Og @RicoBR02. Let genkendelig.
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Ædruelighedens stemme
TAK
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Jeg kan næsten ikke forestille mig at det er AaB, der vil have ham ind på en dyr lejeaftale. Det må være gf.
You pay for this?
Nej, håber jeg ikke. Jeg tænker den står mellem gf, randers og bif.Fromthecradle skrev: ↑30. aug 2021, 12:57Jeg kan næsten ikke forestille mig at det er AaB, der vil have ham ind på en dyr lejeaftale. Det må være gf.
Er jeg den eneste, som sidder med et smil på læben over dette vindue?
Vi er kommet flot fra start i ligaen. Martis ideer er ved at sætte sig.
Flere spillere har ramt niveau. Og der er en meget positiv stemning omkring klubben.
Jeg kan ikke mindes, hvornår jeg sidst har siddet i et transfervindue, og følt at vi med en spiller eller to, kan bygge videre på noget, som allerede er godt
Synes altid jeg sidder og tænker at vi skal ha spillere ind for at lappe huller i truppen.
Glæder mig til at se, hvad Inge har til os
Flere spillere har ramt niveau. Og der er en meget positiv stemning omkring klubben.
Jeg kan ikke mindes, hvornår jeg sidst har siddet i et transfervindue, og følt at vi med en spiller eller to, kan bygge videre på noget, som allerede er godt
Synes altid jeg sidder og tænker at vi skal ha spillere ind for at lappe huller i truppen.
Glæder mig til at se, hvad Inge har til os
Helt enig. Der mangler ikke meget, før det begynder at se rigtigt flot ud.Gaarde6 skrev: ↑30. aug 2021, 13:03Er jeg den eneste, som sidder med et smil på læben over dette vindue?
Jeg kan ikke mindes, hvornår jeg sidst har siddet i et transfervindue, og følt at vi med en spiller eller to, kan bygge videre på noget, som allerede er godt![]()
Glæder mig til at se, hvad Inge har til os![]()
Inge siger til Nordjyske, at vi selv afgør, om vi vil have den første mand ind - det skal lige godkendes i bestyrelsen (så næppe en helt billig signing). Spilleren skulle være overbevist om, at det skal være AaB-pakken :-)
Derudover siger han, at en eventuelt yderligere transfer ikke er betinget af salg (selvom der vises stor interesse for flere af vores spillere).
Det er sgu spændende
Derudover siger han, at en eventuelt yderligere transfer ikke er betinget af salg (selvom der vises stor interesse for flere af vores spillere).
Det er sgu spændende
Bundu er også venstrebenet? Det løser ikke rigtigt dét problem. Men derudover, så har han da noget fart som vi mangler, og jeg synes han viste nogle kvaliteter i AGF som vi længe har manglet. Som en midlertidig og billig løsning synes jeg han kunne være et fint supplement indtil vi får Lucas tilbage.
Det skal dog slet ikke være for enhver pris, og Anderlecht må gerne betale klart størstedelen af hans løn hvis jeg skulle juble over dén tilgang. Umiddelbart er jeg dog mere til Bundu end ham nordmakedoneren.
Af hvad jg kan se på Transfermarkt, og det er sikkert ikke 100% pålideligt, så har han heller ikke haft tendens til skader i karrieren, hvilket vi bestemt ikke skal undervurdere.
Det skal dog slet ikke være for enhver pris, og Anderlecht må gerne betale klart størstedelen af hans løn hvis jeg skulle juble over dén tilgang. Umiddelbart er jeg dog mere til Bundu end ham nordmakedoneren.
Af hvad jg kan se på Transfermarkt, og det er sikkert ikke 100% pålideligt, så har han heller ikke haft tendens til skader i karrieren, hvilket vi bestemt ikke skal undervurdere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Overhovedet ikke. Jeg er ret optimistisk omkring retningen. Jeg føler, at vi har fået den rette træner, sportsdirektør og retning. Det er lækkert.Gaarde6 skrev: ↑30. aug 2021, 13:03Er jeg den eneste, som sidder med et smil på læben over dette vindue?
Jeg kan ikke mindes, hvornår jeg sidst har siddet i et transfervindue, og følt at vi med en spiller eller to, kan bygge videre på noget, som allerede er godt![]()
Glæder mig til at se, hvad Inge har til os![]()
Nu mangler jeg bare, at covid restriktionerne droppes, så bliver der købt sæsonkort
-
Dennis Nielsen
- Allstar

AaB-Jones skrev: ↑30. aug 2021, 13:05Inge siger til Nordjyske, at vi selv afgør, om vi vil have den første mand ind - det skal lige godkendes i bestyrelsen (så næppe en helt billig signing). Spilleren skulle være overbevist om, at det skal være AaB-pakken :-)
Det er sgu spændende![]()
Apropos @Gaarde6 og indlægget om optimisme...
Småfed og ugidelig..
Han er højrebenetjonas386 skrev: ↑30. aug 2021, 13:05Bundu er også venstrebenet? Det løser ikke rigtigt dét problem. Men derudover, så har han da noget fart som vi mangler, og jeg synes han viste nogle kvaliteter i AGF som vi længe har manglet. Som en midlertidig og billig løsning synes jeg han kunne være et fint supplement indtil vi får Lucas tilbage.
Virkelig? Jamen så er det da meget fint. Mindes bare den rædderlige kamp hvor han scorede hattrick imod os, og at han konsekvent kom igennem i vores venstreside. Synes også jeg oftest har set ham på højrekanten.Prica22 skrev: ↑30. aug 2021, 13:09Han er højrebenetjonas386 skrev: ↑30. aug 2021, 13:05Bundu er også venstrebenet? Det løser ikke rigtigt dét problem. Men derudover, så har han da noget fart som vi mangler, og jeg synes han viste nogle kvaliteter i AGF som vi længe har manglet. Som en midlertidig og billig løsning synes jeg han kunne være et fint supplement indtil vi får Lucas tilbage.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Han har faktisk også scoret med venstrebenet imod os.jonas386 skrev: ↑30. aug 2021, 13:10Virkelig? Jamen så er det da meget fint. Mindes bare den rædderlige kamp hvor han scorede hattrick imod os, og at han konsekvent kom igennem i vores venstreside. Synes også jeg oftest har set ham på højrekanten.Prica22 skrev: ↑30. aug 2021, 13:09Han er højrebenetjonas386 skrev: ↑30. aug 2021, 13:05Bundu er også venstrebenet? Det løser ikke rigtigt dét problem. Men derudover, så har han da noget fart som vi mangler, og jeg synes han viste nogle kvaliteter i AGF som vi længe har manglet. Som en midlertidig og billig løsning synes jeg han kunne være et fint supplement indtil vi får Lucas tilbage.
Hvis det er ham vi henter, så er jeg lidt bekymret for om han er disciplineret nok og god nok i holdpresset. Jeg tvivler... Jeg kan ikke se en lejesvend som Bundu gøre noget særligt for os.
enig med prica22 -han er højrebenet.jonas386 skrev: ↑30. aug 2021, 13:10Virkelig? Jamen så er det da meget fint. Mindes bare den rædderlige kamp hvor han scorede hattrick imod os, og at han konsekvent kom igennem i vores venstreside. Synes også jeg oftest har set ham på højrekanten.Prica22 skrev: ↑30. aug 2021, 13:09Han er højrebenetjonas386 skrev: ↑30. aug 2021, 13:05Bundu er også venstrebenet? Det løser ikke rigtigt dét problem. Men derudover, så har han da noget fart som vi mangler, og jeg synes han viste nogle kvaliteter i AGF som vi længe har manglet. Som en midlertidig og billig løsning synes jeg han kunne være et fint supplement indtil vi får Lucas tilbage.
Enig virker slet ikke som en spiller for os type mæssigt og slet ikke i kombi med leje. Det bliver ikke ham. Inge er ikke den type.FIDEL skrev: ↑30. aug 2021, 13:13Han har faktisk også scoret med venstrebenet imod os.jonas386 skrev: ↑30. aug 2021, 13:10Virkelig? Jamen så er det da meget fint. Mindes bare den rædderlige kamp hvor han scorede hattrick imod os, og at han konsekvent kom igennem i vores venstreside. Synes også jeg oftest har set ham på højrekanten.Prica22 skrev: ↑30. aug 2021, 13:09Han er højrebenetjonas386 skrev: ↑30. aug 2021, 13:05Bundu er også venstrebenet? Det løser ikke rigtigt dét problem. Men derudover, så har han da noget fart som vi mangler, og jeg synes han viste nogle kvaliteter i AGF som vi længe har manglet. Som en midlertidig og billig løsning synes jeg han kunne være et fint supplement indtil vi får Lucas tilbage.
Hvis det er ham vi henter, så er jeg lidt bekymret for om han er disciplineret nok og god nok i holdpresset. Jeg tvivler... Jeg kan ikke se en lejesvend som Bundu gøre noget særligt for os.
Vores signing er meget mere overvejet.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.