- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen. - De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Er der folk herinde der hører Green Day??
Hvad siger folk til det nye single udspil "Oh love"? Jeg havde håbet på et nummer lidt mere i stil med sangene fra American Idiot albummet, som efter min mening er deres bedste album til dato. Efter min mening er dette nye udspil for blødt efter min mening. Det minder mere om en gang blød pop og ikke den lidt hårdere stil som prægede American idiot albummet? Hvad mener I derude?
Ja, jeg tror, det var Roskilde '07, jeg hørte Justice. Natten til mandag. Jeg var selv alt for baldret til at nyde det for alvor, men det lød dundrende fedt. En meget tung og distinkt lyd, man akkurat kan forestille sig ved at afspille det hjemme - dog uden at mærke det for alvor.
Ja, jeg tror, det var Roskilde '07, jeg hørte Justice. Natten til mandag. Jeg var selv alt for baldret til at nyde det for alvor, men det lød dundrende fedt. En meget tung og distinkt lyd, man akkurat kan forestille sig ved at afspille det hjemme - dog uden at mærke det for alvor.
Flippet. Jeg lavede præcis den samme kobling efter at have hørt Cube. Det må skyldes det bangin' beat, de fede ordspil og samfundskritiske tekster. Fedt du lige endnu èn gang hev Voldsomme Volvo frem fra gemmeren.
Hurtig internet forbindelse og VPN gør at min Mp3 samling er større end dengang min IBM DeathStar døde.
Ramones - Makin Monsters for my Friends
Fantastisk nummer!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen. - De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
Skulle vist være det mest populære nummer over hele kloden lige nu, 230 mill hits på YouTube.
Gangnam style
Han er jo en kussemagnet.