Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
-
AalborgTrendies
Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
Markant bedre signing end Dalgaard vil være. Og inden Yankee kommer på banen, så er det ikke kun fordi han er svensker. Ekstremt dygtig med bolden, og jagtet vildt da han var i Elfsborg sidst.
Fungerer godt som targetman og opspilsstation, og har udviklet sig enormt efter han forlod Brøndby.
Var publikumsfavorit i Zwolle.
Da han tog til Bremen lå der bud på ham fra både Serie A og Premier League.
Fungerer godt som targetman og opspilsstation, og har udviklet sig enormt efter han forlod Brøndby.
Var publikumsfavorit i Zwolle.
Da han tog til Bremen lå der bud på ham fra både Serie A og Premier League.
-
AalborgTrendies
Og nej, bliver (selvfølgelig) ikke fast kontrakt. Werder slog fast tidligere på måneden, at de gerne vil forlænge et ekstra år med ham (går ud fra at de har en option på det), hvis de kan få ham lejet ud igen i denne sæson.
Avdic er en udmærket spiller, og som jeg husker det var vi også sat i forbindelse med ham kort tid efter han forlod Danmark.
Jeg kan stadig være i tvivl om hvorvidt hans niveau holder til dansk fodbold, men han kommer fra et fornuftigt ophold i Æresdivisionen og det er efterhånden mange år siden han blev kasseret i Brøndby, så det kunne sagtens være interessant.
Jeg kan stadig være i tvivl om hvorvidt hans niveau holder til dansk fodbold, men han kommer fra et fornuftigt ophold i Æresdivisionen og det er efterhånden mange år siden han blev kasseret i Brøndby, så det kunne sagtens være interessant.
-
AalborgTrendies
I luften er han et monster. Totalt urørlig.
Og han er en rigtig dygtig opspilsstation. I bund og grund er det nok det tætteste vi kommer på en svensk Cornelius.
Ingen tvivl om at han efter Brøndby-tiden var præget af at være udråbt til den nye Zlatan - men hans sidste sæson i Elfsborg var uhyggelig.
Og jeg tror ikke der er tvivl om, at han ville blive en top 10-spiller i Superligaen.
Og han er en rigtig dygtig opspilsstation. I bund og grund er det nok det tætteste vi kommer på en svensk Cornelius.
Ingen tvivl om at han efter Brøndby-tiden var præget af at være udråbt til den nye Zlatan - men hans sidste sæson i Elfsborg var uhyggelig.
Og jeg tror ikke der er tvivl om, at han ville blive en top 10-spiller i Superligaen.
Avdic lyder som en spændende spiller, dog bekymrer hans skadeshistorik mig lidt. http://www.transfermarkt.de/de/zwolle-a ... 20803.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvis korsbåndskaden er alvorlig tager det vel typisk ½ år.
Vil hellere have Dalgaard permanent, end ham her i et år.. Han skal i hvert fald være markant billigere så, hvis vi skal "nøjes" med leje.
Aalborg BK 1885!
-
AalborgTrendies
Det var kun en mild korsbåndsskade, han slap for operation.Kempes skrev:Avdic lyder som en spændende spiller, dog bekymrer hans skadeshistorik mig lidt. http://www.transfermarkt.de/de/zwolle-a ... 20803.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvorfor lyder Avdic spændende? Så imponerende er hans stats da heller ikke?
104 kampe for Elfsborg og 26 mål er altså ikke skræmmende, ligeledes er 8 mål i den hollandske liga ok, men ikke super imponerende. Han er højst sndsynligt også det man på godt dansk vil kalde røv dyr. Personligt håber jeg på Marcus Pedersen, men om vi kan få ham er jeg mere i tvivl om.
Ellers synes jeg faktisk Granskov kunne være spændende, han ved hvertfald hvor målet står, og kunne være en fin billig løsning. En type jeg er ret sikker på nok skal score nogle kasser hvis bare han får chancen. Noget han ikke rigtigt har fået endnu. Såvidt jeg husker scorede han en del i Werder da han spillede ungdomsfodbold dernede.
Hvis det nu bliver FCV der henter ham, så er jeg slet ikke i tvivl om han nok skal nå op omkring de 8-9 kasser. Hos os kunne han nok nå op en 12-13 stykker.
104 kampe for Elfsborg og 26 mål er altså ikke skræmmende, ligeledes er 8 mål i den hollandske liga ok, men ikke super imponerende. Han er højst sndsynligt også det man på godt dansk vil kalde røv dyr. Personligt håber jeg på Marcus Pedersen, men om vi kan få ham er jeg mere i tvivl om.
Ellers synes jeg faktisk Granskov kunne være spændende, han ved hvertfald hvor målet står, og kunne være en fin billig løsning. En type jeg er ret sikker på nok skal score nogle kasser hvis bare han får chancen. Noget han ikke rigtigt har fået endnu. Såvidt jeg husker scorede han en del i Werder da han spillede ungdomsfodbold dernede.
Hvis det nu bliver FCV der henter ham, så er jeg slet ikke i tvivl om han nok skal nå op omkring de 8-9 kasser. Hos os kunne han nok nå op en 12-13 stykker.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
jonas386 skrev:Hvorfor lyder Avdic spændende? Så imponerende er hans stats da heller ikke?
Synes du seriøst Marcus Pedersen imponerede i OB?
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Jeg synes han viste nogle rigtigt fine takter, ja. Og det var på et hold der absolut ikke fungerede.Mr. Larsen skrev:jonas386 skrev:Hvorfor lyder Avdic spændende? Så imponerende er hans stats da heller ikke?
Synes du seriøst Marcus Pedersen imponerede i OB?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Snup nu Dalgaard!
Han ved hvor kassen står!
Falder ikke på halen over en ung svensker som er god for 5-6 mål pr sæson.
Dalgaard netter 10-12 kasser i første sæson i AaB
What? Hvis AaB køber ham fri, så skal Werder Bremen squ da ikke betale hans Werder Bremen-løn længere, da denne kontrakt ophæves. Total volapyk.doukas skrev:For at slippe for at betale hele hans løn frem til kontraktudløb? Fik AaB ikke en lignede ordning med Søren Frederiksen?salling23 skrev:Hvis de betaler en del af lønnen, så er det leje.doukas skrev:Dennis Søndergaard twitter om, at erstatningen for Helenius kan være Denni Avidc fra Werder Bremen. Tyskerne vil tilsyneladende gerne betale en del af lønnen. Om det så betyder han bliver ejet eller lejet ved jeg ikke. Det betyder nok eje, i det han kun har kontrakt til sommeren 2014
Men interessant er det.
http://en.wikipedia.org/wiki/Denni_Avdi%C4%87" onclick="window.open(this.href);return false;
Ud fra denne grynet Youtube-video, så virker han til at være en stor gut med god teknik og hovedstødsstyrke. Det ser måske ud som han halter lidt i afslutninger med fødderne, med virker som sagt god med låget.
https://www.youtube.com/watch?v=TOnZ89CMYYs" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvorfor skulle de betale for en spiller de ikke ejer længere?
Der er vel heller ikke meget perspektiv i at udleje en spiller, der har kontraktudløb om et år, hvis man forventer han skal tilbage og være en del af holdet?
Re: Sv: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
Efter sigende betaler FCK stadig en del af lønnen til Søren Frederiksen, som en del af aftalen mellem AaB og FCK. Hvis de er tilstrækkeligt opsatte på at komme af med spilleren, kan det være en nødvendighed.Califfen skrev:What? Hvis AaB køber ham fri, så skal Werder Bremen squ da ikke betale hans Werder Bremen-løn længere, da denne kontrakt ophæves. Total volapyk.doukas skrev:For at slippe for at betale hele hans løn frem til kontraktudløb? Fik AaB ikke en lignede ordning med Søren Frederiksen?salling23 skrev:Hvis de betaler en del af lønnen, så er det leje.doukas skrev:Dennis Søndergaard twitter om, at erstatningen for Helenius kan være Denni Avidc fra Werder Bremen. Tyskerne vil tilsyneladende gerne betale en del af lønnen. Om det så betyder han bliver ejet eller lejet ved jeg ikke. Det betyder nok eje, i det han kun har kontrakt til sommeren 2014
Men interessant er det.
http://en.wikipedia.org/wiki/Denni_Avdi%C4%87" onclick="window.open(this.href);return false;
Ud fra denne grynet Youtube-video, så virker han til at være en stor gut med god teknik og hovedstødsstyrke. Det ser måske ud som han halter lidt i afslutninger med fødderne, med virker som sagt god med låget.
https://www.youtube.com/watch?v=TOnZ89CMYYs" onclick="window.open(this.href);return false;
Der er vel heller ikke meget perspektiv i at udleje en spiller, der har kontraktudløb om et år, hvis man forventer han skal tilbage og være en del af holdet?
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Glenn Francisco
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Frederiksen
- Geografisk sted: København
Samme scenarie var oppe at vende da Chanko skulle forlade AaB til en dårligere klub, hvor han vidst forlangte at hvis han skiftede, skulle AaB stadig betale en hvis procent at hans daværende løn udover hans løn i den nye klubCaliffen skrev:What? Hvis AaB køber ham fri, så skal Werder Bremen squ da ikke betale hans Werder Bremen-løn længere, da denne kontrakt ophæves. Total volapyk.doukas skrev:For at slippe for at betale hele hans løn frem til kontraktudløb? Fik AaB ikke en lignede ordning med Søren Frederiksen?salling23 skrev:Hvis de betaler en del af lønnen, så er det leje.doukas skrev:Dennis Søndergaard twitter om, at erstatningen for Helenius kan være Denni Avidc fra Werder Bremen. Tyskerne vil tilsyneladende gerne betale en del af lønnen. Om det så betyder han bliver ejet eller lejet ved jeg ikke. Det betyder nok eje, i det han kun har kontrakt til sommeren 2014
Men interessant er det.
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
NejCaliffen skrev:What? Hvis AaB køber ham fri, så skal Werder Bremen squ da ikke betale hans Werder Bremen-løn længere, da denne kontrakt ophæves. Total volapyk.doukas skrev:For at slippe for at betale hele hans løn frem til kontraktudløb? Fik AaB ikke en lignede ordning med Søren Frederiksen?salling23 skrev:Hvis de betaler en del af lønnen, så er det leje.doukas skrev:Dennis Søndergaard twitter om, at erstatningen for Helenius kan være Denni Avidc fra Werder Bremen. Tyskerne vil tilsyneladende gerne betale en del af lønnen. Om det så betyder han bliver ejet eller lejet ved jeg ikke. Det betyder nok eje, i det han kun har kontrakt til sommeren 2014
Men interessant er det.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Avdic lavede 19 mål i sin sidste sæson for Elfsborg. I en alder af kun 22 år. Så har han ikke fået fast spilletid i Bremen, døjet med skader osv.. Fair nok. Han skal bare i gang igen. Det minder jo om Prica, da vi hentede ham i Rostock.Gaarde6 skrev:Snup nu Dalgaard!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Altså, som det fremgår af wiki-siden, så spillede Avdic midt det første lange stykke tid for Elsborg, først da han blev sat helt frem oppe, så bombede han kasser ind, 19 mål på en sæson. Synes han lyder helt vanvittig spændende.jonas386 skrev:Hvorfor lyder Avdic spændende? Så imponerende er hans stats da heller ikke?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Jeg garantere Dalgaard laver 12 kasser i første sæson i AaB!Califfen skrev:Avdic lavede 19 mål i sin sidste sæson for Elfsborg. I en alder af kun 22 år. Så har han ikke fået fast spilletid i Bremen, døjet med skader osv.. Fair nok. Han skal bare i gang igen. Det minder jo om Prica, da vi hentede ham i Rostock.Gaarde6 skrev:Snup nu Dalgaard!
Hvis du garantere at ham her kan lave samme nummer som Prica så er jeg varm på tanken
Ok, men det er vel bare en helt normal aftrædelsesordning? Så det kan maksimalt gælde et halvt år efter kontraktbrud..Glenn Francisco skrev:Samme scenarie var oppe at vende da Chanko skulle forlade AaB til en dårligere klub, hvor han vidst forlangte at hvis han skiftede, skulle AaB stadig betale en hvis procent at hans daværende løn udover hans løn i den nye klubCaliffen skrev:What? Hvis AaB køber ham fri, så skal Werder Bremen squ da ikke betale hans Werder Bremen-løn længere, da denne kontrakt ophæves. Total volapyk.doukas skrev:For at slippe for at betale hele hans løn frem til kontraktudløb? Fik AaB ikke en lignede ordning med Søren Frederiksen?salling23 skrev:Hvis de betaler en del af lønnen, så er det leje.doukas skrev:Dennis Søndergaard twitter om, at erstatningen for Helenius kan være Denni Avidc fra Werder Bremen. Tyskerne vil tilsyneladende gerne betale en del af lønnen. Om det så betyder han bliver ejet eller lejet ved jeg ikke. Det betyder nok eje, i det han kun har kontrakt til sommeren 2014
Men interessant er det.
Det kommer da an på hvilken aftale de laver.. Det er dem da nogenlunde frit forCaliffen skrev:Ok, men det er vel bare en helt normal aftrædelsesordning? Så det kan maksimalt gælde et halvt år efter kontraktbrud..Glenn Francisco skrev:Samme scenarie var oppe at vende da Chanko skulle forlade AaB til en dårligere klub, hvor han vidst forlangte at hvis han skiftede, skulle AaB stadig betale en hvis procent at hans daværende løn udover hans løn i den nye klubCaliffen skrev:What? Hvis AaB køber ham fri, så skal Werder Bremen squ da ikke betale hans Werder Bremen-løn længere, da denne kontrakt ophæves. Total volapyk.doukas skrev:For at slippe for at betale hele hans løn frem til kontraktudløb? Fik AaB ikke en lignede ordning med Søren Frederiksen?salling23 skrev:Hvis de betaler en del af lønnen, så er det leje.doukas skrev:Dennis Søndergaard twitter om, at erstatningen for Helenius kan være Denni Avidc fra Werder Bremen. Tyskerne vil tilsyneladende gerne betale en del af lønnen. Om det så betyder han bliver ejet eller lejet ved jeg ikke. Det betyder nok eje, i det han kun har kontrakt til sommeren 2014
Men interessant er det.
Aalborg BK 1885!