Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
-
Stegosaurus
- Allstar

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Hagelskjær udeladt fra Silkeborgs trup mod fremad Amager i aften. Wessam på bænken.
Lige nøgagtig..det handler om selvindsigt.bonanza skrev: ↑19. mar 2021, 14:14Spørgsmålet er så, hvad han selv vil bruge det til?
Lad os antage at han skriver med Sampdoria eller en klub af lignende statur. Regner han med at slå igennem? Lave en Mæhle, springe det trin over med 4-5 sæsoner i en liga på et niveau i mellem superligaen og Serie A. Det er i min verden, mangel på selvindsigt. Han bør blive i AaB og følge den plan der er lagt for ham. Den dag han er god nok til at slå Ahlmann i konkurrence om en startplads og leverer stabilt, kan han søge mod udlandet.
Personligt tror jeg, at hvis han tager skridtet så går der 2-3 år med reservebold før han tager endnu et skridt tilbage.
Da Mæhle spillede i AaB, kunne alle se at han var klar til næste skridt.
Klitten er ikke klar til næste skridt i mine øjne og det vil være en stor fejl at springe et niveau eller to over for at komme til Sampdoria f.eks.
Bliv dog nu i AaB og tro på at du kan slå Ahlmann af og blive skudt afsted om 2 år.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Beklager hvis i ikke kan se sammenhængen mellem at Inge er ude og fortælle i medierne hvor meget Tengstedt sikkert har fortrudt sit skifte, og så AGF's egenproducerede indslag af en glad og positiv Tengstedt, samt en artikel i Tipsbladet der forklarer manglende spilletid.Brodernumsi skrev: ↑19. mar 2021, 18:08Det skulle jeg lige til at skrive.gravballe skrev: ↑19. mar 2021, 16:08Er du også typen der ser en sammenhæng imellem 5g og corona?KlaskmyggenNoah skrev: ↑19. mar 2021, 14:49Ikke kun mit, Tipsbladet linkede til det i bunden med reference til Inges udtalelser.Julgranen skrev: ↑19. mar 2021, 14:44Haha, et kort interview med Tengstedt, hvor han er tilbage på træningsbanen, er simpelthen en besked til Inge.KlaskmyggenNoah skrev: ↑19. mar 2021, 14:39Det var vel bare en høflig besked af GF, knægten har det fint her, han har været skadet....pas din egen butik.
Det er vist noget der er udviklet i dit eget hoved.
Havde jeg været AGF og hørt at en af mine spillere nok havde fortrudt et skifte, ville jeg nok også reagerer...men at du ikke ser sammenhængen overrasker mig ikke.
![]()
Jeg har intet imod lidt lir og drillerier mellem klubberne, men det her er kluntet kommunikation af Inge.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Ingen grund til at beklage. Men hvis man er den eneste, der kan se det, kunne det være man tog fejl. Bare en tanke.KlaskmyggenNoah skrev: ↑19. mar 2021, 20:29Beklager hvis i ikke kan se sammenhængen mellem at Inge er ude og fortælle i medierne hvor meget Tengstedt sikkert har fortrudt sit skifte, og så AGF's egenproducerede indslag af en glad og positiv Tengstedt, samt en artikel i Tipsbladet der forklarer manglende spilletid.Brodernumsi skrev: ↑19. mar 2021, 18:08Det skulle jeg lige til at skrive.gravballe skrev: ↑19. mar 2021, 16:08Er du også typen der ser en sammenhæng imellem 5g og corona?KlaskmyggenNoah skrev: ↑19. mar 2021, 14:49Ikke kun mit, Tipsbladet linkede til det i bunden med reference til Inges udtalelser.Julgranen skrev: ↑19. mar 2021, 14:44Haha, et kort interview med Tengstedt, hvor han er tilbage på træningsbanen, er simpelthen en besked til Inge.KlaskmyggenNoah skrev: ↑19. mar 2021, 14:39Det var vel bare en høflig besked af GF, knægten har det fint her, han har været skadet....pas din egen butik.
Det er vist noget der er udviklet i dit eget hoved.
Havde jeg været AGF og hørt at en af mine spillere nok havde fortrudt et skifte, ville jeg nok også reagerer...men at du ikke ser sammenhængen overrasker mig ikke.
![]()
Jeg har intet imod lidt lir og drillerier mellem klubberne, men det her er kluntet kommunikation af Inge.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Ja, i dine øjne er det.KlaskmyggenNoah skrev: ↑19. mar 2021, 20:29Beklager hvis i ikke kan se sammenhængen mellem at Inge er ude og fortælle i medierne hvor meget Tengstedt sikkert har fortrudt sit skifte, og så AGF's egenproducerede indslag af en glad og positiv Tengstedt, samt en artikel i Tipsbladet der forklarer manglende spilletid.
Tipsbladets artikel refererer bare fra udtalelserne i AGF’s video - den har intet med Inge at gøre.
Det er tæt på absurd at påstå, at der skulle være nogen sammenhæng.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

Måske også en smule absurd at tro at AGF's kommunikation afdeling kun er et omstillingsbord for indgående opkald fra journalister...Julgranen skrev: ↑19. mar 2021, 21:12Ja, i dine øjne er det.KlaskmyggenNoah skrev: ↑19. mar 2021, 20:29Beklager hvis i ikke kan se sammenhængen mellem at Inge er ude og fortælle i medierne hvor meget Tengstedt sikkert har fortrudt sit skifte, og så AGF's egenproducerede indslag af en glad og positiv Tengstedt, samt en artikel i Tipsbladet der forklarer manglende spilletid.
Tipsbladets artikel refererer bare fra udtalelserne i AGF’s video - den har intet med Inge at gøre.
Det er tæt på absurd at påstå, at der skulle være nogen sammenhæng.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

Så hvis der er et par stykker på debatten der ikke tror det samme som en selv,, så tager man helt sikkert fejl... interessersant teoriBrodernumsi skrev: ↑19. mar 2021, 20:51Ingen grund til at beklage. Men hvis man er den eneste, der kan se det, kunne det være man tog fejl. Bare en tanke.KlaskmyggenNoah skrev: ↑19. mar 2021, 20:29Beklager hvis i ikke kan se sammenhængen mellem at Inge er ude og fortælle i medierne hvor meget Tengstedt sikkert har fortrudt sit skifte, og så AGF's egenproducerede indslag af en glad og positiv Tengstedt, samt en artikel i Tipsbladet der forklarer manglende spilletid.Brodernumsi skrev: ↑19. mar 2021, 18:08Det skulle jeg lige til at skrive.gravballe skrev: ↑19. mar 2021, 16:08Er du også typen der ser en sammenhæng imellem 5g og corona?KlaskmyggenNoah skrev: ↑19. mar 2021, 14:49Ikke kun mit, Tipsbladet linkede til det i bunden med reference til Inges udtalelser.
![]()
Nu har jeg ikke altid været lige fornuftig herinde, men synes da godt nok, at du har tabt sutten på det seneste.KlaskmyggenNoah skrev: ↑19. mar 2021, 21:35Så hvis der er et par stykker på debatten der ikke tror det samme som en selv,, så tager man helt sikkert fejl... interessersant teoriBrodernumsi skrev: ↑19. mar 2021, 20:51Ingen grund til at beklage. Men hvis man er den eneste, der kan se det, kunne det være man tog fejl. Bare en tanke.KlaskmyggenNoah skrev: ↑19. mar 2021, 20:29Beklager hvis i ikke kan se sammenhængen mellem at Inge er ude og fortælle i medierne hvor meget Tengstedt sikkert har fortrudt sit skifte, og så AGF's egenproducerede indslag af en glad og positiv Tengstedt, samt en artikel i Tipsbladet der forklarer manglende spilletid.Brodernumsi skrev: ↑19. mar 2021, 18:08Det skulle jeg lige til at skrive.gravballe skrev: ↑19. mar 2021, 16:08Er du også typen der ser en sammenhæng imellem 5g og corona?KlaskmyggenNoah skrev: ↑19. mar 2021, 14:49
Ikke kun mit, Tipsbladet linkede til det i bunden med reference til Inges udtalelser.
![]()
Jeg har intet imod lidt lir og drillerier mellem klubberne, men det her er kluntet kommunikation af Inge.![]()
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

Tror heller ikke jeg gider spilde mere tid på den diskussion, jeg slog vist et for stort brød op herFIDEL skrev: ↑19. mar 2021, 21:42Nu har jeg ikke altid været lige fornuftig herinde, men synes da godt nok, at du har tabt sutten på det seneste.KlaskmyggenNoah skrev: ↑19. mar 2021, 21:35Så hvis der er et par stykker på debatten der ikke tror det samme som en selv,, så tager man helt sikkert fejl... interessersant teoriBrodernumsi skrev: ↑19. mar 2021, 20:51Ingen grund til at beklage. Men hvis man er den eneste, der kan se det, kunne det være man tog fejl. Bare en tanke.KlaskmyggenNoah skrev: ↑19. mar 2021, 20:29Beklager hvis i ikke kan se sammenhængen mellem at Inge er ude og fortælle i medierne hvor meget Tengstedt sikkert har fortrudt sit skifte, og så AGF's egenproducerede indslag af en glad og positiv Tengstedt, samt en artikel i Tipsbladet der forklarer manglende spilletid.
Jeg har intet imod lidt lir og drillerier mellem klubberne, men det her er kluntet kommunikation af Inge.![]()
![]()
Hedder det ikke Transferønsker.
Så stop dog alt den TENGSTED snak.
Så stop dog alt den TENGSTED snak.
Jeg er næsten ligeglad med positionen. Vi skal have nogen ind i truppen med en anden indstilling, som kan bidrage til at ændre kulturen i AaB. En ting er at Cifuentes måske ikke er træneren, men det er simpelthen en skændsel den indstilling og mentalitet vores trup agerer med. Ud med de magelige gutter sidst i 20'erne der bare nyder deres fede løn og et liv hjemme i hyggelige Aalborg og ind med nogle nye som kan skabe en sulten kultur i AaB. Pallesen, Thelander, Kusk, Tom, Fossum - ja de fejler sgu hele banden.
RAUS RAUS SSE!
Jeg håber virkelig ikke, vi skifter meget ud til sommer. Indtil videre har Inge fejlet i stort set alle signings og har kun hentet én spiller, der tidligere har præsteret i en liga lig Superligaen: Hiljemark. Denne har så været skadet i 2/3 af sine kampe.
Hvorfor skulle det pludselig bliver bedre til sommer rent transfermæssigt?
Omvendt har dem vi havde ingen Inge allerede præsteret jammerligt i flere år og den syge kultur var allerede i klubben før Inges indtog.BoT skrev: ↑21. mar 2021, 19:04Jeg håber virkelig ikke, vi skifter meget ud til sommer. Indtil videre har Inge fejlet i stort set alle signings og har kun hentet én spiller, der tidligere har præsteret i en liga lig Superligaen: Hiljemark. Denne har så været skadet i 2/3 af sine kampe.
RAUS RAUS SSE!
Vi SKAL bare have en højreback der ikke behøver tre berøringer i hver aktion, og som rent faktisk kan indgå i det brede spil. Vi skal vel også have fundet en målmand, og så skal der findes en central midtbanespiller, der kan supplere Hilje/Pedro.BoT skrev: ↑21. mar 2021, 19:04Jeg håber virkelig ikke, vi skifter meget ud til sommer. Indtil videre har Inge fejlet i stort set alle signings og har kun hentet én spiller, der tidligere har præsteret i en liga lig Superligaen: Hiljemark. Denne har så været skadet i 2/3 af sine kampe.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det peger altså på træneren nu.
Ikke flere undskyldninger, orker det ik!!
Tror ik på Cifuentes projektet længere.
De vil jo INTET som i INTET.
Ikke flere undskyldninger, orker det ik!!
Tror ik på Cifuentes projektet længere.
De vil jo INTET som i INTET.
Så sluttede grundspillet og ENDNU engang viser det sig, at vi ikke er bedre end det midterhold vi har vist.
Nu kunne jeg godt tænke mig at se noget handling bag ordene om vi skal være top hold!
Jeg er så fucking træt af varm luft ude fra AaB!
Vi skal dit og vi skal dat. Nu må indkøbene i næste vindue bevise det!
Vi har fyret den ene træner efter den anden. En sports direktør er også røget i svinget.
Nu må man fanmde begynde at se at på kvaliteten af de indkøb vi får ind, hvis vi skal flytte os noget som helst!
Der skal handles ind på en HELT ANDEN hylde!
Man kaster om sig med gloser om at vi skal spille offensivt og underholdene og vi skal være fast top 4.
Det har de sidste 6-7 sæsoner vist vi ikke kan! Der skal helt anden kvalitet ind eller også skal man holde sin kæft (Undskyld mit franske)
Man holder fans og sponsorere for nar med alt den varme luft!
Nu kikser vi så endnu engang top 6 og ja så kan vi fyre træneren igen igen. Men hvad hjælper det, hvis ikke vi får kvalitet ind i truppen?
Ja vi kan selvfølgelig bruge proces ordet igen igen, hvis vi får en ny træner (SUK)
Jeg forventer og forlanger at man sætter røven i klaskehøjde i næste vindue, og VISER at det ikke er varm luft, når vi snakker top 4!
For det bliver vi kraftemde ikke med de indkøb, der er foretaget de sidste 6 år!
Nu kunne jeg godt tænke mig at se noget handling bag ordene om vi skal være top hold!
Jeg er så fucking træt af varm luft ude fra AaB!
Vi skal dit og vi skal dat. Nu må indkøbene i næste vindue bevise det!
Vi har fyret den ene træner efter den anden. En sports direktør er også røget i svinget.
Nu må man fanmde begynde at se at på kvaliteten af de indkøb vi får ind, hvis vi skal flytte os noget som helst!
Der skal handles ind på en HELT ANDEN hylde!
Man kaster om sig med gloser om at vi skal spille offensivt og underholdene og vi skal være fast top 4.
Det har de sidste 6-7 sæsoner vist vi ikke kan! Der skal helt anden kvalitet ind eller også skal man holde sin kæft (Undskyld mit franske)
Man holder fans og sponsorere for nar med alt den varme luft!
Nu kikser vi så endnu engang top 6 og ja så kan vi fyre træneren igen igen. Men hvad hjælper det, hvis ikke vi får kvalitet ind i truppen?
Ja vi kan selvfølgelig bruge proces ordet igen igen, hvis vi får en ny træner (SUK)
Jeg forventer og forlanger at man sætter røven i klaskehøjde i næste vindue, og VISER at det ikke er varm luft, når vi snakker top 4!
For det bliver vi kraftemde ikke med de indkøb, der er foretaget de sidste 6 år!
Inge overtog et hold, der kom i pokalfinalen og endte som et af de bedste i slutspillet sidste år.Jakobsen skrev: ↑21. mar 2021, 19:06Omvendt har dem vi havde ingen Inge allerede præsteret jammerligt i flere år og den syge kultur var allerede i klubben før Inges indtog.BoT skrev: ↑21. mar 2021, 19:04Jeg håber virkelig ikke, vi skifter meget ud til sommer. Indtil videre har Inge fejlet i stort set alle signings og har kun hentet én spiller, der tidligere har præsteret i en liga lig Superligaen: Hiljemark. Denne har så været skadet i 2/3 af sine kampe.
Cifuentes, Feher, Friis, Wieghorst, Magnus Phersson, Bruce Rioch, Lars Søndergaard.
Skal vi ikke snart begynde at kigge på, hvilket materiale de har til rådighed, fremfor hele tiden at fyre træneren?
Jeg har ingen mening om Cifuentes endnu. Men med en 5 plads som bedste resultat siden sidste mesterskab.
Så synes jeg pilen peger på materialet og ikke det hav af trænere, som ikke har præsteret som vi ønsker.
Du glemmer da vist Kent i den ligning?Gaarde6 skrev: ↑21. mar 2021, 19:15Cifuentes, Feher, Friis, Wieghorst, Magnus Phersson, Bruce Rioch, Lars Søndergaard.
Skal vi ikke snart begynde at kigge på, hvilket materiale de har til rådighed, fremfor hele tiden at fyre træneren?
Jeg har ingen mening om Cifuentes endnu. Men med en 5 plads som bedste resultat siden sidste mesterskab.
Så synes jeg pilen peger på materialet og ikke det hav af trænere, som ikke har præsteret som vi ønsker.
Han klarede sig da ganske fint.