MEGA billedtråd
- Steve-Dave
- Landshold

Re: MEGA billedtråd
Åh, de er så SJOVE i Fakta. Og så vil de så gerne have, at vi bliver der lidt længere.
Helt bestemt. At han endda har fået en medalje for sit flotte arbejde er... Jeg er i hvert fald målløs.Lindvang skrev:Kenneth K skrev:
Gotta love America, Land of Freedom!
-
Lindvang
Jeg ville ønske, at jeg var det!Kenneth K skrev:Helt bestemt. At han endda har fået en medalje for sit flotte arbejde er... Jeg er i hvert fald målløs.Lindvang skrev:Kenneth K skrev:
- Brian Thuesen
- 2. div

Nu er det ikke for at ødelægge det sjove men.Lindvang skrev:Kenneth K skrev:

-
Lindvang
Jeg synes det er vildt ringe at manipulere noget, så det kommer til at handle om frugt!Brian Thuesen skrev:Nu er det ikke for at ødelægge det sjove men.Lindvang skrev:Kenneth K skrev:
Det pudsige er, at det ikke ville være en overraskelse, hvis man fandt en skole i midtvesten eller syden, at man havde lavet en sådan planche.
- Steve-Dave
- Landshold

Når jeg bliver reinkarneret, vil jeg være en elefantsæl:

Hvalros kan dog også komme på tale.
Hvalros kan dog også komme på tale.
Jeg synes det ligner en søelefant, men det er måske det samme?Steve-Dave skrev:Når jeg bliver reinkarneret, vil jeg være en elefantsæl:
Søelefanter bor vist nok på bunden af floder i de varme lande. Dyreudgaven af Steve-Dave holder til på Sydpolen. Men de er sikkert beslægtede på en eller anden facon.limey skrev:Jeg synes det ligner en søelefant, men det er måske det samme?Steve-Dave skrev:Når jeg bliver reinkarneret, vil jeg være en elefantsæl:
Nej, du tænker på søkøer eller dygonger. Steve-Daves billede er helt klart en søelefant, som ganske rigtigt holder til ved Antarktis og det sydlige Patagonien. Jeg havde bare aldrig hørt om betegnelsen "elefantsæl", som formodentlig er Steve-Daves direkte oversættelse af det engelske "elephant seal".BoT skrev:Søelefanter bor vist nok på bunden af floder i de varme lande. Dyreudgaven af Steve-Dave holder til på Sydpolen. Men de er sikkert beslægtede på en eller anden facon.limey skrev:Jeg synes det ligner en søelefant, men det er måske det samme?Steve-Dave skrev:Når jeg bliver reinkarneret, vil jeg være en elefantsæl:
- Steve-Dave
- Landshold

Det er ganske rigtigt min egen oversættelse - jeg var for doven til at slå det op, da jeg ikke forventede at debatsiden havde en ekspert på området, der straks ville gennemskue mig. Nu vil jeg læse om, hvad en dygong mon er for en.limey skrev:Nej, du tænker på søkøer eller dygonger. Steve-Daves billede er helt klart en søelefant, som ganske rigtigt holder til ved Antarktis og det sydlige Patagonien. Jeg havde bare aldrig hørt om betegnelsen "elefantsæl", som formodentlig er Steve-Daves direkte oversættelse af det engelske "elephant seal".
Billedtråden er nu blevet til tråden om marine pattedyr - og Steve-Dave vil om 10 minutter ønske at han var en søko.Steve-Dave skrev:Det er ganske rigtigt min egen oversættelse - jeg var for doven til at slå det op, da jeg ikke forventede at debatsiden havde en ekspert på området, der straks ville gennemskue mig. Nu vil jeg læse om, hvad en dygong mon er for en.limey skrev:Nej, du tænker på søkøer eller dygonger. Steve-Daves billede er helt klart en søelefant, som ganske rigtigt holder til ved Antarktis og det sydlige Patagonien. Jeg havde bare aldrig hørt om betegnelsen "elefantsæl", som formodentlig er Steve-Daves direkte oversættelse af det engelske "elephant seal".
Man bliver klogere hver eneste dag. Søko, søelefant, Steve-Dave. Naturen er fantastisk!
En lille Garfield stribe...

- Steve-Dave
- Landshold

Jeg kan egentligt godt lide Garfield minus Garfield:

- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Enig! Jim Davies har også hyldet serien, og sagt den ofte er bedre end originalen.

når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Ahaha, er det fra failblog.org?Elscorpio skrev:
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away