Yeeess!!!634 skrev:http://www.dbu.dk/sr/matchInfo.aspx?mat ... olid=88910" onclick="window.open(this.href);return false;RBAalborg skrev:Klaus bo larsen pisser mig af!. Håber ikke det er ham der skal dømme AaB-Brøndby imorgen!
Det pisser mig af tråden
-
RBAalborg
- 2. div

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: 9000 AALBORG
Re: Det pisser mig af tråden
Klubfølelsen sidder i hjertet!
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Køllen I Møllen skrev:Hvis du kan vende den historie om den unge mand der ikke troede på gud og som derefter blev beordret stenet til døde af bossen hamselv må du vist gå ind under kategorien lalleglad... Personligt har jeg svært ved at se det positive i det.Yngvesson skrev:Køllen i Møllen pisser mig af..
En tilværelse hvor alt skal drejes til noget negativt må da til sidst tage livet af dig?
Skal man nu være positiv i en 'Det pisser mig af'-tråd? Hvorledes? Vil gerne høre?
Det pisser mig i øvrigt af, at jeg kun er håndværker... Det stiller mig ikke i bedste position, når jeg skal betale kirken, for at få afkortet min tid i skærsilden. Et såkaldt 'aflad'.. For min tid i skærsilden bliver sgu ikke for børn da. Der kan mit tøj godt nå at blive umoderne flere gange.. Og alle der har lidt forstand på vorherres krav til mennesket her på jord, ved jo at selv den højhelligste præst ikke kan overholde dem uanset hvor desperat de end forsøger. Ironisk nok vælger nogle af dem så at indse det umulige, og så kan man ligeså godt gå hele vejen, og kneppe små kordrenge i røvhullet. Der er jo altid en tid til syndsforladelse bagefter.
Man må dog tage hatten af for kirken. Det er ganske vist nogle hundrede år siden, de kørte den der aflads-ordning, men jeg vælger at se det komiske frem for det logiske i at ændre på krav og regler til religion, blot for at følge med tiden fordi man taber fans... Jeg ser kristendommen ligeså tåbelig som den dag den bev født, og var på sit højeste. De skovlede jo penge ind, og så havde de om nogen anden total kontrol over et folk, der levede i frygt.. En frygt der vel kun ses vel kun i USA, mellemøsten og folk underlagt rockergæld idag..
Hvis nogen er interesseret i at vide, hvor lang tid man skal sidde og brænde op nede i den skærsild, så kan jeg informere om at var nogen heldige at få fisse inde i byen i nat, så giver det 70 år, hvis du da ikke lige nåede at gifte dig med hende på vejen hjem. Dem kan du så forkorte alt efter hvor mange penge du har.. Men 70 år er jo heller ingenting, hvis man ser det i større 'lys'... Højest sandsynligt ryger vi videre i helvede, hvor vi brænder op til evig tid, hvilket er sindsygt lang tid, og svært at se nogen ende på...
Religion er ikke andet end ualmindelig humoristisk galematias der, hvis ikke havde så million mange menneskeliv på samvittigheden, ikke ville være andet end årtusindets største vittighed...
Og til nutidens moderne pinse-entusiast, eller hvad de hedder alle dem der dyrker hyggetimer sammen nogle gange om ugen med kaffe og kage, og deler idéen om at man skal være gift før man banker penis ind i skeden på sin næste. Lad dog i det mindste være med at kalde jer kristen, for det er i ikk! Ikk det der ligner! "Jeg er troende, og tror på næstekærlighed" gør dig ikke til en kristen, for det samme tror alle andre religioner også på. Alle dem der er i krig med hinanden og din religion, selv den dag idag. Er du sød at lade være med at støtte krig, søde?... Næstekærlighed i min røv, mand. Hvis du satte alle andre i verden ligeså højt som dig selv, så gik du ikke i det fine mærketøj, og du vejede ikke helt så meget som du gør, for så var alle goder du havde ud over klude til at dække for vind og vejr, og mad til at holde dig i live, givet væk til mennesker på jorden med langt større behov for det..
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
- Kristian60
- 1. div

...og pust ud
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Køllen I Møllen
- Allstar

Der er så lige den twist i det at hvis kællingen havde det røde så skal du, på direkte ordre fra gammelfar deroppe i skyerne, stenes til døde... Ja, han er sgu sprængfyldt af næstekærlighed den gamle tosse.Metal'n Roll skrev:Hvis nogen er interesseret i at vide, hvor lang tid man skal sidde og brænde op nede i den skærsild, så kan jeg informere om at var nogen heldige at få fisse inde i byen i nat, så giver det 70 år, hvis du da ikke lige nåede at gifte dig med hende på vejen hjem.
Janteloven eksisterer IKKE!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
atmellemrumstastenergåetistykkerpåminbærbarecomputer.....
Ska' vi hak'?
Det er ikke det der er min pointe. Det er jo ikke kun når vi snakker kristendom der flyder det ene negative ord ud efter det andet. Det er jo ALTID!Køllen I Møllen skrev:Hvis du kan vende den historie om den unge mand der ikke troede på gud og som derefter blev beordret stenet til døde af bossen hamselv må du vist gå ind under kategorien lalleglad... Personligt har jeg svært ved at se det positive i det.Yngvesson skrev:Køllen i Møllen pisser mig af..
En tilværelse hvor alt skal drejes til noget negativt må da til sidst tage livet af dig?
Hvad ved du iøvrigt om hvorvidt jeg vender alting til noget negativt? Det var da en besynderlig påstand.
Incestegnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ja, I denne tråd. Det er ligesom pointen... I de andre tråde er jeg sgu ikke mere negativ end alle andre.Yngvesson skrev:Det er ikke det der er min pointe. Det er jo ikke kun når vi snakker kristendom der flyder det ene negative ord ud efter det andet. Det er jo ALTID!Køllen I Møllen skrev:Hvis du kan vende den historie om den unge mand der ikke troede på gud og som derefter blev beordret stenet til døde af bossen hamselv må du vist gå ind under kategorien lalleglad... Personligt har jeg svært ved at se det positive i det.Yngvesson skrev:Køllen i Møllen pisser mig af..
Hvad ved du iøvrigt om hvorvidt jeg vender alting til noget negativt? Det var da en besynderlig påstand.
Klippet fra Køllens profil.Mest aktive emne: Det pisser mig af tråden
[ 268 indlæg / 8.55% af brugers indlæg ]
Interesser: Død, vold og ødelæggelse.
-
Lindvang
Fed hobby, du har fået dig!Yngvesson skrev:Klippet fra Køllens profil.Mest aktive emne: Det pisser mig af tråden
- Køllen I Møllen
- Allstar

Yngvesson skrev:Klippet fra Køllens profil.Mest aktive emne: Det pisser mig af tråden
Der fik du mig godt nok...
For er der noget man skal tage bogstaveligt så er det da ihvertfald at jeg interesserer mig for død, vold og ødelæggelse. Dermed har du naturligvis ret i at jeg er et meget negativt menneske.
Jeg kunne have prøvet at forklare dig at det er skrevet i et forsøg på at være morsom men det er der jo ikke rigtig nogen pointe i, jeg taler jo mod bedre vidende.
Jeg overgiver mig.
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Hun skal ikk bare stenes, hun skal føres hen foran hendes faders dør, hvor hun skal have tyret sten i hovedet af byens mænd, til hun bliver slået ihjel af det... Det er i 5. Mosebog, til de interesserede...Køllen I Møllen skrev:Der er så lige den twist i det at hvis kællingen havde det røde så skal du, på direkte ordre fra gammelfar deroppe i skyerne, stenes til døde... Ja, han er sgu sprængfyldt af næstekærlighed den gamle tosse.Metal'n Roll skrev:Hvis nogen er interesseret i at vide, hvor lang tid man skal sidde og brænde op nede i den skærsild, så kan jeg informere om at var nogen heldige at få fisse inde i byen i nat, så giver det 70 år, hvis du da ikke lige nåede at gifte dig med hende på vejen hjem.
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
at jeg hele dagen har haft dundrende tømmermænd, dagens kamp, og at jeg blev passet op af et par blå gule svin, tæt på stationen, hvor jeg blev nødt til at anvende vold for at slippe fri 
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
jeg fik nikket den ene en skalle, og så ku jeg slippe fri fra det greb de havde om mig. Tøserne angreb mig selvfølgelig bagfra, i mørket nede i kilden...
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jo, jeg er udmeldt, havde ellers været medlem for at støtte den kulturbærende funktion, men efter Enhedslistens og SF's overtagelse af folkekirken meldte jeg mig ud. Ingen grund til at betale til mennesker som ikke vil mig det godt.Køllen I Møllen skrev:Du kan bande på at jeg er meldt ud for 100 år siden. Og et oplyst menneske som du burde gøre det samme... Du har jo, trods alt, gået i skole længere end til 3. klasse.Provst i Brovst skrev:Jeg håber du også er udmeldt, ellers pisser det mig af.Køllen I Møllen skrev: sådanne idioter...
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
SkadefroDenBedsteFro
- Drenge

- Geografisk sted: 9000
Jeg har aldrig rigtig forstået det med at støtte Folkekirken fordi det har en "kulturbærende funktion". Er Folkekirken da god kultur?Provst i Brovst skrev: Jo, jeg er udmeldt, havde ellers været medlem for at støtte den kulturbærende funktion, men efter Enhedslistens og SF's overtagelse af folkekirken meldte jeg mig ud. Ingen grund til at betale til mennesker som ikke vil mig det godt.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Nej, den er blevet endnu en politisk støjsender. Derfor er jeg også udmeldt.SkadefroDenBedsteFro skrev: Er Folkekirken da god kultur?
Bortset fra det kunne dåb, konfirmation, bryllup og begravelse være fortrinlig kultur.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.