Tjo, men har ifølge Transfermarkt blot spillet 15 hhv. 18 kampe de seneste to sæsoner og lavet ét mål.Ham der Emil skrev: ↑5. okt 2020, 14:23Hiljemark har præsteret stort i mange år, samt været en profil på det svenske landshold (mig bekendt). Så du sammenligner lidt æbler og pærer. Vi SKAL have tårnhøje forventninger til Hiljemark.Stegosaurus skrev: ↑5. okt 2020, 14:22Lad os nu lige tage en slapper og se, hvad Hiljemark præsterer på banen, før vi lader propperne springe.
Jeg er langt fra imponeret over hvad Fossum har vist indtil videre - taget hans løn og prædikat som tidligere giganttalent i betragtning, og han blev også hypet pænt herinde. Så jeg venter altså lige og ser, om Hiljemark kan tage tre på foden før min Zero bliver udskiftet med Dom Perignon’en.
Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
-
Stegosaurus
- Allstar

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Det synes jeg også - men hvis du synes han lever op til forventningerne, så er du ikke klar hvor stort et navn han har været. Der er vi ikke endnu.Brodernumsi skrev: ↑5. okt 2020, 14:33Jeg ved selvfølgelig ikke hvad du forventer af Fossum, men jeg synes han gør det godt.Stegosaurus skrev: ↑5. okt 2020, 14:22Lad os nu lige tage en slapper og se, hvad Hiljemark præsterer på banen, før vi lader propperne springe.
Jeg er langt fra imponeret over hvad Fossum har vist indtil videre - taget hans løn og prædikat som tidligere giganttalent i betragtning, og han blev også hypet pænt herinde. Så jeg venter altså lige og ser, om Hiljemark kan tage tre på foden før min Zero bliver udskiftet med Dom Perignon’en.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
BukserneNed
- Lilleput

- Favoritspiller: Mathias Ross
Det er Diomande, jeg menerFIDEL skrev: ↑5. okt 2020, 13:44Han minder på mange punkter om PO - bare meget meget bedre. Han har et hårdt skud og så kunne man se et par prøver på hans hovedspil på Youtube også. Så klasse spiller at få ind! Men jeg kan slet ikke sætte holdet med ham på - hvordan skal vores start 11 nu være med alle mand klar?
Er det Børsting der må ud på bænken?
[/quote]
Ligner også umiddelbart en god presspiller. Spændende. Ikke stort videresalgspotentiale, hvorfor man må håbe, at han kun er aktuel, hvis han kan erhverves relativt billigt
Er jeg ikke den eneste som synes Fossum har været brugt helt forkert de første mange kampe her i sæsonen? Synes han har alt alt for mange defensive pligter. Der har vi min nye yndlings portugiser til at rydde op og fordele boldene. Så jeg vil gerne have fossum frem og sparke på kassen og komme ind i feltet som en anden Risgaard.Pastorius skrev: ↑5. okt 2020, 14:37Det synes jeg også - men hvis du synes han lever op til forventningerne, så er du ikke klar hvor stort et navn han har været. Der er vi ikke endnu.Brodernumsi skrev: ↑5. okt 2020, 14:33Jeg ved selvfølgelig ikke hvad du forventer af Fossum, men jeg synes han gør det godt.Stegosaurus skrev: ↑5. okt 2020, 14:22Lad os nu lige tage en slapper og se, hvad Hiljemark præsterer på banen, før vi lader propperne springe.
Hvor vil ham den nye Svensker spille i det? Er de alle sådan lidt hængende offensiv midt ala Lucas? For så skal Lucas vel endnu mere ud på fløjen?
http://www.youtube.com/watch?v=_0eINGyJHz8 Wheeeezzzz
-
Rextherunt
- Landshold

- Geografisk sted: Østjylland
Super fed Transfer vi fik der og mega fedt at der er mindst 1 mere på vej ind.
Men det er da ligesså spændende hvem der er på vej ud.... kunne det være Ross og eller kusk måske? eller den frække... Lucas.
Men det er da ligesså spændende hvem der er på vej ud.... kunne det være Ross og eller kusk måske? eller den frække... Lucas.
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!
Uanset rygter, så er der aldrig noget der er sikkert så kort før deadline. Kommer der en mere er det fedt, men jeg vil se det før jeg tror det.Rextherunt skrev: ↑5. okt 2020, 14:42Super fed Transfer vi fik der og mega fedt at der er mindst 1 mere på vej ind.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg tror det er Weert eller Okore, som er på vej ud.Rextherunt skrev: ↑5. okt 2020, 14:42Super fed Transfer vi fik der og mega fedt at der er mindst 1 mere på vej ind.
MC og KP kan jeg ikke se skulle være interessante for udenlandske klubber.
Udenlandske klubber behøver jo ikke være Premier League.FIDEL skrev: ↑5. okt 2020, 14:45Jeg tror det er Weert eller Okore, som er på vej ud.Rextherunt skrev: ↑5. okt 2020, 14:42Super fed Transfer vi fik der og mega fedt at der er mindst 1 mere på vej ind.
Jeg kunne godt se de to i Sverige eller Norge i mindre klubber.
Van Weert har liket AaB’s opslag på IG med Hiljemark. Det slår mig ikke som en spiller der er i nærheden af at skifte i dag. (Svagt grundlag i know
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Eller indenlandske.FIDEL skrev: ↑5. okt 2020, 14:45Jeg tror det er Weert eller Okore, som er på vej ud.Rextherunt skrev: ↑5. okt 2020, 14:42Super fed Transfer vi fik der og mega fedt at der er mindst 1 mere på vej ind.
Hvorfor er der ingen journalister der har spurgt Inge om han er færdig nu?
Jeg har svært ved at tro på at der skulle være endnu en stor signing på vej. Har vi virkelig økonomi til det? Så virker en Valgeir eller lign. til højrback mere sandsynligt for mig. Det og en afgang.
Jeg har svært ved at tro på at der skulle være endnu en stor signing på vej. Har vi virkelig økonomi til det? Så virker en Valgeir eller lign. til højrback mere sandsynligt for mig. Det og en afgang.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/saa- ... cc209ee729Hanga skrev: ↑5. okt 2020, 14:51Hvorfor er der ingen journalister der har spurgt Inge om han er færdig nu?
se i bunden
Okay tak, spændende.Freke skrev: ↑5. okt 2020, 14:51https://nordjyske.dk/nyheder/sport/saa- ... cc209ee729Hanga skrev: ↑5. okt 2020, 14:51Hvorfor er der ingen journalister der har spurgt Inge om han er færdig nu?
se i bunden![]()
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hvordan vil man beskrive Hiljemark ift Markus Henriksen? Skal vi være glade for, at det ikke lykkedes med sidstnævnte, eller gør det ikke den store forskel? Jeg troede faktisk Hiljemark var mere udpræget offensiv midtbane, men Inge siger han også kan gøre sig på 6'eren.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Kusk på den ene side og Højholt på den anden.
------------------------------------------------
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Nej ikke Lucas, han har været skadet for længe til et salg. Måske Weert han har kun kort tid igen eller Kusk og Ross.Rextherunt skrev: ↑5. okt 2020, 14:42Super fed Transfer vi fik der og mega fedt at der er mindst 1 mere på vej ind.
Håber godt nok der kommer en konkurant til Pallesen, det mangler vi i højeste grad
"Ifølge Ekstra Bladets oplysninger har FC Midtjylland afvist et bud fra AaB på Ronni Schwartz."
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Så 37 Bundesligakampe og ca. 10 A-landsholdskampe som 23-årig kvalificerer ikke til at være "kommet i gang?". Interessant. Så er Lucas jo PÅ INGEN MÅDE kommet i gang.