Vi kommer ikke til at spille med 3 højrebenede offensive spillere. Så kunne vi ligeså godt have foretaget os ingenting i dag og så har det meste af vinduet været en udvidelse af bænken.R Rosenberg skrev: ↑31. aug 2021, 16:59Ja, byt plads mellem Fossum og Prip, og byt Prip ud med en ny, stærk, erfaren, dygtig, klog, god midtbanechef.hit666 skrev: ↑31. aug 2021, 16:19jeg håber virklig at vi henter en midtbane for Fossum er ikke god derbonanza skrev: ↑31. aug 2021, 16:12Det betyder at vores stærkeste start 11'er er:jonas386 skrev: ↑31. aug 2021, 16:09Spørgsmålet er så også om Fossum er den første til at glide ud af offensiven (og ned på midtbanen) hvis nordmakedoneren viser sig som den profil vi håber på. Det er vel ikke utænkeligt, at Marti vil fortsætte med at bruge Fossum som en art skyggeangriber, og at Prip derfor glider ud på bænken sammen med Kusk - ja, eller Makaric mister sin plads og vi begynder at spille uden angribere. Hvilket vel efterhånden heller ikke er så kontroversielt længere som bare et par år siden.
Nordmakedoneren virker som en spændende tilføjelse, men jeg er spændt på hvilken betydning det har for den samlede kabale der skal gå op.
Rinne
Ross, Thelander, Granli
Pallesen, Ahlmann,
Fossum, Pedro
Prip, Trajkovski
Makaric
Fossum på midten.
Samme system som stuttgart, 3-4-3 eller 3-2-2-2-1 om man vil.
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Bundu til Gymnastik Drengene er nu officielt. 
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... apha-bundu
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... apha-bundu
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
Wahid Faghir solgt for 60 mio dkk. inkl. bonusser osv. Vanvittig flot salg af Vejle.
Det lyder desværre ikke som om, der kommer flere spillere ind, som jeg forstår det i Rishøjs interview af Inge...
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Jeg har lige kørt en ung mand til amerikansk fodbold. På vej derind gik jeg forbi Inge, Som var på vej til sin bil med sin mappe. Selvom Inge formodentlig er smuttet, så sidder bælum og skåler i kantinen til noget grill hygge.
Ligner ikke lige umiddelbart det, som jeg vil definere som hektisk transfer aktivitet.
Ligner ikke lige umiddelbart det, som jeg vil definere som hektisk transfer aktivitet.
EB melder 33,5 nu og potentielt 41.
Stadig et flot salg.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Sakiri var rigtig god på dødbolde. Jeg kunne godt lide ham. Og hans 2 mål mod Brøndby var fantastiske.doukas skrev: ↑31. aug 2021, 16:31What hvad? AaB har aldrig haft en bedre hjørnesparkstager end Sakiri. Fuldstændig outstanding på det parameter. At hans så ikke kunne løbe Frank Strandli eller Kim Aabech op er så en anden snak.BoT skrev: ↑31. aug 2021, 14:09Altså en spiller, der har været på banen i tre EM-kampe lige her i sommer, må siges at være fra en godkendt hylde - uagtet, at Nordmakedonien hørte til i den absolut svagest del af deltagerfeltet.
Og mon ikke også, han er en del bedre end den forrige Nordmakedoner, vi havde i truppen, Artim Sakiri?
Janteloven eksisterer IKKE!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Han er en dejlig mand ham Inge. Ikke mange bullshitterier fra ham. Han sagde at man var tilfredse med midtbanen og har endda lige afskibbet en. Så er det sådan det bliver med mindre andre spillere forsvinder.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
RufusTheDog
Ethvert hold burde ha’ en Abdi eller Mo, så er det gode humør og galskaben sikretHajen skrev: ↑31. aug 2021, 16:34Så får BRENT måske alligevel, langt om længe, sin somalier.....![]()
Det er faktisk ret skidt. Troede virkeligt IAO selv kunne se, vi manglede en afløser for PO/HiljemarkBuzz Killington skrev: ↑31. aug 2021, 18:01Han er en dejlig mand ham Inge. Ikke mange bullshitterier fra ham. Han sagde at man var tilfredse med midtbanen og har endda lige afskibbet en. Så er det sådan det bliver med mindre andre spillere forsvinder.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det var også mest hans kommunikation jeg hyldede.Mephisto2 skrev: ↑31. aug 2021, 18:03Det er faktisk ret skidt. Troede virkeligt IAO selv kunne se, vi manglede en afløser for PO/HiljemarkBuzz Killington skrev: ↑31. aug 2021, 18:01Han er en dejlig mand ham Inge. Ikke mange bullshitterier fra ham. Han sagde at man var tilfredse med midtbanen og har endda lige afskibbet en. Så er det sådan det bliver med mindre andre spillere forsvinder.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Enig. På mange måder et fint vindue med spændende spillere ind i Prip, Makaric og markedoneren, men jeg føler simpelthen ikke han har lukket det vigtigste hul på holdet.Mephisto2 skrev: ↑31. aug 2021, 18:03Det er faktisk ret skidt. Troede virkeligt IAO selv kunne se, vi manglede en afløser for PO/HiljemarkBuzz Killington skrev: ↑31. aug 2021, 18:01Han er en dejlig mand ham Inge. Ikke mange bullshitterier fra ham. Han sagde at man var tilfredse med midtbanen og har endda lige afskibbet en. Så er det sådan det bliver med mindre andre spillere forsvinder.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Der vil komme kampe i efteråret, hvor vi kommer til at savne en kreativ midtbanespiller, der spiller fremad i banen. Inge har valgt noget andet og så må vi jo se, hvordan det går.
Det er jo lidt noget pjat, vi står langt stærkere nu end da vinduet åbnede.
Magnus er ikke længere i start-11’eren, Pedro har fundet et højt niveau og Højholt er en helt anden spiller.
Enig i at vi kunne bruge en kreativ kraft, men vi er ikke så ilde ude som da vinduet åbnede.