Det pisser mig af tråden
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Re: Det pisser mig af tråden
Folk der ikke synes at styrtregn og grill hænger sammen... Hvad fanden tror I de gjorde i vikingetiden? De havde sgu da hverken presseninger eller pavilloner dengang, og de skulle da have deres kød.. Lad nu være med at være så fin på den, og få fyret op i det kul, så vi kan æde os fede og fulde og komme på Tversted Marked!!!
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Kunji skrev:Kinky!!!Hinrup85 skrev:jeg vil have spejdere i shorts...
At se Bernburg snart være nævnt i hver andet indlæg på Forummet.
-
Elegia
Han diskuteres også heftigt i Ugeskrift for Læger som kuren mod kræft, mens jeg har hørt, han er på forsiden af den næste udgave af Newsweek som "Den nye Obama".Bratbjerg skrev:At se Bernburg snart være nævnt i hver andet indlæg på Forummet.
Det bliver vildt!
Elegia skrev:Han diskuteres også heftigt i Ugeskrift for Læger som kuren mod kræft, mens jeg har hørt, han er på forsiden af den næste udgave af Newsweek som "Den nye Obama".Bratbjerg skrev:At se Bernburg snart være nævnt i hver andet indlæg på Forummet.
Det bliver vildt!
Kan du ikke lige sende mig en kopi
At der STRAKS skal oprettes en Facebook gruppe så snart man er imod noget (For vi ved jo alle at de hjælper).

At folk ikke bare deaktiverer deres Facebook, hvis de blvier trætte af lortet! Jeg fik nok af alle de utallige lorte tests, quizzer og "hvis jeg var en kendt gaaaaangztaaaar, hvem ville jeg så være"-pis! Måske man alligevel skulle forsøge sig med Twitter..
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
Den test har jeg taget, og svarvet blev: Anders Larsen-Larsen skrev:At folk ikke bare deaktiverer deres Facebook, hvis de blvier trætte af lortet! Jeg fik nok af alle de utallige lorte tests, quizzer og "hvis jeg var en kendt gaaaaangztaaaar, hvem ville jeg så være"-pis! Måske man alligevel skulle forsøge sig med Twitter..
SVEND GOLLE SUPPORT
Det pisser mig af, at jeg ikke kan komme på noget vittigt om hvilke tests I BURDE tage ...Dåse Allan@ skrev:Den test har jeg taget, og svarvet blev: Anders Larsen-Larsen skrev:At folk ikke bare deaktiverer deres Facebook, hvis de blvier trætte af lortet! Jeg fik nok af alle de utallige lorte tests, quizzer og "hvis jeg var en kendt gaaaaangztaaaar, hvem ville jeg så være"-pis! Måske man alligevel skulle forsøge sig med Twitter..
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
- Dåse Allan@
- Superliga

- Kontakt:
Uha, jeg kan komme på mange...Bøgehøj skrev:Det pisser mig af, at jeg ikke kan komme på noget vittigt om hvilke tests I BURDE tage ...Dåse Allan@ skrev:Den test har jeg taget, og svarvet blev: Anders Larsen-Larsen skrev:At folk ikke bare deaktiverer deres Facebook, hvis de blvier trætte af lortet! Jeg fik nok af alle de utallige lorte tests, quizzer og "hvis jeg var en kendt gaaaaangztaaaar, hvem ville jeg så være"-pis! Måske man alligevel skulle forsøge sig med Twitter..
SVEND GOLLE SUPPORT
- Dåse Allan@
- Superliga

- Kontakt:
Det pisser mig af, at du stadig ikke har fundet dig et nyt!Dåse Allan@ skrev:Det pisser mig af at jeg ikke har noget arbejde...
- Dåse Allan@
- Superliga

- Kontakt:
Hvad med at hjælpe lidt til så?-Larsen skrev:Det pisser mig af, at du stadig ikke har fundet dig et nyt!Dåse Allan@ skrev:Det pisser mig af at jeg ikke har noget arbejde...
SVEND GOLLE SUPPORT
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Jeg har hørt, Fakta, Gistrup mangler en flaskedreng. Giv dem et kald. 76 41 43 00Dåse Allan@ skrev:Hvad med at hjælpe lidt til så?-Larsen skrev:Det pisser mig af, at du stadig ikke har fundet dig et nyt!Dåse Allan@ skrev:Det pisser mig af at jeg ikke har noget arbejde...
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
- Dåse Allan@
- Superliga

- Kontakt:
Jeg har hørt de har rigtig mange flasker i Gistrup!
SVEND GOLLE SUPPORT
At man i bussen fra Aalborg Øst - tirsdag morgen - var "tvunget" til at se på grupper af metalfreaks, på vej til Wacken iført camouflagetøj, militærstøvler og liggeunderlag....!!!
Måske var det bare misundelse......... \m/
Måske var det bare misundelse......... \m/
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det pisser mig af at jeg fik æg i en tenniskamp her til aften 
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Det pisser mig af, at Lynge har fået arrangeret et brandattentat mod Mallorca Bar - så er der ikke noget sted at mødes og diskutere Pehrsson og den manglende angriber!!!
http://www.nordjyske.dk/aalborg/forside ... 46%2c5%2c3
http://www.nordjyske.dk/aalborg/forside ... 46%2c5%2c3
Ska' vi hak'?
Kanal 9 pisser mig af.. En hel lørdag uden Sas-liga bold!