Her debatteres aktiviteter på stadion. Forslag til Tifo'er. Sange hørt i forbindelse med fodbold, håndbold og/eller ishockey, samt evt. forslag til nye sange. Også debat om stemning generelt.
-
nikilo
- 2. div

- Indlæg: 113
- Tilmeldt: 20. jan 2021, 13:58
- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aalborg
Indlæg
af nikilo » 14. sep 2022, 15:49
Godt nok har Yahya Nadrani knap nok være i Aalborg i mere end et par timer, men en potentiel sang til ham ligger simpelthen lige til højrebenet.
Vi kender vel alle Yaya/Kolo Toure sangen?

Hvis den originale skulle være gået nogens næse forbi, så er den her:
https://www.youtube.com/watch?v=tkoVlNpsgVg
Yahya
Yahya, Yahya
Yahya, Yahya.
Yahya, Ya Nadrani
Lad det ske, det kan kun blive en fest på tribunen!
-
pk1885
- Miniput

- Indlæg: 2
- Tilmeldt: 17. dec 2021, 07:39
- Favoritspiller: Jacob Rinne
Indlæg
af pk1885 » 14. sep 2022, 15:57
Kæft en god sangidé. Den får jeg ikke ud af hovedet igen!
