Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
krzyrosiak
2. div
2. div
Favoritspiller: Chris Rolfe
Geografisk sted: København, Nørrebro

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af krzyrosiak » 6. sep 2009, 20:47

JFL skrev:
Kenneth K skrev:
krzyrosiak skrev: - Morten Bruun, (Liverpool-liderlig røvhulskommentator på Kanal 5)
Morten Bruun er da i det tæt kapløb med Niels-Christian Holmstrøm den bedste fodboldkommentator i Danmark! Desuden er jeg ret overbevist om, at han er United-fan - hvilket selvfølgelig taler imod ham.
Enig med Kenneth omkring Bruun som kommentator, uenig med at det taler i mod ham at han er united fan.

Jeg synes han viser en rigtig stor fodboldviden når han kommenterer, dog når han ikke PEA til sokkeholderne hvad angår viden om Skandinavisk fodbold. Det var så fedt at høre ham som medkommentator til Royal League, hvor han kunne nævne samtlige spilleres styrker og svagheder for f.eks. hele Lyns trup.

Men back to topic: Influenza pisser mig af!
Nu må I stoppe!; Jeg har aldrig nogensinde hørt Morten Bruun virke imponeret over United, så det kan jeg simpelthen ikke tro. Men uanset om han kommenterer en Liverpool kamp, eller en hvilken som helst anden kamp på Kanal5, får han alligevel drejet emnet over på Liverpool, på sin egen syge perverterede måde, som man sku tro han sidder og onanerer i en Liverpool-sok! Og har I hørt manden? Han kan ikke lyde begejstret på nogen måde. Han snakker utrolig monotont.

Generelt kan man sige at han i sin helhed er definitionen på et trælst menneske!

Han pisser mig af!
Jeg elsker AaB & AaB elsker mig!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 6. sep 2009, 20:47

Køllen I Møllen skrev: Jeg vil sige så meget som at når man har løbet 36km så tæller hvert et skridt og det er ikke just motiverende at fare vildt i Aalborg øst og finde ud af at man løbe forkert 1 km tidligere. Og det betaler man så 500kr for :thumbsdown: Jeg endte vist med at løbe 44,5 km....
I Sjælland rundt (cykling) krydsede ruten med Landsstævnets rute. De forreste fik lige en ekstra løkke på 50 km, som de først opdagede da de kørte forbi Tølløse anden gang. De var vist heller ikke helt tilfredse.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 6. sep 2009, 20:51

krzyrosiak skrev:
Nu må I stoppe!; Jeg har aldrig nogensinde hørt Morten Bruun virke imponeret over United, så det kan jeg simpelthen ikke tro. Men uanset om han kommenterer en Liverpool kamp, eller en hvilken som helst anden kamp på Kanal5, får han alligevel drejet emnet over på Liverpool, på sin egen syge perverterede måde, som man sku tro han sidder og onanerer i en Liverpool-sok! Og har I hørt manden? Han kan ikke lyde begejstret på nogen måde. Han snakker utrolig monotont.

Generelt kan man sige at han i sin helhed er definitionen på et trælst menneske!

Han pisser mig af!
Morten Bruun er selverklæret United fan. Det har han aldrig lagt skjul på. Han har bl.a. været med til arrangementer for danske United fans.

Af samme grund har jeg heller aldrig brudt mig særligt om manden.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div

Indlæg af JFL » 6. sep 2009, 21:07

Hanga skrev:
krzyrosiak skrev:

Han pisser mig af!
Morten Bruun er selverklæret United fan. Det har han aldrig lagt skjul på. Han har bl.a. været med til arrangementer for danske United fans.

Af samme grund har jeg heller aldrig brudt mig særligt om manden.
ja det er han.

Underligt at du, krzyrosiak, har den opfattelse.. jeg har på alle områder den modsatte holdning til ham.

Yngvesson
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Yngvesson » 6. sep 2009, 21:24

Bruger som altid skal vende og dreje alting til noget negativt pisser mig af... Og sjovt nok er det stortset altid de samme...

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 6. sep 2009, 23:55

Yngvesson skrev:Bruger som altid skal vende og dreje alting til noget negativt pisser mig af... Og sjovt nok er det stortset altid de samme...
:thumbsup: Var pink i restordrer, da du skrev indlægget?
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Yngvesson
Superliga
Superliga

Indlæg af Yngvesson » 7. sep 2009, 08:33

John Deacon skrev:
Yngvesson skrev:Bruger som altid skal vende og dreje alting til noget negativt pisser mig af... Og sjovt nok er det stortset altid de samme...
:thumbsup: Var pink i restordrer, da du skrev indlægget?
Tror bare at jeg var lidt wasted, så tænkte ikke rigtigt over hvad jeg skrev ;)

Reto
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Martin Rejthar

Indlæg af Reto » 7. sep 2009, 09:19

Køllen I Møllen skrev:Dagens afvikling af Aalborg Fjordmarathon hvor arrangørerne ikke havde styr på en skid hvilket resulterede I at mange løbere, bla Køllen ham-selv, løb forkert efter 36km. PISAMATØRER!!!!!
Damn, jeg husker fra mit hidtil eneste marathon løb, hvordan fysikken og hovedet havde det efter 36 km... Ikke sjovt at løbe forkert.

Fjordmarathon pisser også mig af - jeg skulle løbe 10,5 men endte vel med 16 eller deromkring... Pinligt.

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 7. sep 2009, 12:28

Det pisser mig af at folk overhovedet gider at løbe, for derefter at pive over, at de løb for langt! 100 m. er for langt!!!!

Rico?
2. div
2. div
Geografisk sted: Mallorca Bar
Kontakt:

Indlæg af Rico? » 7. sep 2009, 20:31

-Larsen skrev:Det pisser mig af at folk overhovedet gider at løbe, for derefter at pive over, at de løb for langt! 100 m. er for langt!!!!

Det pisser mig af at man ikke kan se på larsen at han aldrig har løbet i sit liv..
-Stop nu, det gir jo ingen mening-

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 7. sep 2009, 22:43

Det pisser mig af hvis jeg skal på arbejde næste mandag aften og dermed går glip af en AaB away i næsten 2 år :@
Må prøve at få byttet vagten :S

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 7. sep 2009, 23:18

Reto skrev:
Køllen I Møllen skrev:Dagens afvikling af Aalborg Fjordmarathon hvor arrangørerne ikke havde styr på en skid hvilket resulterede I at mange løbere, bla Køllen ham-selv, løb forkert efter 36km. PISAMATØRER!!!!!
Damn, jeg husker fra mit hidtil eneste marathon løb, hvordan fysikken og hovedet havde det efter 36 km... Ikke sjovt at løbe forkert.

Fjordmarathon pisser også mig af - jeg skulle løbe 10,5 men endte vel med 16 eller deromkring... Pinligt.
Det morsomste ved det løb var at folk stod i kø for at komme i hækken og pisse efter 1 km lige efter broen... Så var der sgu bar pigenumser for alle de mange hundrede kroner...

Jer der blev guided forkert, fik I ikk jeres penge tilbage?

Jeg selv kom helskindet igennem 21,1 km uden misvejledning, men til gengæld så jeg aldrig skyggen af vand eller frugt på de tomme borde ved posterne.. Heldigvis er jeg også mest til kød og kakao...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. sep 2009, 08:44

Metal'n Roll skrev:
Reto skrev:

Det morsomste ved det løb var at folk stod i kø for at komme i hækken og pisse efter 1 km lige efter broen... Så var der sgu bar pigenumser for alle de mange hundrede kroner...

Jer der blev guided forkert, fik I ikk jeres penge tilbage?

Jeg selv kom helskindet igennem 21,1 km uden misvejledning, men til gengæld så jeg aldrig skyggen af vand eller frugt på de tomme borde ved posterne.. Heldigvis er jeg også mest til kød og kakao...
Det lader til at os der løb marathon og for vild i Aalborg Øst får gratis startnummer til Fjormarathon 2010....
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 8. sep 2009, 09:25

At Metal'n Roll ikke var lidt mere aggressiv over for de betjente der var i gang med at hjælpe en døddrukken kvinde i tunnellen ved Roskilde Station til dette års Roskilde Festival... Det ville have klædt ham...
Ska' vi hak'?

Reto
Allstar
Allstar

Indlæg af Reto » 8. sep 2009, 11:19

Køllen I Møllen skrev: Det lader til at os der løb marathon og for vild i Aalborg Øst får gratis startnummer til Fjormarathon 2010....
Jeg skrev en sur mail til dem og forlangte pengene igen eller gratis startnr næste år.
Det vil pisse mig grundigt af, hvis det kun er marathonløberne, der får kompensation.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 8. sep 2009, 12:32

Skulderskader pisser mig af! LORTELED!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 8. sep 2009, 12:50

Hinrup85 skrev:Skulderskader pisser mig af! LORTELED!
Så følger jeg den lige op med skuldertasker (til mænd).

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. sep 2009, 13:22

Reto skrev:
Køllen I Møllen skrev: Det lader til at os der løb marathon og for vild i Aalborg Øst får gratis startnummer til Fjormarathon 2010....
Jeg skrev en sur mail til dem og forlangte pengene igen eller gratis startnr næste år.
Det vil pisse mig grundigt af, hvis det kun er marathonløberne, der får kompensation.
Det er nok også mig der har fejltolket det, tror alle utilfredse får pengene tilbage...
Janteloven eksisterer IKKE!

Reto
Allstar
Allstar

Indlæg af Reto » 8. sep 2009, 14:17

Køllen I Møllen skrev:
Reto skrev:
Det er nok også mig der har fejltolket det, tror alle utilfredse får pengene tilbage...
Har arrangørerne meldt noget ud angående kompensation?

Jeg har ikke set noget, endsige fået svar på min henvendelse.

snapper
2. div
2. div
Geografisk sted: Kbh N

Indlæg af snapper » 8. sep 2009, 15:13

Det pisser mig af, når 'det pisser mig af'-tråden bliver drejet til en diskussion om kompensation til næste års fjordmarathon (ja, den måtte jo komme)
Klubben består - tosserne forgår

»Min irritation over spillerne er grænseløs. Det er deres præstation, som gør, at vi taber. Det er hverken træneren, direktøren eller en manglende angribers skyld.«
Lynge Jakobsen, efter 1-2 i Hobro

Besvar