Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
når man kun er overtiden fra at ramme 2 krydser i dagens CL kampe............
At jeg ikke kan komme på stadion d. 5 Marts grundet de gamles sølvbryllup.
Er det ikke bare et spørgsmål om at forklare, dem hvor stor en dag de vil få hvis de afholdet det på stadionthomasjn skrev:At jeg ikke kan komme på stadion d. 5 Marts grundet de gamles sølvbryllup.
Eftersom jeg hader alt relateret til Ikast og omegn pisser det mig af, at have båret et armbånd hvor der tilsyneladende står ikastetiket.dk på hele aftenen.
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
Mænd der går med armbånd pisser mig af...thomasjn skrev:Eftersom jeg hader alt relateret til Ikast og omegn pisser det mig af, at have båret et armbånd hvor der tilsyneladende står ikastetiket.dk på hele aftenen.
SVEND GOLLE SUPPORT
Det pisser også mig af, bar det dog kun nødtvungent, da det var adgangsbeviset til det arrangement jeg var til.Dåse Allan@ skrev:Mænd der går med armbånd pisser mig af...thomasjn skrev:Eftersom jeg hader alt relateret til Ikast og omegn pisser det mig af, at have båret et armbånd hvor der tilsyneladende står ikastetiket.dk på hele aftenen.
Folk der drager forhastede konklusioner pisser mig af.
Men du gik jo stadig med armbånd...thomasjn skrev:Det pisser også mig af, bar det dog kun nødtvungent, da det var adgangsbeviset til det arrangement jeg var til.Dåse Allan@ skrev:Mænd der går med armbånd pisser mig af...thomasjn skrev:Eftersom jeg hader alt relateret til Ikast og omegn pisser det mig af, at have båret et armbånd hvor der tilsyneladende står ikastetiket.dk på hele aftenen.
Melodi Grand Prix pisser mig af.
Det kan godt blive et ret stort problem, da firmaet leverer til stort set samtlige forlystelser i DK (Tivoli, Lalandia mv....)thomasjn skrev:Det pisser også mig af, bar det dog kun nødtvungent, da det var adgangsbeviset til det arrangement jeg var til.Dåse Allan@ skrev:Mænd der går med armbånd pisser mig af...thomasjn skrev:Eftersom jeg hader alt relateret til Ikast og omegn pisser det mig af, at have båret et armbånd hvor der tilsyneladende står ikastetiket.dk på hele aftenen.
Kan du så ikke bare glæde dig over, at FCM spiller i HERNING...
-
Mebega
- Ynglinge

- Favoritspiller: Johan Cruijff
- Geografisk sted: Leuven, Vlaams-Brabant
Det ændrer vel ikke på at Menneskehandel er en overbygning på Opkast. Jeg husker skam deres elendige fodbold, klamme pisgule trøjer, lortestadion, Poul Hansen og hvad de nu ellers har prøvet at forpeste Superligaen med. At have en sund foragt for Opkast viser intet andet end god dømmekraft.Lomaha skrev:Det kan godt blive et ret stort problem, da firmaet leverer til stort set samtlige forlystelser i DK (Tivoli, Lalandia mv....)thomasjn skrev:Det pisser også mig af, bar det dog kun nødtvungent, da det var adgangsbeviset til det arrangement jeg var til.Dåse Allan@ skrev:Mænd der går med armbånd pisser mig af...thomasjn skrev:Eftersom jeg hader alt relateret til Ikast og omegn pisser det mig af, at have båret et armbånd hvor der tilsyneladende står ikastetiket.dk på hele aftenen.
Kan du så ikke bare glæde dig over, at FCM spiller i HERNING...
"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more."
- George Smith Patton, Jr.
- George Smith Patton, Jr.
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
at besøge mine forældre i en lille by uden for Aalborg og gå i den lokale brugs, hvor der går en knægt rundt med et FCK halstørklæde. Overvejede at hive ham udenfor og give ham en ordentlig vasker. Mage til lille møgunge
- Dåse Allan@
- Superliga

- Kontakt:
Hvilken by er der tale om?Alando skrev:at besøge mine forældre i en lille by uden for Aalborg og gå i den lokale brugs, hvor der går en knægt rundt med et FCK halstørklæde. Overvejede at hive ham udenfor og give ham en ordentlig vasker. Mage til lille møgunge
SVEND GOLLE SUPPORT
- Alando
- Landshold

Vester HassingDåse Allan@ skrev:Hvilken by er der tale om?Alando skrev:at besøge mine forældre i en lille by uden for Aalborg og gå i den lokale brugs, hvor der går en knægt rundt med et FCK halstørklæde. Overvejede at hive ham udenfor og give ham en ordentlig vasker. Mage til lille møgunge
- Dåse Allan@
- Superliga

- Kontakt:
Det forklarer jo en del...Alando skrev:Vester HassingDåse Allan@ skrev:Hvilken by er der tale om?Alando skrev:at besøge mine forældre i en lille by uden for Aalborg og gå i den lokale brugs, hvor der går en knægt rundt med et FCK halstørklæde. Overvejede at hive ham udenfor og give ham en ordentlig vasker. Mage til lille møgunge
SVEND GOLLE SUPPORT
- Alando
- Landshold

Hov hov, det er jo ikke Gandrup eller Hals velDåse Allan@ skrev:Det forklarer jo en del...Alando skrev:Vester HassingDåse Allan@ skrev:Hvilken by er der tale om?Alando skrev:at besøge mine forældre i en lille by uden for Aalborg og gå i den lokale brugs, hvor der går en knægt rundt med et FCK halstørklæde. Overvejede at hive ham udenfor og give ham en ordentlig vasker. Mage til lille møgunge
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
Dommeren mellem Chelsea og United.. Fy for satan..
- Winning doesn't really matter as long as you win.
United-fans som tuder over dommere. WHAT!?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Hold dog op.. Det skal siges at jeg hverken er fan af United eller Chelsea, men hvis du mener at dommeren ikke var utrolig ringe i vigtige situationer, så må du sgu have set en anden kamp.Kunji skrev:United-fans som tuder over dommere. WHAT!?
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Han var helt håbløs! Jeg er heller ikke fan af nogle af holdene, men jeg kan sgu godt forstå de United-fans, der føler sig bortdømt, sjældent har jeg set så ringe en dommertrio, Terry og Luiz kommer for sent ind i omkring 9/10 af deres tacklinger, og der falder kun et gult kort til Luiz, straffespark der er ligeså meget grebet ud af den blå luft, som det der blev dømt mod os sidste forår i Silkeborg, generelt virkede dommertrioen bare som om, at de havde glemt brillerne da de skulle pudses.Dot Bot skrev:Hold dog op.. Det skal siges at jeg hverken er fan af United eller Chelsea, men hvis du mener at dommeren ikke var utrolig ringe i vigtige situationer, så må du sgu have set en anden kamp.Kunji skrev:United-fans som tuder over dommere. WHAT!?
Hader København!
Jeg holder skam hverken med det ene eller det andet hold i England, men det klinger ualmindeligt hult når United-folk brokker sig over dommere. United har fået deres andel af tynde straffespark denne sæson, så uagtet at dommeren overser et ekstra gult kort til Luiz, så har United intet at lade dommerne høre for, og de har kun dem selv at takke for det her nederlag.Dot Bot skrev:Hold dog op.. Det skal siges at jeg hverken er fan af United eller Chelsea, men hvis du mener at dommeren ikke var utrolig ringe i vigtige situationer, så må du sgu have set en anden kamp.Kunji skrev:United-fans som tuder over dommere. WHAT!?
Chelsea var et niveau over dem i hele anden halveg.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.