Det får smilet frem tråden
Re: Det får smilet frem tråden
Det faar smilet frem at man kan vaere saa god til at sidde paa en cykel
Men forresten, Bang. Nu kender jeg dig ikke, men jeg har bare fået tegnet et billede af dig herinde som Herlevs Weber- og udestuekonge, og hvis det er sandt, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvor din fascination af C.V. Jørgensen stammer fra? For det er jo sådan nogle som dig, han har riven ude efter.Kenneth K skrev:Det' et scoop, og jeg satser virkelig, virkelig på, at han også kigger forbi Roskilde. Nu tvivler jeg desværre bare lidt. Crap!MrBangDK skrev:... at C.V. Jørgensen har meldt sin ankomst på Skanderborg Festival 2010!
No pun intended. Jeg er bare nysgerrig. Du kan jo sagtens have været en af C.V.s darlings i dine unge dage, og så nu have trukket dig tilbage til et småborgerligt liv. Det er der så mange der gør, så ikke den store skam i det. Nu blev jeg bare lige interesseret og nysgerrig.
EDIT: Generelt tror jeg egentlig, at det kan blive et meget sjovt syn at se Familien Risskov synge med på C.V. til Skanderborg.
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Kenneth K skrev:Det' et scoop, og jeg satser virkelig, virkelig på, at han også kigger forbi Roskilde. Nu tvivler jeg desværre bare lidt. Crap!MrBangDK skrev:... at C.V. Jørgensen har meldt sin ankomst på Skanderborg Festival 2010!
Men forresten, Bang. Nu kender jeg dig ikke, men jeg har bare fået tegnet et billede af dig herinde som Herlevs Weber- og udestuekonge, og hvis det er sandt, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvor din fascination af C.V. Jørgensen stammer fra? For det er jo sådan nogle som dig, han har riven ude efter.
No pun intended. Jeg er bare nysgerrig. Du kan jo sagtens have været en af C.V.s darlings i dine unge dage, og så nu have trukket dig tilbage til et småborgerligt liv. Det er der så mange der gør, så ikke den store skam i det. Nu blev jeg bare lige interesseret og nysgerrig.
EDIT: Generelt tror jeg egentlig, at det kan blive et meget sjovt syn at se Familien Risskov synge med på C.V. til Skanderborg.

når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Tjaaa... Det er da rigtigt, at jeg er superb til at diske op med lækkerier fra Weberen, og jeg er den lykkelige ejer af et dejligt hus med en verdensklasse udestue, som dog har et hul i taget, som ikke kan lokaliseres, og ser man overordnet på mit liv, så kald det bare småborgerligt - stereotyper og sort/hvidt syn er jo herskende her på debattenKenneth K skrev: Men forresten, Bang. Nu kender jeg dig ikke, men jeg har bare fået tegnet et billede af dig herinde som Herlevs Weber- og udestuekonge, og hvis det er sandt, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvor din fascination af C.V. Jørgensen stammer fra? For det er jo sådan nogle som dig, han har riven ude efter.
Jeg føler mig på ingen måde ramt af hans tekster, da jeg ikke ser mig selv som småborgerlig. Jeg lever et fantastisk liv, som jeg ikke gider sætte i en stereotyp kasse, og derfor har jeg ingen problemer med teksterne. Tværtimod, kan jeg jeg godt lide hans skarpe/satiriske tunge, og så har han gennem årene leveret noget af dansk musiks lækreste lydbilleder...
Derfor
Ska' vi hak'?
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
- MrBangDK
- Allstar

Ja, det er så nedern, at det er til at grine over... Har haft en håndværker ude, men han kunne ikke finde ud af det.. En eller anden samling, inddækning eller lignende er læk - men hvor - ja, det er et godt spørgsmål. Nu er der kommer pressening på, og så tager vi kampen op til foråret, når det bliver tørt i vejret... Længe leve livet i forstæderneDåse Allan@ skrev:Hva fanden, døjer du stadig med det hul i taget?
Ska' vi hak'?
Battlefield Heroes bringer sgu smilet frem!
Lise Rønne.
http://www.dba.dk//asp/soegning/detail. ... d=63556268" onclick="window.open(this.href);return false;
Hahaha. Det er faktisk lidt sjovt.
Sidder og ser DR2 Tema omhandlende sidste års Roskilde.Klippet fra Lucy Loves optræden gav mig fandme gåsehud over hel kroppen! DAMN, hvor sad den lige i skabet!
- MrBangDK
- Allstar

Kenneth K skrev:Det' et scoop, og jeg satser virkelig, virkelig på, at han også kigger forbi Roskilde. Nu tvivler jeg desværre bare lidt. Crap!MrBangDK skrev:... at C.V. Jørgensen har meldt sin ankomst på Skanderborg Festival 2010!
Så kan du godt finde smilet frem - han kommer til Roskilde!!! offentliggjort i går i et program om Roskilde - Muse og Dizzy har også meldt deres ankomst....
Ska' vi hak'?
Yeah, det er nice. Jeg fik også lige fejret det med en god tur i hegnet.MrBangDK skrev:Kenneth K skrev:Det' et scoop, og jeg satser virkelig, virkelig på, at han også kigger forbi Roskilde. Nu tvivler jeg desværre bare lidt. Crap!MrBangDK skrev:... at C.V. Jørgensen har meldt sin ankomst på Skanderborg Festival 2010!
Så kan du godt finde smilet frem - han kommer til Roskilde!!! offentliggjort i går i et program om Roskilde - Muse og Dizzy har også meldt deres ankomst....

Ole Ravn, håndboldredaktør på B.T.
Personliggørelsen af håndboldkulturen og B.T.s læsere. Godt arbejde, Ole.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det fik smilet frem at jeg slog Barcelona med mit AaB hold i FM2010, 3-2 på hjemmebane med 20000 tilskuere i ryggen 
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Dette episke fejlskud af et arrangement:
http://ibyen.dk/musik/article854223.ece
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
-
Elegia
Når man ser på listen over kunstnere, fatter jeg simpelthen ikke, hvordan det kunne gå galt...Martin skrev:Dette episke fejlskud af et arrangement: