Det er nu dig der lyver. DU kan tjekke før du skriver en ligegyldig oneliner.Kasper skrev: ↑27. maj 2024, 16:23Det passer ikke mht Silkeborg. Du må selv tjekke op på tramsfermarkt.Patmand skrev: ↑27. maj 2024, 16:15Nå, en af dine berømte oneliners.Kasper skrev: ↑27. maj 2024, 15:12Silkeborg. Nordsjælland førhen.Patmand skrev: ↑27. maj 2024, 14:59Jeg mener det var ifm. vinterens transfervindue at jeg skrev, at mig bekendt er der aldrig nogen der er lykkedes med en strategi, der består i udelukkende at hente billige spillere fra inferiøre rækker og forblive i Superligaen.Sønderhof skrev: ↑27. maj 2024, 10:41Jeg tror ikke man tror på strategien. Indtil der kommer en mere officiel udmelding fra SSE22, der hedder UDELUKKENDE gratis spillere, under 25, helst også under 23. Til en månedsløn på 30-60.000
Jeg løb lige spillere med udløb fra Superligaen igennem. Her er der ingen, realistiske, der passer på beskrivelsen: https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... -har-udlob
Jo mere jeg fundere over det, jo mere lyder SSE's profil på hvad der scoutes efter, den samme ramme som de forhåndværende ejere af SønderjyskE og Esbjerg jagtede efter. Altså uforløste talenter uddannet i topklubber. Har James Gow (og/eller hvem der nu scouter) gudsbenåede evner til at spotte talenter, kan vi ende med spillere i kaliberen af Haji Wright, Mathias Jørgensen, Gyamfi og Tsimikas. Her efter 1.årsstatus, er det mere realistisk at det er mere Ask, Toku og Odada, end Widell-niveau.
Så kan man trække ja-hatten godt ned om ørene og håbe på, at SSE bliver de første der lykkedes med netop det.
Men selv den største jubeloptimist, og de findes bestemt her på debatsiden, må alligevel føle en vis uro i maven.
Det var nok lidt nemmere at tro på, hvis der var et solidt fundament at bygge videre på - men det er der aldeles ikke.
Der har også allerede været en del fejlskud, men det kan være sigtekornet er blevet indstillet korrekt efterfølgende.
Jeg mindes svagt at Moses delte havet, med den stav Gud havde givet ham, og førte israelitterne tørskoede i sikkerhed på den anden side.
Hvem siger at Kappmeier ikke er i stand til at udføre et tilsvarende mirakel? Det kan vi da ikke udelukke!
Kasper, prøv og stram op. Silkeborg har en trup fyldt med spillere de har hentet med erfaring fra enten Superligaen, tilsvarende eller en stærkere liga.
Nordsjælland - også helt ved siden af.
Nordsjælland er selvfølgelig lang tid tilbage.
Nicalai Larsen: et hav af Superliga-kampe for AaB og FCN
Jens Martin Gammelby: Superliga for SIF, Lyngby, Brøndby + Eliteserien og Ekstraklasa
Mark Brink: Superliga for Esbjerg
Lubambo Musonda: Superliga for Horsens, Ekstraklasa for Slask Wroclaw
Kasper Kusk: AaB, Twente, FCK
Andreas Poulsen: FCM, Gladbach, AaB
I nyere tid et hav af andre, blandt andet: Søren Tengstedt, Helenius, Lasse Vigen, Robert Gojani, Milan Massop, Andre Calisir
Vi er enige om det er noget vrøvl du skriver.