Kan godt følge dig i at det nok er en billig transfer eller leje, men vi er vist enige i at det stadigvæk er et godt tegn at vi agerer så tidligt.Arendt skrev:Jeg er meget enig med dig. I dette konkrete tilfælde tror jeg, at vi enten har fået ham på en lejeaftale eller lavet en billig transfer. Gaarde handler heldigvis ikke med hovedet under armenJacob skrev:Absolut positiv nyhed hvis det sker. Vi er dog utroligt godt dækket ind på kanterne med Ene også, såfremt vi ikke sælger Kusk og/eller Thomsen. Men faktisk meget rart at se AaB agere proaktivt, fremfor at vente til man har solgt og derfor nemt kan ende i hastværk i sidste sekund. Kunne vel også klart tolkes som et godt tegn for vores økonomiske bedring at vi tør "satse" på denne måde.Arendt skrev:Så sker der ting med Thomas Enevoldsen. Hvis man tror på denne artikel, så ser jeg jeg det som positivt, at han bliver hentet tidligt hjem og derfor kan være med i hele vores opstart. Det bliver rigtig spændende at se, om han kan komme op på tidligere fordoms styrke. I så fald bliver det en rigtig god investering.
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/me ... em-til-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)
Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)
Life is good..... AaB is better!
Helt klart vi lejer ham, og så evt skriver med ham på en fri transfer hvis han gør det godt..
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
Vi er helt enige. Nu virker det meget naturligt, hvis vi får en aftale på plads med Nicklas Helenius. Så kan vi starte med en god base, og som du siger være proaktive. Det ville være dejligt, hvis vi også fik en aftale med en ung venstreback og Mathias Thrane, hvis han er god nok.Jacob skrev:Kan godt følge dig i at det nok er en billig transfer eller leje, men vi er vist enige i at det stadigvæk er et godt tegn at vi agerer så tidligt.Arendt skrev:Jeg er meget enig med dig. I dette konkrete tilfælde tror jeg, at vi enten har fået ham på en lejeaftale eller lavet en billig transfer. Gaarde handler heldigvis ikke med hovedet under armenJacob skrev:Absolut positiv nyhed hvis det sker. Vi er dog utroligt godt dækket ind på kanterne med Ene også, såfremt vi ikke sælger Kusk og/eller Thomsen. Men faktisk meget rart at se AaB agere proaktivt, fremfor at vente til man har solgt og derfor nemt kan ende i hastværk i sidste sekund. Kunne vel også klart tolkes som et godt tegn for vores økonomiske bedring at vi tør "satse" på denne måde.Arendt skrev:Så sker der ting med Thomas Enevoldsen. Hvis man tror på denne artikel, så ser jeg jeg det som positivt, at han bliver hentet tidligt hjem og derfor kan være med i hele vores opstart. Det bliver rigtig spændende at se, om han kan komme op på tidligere fordoms styrke. I så fald bliver det en rigtig god investering.
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/me ... em-til-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Holdet starter træningen i morgen. Ikke en gang en prøvetræning er offentliggjort. Men indtil videre er to gået ud og to kommet ind(Due/Curth - Ahlmann/Børsting), så numerisk er holdet jo ikke blevet mindre.
- FlæskeFrank
Det har du fuldstændig ret i. Jeg mener, at det er rigtig godt set af Gaarde at tilknytte en rutineret kant som Thomas Enevoldsen, som kan spille alle de offensive pladser og som forhåbentlig kan komme i sin gamle form og erstatte Thomsen, når han bliver for god og solgt til en udenlandsk klub.FlæskeFrank skrev:Holdet starter træningen i morgen. Ikke en gang en prøvetræning er offentliggjort. Men indtil videre er to gået ud og to kommet ind(Due/Curth - Ahlmann/Børsting), så numerisk er holdet jo ikke blevet mindre.
Hvis vi henter Helenius, så kan vi sige farvel til først Søren Frederiksen og sidenhen Rolf Toft, som er gode breddespillere, men aldrig kommer til at være fast placeret i startopstillingen og udvikle sig til profiler.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Rolf Toft har jeg ikke meget fidus til. Men han har jo heller ikke rigtig fået chancen den forgangne sæson.
Søren Frederiksen kan jeg ikke blive klog på. Men jeg har et blødt punkt for ham, når han scorer for AaB i en pokalfinale.
Søren Frederiksen kan jeg ikke blive klog på. Men jeg har et blødt punkt for ham, når han scorer for AaB i en pokalfinale.
- FlæskeFrank
- Larstyndskid
- 1. div

STOP! Hold op! Begge spillere kunne ikke bruges i Vejle!! Midterhold i 1. division! De skal ud af AaB hurtigst muligt da begge er langt under det niveau der kræves i AaB! Det mener jeg slet ikke der kan diskuteres selv om det her er en debatside. Nogen der har en anden holdning?FlæskeFrank skrev:Rolf Toft har jeg ikke meget fidus til. Men han har jo heller ikke rigtig fået chancen den forgangne sæson.
Nope!Larstyndskid skrev:STOP! Hold op! Begge spillere kunne ikke bruges i Vejle!! Midterhold i 1. division! De skal ud af AaB hurtigst muligt da begge er langt under det niveau der kræves i AaB! Det mener jeg slet ikke der kan diskuteres selv om det her er en debatside. Nogen der har en anden holdning?FlæskeFrank skrev:Rolf Toft har jeg ikke meget fidus til. Men han har jo heller ikke rigtig fået chancen den forgangne sæson.
Jeg mener at med de begrænsede minutter de to spillere får. Så man de lige så godt erstattes af et par unge spillere, enten internt eller ude fra.
- Larstyndskid
- 1. div

Lyder godt Gaarde. Er det noget I har konkrete planer om? I kunne evt. udleje de 2 spillere så lønnen blive sparet? Jeg synes i øvrigt I skal signe med ham fra HIK efter 30.6 så han er gratis fra nytår. Derefter kun tage ham ind i truppen inden 1.9 hvis HIK vil gøre det gratis. Jeg tror max. AaB kan holde til at miste 1 profil som i de forrige transfervinduer. Hvis det på nogen måde kan undgås, sørg for denne ene spiller IKKE bliver Kusk. Vi kan langt bedre undvære Thomsen selv om det også vil være et stort tab. Helenius er et must at få tilbage da K. Jacobsen ikke bør være fast starter. Han har gjort det over alt forventning og er meget værdig i vores trup, men hvis vi skal spille med om topplaceringerne og Europa bør konkurrencen om Spalvis makker være mellem Helenius og K. Jacobsen, ikke mellem K. Jacobsen og Søren Frederiksen. Bare mine 2,5 kroner (50 amerikanske cent)Gaarde6 skrev:Nope!Larstyndskid skrev:STOP! Hold op! Begge spillere kunne ikke bruges i Vejle!! Midterhold i 1. division! De skal ud af AaB hurtigst muligt da begge er langt under det niveau der kræves i AaB! Det mener jeg slet ikke der kan diskuteres selv om det her er en debatside. Nogen der har en anden holdning?FlæskeFrank skrev:Rolf Toft har jeg ikke meget fidus til. Men han har jo heller ikke rigtig fået chancen den forgangne sæson.
Jeg mener at med de begrænsede minutter de to spillere får. Så man de lige så godt erstattes af et par unge spillere, enten internt eller ude fra.
Jeg er stadig lunken over at hente Ene hjem. Ingen kender vel reelt hans niveau. Han har ikke spillet regelmæssig i 4 år. Jeg håber jeg tager fejl og han når det niveau som han havde inden han forlod klubben. Så vil det være en super signing.
Jeg ser hellere Gaarde havde brugt lidt flere kræfter på at hente Jønsson på en permanet kontrakt. Jeg ved godt at han var meget skadet, men der var bare en verden til forskel på de kampe han spillede og de kampe han ikke var med i. Hvis han kunne komme af med sine lyskenproblemer og spille regelmæssigt, så er han jo alene en top 3 placering værd. Håber til det sidste han kommer.
Jeg ser hellere Gaarde havde brugt lidt flere kræfter på at hente Jønsson på en permanet kontrakt. Jeg ved godt at han var meget skadet, men der var bare en verden til forskel på de kampe han spillede og de kampe han ikke var med i. Hvis han kunne komme af med sine lyskenproblemer og spille regelmæssigt, så er han jo alene en top 3 placering værd. Håber til det sidste han kommer.
Jeg tror, at hvis Jönsson endegyldigt var droppet, så havde vi hørt om det.Olly skrev:Jeg er stadig lunken over at hente Ene hjem. Ingen kender vel reelt hans niveau. Han har ikke spillet regelmæssig i 4 år. Jeg håber jeg tager fejl og han når det niveau som han havde inden han forlod klubben. Så vil det være en super signing.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Svenskeren var indkøbt for + 10 mio, havde en millionhyre i Tyskland og en mindst lige så suspekt skadeshistorie som Ene.Olly skrev:Jeg er stadig lunken over at hente Ene hjem. Ingen kender vel reelt hans niveau. Han har ikke spillet regelmæssig i 4 år. Jeg håber jeg tager fejl og han når det niveau som han havde inden han forlod klubben. Så vil det være en super signing.
Den dag Svenskeren bliver fyret i Wolfsburg eller når han kontrakt udløber skal vi stå klar, men husk at han er en stor fisk og vi har kun et lille net.
Hvis Wolfsburg ikke har planer med ham så er de vil indstillet på at ophæve kontrakten med ham. Han har jo selv givet udtryk for han gerne vil blive i AaB. Spørgsmålet er vel bare hvor hans lønkrav ligger. Alle muligheder skal ihvertfald undersøges. Man bliver jo helt pep i bukserne af og tænke på ham hængende lige bagved Spalvis/Helenius/AK en hel sæson. Hvad det ikke kan tjene ind bare i sæsonkort. Der kan da ikke være en eneste i Jylland der ikke har lyst til at se detEksil skrev:Svenskeren var indkøbt for + 10 mio, havde en millionhyre i Tyskland og en mindst lige så suspekt skadeshistorie som Ene.Olly skrev:Jeg er stadig lunken over at hente Ene hjem. Ingen kender vel reelt hans niveau. Han har ikke spillet regelmæssig i 4 år. Jeg håber jeg tager fejl og han når det niveau som han havde inden han forlod klubben. Så vil det være en super signing.
Den dag Svenskeren bliver fyret i Wolfsburg eller når han kontrakt udløber skal vi stå klar, men husk at han er en stor fisk og vi har kun et lille net.
Jönsson har også udtalt at han er villig til at gå ned i løn for at få karrieren igang igen... Det skal han hellere end gerne have lov til at gøre i AaB.
Tror godt der kan findes en mulighed for at Jönsson spiller i AaB de næste par igen. Mon ikke der kan laves noget kreativt med Wolfsburg at hvis de frigiver ham nu, så kan de eks. få 30% af næste salg i kompensation...
Tror godt der kan findes en mulighed for at Jönsson spiller i AaB de næste par igen. Mon ikke der kan laves noget kreativt med Wolfsburg at hvis de frigiver ham nu, så kan de eks. få 30% af næste salg i kompensation...
Søren Frederiksen er en meget værdifuld breddespiller. For det første er han en af de efterhånden meget få venstrebenede spillere, vi har tilbage i truppen, og for det andet er han altså stadig en målfarlig indskifter. Vi skal som minimum spille 22 kampe på 4½ måned, så vi får brug for alle mand.
Han skal ingen steder, og jeg håber egentlig også at vi giver manden en ny kontrakt til januar.
Han skal ingen steder, og jeg håber egentlig også at vi giver manden en ny kontrakt til januar.
Hvis det var så enkelt at Wolfsburg bare ville afskrive deres investering, så var der med garanti allerede skrevet under med Jönsson.hje1980 skrev:Jönsson har også udtalt at han er villig til at gå ned i løn for at få karrieren igang igen... Det skal han hellere end gerne have lov til at gøre i AaB.
Wolfsburg har betalt meget for Jönsson og de vil - narturligt nok - have så meget af deres investering hjem som muligt. Svjh. var det nævnt i en artikel eller herinde på et tidspunkt at Wolfsburg IKKE er kendt for bare at lade deres fejlkøb gå billigt eller gratis.
Jeg ser rigtig gerne Jönsson i AaB-trøjen fremover, men jeg tror ikke meget på det, med de udtalelser der er kommet fra Gaarde helt fra starten af. Både Jönsson og Wolfsburg skal strække sig langt for det bliver til noget. For Jönsson må ikke være ret dyr for at være interessant - det er risci business med hans historik.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg er helt enig.Yankee skrev:Søren Frederiksen er en meget værdifuld breddespiller. For det første er han en af de efterhånden meget få venstrebenede spillere, vi har tilbage i truppen, og for det andet er han altså stadig en målfarlig indskifter. Vi skal som minimum spille 22 kampe på 4½ måned, så vi får brug for alle mand.
Helt isoleret betragtet kan man selvfølgelig godt mene vi har haft bedre spillere i truppen end ham, Curth og Due, og derfor nemt kan erstatte dem med nye talenter. Men de har alle bidraget værdifuldt til vores sæson og har alle haft en hvis rutine at falde tilbage på, selvom talenetet måske er større hos andre af vores spillere. Rutine i truppen *er* værdifuldt, og vi må altså ikke falde tilbage på kun at stole på vores talentudvikling. Der skal stadig være en balance - særligt når vi tænker på at vi risikerer at miste et par af de spillere der trods alder må betragtes som rutinerede kræfter i AaB.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg er meget uenig.Pastorius skrev:Jeg er helt enig.Yankee skrev:Søren Frederiksen er en meget værdifuld breddespiller. For det første er han en af de efterhånden meget få venstrebenede spillere, vi har tilbage i truppen, og for det andet er han altså stadig en målfarlig indskifter. Vi skal som minimum spille 22 kampe på 4½ måned, så vi får brug for alle mand.
Helt isoleret betragtet kan man selvfølgelig godt mene vi har haft bedre spillere i truppen end ham, Curth og Due, og derfor nemt kan erstatte dem med nye talenter. Men de har alle bidraget værdifuldt til vores sæson og har alle haft en hvis rutine at falde tilbage på, selvom talenetet måske er større hos andre af vores spillere. Rutine i truppen *er* værdifuldt, og vi må altså ikke falde tilbage på kun at stole på vores talentudvikling. Der skal stadig være en balance - særligt når vi tænker på at vi risikerer at miste et par af de spillere der trods alder må betragtes som rutinerede kræfter i AaB.
Rutine er ekstremt vigtigt for en klub, men en mand med så få evner som SF hører ikke til. Han har stort set ingen spidskompetencer. Der kan ungdomsspillere ligeså godt tage over!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Forza skrev:Jeg er meget uenig.Pastorius skrev:Jeg er helt enig.Yankee skrev:Søren Frederiksen er en meget værdifuld breddespiller. For det første er han en af de efterhånden meget få venstrebenede spillere, vi har tilbage i truppen, og for det andet er han altså stadig en målfarlig indskifter. Vi skal som minimum spille 22 kampe på 4½ måned, så vi får brug for alle mand.
Rutine er ekstremt vigtigt for en klub, men en mand med så få evner som SF hører ikke til. Han har stort set ingen spidskompetencer. Der kan ungdomsspillere ligeså godt tage over!
du tager helt fejl
Truedegn skrev:Forza skrev:Jeg er meget uenig.Pastorius skrev:Jeg er helt enig.Yankee skrev:Søren Frederiksen er en meget værdifuld breddespiller. For det første er han en af de efterhånden meget få venstrebenede spillere, vi har tilbage i truppen, og for det andet er han altså stadig en målfarlig indskifter. Vi skal som minimum spille 22 kampe på 4½ måned, så vi får brug for alle mand.
du tager helt fejlhan har spidskompetencer. mislykkede tæmninger, elendig førsteberøring og fejlslagne driblinger. Det er hans spidskompetencer.
------------------------------------------------