Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Abildgaard er i Aalborg. Noget tyder på, han ikke bare er hjemme og besøge familien.
-
PonySlaystation
- Superliga

- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jahmen, så lad gå da. Han kan vel godt bruges til et eller andet
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
R Rosenberg
- Allstar

Men har han tænkt sig at besøge familien, nu han er hjemme til genoptræning?
Ædruelighedens stemme
Og hvem er denne Abildgaard? Har han mel i posen? Og er det i så fald rent? Find selv på flere spørgsmål..R Rosenberg skrev: ↑15. mar 2022, 17:25Men har han tænkt sig at besøge familien, nu han er hjemme til genoptræning?
Det følger i næste update. Jeg ligger pt. i hækken og lytter lystigt.R Rosenberg skrev: ↑15. mar 2022, 17:25Men har han tænkt sig at besøge familien, nu han er hjemme til genoptræning?
-
R Rosenberg
- Allstar

Herligt. Sidst jeg lå i en hæk, var jeg brændende beruset. Forrige gang var med en dame.Prica22 skrev: ↑15. mar 2022, 18:49Det følger i næste update. Jeg ligger pt. i hækken og lytter lystigt.R Rosenberg skrev: ↑15. mar 2022, 17:25Men har han tænkt sig at besøge familien, nu han er hjemme til genoptræning?
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Mysteriet breder sig.RicoBR02 skrev: ↑15. mar 2022, 17:58Og hvem er denne Abildgaard? Har han mel i posen? Og er det i så fald rent? Find selv på flere spørgsmål..R Rosenberg skrev: ↑15. mar 2022, 17:25Men har han tænkt sig at besøge familien, nu han er hjemme til genoptræning?
Ædruelighedens stemme
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... rsteinsson
Det nye for mig i den artikel er at Inge åbenbart skal mødes med agenten i næste uge.
Men jeg tror stadig ikke på den da jeg har sindssygt svært ved at se hvad vi kan tilbyde som agf ikke kan/vil.
Men jeg er vil med konceptet om at øge niveauet på holdet ved at nappe transferfri stjerner fra bundklubberne. Det er selvfølgelig ikke gratis men hvis man sammenligner med agf udgift på PO. Så blev den anslået til ca 20 mio i transfer og løn over 5 år.
Der kommer man pænt langt i kvalitet hvis man skærer de ca 8 væk til klubben og giver dem til spilleren.
Men igen hvorfor skulle agf der kender hans kvaliter ud og ind ikke tilbyde der samme som os - mm han sindssygt gerne vil spille under Friis igen.
Det nye for mig i den artikel er at Inge åbenbart skal mødes med agenten i næste uge.
Men jeg tror stadig ikke på den da jeg har sindssygt svært ved at se hvad vi kan tilbyde som agf ikke kan/vil.
Men jeg er vil med konceptet om at øge niveauet på holdet ved at nappe transferfri stjerner fra bundklubberne. Det er selvfølgelig ikke gratis men hvis man sammenligner med agf udgift på PO. Så blev den anslået til ca 20 mio i transfer og løn over 5 år.
Der kommer man pænt langt i kvalitet hvis man skærer de ca 8 væk til klubben og giver dem til spilleren.
Men igen hvorfor skulle agf der kender hans kvaliter ud og ind ikke tilbyde der samme som os - mm han sindssygt gerne vil spille under Friis igen.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Det begynder at blive tydeligt at Inge er igang med at klargøre holdet til næste sæson. Med sousa på plads og en mulig lang kontrakt til gudmundur er vi godt igang, dagur er åbenbart næste spiller på listen (om man kan li ham eller ej) og rygterne om Kramer bliver nok også intensiveret de næste uger. Jeg er spændt og mega hypet i forhold til næste sæson og jeg elsker transferfrie spillere..Maglau skrev: ↑16. mar 2022, 10:19https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... rsteinsson
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Hvad kan ham islændingen fra gymnasterne?
Jeg ser AaB og følger ikke andre hold, så jeg kender ham ikke ift spillertype.
Han kan smide sig og skabe sig værre end neymar.Dennis Nielsen skrev: ↑16. mar 2022, 10:53Hvad kan ham islændingen fra gymnasterne?
Hurtig/dynamisk, målsøgende. På de gode dage forholdsvis spektakulær.Dennis Nielsen skrev: ↑16. mar 2022, 10:53Hvad kan ham islændingen fra gymnasterne?
Nå ja ja bevares også det...Patmand skrev: ↑16. mar 2022, 10:56Hurtig/dynamisk, målsøgende. På de gode dage forholdsvis spektakulær.Dennis Nielsen skrev: ↑16. mar 2022, 10:53Hvad kan ham islændingen fra gymnasterne?
Er nok lidt mere nuanceret. Det er afgjort for meget, men jeg kan grundlæggende godt lide hans fanden i voldskhed og pågåenhed.RicoBR02 skrev: ↑16. mar 2022, 10:55Han kan smide sig og skabe sig værre end neymar.Dennis Nielsen skrev: ↑16. mar 2022, 10:53Hvad kan ham islændingen fra gymnasterne?
Det tager klart overhånd for ham i AGF, men AGF kulturen kan meget vel være medvirkende til det. Har også fået det stramt med Nicolai Poulsen efter han er kommet til GF, men jeg bed ikke meget mærke i ham i Randers udover, at han var en solid defensiv midt, men David Nielsen har virkelig fremelsket hans dårlige sider.
Jeg synes grundlæggende er fint, at vi har konkurrence om pladserne fremme og taktisk fleksibilitet. Når vi ser på ligningen skal vi jo derudover også huske, at Fossum smutter og det er i princippet også en offensivspiller der ryger.
Ser gerne holdet sådan her, 4-2-3-1
Theo/Ny (Hvem der starter må de selv slåsse om)
Ny/Pallesen, Ny/Granli, Ross/Hagelskjær, Gudmundur/Ahlmann
Malthe/Pedro, Ny 8'er
Souza/Kusk/Noshe, Lucas/Prip, Ny eller JDT/Kusk
Makaric/Ementa/Høgh
Derudover er der jo også mulighed for at gå over i en 4-4-2 og en opgradering af Makaric ville heller ikke gøre mig noget. Høegh er startet godt, men spillemæssigt synes jeg egentlig ikke vi har set ham nok til at vurdere om han er en kontinuerlig starter.
RAUS RAUS SSE!
Fuldstændig enig med dig. Dog tror jeg at vi skal holde fast i Milan, jeg tror de angribere vi har nu bliver en kæmpe gevinst næste sæson med en velfungerende offensivJakobsen skrev: ↑16. mar 2022, 11:04Er nok lidt mere nuanceret. Det er afgjort for meget, men jeg kan grundlæggende godt lide hans fanden i voldskhed og pågåenhed.RicoBR02 skrev: ↑16. mar 2022, 10:55Han kan smide sig og skabe sig værre end neymar.Dennis Nielsen skrev: ↑16. mar 2022, 10:53Hvad kan ham islændingen fra gymnasterne?
Det tager klart overhånd for ham i AGF, men AGF kulturen kan meget vel være medvirkende til det. Har også fået det stramt med Nicolai Poulsen efter han er kommet til GF, men jeg bed ikke meget mærke i ham i Randers udover, at han var en solid defensiv midt, men David Nielsen har virkelig fremelsket hans dårlige sider.
Jeg synes grundlæggende er fint, at vi har konkurrence om pladserne fremme og taktisk fleksibilitet. Når vi ser på ligningen skal vi jo derudover også huske, at Fossum smutter og det er i princippet også en offensivspiller der ryger.
Ser gerne holdet sådan her, 4-2-3-1
Theo/Ny (Hvem der starter må de selv slåsse om)
Ny/Pallesen, Ny/Granli, Ross/Hagelskjær, Gudmundur/Ahlmann
Malthe/Pedro, Ny 8'er
Souza/Kusk/Noshe, Lucas/Prip, Ny eller JDT/Kusk
Makaric/Ementa/Høgh
Derudover er der jo også mulighed for at gå over i en 4-4-2 og en opgradering af Makaric ville heller ikke gøre mig noget. Høegh er startet godt, men spillemæssigt synes jeg egentlig ikke vi har set ham nok til at vurdere om han er en kontinuerlig starter.
RicoBR02 skrev: ↑16. mar 2022, 11:00Nå ja ja bevares også det...Patmand skrev: ↑16. mar 2022, 10:56Hurtig/dynamisk, målsøgende. På de gode dage forholdsvis spektakulær.Dennis Nielsen skrev: ↑16. mar 2022, 10:53Hvad kan ham islændingen fra gymnasterne?
Han er altså god, jeg forstår godt der er skeptisme da han jo er AGF spiller med stort A, men han er jo virkelig en god spiller nok deres bedste sammen med Patrick Mortensen, men i forhold til hans alder er han større. Ham her burde jo koste 20 millioner objektivt set, vi kan få ham gratis, jeg siger go for it
Som skrevet et andet sted så er jeg også overbevist om at jeg har en anden holdning til ham når han får en pænere trøje på.NicoBasso skrev: ↑16. mar 2022, 11:11RicoBR02 skrev: ↑16. mar 2022, 11:00Nå ja ja bevares også det...Patmand skrev: ↑16. mar 2022, 10:56Hurtig/dynamisk, målsøgende. På de gode dage forholdsvis spektakulær.Dennis Nielsen skrev: ↑16. mar 2022, 10:53Hvad kan ham islændingen fra gymnasterne?
Han er altså god, jeg forstår godt der er skeptisme da han jo er AGF spiller med stort A, men han er jo virkelig en god spiller nok deres bedste sammen med Patrick Mortensen, men i forhold til hans alder er han større. Ham her burde jo koste 20 millioner objektivt set, vi kan få ham gratis, jeg siger go for it
Og som jeg ser det god i presset og aggresiv. En type der ikke gemmer sig. Bestemt også derfor at andre klubber fans synes han er belastende.Patmand skrev: ↑16. mar 2022, 10:56Hurtig/dynamisk, målsøgende. På de gode dage forholdsvis spektakulær.Dennis Nielsen skrev: ↑16. mar 2022, 10:53Hvad kan ham islændingen fra gymnasterne?
Lidt en Jesper Lange-klon.
// gwailo