Så holder du en ordentlig opvarmningsfest med fri bar inden kampen på lørdag. Det er sgu da super.jonas386 skrev:At jeg skulle have holdt 18-års på Lørdag... Alting er parat og den slags, stedet er booket for 4 måneder siden... Dog ringer hende jeg har booket af og fortæller mig det ikke kan lade sig gøre da hun har overset en anden booking dagen efter... wtf, hvordan kan man være så amatøragtig og opdage den slags 2 dage før? Så nu står jeg tilbage med en DJ der kræver 2600 (da jeg har forhindret ham i at tage et evt andet job) og en masse sprut indkøbt til lejligheden...
Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Hvem der bare var irsk
Altså jeg har kun betalt depositum, og de penge får jeg så igen. Men stadigvæk, det er da dybt irreterende.Gentleman Finn skrev:Har du betalt for at leje stedet, kan det sikkert være en god idé at ringe til et advokatkontor, og få deres vurdering af, om der er kød nok på sagen.
hvis ikke, har vedkommende nok desværre ret til at røvrende dig.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Royalt bryllup i England pisser mig helt vildt af.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
RBAalborg
- 2. div

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: 9000 AALBORG
Du ikke den eneste. Det er røv irriterende at skulle høre på det lort konstandt !Køllen I Møllen skrev:Royalt bryllup i England pisser mig helt vildt af.
Klubfølelsen sidder i hjertet!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det pisser mig at et døgn ikke er længere end 24 timer 
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det er derfor vi skal have afskaffet licenspligten - det er spild af licenskroner at DR og TV2 rydder hele deres programflade for at sende et s.... engelsk bryllupKøllen I Møllen skrev:Royalt bryllup i England pisser mig helt vildt af.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hvad har du travlt med?Elscorpio skrev:Det pisser mig at et døgn ikke er længere end 24 timer
Hader København!
Bøfsandwich og pølser.alithebeast skrev:Hvad har du travlt med?Elscorpio skrev:Det pisser mig at et døgn ikke er længere end 24 timer
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det er pinligt, dybt latterligt og en masse superlativer der ikke er opfundet endnu. Det er slemt nok at skulle trækkes med det herhjemme.Køllen I Møllen skrev:Royalt bryllup i England pisser mig helt vildt af.
-
Lindvang
Det pisser mig af tråden
Alle royale bryllupper og dåbshandlinger pisser mig af. Dog pisser det mig endnu mere af, at så mange mennesker i DK grovtænder på sådan noget gejl.Køllen I Møllen skrev:Royalt bryllup i England pisser mig helt vildt af.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... gmGIFz_EP0" onclick="window.open(this.href);return false;
Barcelona pisser mig godt og grundigt af for tiden.
Edit: (Kan ikke få indlejringen til at virke lige nu)
-
seamann
Konfirmationer. Og specielt konfirmationer på en lørdag, suk.
.. og søndage!seamann skrev:Konfirmationer. Og specielt konfirmationer på en lørdag, suk.
-
Mebega
- Ynglinge

- Favoritspiller: Johan Cruijff
- Geografisk sted: Leuven, Vlaams-Brabant
alle bryllupper pisser mig af, dog særligt de kongelige. Desuden pisser DRs dækning af dagens begivenhed mig af.Køllen I Møllen skrev:Royalt bryllup i England pisser mig helt vildt af.
"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more."
- George Smith Patton, Jr.
- George Smith Patton, Jr.
Folk, der synes, det er værre at overdramatisere (hvilket ER irriterende), end at spille brutalt og samtidig tude som forfulgte uskyldigheder, pisser mig afYngvesson skrev:http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... gmGIFz_EP0
Hvad er det helt præcist sammenhængen er med det du skriver og mit post?ps_vb skrev: Folk, der synes, det er værre at overdramatisere (hvilket ER irriterende), end at spille brutalt og samtidig tude som forfulgte uskyldigheder, pisser mig af
Som jeg ser det, er det fordi du kun er ude med riven efter Barca, når Real var lige så lamme at se på.Yngvesson skrev:Hvad er det helt præcist sammenhængen er med det du skriver og mit post?ps_vb skrev: Folk, der synes, det er værre at overdramatisere (hvilket ER irriterende), end at spille brutalt og samtidig tude som forfulgte uskyldigheder, pisser mig af
Den kamp var en skændsel for fodbolden - det pisser mig af.
/Søgaard
Aalborg BK 1885!
Hmm, jeg ved ikke om jeg formulerede mig dårligt... Jeg undres dybt over, at nogen efter det (de) seneste el classico opgør kan hidse sig mest op over at nogle af Barca spillerne er alt for gode til at rulle rundt mv. Når man tager i betragtning, hvor svinsk Real har spillet og hvor arrogant og nedladende deres (OK, primært Mourinhos) attitude er, synes jeg, at skuespillet er det mindste problem. Barca har vel kun to alternativer: Enten konstant at vende den anden kind til eller spille lige så svinsk. Så jeg mener din kommentar hører hjemme langt nede af en top 5 over de mange ting, der kan pisse én af efter de seneste opgør.Yngvesson skrev:Hvad er det helt præcist sammenhængen er med det du skriver og mit post?ps_vb skrev: Folk, der synes, det er værre at overdramatisere (hvilket ER irriterende), end at spille brutalt og samtidig tude som forfulgte uskyldigheder, pisser mig af
Helt konkret er det til at kaste op over, at se argumentationen om, at Pepes udvisning skyldtes film (ikke i dit indlæg)! Hold nu k... Han træder over bolden og Alves trækker sig lige ved berøringen - ellers havde han jo brækket benet!
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Det der pisser mig aller mest af ved denne række kampe mellem Barca og Real, er det forbanede laserlys Realfans bruger ved dødbolde, hver gang Ronaldo skulle sparke frispark, så blev Valdes skudt ind i skallen med en klam grøn laser(jeg opdagede ikke om Barcafans også bruger det). Hvad helvede er det for en styg ide, nogle "fans" har fået?
Hader København!
Det har vaeret fremme noget tid nu med de laserlys, og det er bestemt ikke kun Realfans der bruger dem. De ses til alle europaeiske kampe for tiden. Er i Kina lige nu, og de saelges overalt paa gaden her. Men ja, det er aandssvagt, men synes ikke det virker til at spillerne bemaerker det synderligt.alithebeast skrev:Det der pisser mig aller mest af ved denne række kampe mellem Barca og Real, er det forbanede laserlys Realfans bruger ved dødbolde, hver gang Ronaldo skulle sparke frispark, så blev Valdes skudt ind i skallen med en klam grøn laser(jeg opdagede ikke om Barcafans også bruger det). Hvad helvede er det for en styg ide, nogle "fans" har fået?