Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
Vingaard den anden dag og i dag Jens Stryger: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 036813.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Jeg køber snart ikke den filosofi de praler om FCN med økonomisk ansvarlighed, holder ret meget længere. Det lønbudget de har, kan umuligt løbe rundt længere uden store spillersalg.Dot Bot skrev:Vingaard den anden dag og i dag Jens Stryger: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 036813.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Jeg sagde det den anden dag, og siger det igen, hvor mange offensiv spillere har de lige plads til?
De har siden der hentet Vingaard og nu måske Stryger. Forstår ikke hvorfor de ikke henter en defensiv erstatning eller et eller andet talent til Stokholms plads til at tage over når han stopper.
Stryger er jo endnu en kant. De har allerede 8 til 2 pladser. Med Stryger bliver det pludselig 9.
Og så ved jeg godt Stryger også kan spille back, men det er jo ikke hvor han er bedst. Han passer vel heller ikke rigtigt til konceptet i FCN?
De har siden der hentet Vingaard og nu måske Stryger. Forstår ikke hvorfor de ikke henter en defensiv erstatning eller et eller andet talent til Stokholms plads til at tage over når han stopper.
Stryger er jo endnu en kant. De har allerede 8 til 2 pladser. Med Stryger bliver det pludselig 9.
Og så ved jeg godt Stryger også kan spille back, men det er jo ikke hvor han er bedst. Han passer vel heller ikke rigtigt til konceptet i FCN?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Du har muligvis ret. Især også med indkøb af Aabech, Bassel Jradi og Oliver Thychosen. Men omvendt, hvis de kvaler sig til CL-gruppespillet er det vel en okay satsning.Mr. Larsen skrev:Jeg køber snart ikke den filosofi de praler om FCN med økonomisk ansvarlighed, holder ret meget længere. Det lønbudget de har, kan umuligt løbe rundt længere uden store spillersalg.Dot Bot skrev:Vingaard den anden dag og i dag Jens Stryger: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 036813.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Tror i ikke de omskoler Stryger til back? Mark Gundelach er da i hvert fald en af Superligaens ringeste backs (han er faktisk næsten Anders Randrup ringe). Mht. Farum undrer det mig dog også, at de opruster offensivt. Eller måske ikke så meget, at de køber til offensiven, men jeg ville nok gå efter en mere pålidelig striker end Nordstrand, hvis jeg var FCN. Derudover har deres centreforsvar skreget på forstærkning siden Bjelland smuttede og nu endnu mere med Okores afgang. Mener helt klart de burde forstærke midterforsvaret.
Sidste år var de helt slidt op hen over efteråret. Stryger er ikke til deres start 11er, men kan skiftes ind på flere pladser i den formation de bruger. Ser ud til at være et fornuftigt indkøb. Desuden for de lov at markere sig endnu en gang i det storebror-lillebror show de har kørende med Brøndby.Mr. Larsen skrev:Jeg køber snart ikke den filosofi de praler om FCN med økonomisk ansvarlighed, holder ret meget længere. Det lønbudget de har, kan umuligt løbe rundt længere uden store spillersalg.Dot Bot skrev:Vingaard den anden dag og i dag Jens Stryger: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 036813.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Jeg tror at der er styr på det i Farum. Glem ikke at de i modsætning til os da vi havde muligheden, har formået at forblive et tophold. FCN nyder frugten af en vellykket strategi. Det bliver svært, men det er ikke urealistisk at Farum formår at kvalificere sig til CL. Derudover scorer de altså kassen som tophold, da det medfører meget store tv indtægter. stigende éntreindtægter, de har indgået et stort trøjesponsorat, stigende sponsorindtægter mv. Endelig laver de altså med jævne mellemrum nogle imponerende spillersalg.Mr. Larsen skrev:Jeg køber snart ikke den filosofi de praler om FCN med økonomisk ansvarlighed, holder ret meget længere. Det lønbudget de har, kan umuligt løbe rundt længere uden store spillersalg.Dot Bot skrev:Vingaard den anden dag og i dag Jens Stryger: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 036813.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Det kan godt være at deres lønbudget stiger, men det gør deres indtægter altså også. Umiddelbart vil jeg tro at deres indtægter stiger mere end deres udgifter, men det er kun et gæt.
Det er ærlig talt lidt svært ikke at være misundelig.
Well, der er større chance for at der kommer en excentrisk rigmand og smider 100 millioner i vores slukne klubkasse og Nicklas Bendter vælger at spille her gratis resten af sæsonen.Dot Bot skrev:Du har muligvis ret. Især også med indkøb af Aabech, Bassel Jradi og Oliver Thychosen. Men omvendt, hvis de kvaler sig til CL-gruppespillet er det vel en okay satsning.Mr. Larsen skrev:Jeg køber snart ikke den filosofi de praler om FCN med økonomisk ansvarlighed, holder ret meget længere. Det lønbudget de har, kan umuligt løbe rundt længere uden store spillersalg.Dot Bot skrev:Vingaard den anden dag og i dag Jens Stryger: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 036813.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Man kunne selv se hvordan de blev fuldstændig kørt over, så snart de bare mødte det mindste modstand. De ryger meget hurtigt ud, og heldigvis for det, de har intet at lave i ChL anyways, deres stil bliver straffet på den onde klinge af Europas top og sub-top.
Jamen hvis du siger det på den måde, for det sker ikke, så er jeg lang mere rolig nu.jonas386 skrev:Well, der er større chance for at der kommer en excentrisk rigmand og smider 100 millioner i vores slukne klubkasse og Nicklas Bendter vælger at spille her gratis resten af sæsonen.Dot Bot skrev:Du har muligvis ret. Især også med indkøb af Aabech, Bassel Jradi og Oliver Thychosen. Men omvendt, hvis de kvaler sig til CL-gruppespillet er det vel en okay satsning.Mr. Larsen skrev:Jeg køber snart ikke den filosofi de praler om FCN med økonomisk ansvarlighed, holder ret meget længere. Det lønbudget de har, kan umuligt løbe rundt længere uden store spillersalg.Dot Bot skrev:Vingaard den anden dag og i dag Jens Stryger: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 036813.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Man kunne selv se hvordan de blev fuldstændig kørt over, så snart de bare mødte det mindste modstand. De ryger meget hurtigt ud, og heldigvis for det, de har intet at lave i ChL anyways, deres stil bliver straffet på den onde klinge af Europas top og sub-top.
Jeg er nu helt overbevist om, at de har styr på økonomien i FCN. Dels har de ikke klattet pengene fra CL væk på guderne må vide hvad, dels laver de imponerende spillerhandler, dels har de stigende indtægter på både sponsor- og entresiden. Samtidig har klubben ambitioner om - og format til - at være en seriøs aktør og fast bestanddel i toppen af dansk fodbold, hvilket altså kræver investeringer og ikke kun afvikling. Ja, det er svært ikke at være misundelig...
Godt såDot Bot skrev:Jamen hvis du siger det på den måde, for det sker ikke, så er jeg lang mere rolig nu.jonas386 skrev:Well, der er større chance for at der kommer en excentrisk rigmand og smider 100 millioner i vores slukne klubkasse og Nicklas Bendter vælger at spille her gratis resten af sæsonen.Dot Bot skrev:Du har muligvis ret. Især også med indkøb af Aabech, Bassel Jradi og Oliver Thychosen. Men omvendt, hvis de kvaler sig til CL-gruppespillet er det vel en okay satsning.Mr. Larsen skrev:Jeg køber snart ikke den filosofi de praler om FCN med økonomisk ansvarlighed, holder ret meget længere. Det lønbudget de har, kan umuligt løbe rundt længere uden store spillersalg.Dot Bot skrev:Vingaard den anden dag og i dag Jens Stryger: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 036813.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Mere seriøst så kan du jo se hvor lang, og svær deres vej er. De kommer til at møde sub-tophold fra en af de største ligaer. (England, Spanien, Tyskland eller Italien). Kan ikke se hvem de skulle have en chance med. Deres defensiv er ikke imponerende, og det bliver de straffet på så snart muligheden byder sig.
Juventus, feks, lod dem jo bare have bolden, og erobrede den såsnart de kom tæt på, og straffede dem. Igen, og igen, og igen, og nå ja, igen. Samme med Chelsea og Shaktar.
Sportspressen her hjemme kom jo i bukserne over de havde haft spil overtaget, de 4 mål der var blevet lukket ind og de 0 der var scoret var naturligvis ligegyldigt.
I guder hvor jeg håber de fejler i kvalifikationen, så vi kan få dem ned på et nogenlunde niveau igen. Det er jo helt vildt, som de henter spillere. Man kan kun være misundelig.Dot Bot skrev: Du har muligvis ret. Især også med indkøb af Aabech, Bassel Jradi og Oliver Thychosen. Men omvendt, hvis de kvaler sig til CL-gruppespillet er det vel en okay satsning.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Jeg tvivler på de kvalificerer sig, Europæisk set er de jo faldet totalt igennem, deres naive offensive spillestil dur ikke i Europa, men de absolut første udfordrer til FCK, også længe de historiske store klubber halter efter, har de fred og ro til at vokse sig større...Hanga skrev:I guder hvor jeg håber de fejler i kvalifikationen, så vi kan få dem ned på et nogenlunde niveau igen. Det er jo helt vildt, som de henter spillere. Man kan kun være misundelig.Dot Bot skrev: Du har muligvis ret. Især også med indkøb af Aabech, Bassel Jradi og Oliver Thychosen. Men omvendt, hvis de kvaler sig til CL-gruppespillet er det vel en okay satsning.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
http://nordjyske.dk/nyheder/lukas-spalv ... c/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Spalvis er ude af betragtning til premieren mod FCK og den efterfølgende udekamp i Esbjerg da han er udtaget til Litauens
U19 landshold. Ifølge artiklen får Spalvis muligvis dispensation således, at han kan være med i truppen til udekampen mod Dila Gori.
Det gør ikke behovet for forstærkning mindre. Offensivt er truppen meget tynd, der er ikke råd til skader.
Spalvis er ude af betragtning til premieren mod FCK og den efterfølgende udekamp i Esbjerg da han er udtaget til Litauens
U19 landshold. Ifølge artiklen får Spalvis muligvis dispensation således, at han kan være med i truppen til udekampen mod Dila Gori.
Det gør ikke behovet for forstærkning mindre. Offensivt er truppen meget tynd, der er ikke råd til skader.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
jonas386 skrev:Godt såDot Bot skrev:Jamen hvis du siger det på den måde, for det sker ikke, så er jeg lang mere rolig nu.jonas386 skrev:Well, der er større chance for at der kommer en excentrisk rigmand og smider 100 millioner i vores slukne klubkasse og Nicklas Bendter vælger at spille her gratis resten af sæsonen.Dot Bot skrev:Du har muligvis ret. Især også med indkøb af Aabech, Bassel Jradi og Oliver Thychosen. Men omvendt, hvis de kvaler sig til CL-gruppespillet er det vel en okay satsning.Mr. Larsen skrev:Jeg køber snart ikke den filosofi de praler om FCN med økonomisk ansvarlighed, holder ret meget længere. Det lønbudget de har, kan umuligt løbe rundt længere uden store spillersalg.Dot Bot skrev:Vingaard den anden dag og i dag Jens Stryger: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 036813.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Mere seriøst så kan du jo se hvor lang, og svær deres vej er. De kommer til at møde sub-tophold fra en af de største ligaer. (England, Spanien, Tyskland eller Italien). Kan ikke se hvem de skulle have en chance med. Deres defensiv er ikke imponerende, og det bliver de straffet på så snart muligheden byder sig.
Juventus, feks, lod dem jo bare have bolden, og erobrede den såsnart de kom tæt på, og straffede dem. Igen, og igen, og igen, og nå ja, igen. Samme med Chelsea og Shaktar.
Sportspressen her hjemme kom jo i bukserne over de havde haft spil overtaget, de 4 mål der var blevet lukket ind og de 0 der var scoret var naturligvis ligegyldigt.

- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Vingaard er et rigtig godt køb, omend han ikke har fundet hans niveau før han blev skadet. Resten er vel at betragte som breddespillere? Martin Hansen, Oliver Thychosen, Bassel Jradi, Kim Aabech, Jens Stryger. Gad vide om de har tænkt sig at spille 3-7-0?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Misforstå mig ikke. Jeg synes deres indkøb er ekstremt interessante, og jeg så da gerne vi selv havde hentet en eller 2 af de spiller de har hentet, men forstår bare ikke der fokuseres så meget på offensiven når defensiven er så tynd. I ligaen skal de nok blive 2'er anyways, men det virker som over-kill hvis man gerne vil være det naturlige springbræt for de største talenter inden udlandet.
Rune T Kidde er iøvrigt altid sjovt.
Tænker lidt det samme med deres defensiv. Lad os sige at Stryger bliver højre back så har de styr på deres backs. Men at gå ind i en sæson med gode muligheder for at gøre det ok i EL og så satse så meget med midterforsvaret forstår jeg simpelthen ikke. Der har en middelmådig Runje, et uprøvet talent fra Costa Rica, en tidligere portugisisk U/21 landsholdsspiller signet i Moldova samt to forfremmede U/19 spillere. Det virker ikke robust. Er ikke i tvivl om, at der nok skal være potentiale i deres unge forsvarsspillere, men bør de ikke have noget power i det midterforsvar? Lige ledes tvivler jeg også på, at Nordstrand er god nok til Euro League eller finder sit niveau igen. Så synes måske de skulle have sparet en midtbanespiller og henter en god striker. (er dog glad for de ikke har gjort det).jonas386 skrev:Misforstå mig ikke. Jeg synes deres indkøb er ekstremt interessante, og jeg så da gerne vi selv havde hentet en eller 2 af de spiller de har hentet, men forstår bare ikke der fokuseres så meget på offensiven når defensiven er så tynd. I ligaen skal de nok blive 2'er anyways, men det virker som over-kill hvis man gerne vil være det naturlige springbræt for de største talenter inden udlandet.
Præcis, Okore er feks ikke erstattet endnu. Alexander Juel havde været en perfekt signing for dem. Ung, god, og billig. Ikke nødvendigvis som Okore erstatning, men som back. Her mener jeg ikke Stryger er god nok hvis man gerne vil ud og lege i Europa.thomasjn skrev:Tænker lidt det samme med deres defensiv. Lad os sige at Stryger bliver højre back så har de styr på deres backs. Men at gå ind i en sæson med gode muligheder for at gøre det ok i EL og så satse så meget med midterforsvaret forstår jeg simpelthen ikke. Der har en middelmådig Runje, et uprøvet talent fra Costa Rica, en tidligere portugisisk U/21 landsholdsspiller signet i Moldova samt to forfremmede U/19 spillere. Det virker ikke robust. Er ikke i tvivl om, at der nok skal være potentiale i deres unge forsvarsspillere, men bør de ikke have noget power i det midterforsvar? Lige ledes tvivler jeg også på, at Nordstrand er god nok til Euro League eller finder sit niveau igen. Så synes måske de skulle have sparet en midtbanespiller og henter en god striker. (er dog glad for de ikke har gjort det).jonas386 skrev:Misforstå mig ikke. Jeg synes deres indkøb er ekstremt interessante, og jeg så da gerne vi selv havde hentet en eller 2 af de spiller de har hentet, men forstår bare ikke der fokuseres så meget på offensiven når defensiven er så tynd. I ligaen skal de nok blive 2'er anyways, men det virker som over-kill hvis man gerne vil være det naturlige springbræt for de største talenter inden udlandet.
Helt ærligt kom nu det her AaBs transfertråd og ikke Fcns... fortsæt det nu under fodbold generelt....