Ja, man kunne køre nok godt køre i noget der var værreKongGulerod skrev: ↑29. sep 2020, 11:36Har aldrig selv kørt i en, men det er også mit indtrykMaglau skrev: ↑29. sep 2020, 11:31Angående hovedstødsstærke folk er både granli okore og thelander da rimeligt hovedspilsstærke, virker heller ikke til Ferrarier er helt skidt kørende.depor skrev: ↑29. sep 2020, 11:17Det er sjovt, for I weekenden faldt jeg også over ham. Han er topscorer i Sverige og laver en del assists også, så helt klart en forstærkning af holdet. Men jeg ser stadig helst, at der hentet hovedstødstærke folk ind, så vi kan få bare et mål på dødbolde i denne sæson. Her er Vecchia ikke den stærkeste i det jeg har set af ham, men som afslutter er han absolut ok.9691_3kroner skrev: ↑29. sep 2020, 09:53Ud fra det klip jeg har set med Stefano Vecchia så skal Inge smutte til Sirius med det samme og få skrevet en kontrakt med ham. Han ligner i hvert fald en spiller der godt kunne slå Børsting ud af start11eren.
Omkring Rurik Gislason klart NEJ TAK!
Synes ikke det er det kriterie der er mest vigtigt at styrke.![]()
Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
dyhrmaN skrev: ↑29. sep 2020, 11:43Ja, man kunne køre nok godt køre i noget der var værreKongGulerod skrev: ↑29. sep 2020, 11:36Har aldrig selv kørt i en, men det er også mit indtrykMaglau skrev: ↑29. sep 2020, 11:31Angående hovedstødsstærke folk er både granli okore og thelander da rimeligt hovedspilsstærke, virker heller ikke til Ferrarier er helt skidt kørende.depor skrev: ↑29. sep 2020, 11:17Det er sjovt, for I weekenden faldt jeg også over ham. Han er topscorer i Sverige og laver en del assists også, så helt klart en forstærkning af holdet. Men jeg ser stadig helst, at der hentet hovedstødstærke folk ind, så vi kan få bare et mål på dødbolde i denne sæson. Her er Vecchia ikke den stærkeste i det jeg har set af ham, men som afslutter er han absolut ok.9691_3kroner skrev: ↑29. sep 2020, 09:53Ud fra det klip jeg har set med Stefano Vecchia så skal Inge smutte til Sirius med det samme og få skrevet en kontrakt med ham. Han ligner i hvert fald en spiller der godt kunne slå Børsting ud af start11eren.
Synes ikke det er det kriterie der er mest vigtigt at styrke.![]()
Det er ham portugiseren jeg mener.
Derudover kører en Ferrari ganske glimrende hvis man er til den slags.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Ross IKKE udtaget til u21... Så fik hans værdi ikke dét boost
Hvis han heller ikke er på u19, må det næsten betyde at hans skade ikke er overstået, medmindre selvfølgelig Hjulmand lige smider ham på det rigtige landshold
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Man har jo snakket om at holde Prica hjemme fra u19-kampe for at spare ham. Måske det er samme politik med Ross. Jeg tvivler da i hvert fald på at anfører på u19 bliver udeladt fra u19.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det var han så heller ikke. Til gengæld kan man glæde sig over at alle AGF-kommentatorfansene, ikke fik snakket Højer på A-landsholdet, selvom de prøvede godt.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ross var tydeligt skadet den sidste del af kampen mod SJE, så det er helt sikkert grunden. Jeg tænker ikke han har spillet sig af.Buzz Killington skrev: ↑29. sep 2020, 13:14Man har jo snakket om at holde Prica hjemme fra u19-kampe for at spare ham. Måske det er samme politik med Ross. Jeg tvivler da i hvert fald på at anfører på u19 bliver udeladt fra u19.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Sandt, men synes ikke det lignede noget alvorligt. Kan kun være af den årsag, at han hverken er på u19 eller u21Pastorius skrev: ↑29. sep 2020, 13:15Ross var tydeligt skadet den sidste del af kampen mod SJE, så det er helt sikkert grunden. Jeg tænker ikke han har spillet sig af.Buzz Killington skrev: ↑29. sep 2020, 13:14Man har jo snakket om at holde Prica hjemme fra u19-kampe for at spare ham. Måske det er samme politik med Ross. Jeg tvivler da i hvert fald på at anfører på u19 bliver udeladt fra u19.
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Det U19 hold, der er udtaget, er vist nok bare et b-hold mhp at se nye spillere an.Pastorius skrev: ↑29. sep 2020, 13:15Ross var tydeligt skadet den sidste del af kampen mod SJE, så det er helt sikkert grunden. Jeg tænker ikke han har spillet sig af.Buzz Killington skrev: ↑29. sep 2020, 13:14Man har jo snakket om at holde Prica hjemme fra u19-kampe for at spare ham. Måske det er samme politik med Ross. Jeg tvivler da i hvert fald på at anfører på u19 bliver udeladt fra u19.
You pay for this?
-
depor
- 2. div

- Favoritspiller: Augo (Pedro Ferreira)
- Geografisk sted: Horsens (tidligere Aalborg)
Hvorfor laver vi så ALDRIG et mål på alle de dødbolde vi faktisk får? Især hjørnespark kunne ville vi få mere ud af at sparke den kort, og så håbe på noget fra klumpspillet. De nye (Granli og Ferrarier) er absolut en forbedring på området, men ville gerne se, at vi kunne være en trussel på disse standard situationer. Det skal et tophold være, så flere med de kompetencer tak.Maglau skrev: ↑29. sep 2020, 11:31Angående hovedstødsstærke folk er både granli okore og thelander da rimeligt hovedspilsstærke, virker heller ikke til Ferrarier er helt skidt kørende.depor skrev: ↑29. sep 2020, 11:17Det er sjovt, for I weekenden faldt jeg også over ham. Han er topscorer i Sverige og laver en del assists også, så helt klart en forstærkning af holdet. Men jeg ser stadig helst, at der hentet hovedstødstærke folk ind, så vi kan få bare et mål på dødbolde i denne sæson. Her er Vecchia ikke den stærkeste i det jeg har set af ham, men som afslutter er han absolut ok.9691_3kroner skrev: ↑29. sep 2020, 09:53Ud fra det klip jeg har set med Stefano Vecchia så skal Inge smutte til Sirius med det samme og få skrevet en kontrakt med ham. Han ligner i hvert fald en spiller der godt kunne slå Børsting ud af start11eren.
Synes ikke det er det kriterie der er mest vigtigt at styrke.
Det må du spørge vores trænerteam om. Friis har endnu ikke formået at finde den gyldne balance med holdet, bortset fra 6 kampe i slutspillet.depor skrev: ↑29. sep 2020, 13:27Hvorfor laver vi så ALDRIG et mål på alle de dødbolde vi faktisk får? Især hjørnespark kunne ville vi få mere ud af at skarke den kort og så håbe på noget fra klumpspillet. De nye Granli og Ferrarier er absolut en forbedring på området, men ville gerne se, at vi kunne være en trussel på disse standard situationer. Det skal et tophold være, så flere med de kompetencer tak.Maglau skrev: ↑29. sep 2020, 11:31Angående hovedstødsstærke folk er både granli okore og thelander da rimeligt hovedspilsstærke, virker heller ikke til Ferrarier er helt skidt kørende.depor skrev: ↑29. sep 2020, 11:17Det er sjovt, for I weekenden faldt jeg også over ham. Han er topscorer i Sverige og laver en del assists også, så helt klart en forstærkning af holdet. Men jeg ser stadig helst, at der hentet hovedstødstærke folk ind, så vi kan få bare et mål på dødbolde i denne sæson. Her er Vecchia ikke den stærkeste i det jeg har set af ham, men som afslutter er han absolut ok.9691_3kroner skrev: ↑29. sep 2020, 09:53Ud fra det klip jeg har set med Stefano Vecchia så skal Inge smutte til Sirius med det samme og få skrevet en kontrakt med ham. Han ligner i hvert fald en spiller der godt kunne slå Børsting ud af start11eren.
Synes ikke det er det kriterie der er mest vigtigt at styrke.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hmm. Kan godt være jeg har tænkt på perioden nogle år tidligere inden OBs og FCMs oprustninger.Julgranen skrev: ↑28. sep 2020, 23:00Fra 2008:
TIPS-bladet har indsamlet oplysninger om spillerbudgettet - det vil sige klubbens budget til transferbeløb, spillerløn og afskrivninger på tidligere spillerkøb - hos de 12 SAS Liga-klubber. Tallene er opgjort i millioner danske kroner.
1) FC København – 120-130
2) Brøndby IF – 60-65
3) OB – 40-45
4) FC Midtjylland - 35-40
5) AaB – 30-35
6) AGF - 25-30
7) Esbjerg fB - 25-30
8) Randers FC – 25-30
9) FC Nordsjælland - 20-22
10)Vejle - 20-22
11)AC Horsens – 18-20
12)SønderjyskE – 14-16
Hvor har du tallene fra? (Altså hvordan har du adgang til Tipsbladets 2008-tal?)
Men... Ingen rygter? Altså har vi spejdere ude i lufthavnen og på restauranter? Der må sgu da være noget..
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Er det ikke nogen der kan fortælle mig, at vores hold er pisse ringe - og give mig nogle positioner hvor man vil bytte med en AGF spiller fx. - Altså hvis alle vores spillere var klar og i form. Og Patrick Mortensen ikke lige gælder - eller jow, men det er også lige den eneste jeg kan finde. For synes - sådan i en meget subjektive holdning, at vi har da mindst et lige så godt hold som AF....
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Patrick Olsen for Ferrarien.raekkeettre skrev: ↑29. sep 2020, 19:03Er det ikke nogen der kan fortælle mig, at vores hold er pisse ringe - og give mig nogle positioner hvor man vil bytte med en AGF spiller fx. - Altså hvis alle vores spillere var klar og i form. Og Patrick Mortensen ikke lige gælder - eller jow, men det er også lige den eneste jeg kan finde. For synes - sådan i en meget subjektive holdning, at vi har da mindst et lige så godt hold som AF....![]()
Færingen for Børsting (eller Kusk).
Venstre back.
You pay for this?
Tror du ikke han bliver sur, når han finder ud af at Børsting starter foran ham?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert