Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)
Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)
Det ville i hvert fald udstille hvor vanvittigt et indkøb Thelander var. Vi er på fallittens rand og så vælger vi at brænde penge af på en spiller på en plads, hvor vi åbenbart har så mange at vi lejer ud af dem. Håbløst hvis vi rent faktisk finder at vi kan undvære Gotfredsen.
Når det er sagt er der god ræson i at Gotfredsen trænger til kamperfaring. Hvis han går direkte ind på deres førstehold og de som minimum betaler hans løn kan vi da snakke om det. 1. division kan ikke være et tema, for så er det langt bedre for Gotfredsen at træne med en af Ligaens bedste angribere og spille på vores reservehold, der møder bedre modstand end 1. division.
Når det er sagt er der god ræson i at Gotfredsen trænger til kamperfaring. Hvis han går direkte ind på deres førstehold og de som minimum betaler hans løn kan vi da snakke om det. 1. division kan ikke være et tema, for så er det langt bedre for Gotfredsen at træne med en af Ligaens bedste angribere og spille på vores reservehold, der møder bedre modstand end 1. division.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg synes godt nok det er tidligt, hvis Gotfredsen virkelig allerede ikke kan leve med ikke at få spilletid... det kunne jo godt få én til at tænke om han har det der skal til, for at slå igennem i AaB. At udleje ham til Esbjerg synes jeg iøvrigt er hul i hovedet, medmindre man slet ikke tror på ham mere, og ikke regner med at han kommer retur. For vi har vel ikke vildt meget lyst til at forstærke en direkte konkurrent i ligaen? En udlejning til en 1. div. klub ville ligge mere lige for, hvis man regner med at han skal retur til AaB.
Går en spiller med 1½ superligakamp på bagen virkelig ind til Lynge og siger: "jeg vil væk" - det tillader jeg mig at tvivle på, og jeg tvivler også helt ærligt på at der er kød på Esbjerg historien, det virker i hvert fald underligt.
Går en spiller med 1½ superligakamp på bagen virkelig ind til Lynge og siger: "jeg vil væk" - det tillader jeg mig at tvivle på, og jeg tvivler også helt ærligt på at der er kød på Esbjerg historien, det virker i hvert fald underligt.
Ingen grund til at forstærke en liga-konkurrent. Længere er den ikke.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Bliver meget overasket hvis vi lejer en spiller ud til en formentlig nedrykningskonkurrent.
AaB - the Nordic gateway to Europe
Ved godt han måske fik 10 kampe, men Stenild er da et eksempel på at nogle bare har lidt for travlt...Jesper Schmidt skrev: Går en spiller med 1½ superligakamp på bagen virkelig ind til Lynge og siger: "jeg vil væk" - det tillader jeg mig at tvivle på, og jeg tvivler også helt ærligt på at der er kød på Esbjerg historien, det virker i hvert fald underligt.
Aalborg BK 1885!
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Gotfredsen har været her i hvad, en sæson? Han har skullet bruge tid på at vænne sig til superligafodbold, noget jeg husker at han selv på et tidspunkt sagde tog lidt længere tid end han havde forventet, så reelt set er det vel først for nylig han for alvor kan konkurrere om pladserne. Jeg synes det er underligt, men hvis der virkelig er kød på denne historie, og Gotfredsen har sat hårdt mod hårdt og sagt "jeg vil væk!" (det er den eneste forklaring jeg kan forestille mig kan give dette scenarie), så kan man da i hvert fald konkludere at Stenild og Gotfredsen har det til fælles at de har et markant anderledes syn på deres egne evner end trænderstaben...Søgaard skrev:Ved godt han måske fik 10 kampe, men Stenild er da et eksempel på at nogle bare har lidt for travlt...Jesper Schmidt skrev: Går en spiller med 1½ superligakamp på bagen virkelig ind til Lynge og siger: "jeg vil væk" - det tillader jeg mig at tvivle på, og jeg tvivler også helt ærligt på at der er kød på Esbjerg historien, det virker i hvert fald underligt.
Kan man ikke overbevise dem om at tage Bøgelund året ud, gerne til fuld løn 
Det gør han heller ikke....dem der siger det, aner jo ikke hvad de snakker om! Gotfredsen ved godt der kun er 1 vej og det er fremad! Self var han skuffet, efter kampen mod AGF, hvor flere medier udråbte ham til banens bedste og så ingen gang være på bænken kampen efter...Det tror jeg ikke mange have regnet med, slet ikke ham selv!Jesper Schmidt skrev:Jeg synes godt nok det er tidligt, hvis Gotfredsen virkelig allerede ikke kan leve med ikke at få spilletid... det kunne jo godt få én til at tænke om han har det der skal til, for at slå igennem i AaB. At udleje ham til Esbjerg synes jeg iøvrigt er hul i hovedet, medmindre man slet ikke tror på ham mere, og ikke regner med at han kommer retur. For vi har vel ikke vildt meget lyst til at forstærke en direkte konkurrent i ligaen? En udlejning til en 1. div. klub ville ligge mere lige for, hvis man regner med at han skal retur til AaB.
Kunne godt tænker mig at vide hvor det rygte er opstået???
- Gentleman Finn
- Allstar

Vi står dog i den situation at Lasse er blandt de mest attraktive i vores spillertrup. Bliver han solgt i vinduet får vi brug for Gotfredsen.
Derudover har KEP jo også tidligere døjet med bentøjet, og Lasse kan vi være nødsaget til at flytte ud på backen i tilfælde af for mange skader der.
Gotfredsen og Thelander er vel også ret lige konkurrenter om reservetjansen pt. I hvert fald fra hvad jeg har set af dem.
Derudover har KEP jo også tidligere døjet med bentøjet, og Lasse kan vi være nødsaget til at flytte ud på backen i tilfælde af for mange skader der.
Gotfredsen og Thelander er vel også ret lige konkurrenter om reservetjansen pt. I hvert fald fra hvad jeg har set af dem.
-
Vestkysten
- Drenge

Vi har da før hjulpet jer. Nu har Lynge muligheden for at betale tilbage :-)
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Er jeg den eneste, der frygter at vi får et sidste minuts tilbud, vi ikke kan afslå. Håber at vi kan handle hurtigt, hvis en klub næste mandag sent, byder mange penge for eksempelvis Helenius.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Som jeg forstår det så kommer der ikke nogle bud sidst mandag aften.9520AaB skrev:Er jeg den eneste, der frygter at vi får et sidste minuts tilbud, vi ikke kan afslå. Håber at vi kan handle hurtigt, hvis en klub næste mandag sent, byder mange penge for eksempelvis Helenius.
Det må være senest d.31 desto mindre det selvfølgelig er en dansk klub, eller hvad?
Vi har indtil mandag den 3. september kl 23.59, hvorimod de store ligaer lukker fredag aften. De giver os lidt ekstra tid, hvis det skulle ske. Mon ikke Lynge allerede har en plan-b klar, hvis der skulle komme et salg af Helenius, Lucas eller Lasse inden da, og bare skal sætte det i værk.9520AaB skrev:Er jeg den eneste, der frygter at vi får et sidste minuts tilbud, vi ikke kan afslå. Håber at vi kan handle hurtigt, hvis en klub næste mandag sent, byder mange penge for eksempelvis Helenius.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Korrekt.Keri skrev:Som jeg forstår det så kommer der ikke nogle bud sidst mandag aften.9520AaB skrev:Er jeg den eneste, der frygter at vi får et sidste minuts tilbud, vi ikke kan afslå. Håber at vi kan handle hurtigt, hvis en klub næste mandag sent, byder mange penge for eksempelvis Helenius.
Det må være senest d.31 desto mindre det selvfølgelig er en dansk klub, eller hvad?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ved ikke om det er det rigtige sted at skrive dette med prøver alligevel:Pastorius skrev:Korrekt.Keri skrev:Som jeg forstår det så kommer der ikke nogle bud sidst mandag aften.9520AaB skrev:Er jeg den eneste, der frygter at vi får et sidste minuts tilbud, vi ikke kan afslå. Håber at vi kan handle hurtigt, hvis en klub næste mandag sent, byder mange penge for eksempelvis Helenius.
Hvorfor er det lige at danmark har ekstra tid til af få lavet deres handler?
ps. Er rimelig sikker på at Lynge har en plan B. hvis der skulle komme et bud vi ikke kan sige nej til
Det jeg har hørt er at Lynge og Kent allerede har fundet 2 mulige afløsere for Helenius, såfremt han skulle blive solgt nu. Men alle håber de kan beholde ham i dette vindue...
-
nikolaikoch
- Drenge

Kunne være spændende med navne på de to, det ville sige lidt om, hvad ambitionsniveauet for sæsonen er!hje1980 skrev:Det jeg har hørt er at Lynge og Kent allerede har fundet 2 mulige afløsere for Helenius, såfremt han skulle blive solgt nu. Men alle håber de kan beholde ham i dette vindue...
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Simon Bræmer og Ronnie Schwartz.nikolaikoch skrev:Kunne være spændende med navne på de to, det ville sige lidt om, hvad ambitionsniveauet for sæsonen er!hje1980 skrev:Det jeg har hørt er at Lynge og Kent allerede har fundet 2 mulige afløsere for Helenius, såfremt han skulle blive solgt nu. Men alle håber de kan beholde ham i dette vindue...
True story!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Efter jeg har set Bræmer optræde i en af de "dumme kvinder" reklamer, så skal han sq ik betræde Aalborg stadion igen:D du kommer nu altid med ironiske emner provstProvst i Brovst skrev:Simon Bræmer og Ronnie Schwartz.nikolaikoch skrev:Kunne være spændende med navne på de to, det ville sige lidt om, hvad ambitionsniveauet for sæsonen er!hje1980 skrev:Det jeg har hørt er at Lynge og Kent allerede har fundet 2 mulige afløsere for Helenius, såfremt han skulle blive solgt nu. Men alle håber de kan beholde ham i dette vindue...
True story!
Nu vi bliver rige igen skal vi have Luton Shelton OG Saganowski. Det bliver et offensivt powerhouse på linje med CityProvst i Brovst skrev:Simon Bræmer og Ronnie Schwartz.nikolaikoch skrev:Kunne være spændende med navne på de to, det ville sige lidt om, hvad ambitionsniveauet for sæsonen er!hje1980 skrev:Det jeg har hørt er at Lynge og Kent allerede har fundet 2 mulige afløsere for Helenius, såfremt han skulle blive solgt nu. Men alle håber de kan beholde ham i dette vindue...
True story!