Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 28. apr 2011, 16:46

jonas386 skrev:At jeg skulle have holdt 18-års på Lørdag... Alting er parat og den slags, stedet er booket for 4 måneder siden... Dog ringer hende jeg har booket af og fortæller mig det ikke kan lade sig gøre da hun har overset en anden booking dagen efter... wtf, hvordan kan man være så amatøragtig og opdage den slags 2 dage før? Så nu står jeg tilbage med en DJ der kræver 2600 (da jeg har forhindret ham i at tage et evt andet job) og en masse sprut indkøbt til lejligheden...
Så holder du en ordentlig opvarmningsfest med fri bar inden kampen på lørdag. Det er sgu da super.
Hvem der bare var irsk

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12537
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jonas386 » 28. apr 2011, 17:01

Gentleman Finn skrev:Har du betalt for at leje stedet, kan det sikkert være en god idé at ringe til et advokatkontor, og få deres vurdering af, om der er kød nok på sagen.

hvis ikke, har vedkommende nok desværre ret til at røvrende dig.
Altså jeg har kun betalt depositum, og de penge får jeg så igen. Men stadigvæk, det er da dybt irreterende.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. apr 2011, 21:29

Royalt bryllup i England pisser mig helt vildt af.
Janteloven eksisterer IKKE!

RBAalborg
2. div
2. div
Indlæg: 114
Tilmeldt: 24. jun 2009, 13:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: 9000 AALBORG

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af RBAalborg » 28. apr 2011, 22:01

Køllen I Møllen skrev:Royalt bryllup i England pisser mig helt vildt af.
Du ikke den eneste. Det er røv irriterende at skulle høre på det lort konstandt !
Klubfølelsen sidder i hjertet!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 28. apr 2011, 22:33

Det pisser mig at et døgn ikke er længere end 24 timer :thumbsdown:

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 28. apr 2011, 22:34

Køllen I Møllen skrev:Royalt bryllup i England pisser mig helt vildt af.
Det er derfor vi skal have afskaffet licenspligten - det er spild af licenskroner at DR og TV2 rydder hele deres programflade for at sende et s.... engelsk bryllup

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2389
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 28. apr 2011, 22:37

Elscorpio skrev:Det pisser mig at et døgn ikke er længere end 24 timer :thumbsdown:
Hvad har du travlt med?
Hader København!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kunji » 28. apr 2011, 22:46

alithebeast skrev:
Elscorpio skrev:Det pisser mig at et døgn ikke er længere end 24 timer :thumbsdown:
Hvad har du travlt med?
Bøfsandwich og pølser.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 28. apr 2011, 22:56

Køllen I Møllen skrev:Royalt bryllup i England pisser mig helt vildt af.
Det er pinligt, dybt latterligt og en masse superlativer der ikke er opfundet endnu. Det er slemt nok at skulle trækkes med det herhjemme.

Lindvang

Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 28. apr 2011, 23:14

Køllen I Møllen skrev:Royalt bryllup i England pisser mig helt vildt af.
Alle royale bryllupper og dåbshandlinger pisser mig af. Dog pisser det mig endnu mere af, at så mange mennesker i DK grovtænder på sådan noget gejl.

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Yngvesson » 29. apr 2011, 13:02

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... gmGIFz_EP0" onclick="window.open(this.href);return false;

Barcelona pisser mig godt og grundigt af for tiden.

Edit: (Kan ikke få indlejringen til at virke lige nu)

seamann

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af seamann » 29. apr 2011, 13:20

Konfirmationer. Og specielt konfirmationer på en lørdag, suk.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dot Bot » 29. apr 2011, 13:20

seamann skrev:Konfirmationer. Og specielt konfirmationer på en lørdag, suk.
.. og søndage!

Mebega
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 97
Tilmeldt: 8. apr 2008, 15:25
Favoritspiller: Johan Cruijff
Geografisk sted: Leuven, Vlaams-Brabant

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mebega » 29. apr 2011, 14:10

Køllen I Møllen skrev:Royalt bryllup i England pisser mig helt vildt af.
alle bryllupper pisser mig af, dog særligt de kongelige. Desuden pisser DRs dækning af dagens begivenhed mig af.
"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more."
- George Smith Patton, Jr.

ps_vb
2. div
2. div
Indlæg: 114
Tilmeldt: 9. sep 2005, 09:36

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af ps_vb » 29. apr 2011, 14:27

Yngvesson skrev:http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... gmGIFz_EP0

Barcelona pisser mig godt og grundigt af for tiden.

Edit: (Kan ikke få indlejringen til at virke lige nu)
Folk, der synes, det er værre at overdramatisere (hvilket ER irriterende), end at spille brutalt og samtidig tude som forfulgte uskyldigheder, pisser mig af ;-)

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Yngvesson » 29. apr 2011, 14:36

ps_vb skrev: Folk, der synes, det er værre at overdramatisere (hvilket ER irriterende), end at spille brutalt og samtidig tude som forfulgte uskyldigheder, pisser mig af ;-)
Hvad er det helt præcist sammenhængen er med det du skriver og mit post?

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Søgaard » 29. apr 2011, 15:59

Yngvesson skrev:
ps_vb skrev: Folk, der synes, det er værre at overdramatisere (hvilket ER irriterende), end at spille brutalt og samtidig tude som forfulgte uskyldigheder, pisser mig af ;-)
Hvad er det helt præcist sammenhængen er med det du skriver og mit post?
Som jeg ser det, er det fordi du kun er ude med riven efter Barca, når Real var lige så lamme at se på.

Den kamp var en skændsel for fodbolden - det pisser mig af.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

ps_vb
2. div
2. div
Indlæg: 114
Tilmeldt: 9. sep 2005, 09:36

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af ps_vb » 29. apr 2011, 21:58

Yngvesson skrev:
ps_vb skrev: Folk, der synes, det er værre at overdramatisere (hvilket ER irriterende), end at spille brutalt og samtidig tude som forfulgte uskyldigheder, pisser mig af ;-)
Hvad er det helt præcist sammenhængen er med det du skriver og mit post?
Hmm, jeg ved ikke om jeg formulerede mig dårligt... Jeg undres dybt over, at nogen efter det (de) seneste el classico opgør kan hidse sig mest op over at nogle af Barca spillerne er alt for gode til at rulle rundt mv. Når man tager i betragtning, hvor svinsk Real har spillet og hvor arrogant og nedladende deres (OK, primært Mourinhos) attitude er, synes jeg, at skuespillet er det mindste problem. Barca har vel kun to alternativer: Enten konstant at vende den anden kind til eller spille lige så svinsk. Så jeg mener din kommentar hører hjemme langt nede af en top 5 over de mange ting, der kan pisse én af efter de seneste opgør.

Helt konkret er det til at kaste op over, at se argumentationen om, at Pepes udvisning skyldtes film (ikke i dit indlæg)! Hold nu k... Han træder over bolden og Alves trækker sig lige ved berøringen - ellers havde han jo brækket benet!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2389
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 29. apr 2011, 22:31

Det der pisser mig aller mest af ved denne række kampe mellem Barca og Real, er det forbanede laserlys Realfans bruger ved dødbolde, hver gang Ronaldo skulle sparke frispark, så blev Valdes skudt ind i skallen med en klam grøn laser(jeg opdagede ikke om Barcafans også bruger det). Hvad helvede er det for en styg ide, nogle "fans" har fået?
Hader København!

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JFL » 30. apr 2011, 13:10

alithebeast skrev:Det der pisser mig aller mest af ved denne række kampe mellem Barca og Real, er det forbanede laserlys Realfans bruger ved dødbolde, hver gang Ronaldo skulle sparke frispark, så blev Valdes skudt ind i skallen med en klam grøn laser(jeg opdagede ikke om Barcafans også bruger det). Hvad helvede er det for en styg ide, nogle "fans" har fået?
Det har vaeret fremme noget tid nu med de laserlys, og det er bestemt ikke kun Realfans der bruger dem. De ses til alle europaeiske kampe for tiden. Er i Kina lige nu, og de saelges overalt paa gaden her. Men ja, det er aandssvagt, men synes ikke det virker til at spillerne bemaerker det synderligt.

Besvar