Jeg købte i går en PS3, og jeg pakkede den ud hos en kammerat, som har styr på den slags. Han opdaterede et eller andet halløj, og satte den til et af hans fjernsyn, mens jeg pillede næse, og det virkede upåklageligt hele natten.
Nu er det dagen derpå, og jeg skulle så sætte det til mit eget fjernsyn, hvilket jeg tilsyneladende ikk rigtigt er skarp nok til. Når jeg slutter den til i HDMI-porten, så er der ingen problemer i menuen med hverken billede eller lyd. Men når man så skal ind i selve spillet, så bliver lyden erstattet af noget ulideligt skratten. Jeg har prøvet med forskellige spil, og det er det samme med alle.
Endnu mere mærkeligt synes jeg det er, når jeg prøver alm AV-porte. Der sker intet. Fjernsynet reagerer slet ikke på, man slutter det til??. Der er ingen problemer med min gamle PS2, og jeg har endda forsøgt med samme kabel og port, så det kun lige er udgangen i selve PS jeg skifter. PS2 vil mit fjernsyn gerne spille, men ikke 3'eren???
En eller anden - skær lige det her ud for mig... Jeg vil fandme gerne bruge den her søndag på Modern Warfare