Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Frygah
Allstar
Allstar

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Frygah » 13. aug 2009, 21:15

Lindvang skrev:Danmark!
Helt, HELT enig.

Og så siger jeg ikke mere.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 13. aug 2009, 21:30

Frygah skrev:
Helt, HELT enig.

Ej heller jeg.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 13. aug 2009, 21:31

Frygah skrev:
Helt, HELT enig.

Ja der er sgu ikke meget at være stolt over

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 13. aug 2009, 21:42

!

Brugeravatar
søren nielsen
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Jozo Matovac.
Geografisk sted: 9000

Indlæg af søren nielsen » 13. aug 2009, 22:09

pisser ikke mig af :danmarkfan:
our Reason
our Inspiration
our Pride
++96++

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. aug 2009, 07:25

jydenfranord skrev:
Frygah skrev:
Helt, HELT enig.

Skal det forståes således at I 3 herrer er imod demokrati og for åbne grænser?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 14. aug 2009, 07:43

Køllen I Møllen skrev:
Hahahahaha :-D Fremragende!

Ps: Vi ligger nr eet! ;)
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 14. aug 2009, 08:08

Køllen I Møllen skrev: Skal det forståes således at I 3 herrer er imod demokrati og for åbne grænser?
Hvorfor er det man er imod demokrati når man bruger sin demokratiske ret til at sige man er imod det der sker i demokratiet? Hvad er forskellen på et diktatur og et demokrati, hvis man ikke må bruge de rettigheder der burde være sikret pga. det er et demokrati?

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 14. aug 2009, 08:35

Det pisser mig af at jeg går glip af AaBs første hjemmekamp imorgen pga en fødselsdag :@

Oliverl
1. div
1. div
Favoritspiller: Martin P
Geografisk sted: 9480
Kontakt:

Indlæg af Oliverl » 14. aug 2009, 08:48

At jeg skal være i skole til 15.15 på en fredag :@
"Milk is for babies, when you grow up you have to drink beer"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. aug 2009, 09:05

jydenfranord skrev:
Køllen I Møllen skrev: Skal det forståes således at I 3 herrer er imod demokrati og for åbne grænser?
Hvorfor er det man er imod demokrati når man bruger sin demokratiske ret til at sige man er imod det der sker i demokratiet? Hvad er forskellen på et diktatur og et demokrati, hvis man ikke må bruge de rettigheder der burde være sikret pga. det er et demokrati?
Jeg siger ikke at I ikke må ytre jeres mening men hvis I er utilfredse med det der er sket mener I vel at afviste asylansøgere skal blive i DK. Det er det jeg kalder åbne grænser.
Demokratiet har talt : Afviste asylansøgere skal ud. Det er en dejlig tanke at vi skulle kunne redde hele verden, men noget naiv....
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 14. aug 2009, 09:30

Køllen I Møllen skrev:Demokratiet har talt : Afviste asylansøgere skal ud. Det er en dejlig tanke at vi skulle kunne redde hele verden, men noget naiv....
Desuden er det vel ulovligt at besætte kirker(og andre bygninger)....... og mon ikke jeg var blevet smidt ud af Nr. Tranders kirke noget hurtigere...!!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 14. aug 2009, 09:50

Køllen I Møllen skrev: Jeg siger ikke at I ikke må ytre jeres mening men hvis I er utilfredse med det der er sket mener I vel at afviste asylansøgere skal blive i DK. Det er det jeg kalder åbne grænser.
Demokratiet har talt : Afviste asylansøgere skal ud. Det er en dejlig tanke at vi skulle kunne redde hele verden, men noget naiv....
Det kunne også tænkes, at man var utilfreds fordi man ikke stolede på udlændingestyrelsens efterretninger om at disse mennesker skulle ned til et sikkert liv i Irak. På den måde ville det ikke være åbne grænser, men mistillid til et forvaltningsapparat som er presset oppefra af hensynsløse politikere.

Til gengæld er det naivt at tro, at man stopper immigrationen til Danmark ved at gå efter de allersvageste først - demokratisk proces eller ej.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 14. aug 2009, 10:17

limey skrev:
Køllen I Møllen skrev: Jeg siger ikke at I ikke må ytre jeres mening men hvis I er utilfredse med det der er sket mener I vel at afviste asylansøgere skal blive i DK. Det er det jeg kalder åbne grænser.
Det kunne også tænkes, at man var utilfreds fordi man ikke stolede på udlændingestyrelsens efterretninger om at disse mennesker skulle ned til et sikkert liv i Irak. På den måde ville det ikke være åbne grænser, men mistillid til et forvaltningsapparat som er presset oppefra af hensynsløse politikere.

Til gengæld er det naivt at tro, at man stopper immigrationen til Danmark ved at gå efter de allersvageste først - demokratisk proces eller ej.
Kan I ikke diskutere al jeres politik i en anden tråd...Denne er dedikeret til folk kan komme af med deres vrede :@ :@ :@

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 14. aug 2009, 10:30

Oliverl skrev:At jeg skal være i skole til 15.15 på en fredag :@
Pjæk dog ligesom alle andre så. Hvis en uddannelsesinstitution lægger timer efter kl. 12 en fredag, beder de selv om det. Sådan var det i hvert fald dengang, jeg gik i Gymnasiet.

Elegia

Indlæg af Elegia » 14. aug 2009, 10:33

...at Politikens kulturelite med de rigtige meninger går amok over en udvisning af folk, der ulovligt befinder sig i Danmark, men totalt ignorerer historier som disse:

http://www.bt.dk/krimi/flere-skud-affyr ... -vollsmose" onclick="window.open(this.href);return false;

Elegia

Indlæg af Elegia » 14. aug 2009, 10:37

...at halvdelen af tåberne i denne tråd associeres med den samme fodboldklub, jeg holder af:
viewtopic.php?f=1&t=12565" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 14. aug 2009, 10:38

Elegia skrev:...at Politikens kulturelite med de rigtige meninger går amok over en udvisning af folk, der ulovligt befinder sig i Danmark, men totalt ignorerer historier som disse:

http://www.bt.dk/krimi/flere-skud-affyr ... -vollsmose" onclick="window.open(this.href);return false;
De havde da denne egenproducerede artikel på nettet inden kl 9:00 som opfølgning på ritzau-historien kl 6:00. Men det er da rigtigt at den ikke står øverst på siden.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Elegia

Indlæg af Elegia » 14. aug 2009, 11:05

Pastorius skrev:
Elegia skrev:...at Politikens kulturelite med de rigtige meninger går amok over en udvisning af folk, der ulovligt befinder sig i Danmark, men totalt ignorerer historier som disse:

De havde da denne egenproducerede artikel på nettet inden kl 9:00 som opfølgning på ritzau-historien kl 6:00. Men det er da rigtigt at den ikke står øverst på siden.
Nu var udtrykket "Politikens kulturelite" mere møntet på personer med "de rigtige" meninger end selve avisen. Den sørger bare for, at samme personer får bekræftet alle de mange ting, de i forvejen ved :)

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 14. aug 2009, 11:39

Køllen I Møllen skrev:
jydenfranord skrev:
Frygah skrev: Helt, HELT enig.

Nu kan man så diskutere, hvor meget demokrati, der er i denne sag. Det er vel reelt ikke dét, det handler om.
Åbne grænser? Ja tak! International solidaritet!

Besvar