Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
-
jonas386
- Allstar

frederikshavneren skrev:
FCK har været meget passive hidtil, men rygterne går på at de er interesserede i Casper Sloth og Emil Larsen (og måske Kusk). Spillere som Vingaard og R. Gislason kan indgå i handlerne med de respektive klubber.
Er det ikke bare fan rygter?
FCK er dog heller ikke ligefrem en klub vi skal sammenligne os med, hvertfald ikke de næste par sæsoner, de bliver nok mestre uanset.
-
sofieroad
- Lilleput

- Favoritspiller: Kep
Timo furuholm
-
le Cid
- Allstar

- Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx
sofieroad skrev:Timo furuholm
Velkommen til - glimrende argumentation!

Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
sofieroad
- Lilleput

Sorry blev lige forhindret i og skrive mere og kom til og trykke udfør
Jeg har hørt AaB skulle være interesseret i Timo Furuholm men om han er mere hot i AaB's øjne end Dalgaard ved jeg ikke.
-
Brent
- Allstar

sofieroad skrev:Sorry blev lige forhindret i og skrive mere og kom til og trykke udfør
Jeg har hørt AaB skulle være interesseret i Timo Furuholm men om han er mere hot i AaB's øjne end Dalgaard ved jeg ikke.
Hmm, han virker godtnok som lidt af et wildcard, godnok har han været topscorer i den finske liga, men Dickson var også en stor profil i Finland og ha var ikke just nogen åbenbaring. Han spiller ivørigt i malaysisk fodbold i dag.
AaB - the Nordic gateway to Europe
-
sofieroad
- Lilleput

Tror helt ærlig det kunne være en mulighed eller den hylde vi tager fra, når man tænker på vi og har betalt gælden ud til amatørafdelingen, så meget tror jeg heller ikke vi har fået for Hellenius når man tænker på at der er budgetteret med salg for 5mil. Og betalt gæld samt evt. Køb af en klasse angriber. Medmindre vores gode investorer står klar med en hjælpende hånd igen. En Ene ville være en spændende investering igen tror jeg.
-
jonas386
- Allstar

Dickson synes jeg ellers virkede spændende da han var her. Bare ærgerligt at hans ophold blev ødelagt af skader. Han havde hvertfald nogle kvaliteter der gjorde han med tiden sagtens ville kunne gøre sig i suppen.
-
Eksil
- Allstar

Hørte Radio 24syv's Fodbold FM her til morgen, hvor Gaarde var på, han sagde ikke voldsomt meget men dog nævne han at (1) der ikke ikke en ny angriber ind før Dila Gori kampen og (2) så nævnte han specifikt Italien som et land hvor man kan fiske reserveholdsspillere.
-
hje1980
- Allstar

- Geografisk sted: 9230
Eksil skrev:Hørte Radio 24syv's Fodbold FM her til morgen, hvor Gaarde var på, han sagde ikke voldsomt meget men dog nævne han at (1) der ikke ikke en ny angriber ind før Dila Gori kampen og (2) så nævnte han specifikt Italien som et land hvor man kan fiske reserveholdsspillere.
Ja der er måske kommet et helt nyt marked, med de relationer Gaarde har fra tiden I Udinese... og mon ikke der går et par spillere rundt som nr. 31 og 32 i Seria A og B klub som kunne tænke sig et nordisk eventyr...
-
Poker-One-Kenobi
- Allstar

hje1980 skrev:Eksil skrev:Hørte Radio 24syv's Fodbold FM her til morgen, hvor Gaarde var på, han sagde ikke voldsomt meget men dog nævne han at (1) der ikke ikke en ny angriber ind før Dila Gori kampen og (2) så nævnte han specifikt Italien som et land hvor man kan fiske reserveholdsspillere.
Ja der er måske kommet et helt nyt marked, med de relationer Gaarde har fra tiden I Udinese... og mon ikke der går et par spillere rundt som nr. 31 og 32 i Seria A og B klub som kunne tænke sig et nordisk eventyr...
Hvor lang tid var Gaarde egentig i Italien? En forlænget weekend, eller husker jeg forkert?
-
Yankee
- Allstar

Mest interessant var det at Gaarde svarede ordret: "Vi FÅR en ny angriber - det er mere et spørgsmål om timingen".
-
Eksil
- Allstar

Yankee skrev:Mest interessant var det at Gaarde svarede ordret: "Vi FÅR en ny angriber - det er mere et spørgsmål om timingen".
Det har der vel aldrig været tvivl om? Er dog bange for, at der godt kan gå en måned før vi ser ham
-
AalborgTrendies
I så fald bliver det godt nok et ualmindelig tandløst angreb vi sender på banen på georgierne.
Bare det ikke koster endnu engang så, som det var tilfældet mod Slavija Sarajevo.
-
ContractManager
- Ynglinge

- Favoritspiller: ...ingen over klubben
- Geografisk sted: Aalborg
hje1980 skrev:Eksil skrev:Hørte Radio 24syv's Fodbold FM her til morgen, hvor Gaarde var på, han sagde ikke voldsomt meget men dog nævne han at (1) der ikke ikke en ny angriber ind før Dila Gori kampen og (2) så nævnte han specifikt Italien som et land hvor man kan fiske reserveholdsspillere.
Jeg tror der dukker nogle ret gode muligheder op i Italien. Man må formode at manden, har nogle ret gode kontakter i støvlelandet. Der render nok en del talenter rundt, som brænder for at få chancen på 1. holdet og i Europa League. Jeg stoler på Gaarde

Det bedste vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
-
Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Helt ufatteligt hvordan der bliver gamblet. Hvad i alverden har gaarde gang i? Hvis det her går galt så kommer han under enormt pres fra starten af.
P.S. Gaarde har været længe nok i Italien til at han skulle bande på italiensk hjemme på Hornevej (Kilde: David Nielsen).
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
Eksil
- Allstar

Kasper skrev:Helt ufatteligt hvordan der bliver gamblet. Hvad i alverden har gaarde gang i? Hvis det her går galt så kommer han under enormt pres fra starten af.
P.S. Gaarde har været længe nok i Italien til at han skulle bande på italiensk hjemme på Hornevej (Kilde: David Nielsen).
Ryger siger, at det er hvad han mumlede i slutningen af interviewet:
cazzo merda maledetto, abbiamo bisogno di un attaccante e non hanno soldi! Non avrei mai preso quel lavoro cosa ...
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Kasper skrev:Helt ufatteligt hvordan der bliver gamblet. Hvad i alverden har gaarde gang i? Hvis det her går galt så kommer han under enormt pres fra starten af.
Tror du Lynge havde grebet det anderledes an??
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Yankee
- Allstar

Ja, lad os panikke og købe Rawez Lawan eller Rajko Lekic. Det er spillere på det niveau, vi kan få fat på hvis det skal være inden for de næste 7 dage.
-
Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Køllen I Møllen skrev:Kasper skrev:Helt ufatteligt hvordan der bliver gamblet. Hvad i alverden har gaarde gang i? Hvis det her går galt så kommer han under enormt pres fra starten af.
Tror du Lynge havde grebet det anderledes an??
Nej.
Yankee skrev:Kasper skrev:Helt ufatteligt hvordan der bliver gamblet. Hvad i alverden har gaarde gang i? Hvis det her går galt så kommer han under enormt pres fra starten af.
Ja, lad os panikke og købe Rawez Lawan eller Rajko Lekic. Det er spillere på det niveau, vi kan få fat på hvis det skal være inden for de næste 7 dage.
Det ved du selvfølgelig alt om.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby