I den forbindelse pisser det mig af, at jeg ikke har råd til at bo i Østen 1. oktober-1.maj og i DK resten af året...JLB skrev:Årstiden pisser mig af, og folk der synes det er ih-åh så smuk en årstid pisser mig endnu mere af. Forår og efterår stinker, vi kan ikke bruge det til noget.
Sommer er letpåklædte pigebørn, varme, hygge og masser af pils.
Vinter er(burde være) sne, ski, snefri og masser af action i sneen.
Forår og efterår er overgansperioder der bare skal overståes
Det pisser mig af tråden
-
Lindvang
Re: Det pisser mig af tråden
Det pisser os allesammen af...!Lindvang skrev: I den forbindelse pisser det mig af, at jeg ikke har råd til at bo i Østen 1. oktober-1.maj og i DK resten af året...
-
Elegia
Jeg gi'r en 50'er til formålet: "Send Linvang Østpå Snarest"BoT skrev:Det pisser os allesammen af...!Lindvang skrev: I den forbindelse pisser det mig af, at jeg ikke har råd til at bo i Østen 1. oktober-1.maj og i DK resten af året...
Såfremt indsamlingen kun rækker til en enkelt-billet, så tager du afsted?! Hvis ja, så skal jeg nok donere en ordentligt røvfuld pengeElegia skrev:Jeg gi'r en 50'er til formålet: "Send Linvang Østpå Snarest"BoT skrev:Det pisser os allesammen af...!Lindvang skrev: I den forbindelse pisser det mig af, at jeg ikke har råd til at bo i Østen 1. oktober-1.maj og i DK resten af året...
Hvem der bare var irsk
-
emilaabfan
- Junior

- Geografisk sted: Aalborg!!!!!
-
emilaabfan
- Junior

- Geografisk sted: Aalborg!!!!!
Det pisser miq af tråden at SÅ mange nordjyder holder med FCK eller Brøndby!!:@ 
Aalborg er byen!
AaB er klubben!
Nordjylland er landet!!!!!
AaB er klubben!
Nordjylland er landet!!!!!
-
Lindvang
Læs hvad der står længere oppe! Men spyt du bare i...JLB skrev:Elegia skrev:Såfremt indsamlingen kun rækker til en enkelt-billet, så tager du afsted?! Hvis ja, så skal jeg nok donere en ordentligt røvfuld pengeBoT skrev: Jeg gi'r en 50'er til formålet: "Send Linvang Østpå Snarest"
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det pisser mig MEGET af at se FCK stickers i bagruden af biler i Aalborg
så FLYT dog derovre hvis du savner dem så meget
Dertil pisser det mig af at jeg er bekendt med en der har fået en dom for hærværk for at straffe en af disse billister.Elscorpio skrev:Det pisser mig MEGET af at se FCK stickers i bagruden af biler i Aalborg![]()
![]()
![]()
Fordi det ikke burde være strafbart, eller hvad?Chriller skrev:Dertil pisser det mig af at jeg er bekendt med en der har fået en dom for hærværk for at straffe en af disse billister.Elscorpio skrev:Det pisser mig MEGET af at se FCK stickers i bagruden af biler i Aalborg
Selvfølgelig burde det ikke være det. Hvis man så en bil med registreret nummerplade i Aalborg, holde parkeret med FCK/BIF vimpler burde det være strafbart IKKE at placerer en krysantemumbombe under bilen.. Ej spøg til side, det er måske snarere for at instruere at det også pisser mig af, I DEN GRAD!!Kenneth K skrev:Fordi det ikke burde være strafbart, eller hvad?Chriller skrev:Dertil pisser det mig af at jeg er bekendt med en der har fået en dom for hærværk for at straffe en af disse billister.Elscorpio skrev:Det pisser mig MEGET af at se FCK stickers i bagruden af biler i Aalborg
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
Det pisser mig utrolig meget af at vores træner ikke formår at skifte en eneste spiller ind i en kamp hvor det trænger!!
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Det pisser mig også ekstremt meget af!!!Flower skrev:Det pisser mig utrolig meget af at vores træner ikke formår at skifte en eneste spiller ind i en kamp hvor det trænger!!
/ Rasmus
Pisse mig af når jeg skal læse kommentare fra andre fans på bold.dk og andre sider om hvor ufortjent vores mesterskab var og hvor dårlige AaB er.................. 
Find på et eller andet der pisser mig af idag. Orker ikke at skulle udvælge mellem alle de ting der presser sig på sådan en lorte søndag...
Hvem der bare var irsk
Uh uh uh, dén kan jeg! Det pisser JLB af, at han skal på arbejde i morgen og i samme ombæring pisser det mig af, at jeg netop nu, selv er på arbejde!!
- Nakken
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Larsen
- Geografisk sted: København
Det pisser mig af, at DøgnNetto har lukket om onsdagen. Hvad fanden er det for noget?
Altid AaB!
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
Nu aner jeg ikke hvor DøgnNetto ligger???? men det der pisser mig afNakken skrev:Det pisser mig af, at DøgnNetto har lukket om onsdagen. Hvad fanden er det for noget?
At tv3 lader en person som Palshøj interviewe på engelsk! hans engelsk ligger på så lavt niveau at det er helt rædsomt..
//CGA
Hellere holde kæft og lade folk tro man er idiot end, at åbne munden og bevise de har ret.

Hellere holde kæft og lade folk tro man er idiot end, at åbne munden og bevise de har ret.

"Okæ Jibi - See yo next mons"..CGA skrev:At tv3 lader en person som Palshøj interviewe på engelsk! hans engelsk ligger på så lavt niveau at det er helt rædsomt..
Det er da engelsk man kan forstå!
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk