Melker Widell
Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Vi kan også høre Karl Stegger og Jens Okking i midterforsvaret, om de vil love at løbe noget hurtigere.jonas386 skrev: ↑31. maj 2024, 17:51En eksplosiv og presstærk keeper kunne også være fedt.Stegosaurus skrev: ↑31. maj 2024, 17:48Jeps. Så mangler vi bare en 3-4 eksplosive, presstærke spillere til forsvaret og midtbanen.baresi skrev: ↑31. maj 2024, 17:04Hvis den med hollænderen også blir lukket så er vi da ikke ik tvivl om hvad der ledes efterDenSataniskeHest skrev: ↑31. maj 2024, 16:57https://aabsport.dk/nyheder/2024/maj/of ... 54HH7WpXP-
Officiel nu
Talenter
Billige i drift…
Hurtige eksplosive spillere der kan presse højt
Spillere vi ikke kender men som åbenlyst hentes for at blive endnu bedre og så sælges igen.
MEN gad vide om der kommer en erfaren spiller.
Talenter alene - det tror jeg ikke på.
MEN syns det er utroligt spændende at deres netværk bringes i spil og mega fedt hvis der kan støves nogle talenter op udefra der er tæt på start 11eren
Det er en rigtig Randers signing.
Jeg tænkte faktisk lidt på Stephen Odey da jeg så afrikaner fra Genk. Odey havde 11 seniorkampe og nul mål for Genk da han kom til Randers og var ret god det første års tid.Eksil skrev:Det er en rigtig Randers signing.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Rundt regnet de sidste 10 år gad jeg godt bytte transferhistorik med Randers.Jakobsen skrev:Jeg tænkte faktisk lidt på Stephen Odey da jeg så afrikaner fra Genk. Odey havde 11 seniorkampe og nul mål for Genk da han kom til Randers og var ret god det første års tid.Eksil skrev:Det er en rigtig Randers signing.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Ja, et godt stykke hen af vejen i hvert fald.9520AaB skrev:Rundt regnet de sidste 10 år gad jeg godt bytte transferhistorik med Randers.Jakobsen skrev:Jeg tænkte faktisk lidt på Stephen Odey da jeg så afrikaner fra Genk. Odey havde 11 seniorkampe og nul mål for Genk da han kom til Randers og var ret god det første års tid.Eksil skrev:Det er en rigtig Randers signing.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er heller ikke en af dem der går i sort over den nye transferstrategi før vi har set udbyttet. Jeg savner måske lidt proven quality, men det kræver jo også, at der er penge til det og ddt tvivler jeg på. Derfor ender jeg indtil videre på at være nysgerrig på de spillere vi får. Jeg synes i hvert fald at hverken Müller eller Kelvin på forhånd kan afskrives som lottokuponer eller åbentlyst for dårlige. Den der type CV’er kan sagtens være gode køb, hvis det er talenter med de kompetencer der skal bruges på deres position i det nye AaB
RAUS RAUS SSE!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Vi skal forvente flere Marcus Tracy end Frank Strandli.
Både som profilkøb og statur.
Tænker også vi gerne sælger for tidligt end sent, så pengene faktisk kommer hjem.
Tænker også vi gerne sælger for tidligt end sent, så pengene faktisk kommer hjem.
- FlæskeFrank
Hvad med en Siyabonga Nomvethe?FlæskeFrank skrev: ↑31. maj 2024, 20:27Vi skal forvente flere Marcus Tracy end Frank Strandli.
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Raptorr skrev: ↑31. maj 2024, 21:30Hvad med en Siyabonga Nomvethe?FlæskeFrank skrev: ↑31. maj 2024, 20:27Vi skal forvente flere Marcus Tracy end Frank Strandli.
Havde helt glemt Tracy, han var for vild
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... lig-hurtig
Han lyder da lidt mere spændende end først antaget.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jah, omend denne analyse jo ikke lyder lovende, med tanke på den spillestil vi prædiker at skulle spille.Buzz Killington skrev: ↑31. maj 2024, 22:04https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... lig-hurtig
Men godt at høre at han får nogle fornuftige skudsmål. Disko Glen var også ude med et tweet om at han har potentiale.- På et hold, der spiller på kontra, vil hans færdigheder være vigtige, især hans hurtighed. Men Jong Genk og KRC Genk spiller begge meget dominerende og med et meget højt pres. I presset er han også god, men hans hurtighed kommer ikke til sin ret på sådanne hold. Derfor scorede han ikke meget for Jong Genk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg studsede over det samme, men hvis den logik holder kan vi heller ikke bruge M. Jørgensen til noget i SL. Jeg tror den kære journalist forsimpler det en smule, det er nok mere komplekst end det bliver fremlagt.Hanga skrev: ↑31. maj 2024, 22:29Jah, omend denne analyse jo ikke lyder lovende, med tanke på den spillestil vi prædiker at skulle spille.Buzz Killington skrev: ↑31. maj 2024, 22:04https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... lig-hurtig
Men godt at høre at han får nogle fornuftige skudsmål. Disko Glen var også ude med et tweet om at han har potentiale.- På et hold, der spiller på kontra, vil hans færdigheder være vigtige, især hans hurtighed. Men Jong Genk og KRC Genk spiller begge meget dominerende og med et meget højt pres. I presset er han også god, men hans hurtighed kommer ikke til sin ret på sådanne hold. Derfor scorede han ikke meget for Jong Genk.
Enig. Og så tror jeg ikke at AaB kommer til at spille med så intensivt et pres som de snakker om når det kommer til stykket, for vi har været så langt fra at kunne praktisere det med succes indtil videre.Kokkefar skrev: ↑31. maj 2024, 23:13Jeg studsede over det samme, men hvis den logik holder kan vi heller ikke bruge M. Jørgensen til noget i SL. Jeg tror den kære journalist forsimpler det en smule, det er nok mere komplekst end det bliver fremlagt.Hanga skrev: ↑31. maj 2024, 22:29Jah, omend denne analyse jo ikke lyder lovende, med tanke på den spillestil vi prædiker at skulle spille.Buzz Killington skrev: ↑31. maj 2024, 22:04https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... lig-hurtig
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det vil så også hjælpe gevaldigt at de kommer ordentligt i form igen. De har ik peaket på den front siden Lars Friis har jeg fået at vide mange gange.Hanga skrev: ↑31. maj 2024, 23:17Enig. Og så tror jeg ikke at AaB kommer til at spille med så intensivt et pres som de snakker om når det kommer til stykket, for vi har været så langt fra at kunne praktisere det med succes indtil videre.Kokkefar skrev: ↑31. maj 2024, 23:13Jeg studsede over det samme, men hvis den logik holder kan vi heller ikke bruge M. Jørgensen til noget i SL. Jeg tror den kære journalist forsimpler det en smule, det er nok mere komplekst end det bliver fremlagt.Hanga skrev: ↑31. maj 2024, 22:29Jah, omend denne analyse jo ikke lyder lovende, med tanke på den spillestil vi prædiker at skulle spille.Buzz Killington skrev: ↑31. maj 2024, 22:04https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... lig-hurtig
Deres form har slet slet ik været til Pres spil og under Hilje blev det vel også ret godt udstillet flere gange.
Ja du skal de rigtige spillere til det men en Duracell kanin kontra en der er halv flad er så heller ik lige meget.
- AalborgBoilers
- Lilleput

- Favoritspiller: Andreas Johansson
Det forsøg på højt pres vi i nogle kampe har praktiseret under Havgåsen har i hvert fald været det rene selvmord, hold som Fredericia og Hobro har jo haft chancer til at lave 5-6 mål mod os med lidt mere skarphed.Hanga skrev: ↑31. maj 2024, 23:17Enig. Og så tror jeg ikke at AaB kommer til at spille med så intensivt et pres som de snakker om når det kommer til stykket, for vi har været så langt fra at kunne praktisere det med succes indtil videre.Kokkefar skrev: ↑31. maj 2024, 23:13Jeg studsede over det samme, men hvis den logik holder kan vi heller ikke bruge M. Jørgensen til noget i SL. Jeg tror den kære journalist forsimpler det en smule, det er nok mere komplekst end det bliver fremlagt.Hanga skrev: ↑31. maj 2024, 22:29Jah, omend denne analyse jo ikke lyder lovende, med tanke på den spillestil vi prædiker at skulle spille.Buzz Killington skrev: ↑31. maj 2024, 22:04https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... lig-hurtig
Jeg vil ikke have noget imod vi bliver lidt et kontrahold, der i perioder også presser højt, og set i det lys passer han umiddelbart perfekt ind sammen med Mathias J.
Nu mangler vi bare noget kvalitet centralt og på venstre back.
Synes han lyder spændende, og fart + fysik pynter på vores hold. Som Mr. Gold er inde på, så skal vores spillere virkelig kunne præstere fysisk for at praktisere den nye spillestil. Der vil uden tvivl blive stillet større krav til spillerne på træningsbanen fremadrettet, og de som bliver hentet ind skal kunne opfylde de krav, dvs klare træningsmængden og have en rigtig god fysik.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Altså fart og aggresivitet er jo præcis det der kræves af de offensive spillere i Menno Vand Dams system. Det kommer ikke til at betyde, at AaB stiller sig helt tilbage og spiller kontra. Det er en misforståelse, som jeg har svært ved at forstå hvor folk har fra. Træneren har i sit første interview stået og sagt det stik modsatte. Aggresivitet, højt press, høj bagkæde. Det bliver nok periodevis, kan ikke forestille mig en som Bakiz presse uden bold i 90 minutter.
Jeg kan så godt blive i tvivl om, hvordan Ask passer ind her. Men når jeg har set ham, også i klip fra Hornevej, synes jeg han ser "lidt lost" ud. Det har fået mig til at tænke på, om han kæmper med at tilpasse sig sin nye tilværelse i AaB også udenfor banen, og om det kan være en del af forklaringen på, at han ikke har fundet fodfæste på banen.Raptorr skrev: ↑1. jun 2024, 08:23Synes han lyder spændende, og fart + fysik pynter på vores hold. Som Mr. Gold er inde på, så skal vores spillere virkelig kunne præstere fysisk for at praktisere den nye spillestil. Der vil uden tvivl blive stillet større krav til spillerne på træningsbanen fremadrettet, og de som bliver hentet ind skal kunne opfylde de krav, dvs klare træningsmængden og have en rigtig god fysik.
Enig, og der vil jo desuden være kampe eller perioder i kampe, hvor vi vil blive presset tilbage. Her kan det da blive meget giftigt for modstanderen, hvis de skal forholde sig til to spillere med M.J. fart.bonanza skrev: ↑1. jun 2024, 08:24Altså fart og aggresivitet er jo præcis det der kræves af de offensive spillere i Menno Vand Dams system. Det kommer ikke til at betyde, at AaB stiller sig helt tilbage og spiller kontra. Det er en misforståelse, som jeg har svært ved at forstå hvor folk har fra. Træneren har i sit første interview stået og sagt det stik modsatte. Aggresivitet, højt press, høj bagkæde. Det bliver nok periodevis, kan ikke forestille mig en som Bakiz presse uden bold i 90 minutter.