Har Wichmann på leje, Ahlmann på leje. Stenild og S. Enevoldsen kæmper om målmandspladsen. Gode, gamle (bogstaveligt talt) Allan Olesen på højre back, Tranberg på kanten. Derudover har jeg en Zuma på toppen, der langsomt nærmer sig de 40
FM
Re: FM
Er efterhånden ved at gå Vejle-mode med mit Blokhus-hold i starten af min tredje sæson.. Er med i toppen af 1. div (fik en fjerdeplads første sæson i 1. div).
Har Wichmann på leje, Ahlmann på leje. Stenild og S. Enevoldsen kæmper om målmandspladsen. Gode, gamle (bogstaveligt talt) Allan Olesen på højre back, Tranberg på kanten. Derudover har jeg en Zuma på toppen, der langsomt nærmer sig de 40
Fik ikke Helenius på leje igen, da jeg har nok angribere og han ikke lige fik nok spilletid det første år hos mig.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
FM er det ultimative fodboldmanagerspil og ingen andre når det til sokkeholderne (medmindre man snakker om det gamle manager spil til Amiga "The Manager" eller Anstoss som det hed i den tyske udgave)Kasper skrev:Har ikke det seneste managerspil, er det blevet mere urealistisk?
Tre sæsoner med placeringer mellem 2-4 og så er det muligt at hente Progrebnyak, Muntari, Breno og lign.
8 plads med mit lindholm hold... bestyrelsen vil ikke have noget sammenarbejder med nogen klubber.. grrr....
men er igang med at køre nogle talenter op, vi skal nok komme i CL!
men er igang med at køre nogle talenter op, vi skal nok komme i CL!
- Elscorpio
- Allstar

- Kontakt:
Hvor mange gange pr. sæson kan man spørge bestyrelsen om udvidelse af stadion?
Jeg har udsolgt til hver hjemmekamp og AaB har købt stadion til den nette sum af 135 mill (banklån frem til 2026)
Jeg har udsolgt til hver hjemmekamp og AaB har købt stadion til den nette sum af 135 mill (banklån frem til 2026)
-
A_Strandfelt
- Allstar

Efter det nye patch 11.2 har AaB en egenkapital på -46 mio. fra start plus en gæld på 17-18 mio.
Kan det virkelig passe?
Kan det virkelig passe?
Tallene i FM passer aldrig helt overens mellem FM og virkelighedens verden. Så vidt jeg har forstået for år tilbage har det noget at gøre med, at spillets AI ikke stemer overens med virkeligheden og de værdier der er sat i spillet er sat for at gøre spillet realistisk.
- Elscorpio
- Allstar

- Kontakt:
Jeg hentede følgende spillere transferfrit til starten af sæson 3
:
Alexander Farnerud
Simon Poulsen
Mohammed Zidan
Købte Nicolai Boilesen i Ajax for 5 mill som erstatning for Wæhler og Jon Inge Højland i AS Monaco for 1,5 som backup for Bøgelund.
Nogen som har lavet andre gode signings med AaB?
Chanko fik en fri transfer ud inden sæson 3.
:
Alexander Farnerud
Simon Poulsen
Mohammed Zidan
Købte Nicolai Boilesen i Ajax for 5 mill som erstatning for Wæhler og Jon Inge Højland i AS Monaco for 1,5 som backup for Bøgelund.
Chanko fik en fri transfer ud inden sæson 3.
Mahamadou Diarra gratis til den defensive midt, John Utaka gratis som skarpretter. Disse blev hentet mellem første og anden sæson. Mellem tredje og fjerde sæson stødte Marc Janko og Schmeichel så til klubben. Begge gratis.Elscorpio skrev:Jeg hentede følgende spillere transferfrit til starten af sæson 3
:
Alexander Farnerud
Simon Poulsen
Mohammed Zidan
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
De mest promonente navne jeg er lykkedes at tiltrække er Miralem Sulejmani på fri og Ognjen Vocujevic på fri. Derudover har jeg signet Mikkel Beckmann, Gilberto og Augo, også på fri. Hvis man derudover spiller med brasilien som tilvalgt, så tag et kig på Renan (Målmand), Marquinhos (kant/angriber) samt Wallyson (angriber), alle klasse spillere og rimeligt villige til at komme til den danske liga.
- Elscorpio
- Allstar

- Kontakt:
Har hentet følgende spillere op til sæsonen 2013/2014:
Marcus DaBeasley på en fri transfer(kanon offensiv midtbanespiller)
Roland Linz på en fri transfer(angriber fra Østrigsk fodbold)
John Albåge for 9 mill fra Dinamo Bucarest(målmand)
Illrjhan Hoxha fra Dinamo Tirana på en fri transfer(afløseren for Bøgelund)
Christian Poulsen på en fri transfer(til defensiv midt og midtbane central)
Følgende forlod AaB:
Charles Dissels, solgte ham for 2 mill til Din. Bucarest
Daniel Fredheim Holm på en fri transfer til Anderlecht
Har Schwartz bombet helt vildt for jer? Han blev topscorer for AaB i superligaen 2012/2013 med 29 mål og er pt. 25 mill værd, håber en storklub snupper ham.
Zaza gik på pension i mit AaB spil sidste sæson og jeg manglede en stærk og rutineret målmand til at tage over og valget faldt på Albåge.
Christian Poulsen gør det overraskende godt på mit AaB hold, jeg er i starten af 13/14 sæsonen.
Marcus DaBeasley på en fri transfer(kanon offensiv midtbanespiller)
Roland Linz på en fri transfer(angriber fra Østrigsk fodbold)
John Albåge for 9 mill fra Dinamo Bucarest(målmand)
Illrjhan Hoxha fra Dinamo Tirana på en fri transfer(afløseren for Bøgelund)
Christian Poulsen på en fri transfer(til defensiv midt og midtbane central)
Følgende forlod AaB:
Charles Dissels, solgte ham for 2 mill til Din. Bucarest
Daniel Fredheim Holm på en fri transfer til Anderlecht
Har Schwartz bombet helt vildt for jer? Han blev topscorer for AaB i superligaen 2012/2013 med 29 mål og er pt. 25 mill værd, håber en storklub snupper ham.
Zaza gik på pension i mit AaB spil sidste sæson og jeg manglede en stærk og rutineret målmand til at tage over og valget faldt på Albåge.
Christian Poulsen gør det overraskende godt på mit AaB hold, jeg er i starten af 13/14 sæsonen.
Jeg har et stort problem med at mit sidste gemte spil på en eller anden måde ikke kan læses af FM11, hvilket betyder at jeg skal gå tilbage til min backup, som nogle gange er dage bagud, hvilket har været ret demotiverende. Nogle af jer, der har et tip eller lignende? På diverse forums og sider har jeg kun set råd, som at gemme ofte og tage backup mm., men eftersom jeg oftest hurtigt skal gemme, lukke computeren ned og videre, så er det svært for mig. Google har ikke just hjulpet.
Samme sted som hvor du arrangere dem. I tilfælde af at du har din assistent til at arrangere dem, så skal du gå op i fanen hvor dit hold står og derefter "kampprogram", så markere du bare kampen og aflyser den.Mogens skrev:Hvordan aflyser man venskabskampe, som man ikke ønsker spillet?
Til 2012/13-sæsonen, hvor jeg har spillet CL-gruppespil er det lykkedes at hente et par gode navne:
Christian Cellay, forsvar, Boca Juniors
Paolo Dellafiore, forsvar, Palermo
Martin Vingaard, FCK (back-up)
Alle på fri transfer.
Efter at være sluttet 2'er i gruppespillet har jeg i vintervinduet signet:
Borja Baston, angriber, Barcelona - 15 mill.
Jens Stryger Larsen, BIF - 15 mill.
Jeg fik 28 mill. for Schwartz i en handel med Basel, så det ser godt ud
Jeg har desuden signet en lang række re-gens, men det får i jo ikke meget ud af. Men især fra afrikanske lande, bliver der genereret ganske fornuftige spillere. Jeg har pt. 3 afrikanske re-gens på mit 1. hold, fra henholdsvis Zambia, Sierra Leone og Cameroun. Desuden er der en Senegaleser på vej til sommer, der bliver smidt direkte ind på holdet.
/Søgaard
Christian Cellay, forsvar, Boca Juniors
Paolo Dellafiore, forsvar, Palermo
Martin Vingaard, FCK (back-up)
Alle på fri transfer.
Efter at være sluttet 2'er i gruppespillet har jeg i vintervinduet signet:
Borja Baston, angriber, Barcelona - 15 mill.
Jens Stryger Larsen, BIF - 15 mill.
Jeg fik 28 mill. for Schwartz i en handel med Basel, så det ser godt ud
Jeg har desuden signet en lang række re-gens, men det får i jo ikke meget ud af. Men især fra afrikanske lande, bliver der genereret ganske fornuftige spillere. Jeg har pt. 3 afrikanske re-gens på mit 1. hold, fra henholdsvis Zambia, Sierra Leone og Cameroun. Desuden er der en Senegaleser på vej til sommer, der bliver smidt direkte ind på holdet.
/Søgaard
Aalborg BK 1885!