud til offensive aktioner.
2) Hvis vi blev bedre til at forsvare standarder ville der opstå flere omstillingschancer fra de situationer. I dag er det meget sjældent vi får en god clearing på et hjørnespark eller en clearing og oftest vinder vi kun bolden når der kommer en dårlig standard fra modstanderen, som Nicolai kan gribe eller som går bag mål. Når vi dominerer kampene så meget som vi gør er det vigtigt at vi optimerer antallet af omstillingsmuligheder.
3) Vi har masser af uforløst potentiale på de offensive positioner. Vi har rigtig spændende spillere i Sylvestr, Pohl, Thellufsen, Flores, Meilinger m.fl., som vi bør kunne få meget, meget mere ud af hvis de finder de rette positioner og de rette opspilsmønstre. Fælles for de fem er at de er HELT nye i truppen og forhåbentlig kan blomstre i de kommende sæsoner.
4) På de defensive positioner har vi begrænset potentiale. KP og Blåbjerg viser ingen fremskridt og hverken Rokkedal eller Bytyqi har været i nærheden af spilletid. Mæhle har været en åbenbaring og ham skal vi afgjort satse på - men han er også en type, der tillader mange indlæg og laver fejl hvorfor vi har brug for et stærkere centerforsvar så Mæhle får plads til at lave de svipsere, som han skal lære af, uden at det koster os point weekend efter weekend.
Hvad med en spiller som Amankwaa fra FCK. Er det et projekt AaB skal satse på? Han har været utrolig meget skadet, men potentialet er kæmpestort. Han kan få svært ved at slå igennem i FCK. Kommer selvfølgelig an på om Kusk er til salg. Ifølge vandrørene var han ikke til salg i vinters, da AaB forhørte sig.
Jeg savner Winsnes
Frygter FCK ikke ønsker at sælge Kusk til os, eller nogen anden dansk klub for den sags skyld, de har jo økonomien til at sige nej, så han kunne godt ende i en svensk eller norsk klub. Men håber jeg tager fejl, for han vi mangler bestemt en type som ham pt.
Jeg synes vi er nødt til at gøre op med os selv, hvad retning vi i virkeligheden ønsker. I Blåbjerg har vi en U21 landsholdsspiller, på en plads hvor spillerne ofte er lidt ældre. Har vi råd til at købe ind på en højere hylde, eller skal der fortsat satses på vores egne unge spillere?? Velvidende, at det på den korte bane giver mere usikkerhed. Husker i Lasse Nielsens første mange kampe i centerforsvaret?? Han var sgu heller ikke just den mest sikre mand på fortet, og han endte alligevel med at komme tæt på landsholdet. Jeg tænker, at det måske nærmere er en afløser fra Holgersson, der skal kigges efter. Selvom Holgersson i nogen grad har spillet sig op, har han i perioder så store problemer med sit eget spil, at han ikke samtidig har overskud og forudseenhed til at bakke sin unge kollega tilstrækkelig godt op.
Ellers håber jeg på Kusk og en stor, stærk boksspiller som man også kan spille bolden op på. Og så har vi altså et problem med kreativiteten på midten. MC er afløser for Wurtz, og vi mangler altså stadigvæk Risgaards afløser, når nu Sloth åbenbart ikke er manden...
Ellers håber jeg på Kusk og en stor, stærk boksspiller som man også kan spille bolden op på. Og så har vi altså et problem med kreativiteten på midten. MC er afløser for Wurtz, og vi mangler altså stadigvæk Risgaards afløser, når nu Sloth åbenbart ikke er manden...
Du har nok ret. Der var også en belgisk klub som var interesseret i vinters, men også de fik nej, så lid svært at gennemskue hvad FCKs plan er med Kusk.troelsh skrev:Frygter FCK ikke ønsker at sælge Kusk til os, eller nogen anden dansk klub for den sags skyld, de har jo økonomien til at sige nej, så han kunne godt ende i en svensk eller norsk klub. Men håber jeg tager fejl, for han vi mangler bestemt en type som ham pt.
Jeg savner Winsnes
Jeg tror FCK er fuldstændig ligeglade med alle andre hold i superligaen (det ville jeg være) og sælger, dér hvor de kan få mest ud af det.troelsh skrev:Frygter FCK ikke ønsker at sælge Kusk til os, eller nogen anden dansk klub for den sags skyld, de har jo økonomien til at sige nej, så han kunne godt ende i en svensk eller norsk klub. Men håber jeg tager fejl, for han vi mangler bestemt en type som ham pt.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Hvis man ansætter en ny træner, ja så skal han sgu også ha lov at forme sit hold. De nuværende flop-indkøb er købt under LS, så faktisk mener jeg at der skal 5 mand ud og ind ... Vi har pt. Ikke spillerne til at spille MWs spillestil.Klaus skrev:Jeg synes vi er nødt til at gøre op med os selv, hvad retning vi i virkeligheden ønsker. I Blåbjerg har vi en U21 landsholdsspiller, på en plads hvor spillerne ofte er lidt ældre. Har vi råd til at købe ind på en højere hylde, eller skal der fortsat satses på vores egne unge spillere?? Velvidende, at det på den korte bane giver mere usikkerhed. Husker i Lasse Nielsens første mange kampe i centerforsvaret?? Han var sgu heller ikke just den mest sikre mand på fortet, og han endte alligevel med at komme tæt på landsholdet. Jeg tænker, at det måske nærmere er en afløser fra Holgersson, der skal kigges efter. Selvom Holgersson i nogen grad har spillet sig op, har han i perioder så store problemer med sit eget spil, at han ikke samtidig har overskud og forudseenhed til at bakke sin unge kollega tilstrækkelig godt op.
Sådan rent filosofisk har du en pointe mht. Blåbjerg. Jeg synes bare også, at vi må se på virkeligheden og det er at han har spillet tre sæsoner uden at flytte sig. Havde der så bare været en positive kurve i hans præstationer eller man kunne se hvorfor ham her bliver god en dag så ville det være på sin plads at holde fast. Jeg synes bare ikke rigtigt vi har set det positive vi kan bygge videre på og derfor synes jeg også man snart må konkludere at løber er kørt. Selvom vi rigtigt gerne vil se de unge mennesker slå igennem kan vi ikke satse på dem for evigt.Klaus skrev:Jeg synes vi er nødt til at gøre op med os selv, hvad retning vi i virkeligheden ønsker. I Blåbjerg har vi en U21 landsholdsspiller, på en plads hvor spillerne ofte er lidt ældre. Har vi råd til at købe ind på en højere hylde, eller skal der fortsat satses på vores egne unge spillere?? Velvidende, at det på den korte bane giver mere usikkerhed. Husker i Lasse Nielsens første mange kampe i centerforsvaret?? Han var sgu heller ikke just den mest sikre mand på fortet, og han endte alligevel med at komme tæt på landsholdet. Jeg tænker, at det måske nærmere er en afløser fra Holgersson, der skal kigges efter. Selvom Holgersson i nogen grad har spillet sig op, har han i perioder så store problemer med sit eget spil, at han ikke samtidig har overskud og forudseenhed til at bakke sin unge kollega tilstrækkelig godt op.
RAUS RAUS SSE!
Du drager simpelthen nogle konklusioner, uden at have dine data i orden, og det er aldrig godt. Jeg har lavet et gennemsyn på din kritik i forhold til Blåbjergs kampmønster, og dine udtalelser holder på ingen måde vand.Jakobsen skrev:
Sådan rent filosofisk har du en pointe mht. Blåbjerg. Jeg synes bare også, at vi må se på virkeligheden og det er at han har spillet tre sæsoner uden at flytte sig. Havde der så bare været en positive kurve i hans præstationer eller man kunne se hvorfor ham her bliver god en dag så ville det være på sin plads at holde fast. Jeg synes bare ikke rigtigt vi har set det positive vi kan bygge videre på og derfor synes jeg også man snart må konkludere at løber er kørt. Selvom vi rigtigt gerne vil se de unge mennesker slå igennem kan vi ikke satse på dem for evigt.
I sæsonen 2014/15 spillede AaB 48 kampe og Jakob Blåbjerg var med fra start i de 23 on and off. Under Kent Nielsen.
I sæsonen 2015/16 spillede AaB 39 kampe og Jakob Blåbjerg var med fra start i de 21 on and off. Under Lars Søndergaard.
I efteråret 2016 spillede AaB 22 kampe og Jakob Blåbjerg var med fra start i de 10 on and off. Under Lars Søndergaard.
I foråret 2017 har AaB spillet 11 kampe og Jakob Blåbjerg var med fra start i alle 11. Under Morten Wieghorst.
Vi taler her om samtlige tællende kampe, der er spillet i perioden.
Det giver et helt andet billede af Blåbjergs karriere end det du oplever. Han har hele tiden været tredjevalg til forsvaret, men da Wieghorst kom til blev han for første gang valgt fast til startopstillingen.
Da Jakob Blåbjerg forlængede sidst med AaB under Lars Søndergaard udtalte Allan Gaarde på aabsport.dk.
- Jakob er en hurtig, forudseende og fysisk stærk spiller, der har udviklet sig med stormskridt i den netop overståede sæson.
- Samtidig er Jakob en intelligent fyr, der også rent taktisk er meget lærenem, og selv om han i denne sæson ofte har vikarieret i venstre forsvarsside, så er vi ikke i tvivl om, at han har størst udviklingspotentiale som midterforsvarer. Såvidt Allan Gaarde.
Din konklusion på at løbet er kørt for Blåbjerg ser altså på alle måder ud til at være voldsomt forhastet. Min konklusion er, at Jakob netop har udviklet sig fra at være reservespiller til at blive fast mand fra starten af dette forår, hvilket står i grel modsætning til din mening "og det er at han har spillet tre sæsoner uden at flytte sig".
Jeg tror at det mange er frustreret over i forhold til Blåbjerg er at han i den ene kamp kan spille glimrende, for i den næste at spille på DS niveau. Han mangler stadig noget i hovedspillet, og selvom Gaarde kalder ham hurtig, så er han jo ikke Lasse Nielsen hurtig. Jeg har ikke opgivet Blåbjerg - slet ikke, men jeg vil gerne have skarpere konkurrence på pladsen som centerforsvarer. KP har så været en del skadet i opstarten, så der har reelt kun været Holger og Blåbjerg til positionen. Rokkedal, er stadig langt fra superligaen og jeg har min tvivl om han nogensinde bliver til en superligaspiller, selvom jeg selvfølgelig håber det.Freddie skrev:Du drager simpelthen nogle konklusioner, uden at have dine data i orden, og det er aldrig godt. Jeg har lavet et gennemsyn på din kritik i forhold til Blåbjergs kampmønster, og dine udtalelser holder på ingen måde vand.Jakobsen skrev:
Sådan rent filosofisk har du en pointe mht. Blåbjerg. Jeg synes bare også, at vi må se på virkeligheden og det er at han har spillet tre sæsoner uden at flytte sig. Havde der så bare været en positive kurve i hans præstationer eller man kunne se hvorfor ham her bliver god en dag så ville det være på sin plads at holde fast. Jeg synes bare ikke rigtigt vi har set det positive vi kan bygge videre på og derfor synes jeg også man snart må konkludere at løber er kørt. Selvom vi rigtigt gerne vil se de unge mennesker slå igennem kan vi ikke satse på dem for evigt.
I sæsonen 2014/15 spillede AaB 48 kampe og Jakob Blåbjerg var med fra start i de 23 on and off. Under Kent Nielsen.
I sæsonen 2015/16 spillede AaB 39 kampe og Jakob Blåbjerg var med fra start i de 21 on and off. Under Lars Søndergaard.
I efteråret 2016 spillede AaB 22 kampe og Jakob Blåbjerg var med fra start i de 10 on and off. Under Lars Søndergaard.
I foråret 2017 har AaB spillet 11 kampe og Jakob Blåbjerg var med fra start i alle 11. Under Morten Wieghorst.
Det giver et helt andet billede af Blåbjergs karriere end det du oplever. Han har hele tiden været tredjevalg til forsvaret, men da Wieghorst kom til blev han for første gang valgt fast til startopstillingen.
Da Jakob Blåbjerg forlængede sidst med AaB under Lars Søndergaard udtalte Allan Gaarde på aabsport.dk.
- Jakob er en hurtig, forudseende og fysisk stærk spiller, der har udviklet sig med stormskridt i den netop overståede sæson.
- Samtidig er Jakob en intelligent fyr, der også rent taktisk er meget lærenem, og selv om han i denne sæson ofte har vikarieret i venstre forsvarsside, så er vi ikke i tvivl om, at han har størst udviklingspotentiale som midterforsvarer. Såvidt Allan Gaarde.
Din konklusion på at løbet er kørt for Blåbjerg ser altså på alle måder ud til at være voldsomt forhastet. Min konklusion er, at Jakob netop har udviklet sig fra at være reservespiller til at blive fast mand fra starten af dette forår, hvilket står i grel modsætning til din mening "og det er at han har spillet tre sæsoner uden at flytte sig".
Jeg savner Winsnes
Når det er gået AaB bedst, er det fordi man tålmodigt har bygget op, givet lang snor til udviklingsspillere og så suppleret op med enkelte rollemodeller.
Derfor tror jeg realistisk set også kun på følgende scenarier:
- Larsen får lov om smutte, og der hentes en ny 1. Keeper
- Holgersson tager hjem til Helsingborg, og der hentes en ny stopperprofil
- Enevoldsen og Sylvestr stopper og erstattes af en klassisk AaB-signing - en semiprofil,som er gået i stå et sted
- der roteres i bunden af spillerhierakiet, hvor Kakeeto og Rokkedal nok skal ud, og evt erstattes af en modnet Østergaard fra DS truppen og evt Tved + Ramkilde skal etableres
Derfor tror jeg realistisk set også kun på følgende scenarier:
- Larsen får lov om smutte, og der hentes en ny 1. Keeper
- Holgersson tager hjem til Helsingborg, og der hentes en ny stopperprofil
- Enevoldsen og Sylvestr stopper og erstattes af en klassisk AaB-signing - en semiprofil,som er gået i stå et sted
- der roteres i bunden af spillerhierakiet, hvor Kakeeto og Rokkedal nok skal ud, og evt erstattes af en modnet Østergaard fra DS truppen og evt Tved + Ramkilde skal etableres
In verbis simus faciles
Det er tidligt at afskrive Rokkedal, men der er ingen tvivl om at han lige nu er langt fra superligaen. Ud fra det man hører skiller han sig ikke ud som en profil når han spiller på u19 holdet, og det var også min oplevelse igår i Ikast, hvor jeg så deres kamp mod FCM (2-2). Han gjorde det ikke dårligt men fremstod heller ikke som en af de stærkeste på holdet. Jeg synes især han mangler lidt fysik og højde. Nu spillede han godt nok ved siden af Lyngø, som er en stor dreng, men forskellen var markant.Martino skrev: Rokkedal, er stadig langt fra superligaen og jeg har min tvivl om han nogensinde bliver til en superligaspiller, selvom jeg selvfølgelig håber det.
Rokkedal bør i hvert fald ikke bruges som et argument for ikke at hente en stærk centerforsvarer som jeg ser det. Tværtimod kunne han have godt af fast spilletid på et lidt højere niveau end u19.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Men han har jo udelukkende spillet så meget fordi vi ikke ejer kvalificerede midterforsvarere og han er blevet fast fordi Kasper P har været skadet i opstarten, men nævn venligst de punkter, hvor du mener at Blåbjerg har flyttet sig spillemæssigt.Freddie skrev:Du drager simpelthen nogle konklusioner, uden at have dine data i orden, og det er aldrig godt. Jeg har lavet et gennemsyn på din kritik i forhold til Blåbjergs kampmønster, og dine udtalelser holder på ingen måde vand.Jakobsen skrev:
RAUS RAUS SSE!
-
seamann
Taktisk. Placeringsevne og forbedret i hvornår han presser op og hvornår han falder.Jakobsen skrev:Men han har jo udelukkende spillet så meget fordi vi ikke ejer kvalificerede midterforsvarere og han er blevet fast fordi Kasper P har været skadet i opstarten, men nævn venligst de punkter, hvor du mener at Blåbjerg har flyttet sig spillemæssigt.Freddie skrev:Du drager simpelthen nogle konklusioner, uden at have dine data i orden, og det er aldrig godt. Jeg har lavet et gennemsyn på din kritik i forhold til Blåbjergs kampmønster, og dine udtalelser holder på ingen måde vand.Jakobsen skrev:
Teknisk. Laver færre tekniske fejl. Tager lidt færre chancer i spillet.
Fysisk. Hurtigere og fysisk stærkere i markeringerne end tidligere.
Hvordan var U19 kampen ellers? Nogle stærke præstationer?Hanga skrev:Det er tidligt at afskrive Rokkedal, men der er ingen tvivl om at han lige nu er langt fra superligaen. Ud fra det man hører skiller han sig ikke ud som en profil når han spiller på u19 holdet, og det var også min oplevelse igår i Ikast, hvor jeg så deres kamp mod FCM (2-2). Han gjorde det ikke dårligt men fremstod heller ikke som en af de stærkeste på holdet. Jeg synes især han mangler lidt fysik og højde. Nu spillede han godt nok ved siden af Lyngø, som er en stor dreng, men forskellen var markant.Martino skrev: Rokkedal, er stadig langt fra superligaen og jeg har min tvivl om han nogensinde bliver til en superligaspiller, selvom jeg selvfølgelig håber det.
Rokkedal bør i hvert fald ikke bruges som et argument for ikke at hente en stærk centerforsvarer som jeg ser det. Tværtimod kunne han have godt af fast spilletid på et lidt højere niveau end u19.
Han vil helt sikkert have godt af at prøve talentet af et andet sted, om det så er på leje må AaB vurdere. Nu nævner du selv Lyngø, og spørgsmålet er om han som type ikke er mere hvad AaB pt har brug for talentudviklingsmæssigt pt. En stor stærk stopper, og så dårlig er han heller ikke med fødderne. Rokkedal mangler meget fysisk så snart han kommer op imod stærke superligaspillere.
Jeg savner Winsnes
Jeg kan lige skrive et referat i u19/u17 tråden, så denne tråd holder topic.Martino skrev:
Hvordan var U19 kampen ellers? Nogle stærke præstationer?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Gamen
Sidder desværre ikke længere på et svensk taletidskort, men hvis nogen er i besiddelse af et svensk nummer, er der en stor artikel om Holgersson og hans første tid i AaB i Helsingborgs Dagblad, som er nogle få dage gammel...
http://www.hd.se/2017-04-21/vill-ju-int ... mmal-gubbe
Jeg tror (og håber) han snart vender hjem til Helsingborg, hvor hans bedste ven og tidligere forsvarskollega Chrisse Andersson står i spidsen for et HIF der skal genopbygges fra bunden.
http://www.hd.se/2017-04-21/vill-ju-int ... mmal-gubbe
Jeg tror (og håber) han snart vender hjem til Helsingborg, hvor hans bedste ven og tidligere forsvarskollega Chrisse Andersson står i spidsen for et HIF der skal genopbygges fra bunden.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/gaar ... il-sommer/
Ja ja, drømmene har man da lov at have. Gaarde trækker en smule i land i forhold til Lucic, måske de har haft en kammeratlig samtale idag, hvem ved. Men det lader til vi får to nye målmænd, hvilket er tiltrængt. Larsen og AaBs veje bør skilles til sommer, med et fint tak for alt - tror begge parter trænger til noget nyt nu.
Ja ja, drømmene har man da lov at have. Gaarde trækker en smule i land i forhold til Lucic, måske de har haft en kammeratlig samtale idag, hvem ved. Men det lader til vi får to nye målmænd, hvilket er tiltrængt. Larsen og AaBs veje bør skilles til sommer, med et fint tak for alt - tror begge parter trænger til noget nyt nu.
Jeg savner Winsnes
http://www.bt.dk/superligaen/krisen-kradser-i-aalborg
Alle "legenderne" siger det, som vi er nogle der har skreget på meget længe - vi har akut behov for at styrke truppen med stærke rutinerede kræfter, der kan bære de unge talenter. Jeg synes Boye siger det meget godt: "Jeg ved godt, at det vil koste penge. Men de vil være givet godt ud".
Vi har set et double hold blive splittet fuldstændig fra hinanden uden at der er kommet ret meget den anden vej. Først forrige sommer begyndte man at investere lidt, og her har man så haft en meget uheldig hånd i valget af spillerne. Det ligner at der er behov for en ny oprydning allerede nu, og vi har simpelthen ikke råd til at vælge satsede løsninger. Vi skal have gode, etablerede spillere der kan gå direkte ind og styrke holdet. Det kommer til at koste, men det er nødvendigt... Ellers risikerer vi at blive holdet med de fineste træningsfaciliteter i 1. division.
Jeg håber godt nok at de lytter efter ude på Hornevej.
Alle "legenderne" siger det, som vi er nogle der har skreget på meget længe - vi har akut behov for at styrke truppen med stærke rutinerede kræfter, der kan bære de unge talenter. Jeg synes Boye siger det meget godt: "Jeg ved godt, at det vil koste penge. Men de vil være givet godt ud".
Vi har set et double hold blive splittet fuldstændig fra hinanden uden at der er kommet ret meget den anden vej. Først forrige sommer begyndte man at investere lidt, og her har man så haft en meget uheldig hånd i valget af spillerne. Det ligner at der er behov for en ny oprydning allerede nu, og vi har simpelthen ikke råd til at vælge satsede løsninger. Vi skal have gode, etablerede spillere der kan gå direkte ind og styrke holdet. Det kommer til at koste, men det er nødvendigt... Ellers risikerer vi at blive holdet med de fineste træningsfaciliteter i 1. division.
Jeg håber godt nok at de lytter efter ude på Hornevej.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Gaarde har da slet ikke styr på sine udtalelser.Martino skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/gaar ... il-sommer/