Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. jul 2011, 12:32

Kilde skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Irma. Københavnerbutik med københavnervarer til priser som vil få enhver nordjyde til at ønske sig hjem på gården.
Er sikker på jeg ville savne gården hjemme i Vejgård i sådan en situation.
Ja, det hedder jo ikke Vejgaard uden grund, eller Vejgaard-dollar for den sags skyld. Pinligt du ikke skriver det med dobbelt a, forresten.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 10. jul 2011, 13:03

Poker-One-Kenobi skrev:
Kilde skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Irma. Københavnerbutik med københavnervarer til priser som vil få enhver nordjyde til at ønske sig hjem på gården.
Er sikker på jeg ville savne gården hjemme i Vejgård i sådan en situation.
Ja, det hedder jo ikke Vejgaard uden grund, eller Vejgaard-dollar for den sags skyld. Pinligt du ikke skriver det med dobbelt a, forresten.
Troede bolle-Å var hip og trendy på Djævleøen..

Mebega
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 97
Tilmeldt: 8. apr 2008, 15:25
Favoritspiller: Johan Cruijff
Geografisk sted: Leuven, Vlaams-Brabant

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mebega » 10. jul 2011, 13:03

Poker-One-Kenobi skrev:
Kilde skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
MichaelLarsen skrev:
Køllen I Møllen skrev:
tegner skrev:At man hjemkommet fra første del af ferien, nu IKKE må deltage i skybrudsdebatten, og feks. sammenligne med et skybrud (og mediernes dækning) her i Aalborg, for en lille håndfuld år siden.
Det har jeg også overvejet. Jeg havde selv oversvømmelse i kælderen og tror faktisk også at den lokale Fakta var lukket. Men det kan Poker og hans kbh-venner jo af indlysende grunde ikke vide noget om, de ser jo ikke Mogens Jørgensen og TVNord og landsdækkende tv havde nok travlt med at sende et eller andet vigtigt fra metropolen :)
Det blev faktisk sendt på landsdækkende tv og her en længere reportage fra TV2 der fortæller, hvor voldsomt det var - blandt andet i denne del af artiklen: Flere steder gik biler i stå i dybe vandpytter, så bilisterne nærmest blev fanget :D

http://nyhederne-dyn.tv2.dk/article.php ... -vand.html
Typisk lortefyn-presse at overdrive et ligegyldigt regnvejr...
Stop nu med et lille, ligegyldigt skybrud over en ligegyldig by, som ligeså godt kunne være en mark. Der er vigtigere ting at opklare i denne diskussion. Hvor handlede du f.eks. da Fakta skulle rydde op, Poker? Netto?!?!?!!!
Irma. Københavnerbutik med københavnervarer til priser som vil få enhver nordjyde til at ønske sig hjem på gården.
irma pisser mig af. Deres kaffe er både dyr og elendig. Fair trade og økologi mig i røven... Vor Herre forbarme sig over de mennesker, som handler der regelmæssigt.
"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more."
- George Smith Patton, Jr.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 10. jul 2011, 14:07

Detroit pisser mig af. Chokerende at en så stor by kollapse så hurtigt og så dybt. Som en redningsplan har byrådet foreslået at jævne en tredjedel af den allerede slemt forfaldne by med jorden!!!!! Der er store områder med vilde bjørne og "bylandbrug" som engang var villakvarterer... Der er utrolig meget smuk arkitektur i disse områder som afspejler den dengang store rigdom men nu bare er ruinområder ala Ternobyl. Specielt Michigan Central Station så utrolig smuk ud. YouTube: Search results for Detroit ruins

Klik for et indslag produceret af LIFE

Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1914
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 10. jul 2011, 17:03

At en fransk tv-bil lige har smadret ind i Flecha og Hoogeland i Touren.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af sulakvelidze » 10. jul 2011, 18:04

Mebega skrev:irma pisser mig af. Deres kaffe er både dyr og elendig. Fair trade og økologi mig i røven... Vor Herre forbarme sig over de mennesker, som handler der regelmæssigt.

Til gengæld kan de rydde op! Jeg har aldrig været i en Irma, der ikke var pæn og ren, så konklusionen må være, at det er jyder, der er ansat i den. Alle ved jo, at københavnere ikke forstår begrebet "at tage fat". I hvert fald ikke som noget, der har med arbejde at gøre.
Der er selvfølgelig undtagelser, men generelt er københavnere dovne og ineffektive, hvilket den berømte Fakta-butik jo bare underbygger.

Lindvang

Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 10. jul 2011, 19:05

Mebega skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Kilde skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
MichaelLarsen skrev:
Køllen I Møllen skrev: Det har jeg også overvejet. Jeg havde selv oversvømmelse i kælderen og tror faktisk også at den lokale Fakta var lukket. Men det kan Poker og hans kbh-venner jo af indlysende grunde ikke vide noget om, de ser jo ikke Mogens Jørgensen og TVNord og landsdækkende tv havde nok travlt med at sende et eller andet vigtigt fra metropolen :)
Det blev faktisk sendt på landsdækkende tv og her en længere reportage fra TV2 der fortæller, hvor voldsomt det var - blandt andet i denne del af artiklen: Flere steder gik biler i stå i dybe vandpytter, så bilisterne nærmest blev fanget :D

http://nyhederne-dyn.tv2.dk/article.php ... -vand.html
Typisk lortefyn-presse at overdrive et ligegyldigt regnvejr...
Stop nu med et lille, ligegyldigt skybrud over en ligegyldig by, som ligeså godt kunne være en mark. Der er vigtigere ting at opklare i denne diskussion. Hvor handlede du f.eks. da Fakta skulle rydde op, Poker? Netto?!?!?!!!
Irma. Københavnerbutik med københavnervarer til priser som vil få enhver nordjyde til at ønske sig hjem på gården.
irma pisser mig af. Deres kaffe er både dyr og elendig. Fair trade og økologi mig i røven... Vor Herre forbarme sig over de mennesker, som handler der regelmæssigt.
Jeg ville ønske, at jeg kunne handle i Irma dagligt. Derfor pisser det mig også af, at Irma ikke kunne overleve i Aalborg. Men det er nok noget med den med nordjyder og mulvarpen.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. jul 2011, 21:08

Lindvang skrev:Jeg ville ønske, at jeg kunne handle i Irma dagligt. Derfor pisser det mig også af, at Irma ikke kunne overleve i Aalborg. Men det er nok noget med den med nordjyder og mulvarpen.

Jeg bor tæt på den nu lukkede Irma i Hasseris bymidte. Penge var absolut ikke grunden til at jeg kun var derinde 2 gange, jeg synes det var en ganske forskrækkelig butik med underlige vare. At de så koster det 3-dobbelte i forhold til alle andre steder gør dem jo ikke nødvendigvis bedre....
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Lasse Que
Junior
Junior
Indlæg: 68
Tilmeldt: 7. jun 2005, 16:24
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lasse Que » 10. jul 2011, 21:21

Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:Jeg ville ønske, at jeg kunne handle i Irma dagligt. Derfor pisser det mig også af, at Irma ikke kunne overleve i Aalborg. Men det er nok noget med den med nordjyder og mulvarpen.

Jeg bor tæt på den nu lukkede Irma i Hasseris bymidte. Penge var absolut ikke grunden til at jeg kun var derinde 2 gange, jeg synes det var en ganske forskrækkelig butik med underlige vare. At de så koster det 3-dobbelte i forhold til alle andre steder gør dem jo ikke nødvendigvis bedre....
Jeg savner deres Falasco Ripasso, som Irma er den eneste i landet der sælger. Derudover syntes jeg det var ganske spas med deres gimmick med at slagteren stod i butikken og skar kød ud engang imellem. Det var i øvrigt noget rigtigt godt kød til gode priser.

Men derudover er alt for dyrt i forhold hvad man kan få ting til andre steder, især når kvaliteten ikke var bedre.
Syng for de røde!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 10. jul 2011, 21:59

NÅR I ER PÅ McDoNALDS OG LIGN. SÅ TAG FOR HELVEDE OG RYD OP EFTER JER!!!! DET ER LIGESOM PRINCIPPET I DET. IK' OSS??? FUCKING TÅBER.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. jul 2011, 22:03

Provst i Brovst skrev:NÅR I ER PÅ McDoNALDS ELLERS LIGN. SÅ TAG FOR HELVEDE OG RYD OP EFTER JER!!!! DET ER LIGESOM PRINCIPPET I DET. IK' OSS??? FUCKING TÅBER.
Det kan da ikke være i Aalborg du har oplevet andet, der er alle jo så gode til at tage fat?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. jul 2011, 22:04

Provst i Brovst skrev:NÅR I ER PÅ McDoNALDS ELLERS LIGN. SÅ TAG FOR HELVEDE OG RYD OP EFTER JER!!!! DET ER LIGESOM PRINCIPPET I DET. IK' OSS??? FUCKING TÅBER.
TAG SGU DA PÅ BURGER KING, MCD SMAGER AF PIS (OG JA, JEG VED GODT AT DER RENT FAKTISK ER PIS I BURGER KINGS MAD MEN DET SMAGER STADIG BEDRE END MCD)!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 10. jul 2011, 22:19

Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:NÅR I ER PÅ McDoNALDS OG LIGN. SÅ TAG FOR HELVEDE OG RYD OP EFTER JER!!!! DET ER LIGESOM PRINCIPPET I DET. IK' OSS??? FUCKING TÅBER.
TAG SGU DA PÅ BURGER KING, MCD SMAGER AF PIS (OG JA, JEG VED GODT AT DER RENT FAKTISK ER PIS I BURGER KINGS MAD MEN DET SMAGER STADIG BEDRE END MCD)!
Det er det samme der, der er desuden heller ikke legerum på BK for de små poder.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 10. jul 2011, 22:22

Poker-One-Kenobi skrev:
Provst i Brovst skrev:NÅR I ER PÅ McDoNALDS ELLERS LIGN. SÅ TAG FOR HELVEDE OG RYD OP EFTER JER!!!! DET ER LIGESOM PRINCIPPET I DET. IK' OSS??? FUCKING TÅBER.
Det kan da ikke være i Aalborg du har oplevet andet, der er alle jo så gode til at tage fat?

Næste gang du er udenfor en dør så åben øjnene og se hvor beskidt København er.

Gadefejer: Folk smider skrald lige foran mig

Jeg er sjældent i kbh, heldigvis, men når jeg er så slår det mig hvergang hvor beskidt og hvor meget skrald der der flyver rundt i vinden.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af sulakvelidze » 10. jul 2011, 22:23

Poker-One-Kenobi skrev:
Provst i Brovst skrev:NÅR I ER PÅ McDoNALDS ELLERS LIGN. SÅ TAG FOR HELVEDE OG RYD OP EFTER JER!!!! DET ER LIGESOM PRINCIPPET I DET. IK' OSS??? FUCKING TÅBER.
Det kan da ikke være i Aalborg du har oplevet andet, der er alle jo så gode til at tage fat?
Det er man i Jylland, generelt. Men selvfølgelig er der undtagelser. På København er man generelt for doven. Jeg kender heldigvis for lidt til københavnerne til at fortælle om årsagen til denne dovenskab. Jeg kan bare konstatere, at det er sådan.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. jul 2011, 22:28

sulakvelidze skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Provst i Brovst skrev:NÅR I ER PÅ McDoNALDS ELLERS LIGN. SÅ TAG FOR HELVEDE OG RYD OP EFTER JER!!!! DET ER LIGESOM PRINCIPPET I DET. IK' OSS??? FUCKING TÅBER.
Det kan da ikke være i Aalborg du har oplevet andet, der er alle jo så gode til at tage fat?
Det er man i Jylland, generelt. Men selvfølgelig er der undtagelser. På København er man generelt for doven. Jeg kender heldigvis for lidt til københavnerne til at fortælle om årsagen til denne dovenskab. Jeg kan bare konstatere, at det er sådan.
"På" københavn ligefrem?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 10. jul 2011, 22:31

Poker-One-Kenobi skrev:
sulakvelidze skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Provst i Brovst skrev:NÅR I ER PÅ McDoNALDS ELLERS LIGN. SÅ TAG FOR HELVEDE OG RYD OP EFTER JER!!!! DET ER LIGESOM PRINCIPPET I DET. IK' OSS??? FUCKING TÅBER.
Det kan da ikke være i Aalborg du har oplevet andet, der er alle jo så gode til at tage fat?
Det er man i Jylland, generelt. Men selvfølgelig er der undtagelser. På København er man generelt for doven. Jeg kender heldigvis for lidt til københavnerne til at fortælle om årsagen til denne dovenskab. Jeg kan bare konstatere, at det er sådan.
"På" københavn ligefrem?
Rigtige jyder nægter at blive en del af København, derfor er man "på" københavn og ikke "i" København. Jyder kan også se hvor meget sejere vi er, derfor er vi altid ovenpå når vi skal plages med slumkvarteret kbh. Husk jeres vaccinationer inden turen går øst på.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. jul 2011, 22:46

Provst i Brovst skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
sulakvelidze skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Provst i Brovst skrev:NÅR I ER PÅ McDoNALDS ELLERS LIGN. SÅ TAG FOR HELVEDE OG RYD OP EFTER JER!!!! DET ER LIGESOM PRINCIPPET I DET. IK' OSS??? FUCKING TÅBER.
Det kan da ikke være i Aalborg du har oplevet andet, der er alle jo så gode til at tage fat?
Det er man i Jylland, generelt. Men selvfølgelig er der undtagelser. På København er man generelt for doven. Jeg kender heldigvis for lidt til københavnerne til at fortælle om årsagen til denne dovenskab. Jeg kan bare konstatere, at det er sådan.
"På" københavn ligefrem?
Rigtige jyder nægter at blive en del af København, derfor er man "på" københavn og ikke "i" København. Jyder kan også se hvor meget sejere vi er, derfor er vi altid ovenpå når vi skal plages med slumkvarteret kbh. Husk jeres vaccinationer inden turen går øst på.
Så når jyder er "på københavn" er de generelt for dovne? Københavnere bor vel i slummen?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 10. jul 2011, 23:03

Poker-One-Kenobi skrev:
Provst i Brovst skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
sulakvelidze skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Provst i Brovst skrev:NÅR I ER PÅ McDoNALDS ELLERS LIGN. SÅ TAG FOR HELVEDE OG RYD OP EFTER JER!!!! DET ER LIGESOM PRINCIPPET I DET. IK' OSS??? FUCKING TÅBER.
Det kan da ikke være i Aalborg du har oplevet andet, der er alle jo så gode til at tage fat?
Det er man i Jylland, generelt. Men selvfølgelig er der undtagelser. På København er man generelt for doven. Jeg kender heldigvis for lidt til københavnerne til at fortælle om årsagen til denne dovenskab. Jeg kan bare konstatere, at det er sådan.
"På" københavn ligefrem?
Rigtige jyder nægter at blive en del af København, derfor er man "på" københavn og ikke "i" København. Jyder kan også se hvor meget sejere vi er, derfor er vi altid ovenpå når vi skal plages med slumkvarteret kbh. Husk jeres vaccinationer inden turen går øst på.
Så når jyder er "på københavn" er de generelt for dovne? Københavnere bor vel i slummen?
Jøsses! Sulakvelidze har godt nok kørt dig rundt, hva? Tag en slapper, m'kay?

SLap af med det her nummer, det er fra de goode old days
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. jul 2011, 23:33

Jeg prøver blot at forstå, eftersom i jo ved så meget mere om københavnere og den by de bor i/på.

Besvar